W&L Meeting Part VI

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 294 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik heb ook het idee dat zes een beetje overdreven is eigenlijk

Ik vind het altijd leuk om te vermelden dat ongeveer elke meeting gehouden wordt op een dag dat mijn vader of moeder jarig is, maar deze keer is dat niet zo: nu schelen de eerste en de tweede datum een dag met mijn verjaardag en die van mn vader :+ maar ik denk dat het zoals altijd geen problemen zal opleveren, ik plan mn eigen feestje wel gewoon als ik niet naar Utecht moet voor weer zo'n fantastische meeting, en dan zal alles wel goed komen hoop ik 8)

Iedereen is speciaal, behalve ik.

Verwijderd

meeting 6: W&L Meeting Part VI
meeting 5: W&L Meeting Part V - 16 november
meeting 4: W&L Meeting IV op 20 april 2002
onofficiële kerstmeeting: W&L Mini Kerst Meeting
meeting 3: W&L Meeting part 3
meeting 2: [rml][ BC3] W&L meeting aflevering 2[/rml]
meeting 1: W&L meeting Zaterdag 27 Januari

Dus dit wordt inderdaad de 6.5e meeting. Lang leve de search! :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Schandalig dat jullie je eigen moderator geeneens op zijn woord gelooft! Bah!

Verwijderd

lite-mod, Morgje >:)

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Overigens worden alle nieuwelingen (meeting-n00bs) aan een mondeling tentamen. De stof zullen we nog opgeven - maar die moet je uit je hoofd kennen wil je meedoen.

>:)

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-01 18:43
Ik weet niet of ik kom, het is te echt. Ik bedoel: Namen als ChristiaanVerwijs, Lord Daemon, Captain Proton, Morgoth, Diadem e.v.a zijn een mysterie, en moeten dat ook blijven. Als blijkt dat deze entiteiten ook daadwerkelijk een lichaam en een naam hebben, valt een wereld in duigen.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

ChristiaanVerwijs schreef op 25 February 2003 @ 17:13:
Overigens worden alle nieuwelingen (meeting-n00bs) aan een mondeling tentamen onderworpen. De stof zullen we nog opgeven - maar die moet je uit je hoofd kennen wil je meedoen.

Schrijf eerst zelf die zinnen maar eens goed :P.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

odysseus schreef op 25 February 2003 @ 17:16:

[...]

Schijnen wel meer mods last van te hebben ;)
Morgoth schreef op 25 februari 2003 @ 16:56:
Schandalig dat jullie je eigen moderator geeneens op zijn woord gelooftven! Bah!
Nofi natuurlijk. :) (Van Dale kent 'geeneens', al zou ik persoonlijk 'niet eens' gebruiken)

edit:
offtopic:
OM vreest dat al zijn posts nu één voor één onder de loep genomen gaan worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Opi op 25-02-2003 17:25 ]

• Christiaan
ParaDot schreef op 25 February 2003 @ 17:14:
Ik weet niet of ik kom, het is te echt. Ik bedoel: Namen als ChristiaanVerwijs, Lord Daemon, Captain Proton, Morgoth, Diadem e.v.a zijn een mysterie, en moeten dat ook blijven. Als blijkt dat deze entiteiten ook daadwerkelijk een lichaam en een naam hebben, valt een wereld in duigen.
Ja, kan ik me voorstellen. We kunnen nu alleen nog maar tegenvallen ;). Ik krijg altijd de standaard reactie 'heej, jij hebt helemaal geen Nightwish T-shirt en lang haar!' of 'in het echt ben je toch niet zo erg' (die was vriendelijk - van Dido geloof ik)

[ Voor 8% gewijzigd door Christiaan op 25-02-2003 17:26 ]

• Christiaan
odysseus schreef op 25 februari 2003 @ 17:16:
Hmmm. Kan ik niet eens mijn excuus gebruiken dat mijn m-toets het niet goed doet.....

Verwijderd

Je niet goed in werkwoorden ;) Hier nog zo eentje...

link voor de "select few" :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 18:43 ]

• Morgoth
Speel geen taalspelletjes met mij! Daar wordt ik kriebelig van.

O, ik zou de lijst vandaag updaten he? Hm, nou... de dag is nog niet voorbij :7.

Verwijderd

"daar wordt ik kriebelig van."

Ik zie het ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 18:42 ]

Verwijderd

Ha, cool, weer zo'n w&l meeting! Ik ben natuurlijk ook weer van de partij!

Alle drie de data zijn oke voor mij.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Jullie zijn flauw. :+

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Christiaan
Overigens zijn er een hoop posters die ik hier vaak zie en die ik zeer graag op de meeting zelf zou willen zien! Komt allen! (Echt, we zijn niet zo eng in het echt hoor....toch?)

• Morgoth
En nu is de dag toch voorbij gegaan zonder dat ik de lijst heb ge-update.

Zonde, nou, nu het toch vandaag is kan ik net zo goed wachten totdat ik morgen wakker ben.

Verwijderd

stoute, stoute Morgoth! :P
ChristiaanVerwijs schreef op 25 February 2003 @ 17:13:
Overigens worden alle nieuwelingen (meeting-n00bs) aan een mondeling tentamen. De stof zullen we nog opgeven - maar die moet je uit je hoofd kennen wil je meedoen.

daar wist ik niks van! *slik!* :'(

• xentric
  • Laatst online: 15-08-2012
Ha, ik wil ook :P
Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en als ik die
verslagen van de vorige meetings mag geloven kan het niet anders
dan een leuke dag/avond worden... Count me in!

12 April - kan ik NIET
19 April - kan ik WEL en wil ik nog mee-eten ook!
26 April - kan ik NIET

Als er een ding groter is dan het heelal, dan is het de menselijke verbeelding...

• Christiaan
Dus wordt het 19 April :P

Ennuh; dat tentamen was een grapje hoor Q-Collective :)

[ Voor 29% gewijzigd door Christiaan op 26-02-2003 09:44 ]

Verwijderd

ParaDot schreef op 25 February 2003 @ 17:14:
Je weet niet wat je mist en, geloof me, dat is een gemis :). Ik ken al deze mensen in het echt (sommigen beter dan anderen) en ik kan je zeggen: hun lichaam mag dan misschien niet in alle gevalen schitteren van uiterlijke schoonheid ;), het zijn allemaal mensen die het waard zijn om beter te leren te kennen.

Dus wees niet bevreesd en laat je wereld ineen storten en schep op de ruines van deze virtuele wereld een nieuwe "echte" wereld, waarin in plaats van lichaamloze entiteiten, mensen van vlees en bloed rondlopen.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik lees heel veel dingen in W&L en ik hou van meetings, mag ik dan eigenlijk ook aanwezig zijn ? :)

Ik kan elke datum (heb geen grote agenda).
Maar over wat soort dingen wordt er nou gepraat op een dergelijke meeting ?

• Dido
  • Laatst online: 14:12

Dido

heforshe

ChristiaanVerwijs schreef op 25 februari 2003 @ 17:25:
'in het echt ben je toch niet zo erg' (die was vriendelijk - van Dido geloof ik)

Moet je er wel bij vertellen na hoeveel bier dat was >:)

Wat betekent mijn avatar?

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

[Airwolf] schreef op 26 February 2003 @ 12:13:
Ik lees heel veel dingen in W&L en ik hou van meetings, mag ik dan eigenlijk ook aanwezig zijn ? :)
Ja, dan mag je ook aanwezig zijn. :) Er zijn geen toegangseisen. :P
Maar over wat soort dingen wordt er nou gepraat op een dergelijke meeting ?
Van alles! Vaak wel W&L dingen, dat merk je natuurlijk heel sterk. Wat niet betekent dat elk gesprek daar over gaat/moet gaan; maar als je onderwerpen die in W&L langskomen interessant vindt, zal je je ook op de meeting zeker kunnen amuseren. :)

• Attilla
Hmm, ok.
Count me in. :Y)

• Morgoth

Deze mensen kunnen deze dag:
Morgoth
ChristiaanVerwijs
OpifexMaximus
Q
Diadem
Lord Daemon
Absolyte
Dido
Whiplash
Q-collective
Captain Proton
Gnoom
Sandalf
[Airwolf]

Deze mensen kunnen _niet_ deze dag:
Xentric

Morgoth
ChristiaanVerwijs
OpifexMaximus
Q
Diadem
Lord Daemon
Absolyte
Dido
Whiplash
Q-collective
Captain Proton
Gnoom
Sandalf
Xentric
[Airwolf]

Morgoth
ChristiaanVerwijs
OpifexMaximus
Q
Diadem
Lord Daemon
Absolyte
Dido
Whiplash
Q-collective
Captain Proton
Gnoom
Sandalf
[Airwolf]

Xentric

Geupdate t/m: [Airwolf]

Verder moeten we nog bespreken waar we heen gaan. Mijn voorstel is om eerst naar Florin te gaan om daar wat te drinken en daarna wat te eten bij Mr. Jacks. Ik weet dat de service niet extreem goed was, maar het is wel goedkoop (_veel_ goedkoper dan bij florin) en dat kunnen de meeste studenten wel gebruiken. En het eten vond ik er best lekker.

• Opi
  • Niet online

Opi

Morgoth schreef op 26 February 2003 @ 21:33:
Verder moeten we nog bespreken waar we heen gaan. Mijn voorstel is om eerst naar Florin te gaan om daar wat te drinken en daarna wat te eten bij Mr. Jacks. Ik weet dat de service niet extreem goed was, maar het is wel goedkoop (_veel_ goedkoper dan bij florin) en dat kunnen de meeste studenten wel gebruiken. En het eten vond ik er best lekker.
Ik hoorde idd dat Florin laatst een belachelijke prijsverhoging heeft doorgevoerd, maar misschien kunnen de in Utrecht studerenden hun universiteitsagenda raadplegen en kunnen de in Utrecht bekend zijnden ook voorstellen doen. Een derde optie die ik wil oppereren vereist misschien de goedkeuring van een SG-mod (soortgelijk topic eerder gesloten, maar later wel weer geopend): er kan in SG een topic gestart worden, waarin we aan andere mensen op GoT vragen of zij nog wat goedkope restaurantjes kennen in Utrecht.

• Christiaan
Toen ik zei dat The Florin duur was geworden bedoelde ik het eten. De drankjes vallen wel mee - dat is overal even duur. Misschien zijn er wel andere leuke gelegenheden - ik zal eens rondvragen.

• Attilla
Ik woon zelf in nieuwegeïn (om de hoek van Utrecht), dus opzich ken ik Utrecht wel. Maar wat vinden jullie goedkoop en wat verwachten jullie daarvoor ?
Of hoeveel zijn jullie bereid om uit te geven ?

Het is namelijk zo dat ik zelf geen student meer ben, dus over het algemeen wat meer geld over heb voor dit soort dingen. Dan kijk ik zelf ook niet echt altijd naar de prijs (eigenlijk dom), dus ik heb altijd zoiets gewoon lekker eten (niet extreem duur) en dan vind ik het wel best.

Bovenin de Stairway to heaven, waar we vaak zijn met NOS meetings (en de laatste /61 meeting) kan je voor 15 - 25euro pp (afhankelijk wat je besteld) echt heel lekker eten (super spare ribs, heerlijke saté), maar persoonlijk vind ik een dergelijk bedrag wel redelijk. :)

• Opi
  • Niet online

Opi

Persoonlijk houd ik bij dit soort events er altijd rekening mee dat ik zo'n 30-40 euro kwijt ben (incl. drank). Maar laat mijn mening andere voorstellen niet dwarsbomen. Zolang de service aan groepen (15 à 20 personen) goed is heb ik er niet zo veel problemen er. Wat misschien wel relevant is, is of er vegetariërs zijn die naar de meeting gaan, zodat daar de keus eventueel op aangepast kan/moet worden.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Om heel eerlijk te zijn vind ik 20 euro wel wat veel voor een avondmaaltijd.

Verwijderd

Lord Daemon schreef op 27 februari 2003 @ 10:54:
Om heel eerlijk te zijn vind ik 20 euro wel wat veel voor een avondmaaltijd.
Hollander! ;)
Maar idd vind ik €20,- voor een avondetentje wat veel.......

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ook, maar relevanter: student in barre tijden. ;)

• Attilla
Ja goed, zoals ik al zei... ik woon nog thuis en ik verdien een salaris waar veel mensen zelfstandig van moeten wonen en ik hoef geen kostgeld te betalen, alleen eigen kleding en Zorg verzekering.

Maar ik ben ook de broerdste niet om hier en daar wat bij te leggen op een meeting (zo ben ik dan ook wel weer), maar ik wil gewoon dat iedereen het naar zijn zin heeft en of dat voor 5euro is of voor 100euro dat maakt mij helemaal niks uit. :)

Verwijderd

Bovenin de Stairway to heaven
kunnen we daar misschien ambrozijn eten en ons laven aan nectar, of overdrijven ze toch? ;)

• Attilla
hehe, nee dat is dat café van die gene waar van zijn naam op dit moment op het puntje van mijn tong ligt.

• Morgoth
15-20 euro voor eten vind ik iets te veel van het goede, en het eten bij Mr. Jacks is zeer goed te doen. Ik vind niks mis met Mr. Jacks, goedkoop en lekker. Organisatie is daar alleen wat slecht.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Nou morgoth, Mr Jacks is echt niet zo goed als jij het doet voorkomen. ;) Op zich ben ik er niet tegen, maar als we een billijke pizzeria uitzoeken waar het twee keer zo duur is vind ik dat ook niet erg.

• Morgoth
Ik vind een willekeurige pizza aldaar niet minder vies dan het gemiddelde van lekkerte van het totaal aan pizza's dat ik ooit op heb.

En het voordeel van Mr. Jacks is dat ze meer dan alleen pizza's hebben :).

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Stairway to heaven was toch niet zo duur? Ik dacht eerder ~15 euro dan 15-25 euro. Evengoed was half /61 (ok, van diegenen die kwamen) vertrokken richting Mac. Dus het lijkt me redelijk om vast te stellen dat zoiets al te duur is.

Ik check nog data

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Attilla
MSalters schreef op 27 February 2003 @ 21:47:
Evengoed was half /61 (ok, van diegenen die kwamen) vertrokken richting Mac.
Er waren maar 4 van de 20 mensen naar de Mac gegaan hoor, maar dit terzijde.
Zelfde eet ik gewoon overal (hier en daar een uitzondering), dus met mij hoeft geen rekening gehouden te worden. Ik hou liever rekening met andere mensen dat we het allemaal gezellig hebben. :)

offtopic:
Ik ga nu maar een mijn bedje in, over 3 uur ga ik op vakantie. :)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:51

MaDLiVe

.-Observer-.

Ow ja!, de eerste keer dat ik pas op page 3 zeg dat ik mee kan :)

Maargoed tot nu toe lijken alle 3 de datumpjes owk. Ben helaas niet zo een persoon die heel ver in de toekomst kan kijken (lees niet verder dan 1 a 2 dagen :P).

Dit wordt mijn 4de meeting die 6 klinkt idd overdreven maar blijkt dan toch echt waar te zijn! (1 heb ik er iig gemist! nu 2 dus :X).

Mr. Jacks sounds owk! FCA, Absolyte en Gnoom kunnen wel wat over de service en klantvriendelijkheid vertellen :D

maar het eten (de uiteindelijke functie van mr jacks) is goedkoop en lkkr!

Hetgene wat we vorige x deden is mij als beste bevallen.
-Bij florin en firkin drankje pakken en ouwehoeren (laat de bierfiltjes met rust dit x ;))
-Daarna wat eten@ Mr. Jacks
-Daarna feesten of gewoon richting huis :P

[ Voor 46% gewijzigd door MaDLiVe op 28-02-2003 00:32 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Als je in Utrecht goedkoop wil drinken: de ACU (op de voorstraat). Ik geloof niet dat ze aan eten doen en als ze dat wel doen dan zal het wel veganistisch of zo zijn en zijn ze waarschijnlijk niet ingesteld op groepen van 10+.

BTW. Als ik op de desbetreffende datum in Utrecht ben kom ik wel ff iets mee drinken.

• Morgoth
Bij voorbaat spreek ik een Jihad uit tegen polls. Zeker tegen polls die moeten ingescant worden.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Morgoth schreef op 28 februari 2003 @ 19:37:
Bij voorbaat spreek ik een Jihad uit tegen polls. Zeker tegen polls die moeten ingescant worden.
Yeah, laat de bierfiltjes met rust!

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Is er nu al wat meer bekend Morgoth?
Zet es eventjes de feitjes op een rijtje....dank je wel! :P
Is wel zo overzichtelijk! :P

Verwijderd

/me voldoet (deels) aan opdracht

Ik ga komen, voor zover ik kan dan. De 26e gaat niet lukken, de rest is ok.

En alvast de eerste poll:

Het is onethisch bierviltjes dusdanig te mishandelen dat ze niet meer gebruikt (kunnen) worden voor hun eigenlijke doel.

• Opi
  • Niet online

Opi

Op Dinnersite.nl staan een aantal restaurantjes waarbij een driegangendiner voor minder dan 15 euro wordt aangeboden. Misschien is dit iets?

[ Voor 9% gewijzigd door Opi op 03-03-2003 20:07 . Reden: Kick niet nodig :? ]

• Christiaan
Met zoveel mensen? Nee, laten we gewoon Mr. Jacks kiezen en bovendien letten op het feit dat er dit keer wel genoeg tafels vrij worden gehouden. Zouden we geen kwantumkortin kunnen berekenen? De vorige keer ging het met betalen allemaal erg lastig - laten we van te voren nu eens wat effectiefs verzinnen :)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

ChristiaanVerwijs schreef op 03 March 2003 @ 20:08:
Met zoveel mensen? Nee, laten we gewoon Mr. Jacks kiezen en bovendien letten op het feit dat er dit keer wel genoeg tafels vrij worden gehouden. Zouden we geen kwantumkortin kunnen berekenen? De vorige keer ging het met betalen allemaal erg lastig - laten we van te voren nu eens wat effectiefs verzinnen :)
:D Laten we ook eens kijken of we bij elkaar kunnen zitten. Verder vond ik het betalen niet echt een probleem. Misschien omdat wij in zo een klein groepje zaten :P

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:43

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Ik had mij eerder ingeschreven, maar ik trek mij terug. Nog een keer het zelfde herhalen in een nieuwe zin: ik kom toch niet. Rede: heel banaal: geen zin.

Excuses voor de overlast.

• Christiaan
Q schreef op 05 March 2003 @ 20:17:
Ik had mij eerder ingeschreven, maar ik trek mij terug. Nog een keer het zelfde herhalen in een nieuwe zin: ik kom toch niet. Rede: heel banaal: geen zin.

Excuses voor de overlast.
Afbeeldingslocatie: http://balusc.xs4all.nl:8003/GOT/Smiles/OMG.gif Nou ja. Als er iemand was die ik graag wilde ontmoeten was jij het wel (nee, echt).

[ Voor 10% gewijzigd door Christiaan op 05-03-2003 21:38 ]

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:43

Q

Au Contraire Mon Capitan!

ChristiaanVerwijs schreef op 05 maart 2003 @ 21:07:
[...]

[afbeelding] Nou ja. Als er iemand was die ik graag wilde ontmoeten was jij het wel (nee, echt).
Dat is wederzijds, maar na de discussies met jou waarin ik mijn eigen mening heb kunnen bijwerken en aanpassen heeft, heel egoistisch ik geef het toe, voor mij het forum zijn functie wel gehad: toetsen van mijn standpunten en
bijwerken op basis van feedback. Dit had ik niet van te voren verzonnen maar zo is het gelopen, zo kijk ik er op terug. Voor mij is het af.

Maar, ondanks een enkele post in een thread over kots, pardon idols, op tv (kon het niet laten), zie ik geen threads meer waar ik iets zinnigs aan zou willen of kunnen toevoegen (nadruk op willen).

Reden om toch niet te meeten heeft te maken met het idee dat ik mij hier toch niet meer zoveel ga begeven. Dat laatste: Om eerder genoemde reden en omdat het ook veel tijd kost.

Maar als ik het niet al te bont maak zien we elkander nog wel in de hemel ;)

Verwijderd

Kan ik mij nog inschrijven voor dit geheel, ik ben een soort 2e [Airwolf] zeg maar?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 23:38 ]

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Natuurlijk kan dat. :)

Verwijderd

Dat is mooi, nu nog even beslissen of ik me dan ook echt zal inschrijven.
Is er nog een sluitings datum voor het inschrijven / aanmelden ?
Ik denk dat ik nog even wacht met inschrijven tot ik weet welke datum er nu echt gekozen zal worden.

Stel dat ik me nu hier inschrijf en jullie kiezen juist die datum waarop ik zeker niet kan komen, dan is dat natuurlijk een enorme teleurstelling en heb ik me helemaal voor niets aangemeld.

Wanneer weten jullie ongeveer op welke datum het gaat gebeuren?

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-01 18:43
Als jij 5 minuten van te voren besluit te komen, dan kom je ;) Maw: geen limiet :)

• Morgoth
In principe is er geen limiet, echter is het natuurlijk voor de organisator (dat ben ik toevallig) niet echt handig als mensen dat massaal gaan doen. Echter, bij - 127.0.0.1 - jou wil ik dat wel door de vingers zien maar voor elk volgend individu niet! :P

Verder zal ik binnenkort de lijst updaten en dan een datum kiezen en zolang er geen grote bezwaren op tafel worden gelegd reserveren bij Mr. Jacks. Tevens zal ik dan een sticky openen. Binnenkort is morgen.

• Morgoth
Ik ben zo bold geweest om een dag te prikken, de keus is gevallen op zaterdag 19 april aangezien dan tot nu toe niemand niet kan! Dus schrijf het in je agenda's/en-vul-alles-in-wat-ik-de-vorige-keer-hier-over-zei(iets met een nietzscheboek ofzo?)!

Morgoth
ChristiaanVerwijs
OpifexMaximus
Diadem
Lord Daemon
Absolyte
Dido
Whiplash
Q-collective
Captain Proton
Gnoom
Sandalf
Xentric
[Airwolf]
MaDLiVe
el_marcianito

Verder ben ik ook zo bold om een beslissing te trekken over de locaties, we kunnen er posts over doorpraten maar dat schiet niet op. Niemand heeft echte duidelijke bezwaren geopperd tegen de Mr. Jacks. Dus, alle feiten op een rij:

Wat: W&L Meeting Part VI
Waar: Utrecht
Wanneer: Zaterdag 19 april 2003
Waar precies: 16:00 @ Utrecht CS bij het meetingpoint (onder de blauwe borden met vertrektijden). Dan na een tijdje gaan we naar de Florin om wat te drinken en dan gaan we om 18:30 eten bij Mr. Jacks en daarna zien we nog wel.

Ik zal de sticky tevens updaten en zeggen dat het allemaa final aan het zijn is. Ter zijner tijd zal ik iedereen nog een emailtje sturen zodat ik een bevestiging terug kan krijgen (en checken of iedereen mee-eet) voor de reservering met Mr. Jacks.

Overigens kan je je nog steeds opgeven.

[ Voor 60% gewijzigd door Morgoth op 07-03-2003 20:00 ]

• Morgoth

• Christiaan
See you there ;) Ow, en mensen die nog willen komen kunnen zich uiteraard nog opgeven.

[ Voor 69% gewijzigd door Christiaan op 07-03-2003 20:02 ]

Verwijderd

ahja, ik wist het wel, dat is juist de dag dat ik niet kan.
Maargoed dat ik me niet ingeschreven heb, anders zou ik me nu behoorlijk rot voelen.

• Morgoth
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 21:16:
ahja, ik wist het wel, dat is juist de dag dat ik niet kan.
Maargoed dat ik me niet ingeschreven heb, anders zou ik me nu behoorlijk rot voelen.

Euh, dat is niet helemaal kloppend. Ik heb een keuze gemaakt uit een datum door middel van het kijken naar op welke dag het minste mensen niet konden. Als jij je had opgegeven waren er op iedere dag evenveel mensen die niet konden en had ik nog gewacht met het prikken van een datum....

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

12 en 26 april kan ik ook komen, lijkt me weer erg gezellig :D

@ Airwolf -> We praten over van alles, maar drinken doen we des te meer :+ :P

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
WhizzCat schreef op 16 maart 2003 @ 12:30:
12 en 26 april kan ik ook komen, lijkt me weer erg gezellig :D

[..]
same here :) nu CrazyA ook nog meekrijgen :)

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Fludizz schreef op 16 maart 2003 @ 12:32:
[...]

same here :) nu CrazyA ook nog meekrijgen :)
Fludizz, we kunne niet mee... de meeting is 19 april :( ;(

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
WhizzCat schreef op 16 maart 2003 @ 12:35:
[...]

Fludizz, we kunne niet mee... de meeting is 19 april :( ;(
crap :'( :'( :'( :'( :'(

hoe heb ik daaroverheen kunnen lezen :X

[ Voor 17% gewijzigd door Fludizz op 16-03-2003 12:36 ]

Verwijderd

Foutje, ik geloof dat ik 19e toch niet kan :) Snel he?

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Kan nou ineens iedereen niet de 19e?

Jammer ;(

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

nuja, iedereen is wat overdreven, het is wel een feit dat na het uitkiezen van de datum, ik, WhizzCat, Fludizz en el_marcianito hebben laten weten (toch) niet te kunnen, maar er blijven er toch zat over :)

• Morgoth
Hm, misschien lijkt het me dan een beter idee om een andere datum te prikken?

• Opi
  • Niet online

Opi

Mocht dit het geval zijn, dan prefereer ik de 26e aangezien de 12e mij waarschijnlijk niet zo goed zal uitkomen.

[ Voor 46% gewijzigd door Opi op 20-03-2003 17:59 . Reden: Zinloze quote ]

• Christiaan
*kick*

Nog geinteresseerden?

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Gaan we ook nog een andere datum prikken of blijft het zo?

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• Christiaan
Het blijft zo denk ik. Aangezien Morgoth niet veel meer langskomt (zal hem er vanavond even over navragen) neem ik dan maar die beslissing ;). Tenzij ineens heel veel mensen niet kunnen.

Verwijderd

Is er nog iets majors veranderd in de tijd dat ik weg was?

Verwijderd

Hmmm, is 19/4 niet de dag tussen goede vrijdag en pasen? In dat geval zal ik helaas niet kunnen komen vrees ik... 26/4 valt trouwens ook af :)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 20:08:
Hmmm, is 19/4 niet de dag tussen goede vrijdag en pasen? In dat geval zal ik helaas niet kunnen komen vrees ik... 26/4 valt trouwens ook af :)
* MaDLiVe checked agenda....

Jeps dat is de dag.

Zijn er nog meer mensen van plan niet te komen ;(

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik ben er gewoon de 19e. :)

• Attilla
Als ik de bovenstaande reply's zo lees dan zal je het met mij alleen moeten doen, dus of je dan nog wil komen is een 2e. :+

Ik vind het heel jammer dat er zo veel mensen er vanaf zien, aangezien het heel netjes geregeld was en dus was het gewoon mogelijk om ff goed in je agenda te kijken of het ook wel mogelijk was.

[ Voor 28% gewijzigd door Attilla op 03-04-2003 07:38 ]

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:11

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

* Freee!! denkt erover om ook te komen, is niet helemaal zeker van zijn welkom als nieuweling.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Opi
  • Niet online

Opi

Mr. Liu schreef op 03 april 2003 @ 11:14:
* Opi denkt erover om ook te komen, is niet helemaal zeker van zijn welkom als nieuweling.
Wat mij betreft wel hoor :)

En [Airwolf] Seabert uiteraard ook. :)

• Christiaan
Mr. Liu schreef op 03 April 2003 @ 11:14:
* Christiaan denkt erover om ook te komen, is niet helemaal zeker van zijn welkom als nieuweling.
Wij zijn namelijk allemaal hele enge mensen :P. Nee, gewoon komen joh! Gezellig! En er zijn bij ieder meeting wel mensen die nog nooit eerder geweest zijn; je moet een keer beginnen met komen, toch?

• Freee!!

Freee!!

ChristiaanVerwijs schreef op 03 April 2003 @ 11:21:
[...]
Wij zijn namelijk allemaal hele enge mensen :P.
Inderdaad, vooral Dido is erg met zijn lange haar :P
Nee, gewoon komen joh! Gezellig! En er zijn bij ieder meeting wel mensen die nog nooit eerder geweest zijn; je moet een keer beginnen met komen, toch?
Ik bedoelde meer als nieuweling op GoT en binnen W&L, maar bedankt.
OpifexMaximus schreef op 03 april 2003 @ 11:20:
[...]
Wat mij betreft wel hoor :)
Ook bedankt voor het welkom

[ Voor 17% gewijzigd door Freee!! op 03-04-2003 12:09 . Reden: OpifexMaximus vergeten ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• Dido

Dido

heforshe

Mr. Liu schreef op 03 April 2003 @ 11:14:
* Dido denkt erover om ook te komen, is niet helemaal zeker van zijn welkom als nieuweling.

* Dido kan desgewenst wel wat dingen verzinnen om die twijfel te rechtvaardigen >:) :+

Maarre, het initiatieritueel waar je aan wordt onderworpen op je eerste meeting valt best wel mee, hoor >:)
Ik kon na te weken al were rechtop zitten! :+

• Freee!!

Freee!!

Dido schreef op 03 April 2003 @ 12:31:
[...]
Maar blijkbaar nog steeds niet typen :P

[ Voor 38% gewijzigd door Freee!! op 03-04-2003 13:00 . Reden: Overbodig deel quote verwijderd ]

• Christiaan
Dido schreef op 03 April 2003 @ 12:31:
Ik ben anders redelijk door mijn rug gegaan door al dat enthousiasme hoor.....

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Eigelijk zijn er nog genoeg mensen die komen :P

Altijd leuk nieuwe mensen (beter dan altijd dezelfde :P)

• Christiaan
Helaas moet ik bij deze melden ook niet te kunnen op de afgesproken datum. Het toeval wil dat ik op diezelfde dag mijn nieuw verkregen kamer in het naburige Zeist moet gaan inrichten. Gezien de momenten waarop familieleden aanwezig kunnen zijn om een hand te helpen kan dat niet op een andere datum. Helaas.

Met twee mods afwezig (en dus de hele nog aanwezige mod-force), lijkt het me beter de meeting maar helemaal op te schuiven naar een andere datum. Ik zal hier nog op terugkomen daar Morgoth de meeting niet langer wil/kan regelen.

• Morgoth
Ik ben het hier mee eens, er kunnen teveel mensen toch ineens niet. Iemand moet even het sticky topic editen (zowel titel als inhoud) dat het _niet_ doorgaat. Dit topic kan dan beter even dicht gemikt worden en als er een nieuwe georganiseerd gaat worden een nieuwe openen.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

O jee, helaas. ;(

Verwijderd

Done. Ik laat dit topic open om teleurgestelde reacties een plaats te geven. Voor een volgende meeting maken we een nieuw topic

• Opi
  • Niet online

Opi

;( Helaas pindakaas. Maar ik kijk al uit naar de eerstvolgende meeting die wel doorgaat. :)

• Dido

Dido

heforshe

Aaargh! Wat moet ik dan met mijn zaterdagavond doen!?

• Freee!!

Freee!!

Dido schreef op 09 april 2003 @ 11:09:
Aaargh! Wat moet ik dan met mijn zaterdagavond doen!?
Papaki pesten :P

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Balen, had me er al op verheugd, ander keertje dan maar.

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-01 21:35

FCA

Hmm.. wilde net gaan melden dat ik misschien stiekem zou komen....
Erg jammer.

Verandert z'n sig te weinig.

Verwijderd

Jippie!

• Christiaan

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Hij kon niet. :)

Pagina: 1 2 Laatste