Iedereen is speciaal, behalve ik.
Verwijderd
* MaDLiVe checked agenda....Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 20:08:
Hmmm, is 19/4 niet de dag tussen goede vrijdag en pasen? In dat geval zal ik helaas niet kunnen komen vrees ik... 26/4 valt trouwens ook af
Jeps dat is de dag.
Zijn er nog meer mensen van plan niet te komen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Als ik de bovenstaande reply's zo lees dan zal je het met mij alleen moeten doen, dus of je dan nog wil komen is een 2e.
Ik vind het heel jammer dat er zo veel mensen er vanaf zien, aangezien het heel netjes geregeld was en dus was het gewoon mogelijk om ff goed in je agenda te kijken of het ook wel mogelijk was.
[ Voor 28% gewijzigd door Attilla op 03-04-2003 07:38 ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Wat mij betreft wel hoorMr. Liu schreef op 03 april 2003 @ 11:14:
* Opi denkt erover om ook te komen, is niet helemaal zeker van zijn welkom als nieuweling.
En [Airwolf] Seabert uiteraard ook.
Wij zijn namelijk allemaal hele enge mensenMr. Liu schreef op 03 April 2003 @ 11:14:
* Christiaan denkt erover om ook te komen, is niet helemaal zeker van zijn welkom als nieuweling.
Inderdaad, vooral Dido is erg met zijn lange haarChristiaanVerwijs schreef op 03 April 2003 @ 11:21:
[...]
Wij zijn namelijk allemaal hele enge mensen.
Ik bedoelde meer als nieuweling op GoT en binnen W&L, maar bedankt.Nee, gewoon komen joh! Gezellig! En er zijn bij ieder meeting wel mensen die nog nooit eerder geweest zijn; je moet een keer beginnen met komen, toch?
Ook bedankt voor het welkom
[ Voor 17% gewijzigd door Freee!! op 03-04-2003 12:09 . Reden: OpifexMaximus vergeten ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Mr. Liu schreef op 03 April 2003 @ 11:14:
* Dido denkt erover om ook te komen, is niet helemaal zeker van zijn welkom als nieuweling.
* Dido kan desgewenst wel wat dingen verzinnen om die twijfel te rechtvaardigen
Maarre, het initiatieritueel waar je aan wordt onderworpen op je eerste meeting valt best wel mee, hoor
Ik kon na te weken al were rechtop zitten!
Ik ben anders redelijk door mijn rug gegaan door al dat enthousiasme hoor.....
Altijd leuk nieuwe mensen (beter dan altijd dezelfde
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Met twee mods afwezig (en dus de hele nog aanwezige mod-force), lijkt het me beter de meeting maar helemaal op te schuiven naar een andere datum. Ik zal hier nog op terugkomen daar Morgoth de meeting niet langer wil/kan regelen.
Verwijderd
Papaki pestenDido schreef op 09 april 2003 @ 11:09:
Aaargh! Wat moet ik dan met mijn zaterdagavond doen!?
Erg jammer.
Verandert z'n sig te weinig.