Toon posts:

Ik erger mij aan JULLIE adjes!

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is feedback. Niet persoonlijk en niet om af te kraken. Onthoud dat.

Ik merk de laatste tijd, vooral tegen mij maar ook veel tegen anderen dat jullie mensen gewoon afmaken. Uitspraken als "Als je weg wil: ga maar!" e.d.
HALLO?!!? GOT DRAAIT DOOR ONS HOOR!!!
Effe wat dimmen en niet zo uit de hoogte. Ik kan er namelijk niet meer tegen zo groot als jullie ego's groeien is die van mezelf nog niet eens ;)
Komop, ff chill. Voetjes bij de grond en niet mensen afzeiken ADJES!
Tweakers.net wil zichzelf toch graag professioneel profileren? Merk ik hier weinig van ... REGEL DAT!

Doe hier mee wat je wil.

Groet,

Jelle

:z

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
just a fact:
Ik word nooit afgezeken door adjes...

of ligt dat aan mij?

Verwijderd

Euhm, ik dacht dat GoT los stond van Tweakers.net
Oke, de meeste bezoekers/leden komen op beide sites en de meeste GoT Admins hebben ook wel iets met Tweakers.net te maken.
Maar dit is over het algemeen een beetje een plezier-forum, alleen in Levensbeschouwingen is het serieus maar voor de rest is het lang leve de lol :+ :)
Dus zolang je je normaal gedraagt gaat zich niemand tegen je keren enzo

• AntonT
  • Laatst online: 00:28

AntonT

One Ton!

Op donderdag 16 november 2000 00:36 schreef CyberJunk86. het volgende:Uitspraken als "Als je weg wil: ga maar!" e.d.
Ik neem aan dat je op mijn reactie uit http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71104 doelt:
Deze ruzie schiet niet echt op.
Als je weggaat: tot ziens.
Deze user had zelf al aangegeven weg te willen gaan, hij had een warez-req neergezet waarvan hij later zei dat het een demo was (kon ik nergens zien, jij? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71054 ) en hij begon daarna vage smoezen te bedenken.

In zo'n geval heb ik er geen moeite mee als er iemand vertrekt.

• Morgoth
anton> hij heeft het er ook over dat hijzelf door adjes word afgezeken.

• AntonT
  • Laatst online: 00:28

AntonT

One Ton!

Op donderdag 16 november 2000 00:48 schreef morgoth het volgende:
anton> hij heeft het er ook over dat hijzelf door adjes word afgezeken.
Aangezien ik daar zelf nix op uit heb gedaan heb ik het er daar ook niet over.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik erger mij aan JOU topic!

REGEL DAT!

Sjeez, je kunt niet iedereen happy maken als je 12.000 man op een forum hebt. Dat adjes af en toe wat bot doen mogen ze van mij helemaal zelf weten. Die hebben nl. echt geen tijd om 5 alineas vol te schrijven over hun beweegredenen e.d. Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken.

(Dit is overigens feedback, niet om je persoonlijk af te kraken)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hmm kan aan mij liggen hoor; maar er zijn maar zelden klachten over de adjes/GoT. Natuurlijk is er wel eens iets, maar er zal altijd een redelijke oplossing voor gevonden worden.

GoT draait al meer dan 3 jaar, het heeft soms zijn up- en downs maar met goed overleg is er altijd ergens een goede oplossing voor. Ik vind de sfeer ook goed; soms niet altijd even interessant en soms gezeik (zoals laatst in het onzinforum), verder heb je te maken met ergenissen, maar dat is op elk forum.

En wij mensen afzeiken? Komt dan maar heel zelden voor (een admin kan ook een keer een kut dag hebben); OF er staan goede argumenten bij OF die persoon heeft zowiezo niets op GoT te zoeken (of zoekt gewoon ruzie).

• Tom
  • Niet online

Tom

Tja en IMHO heb je problemen in de prive-sfeer en maak je ons verwijten. Eerst ruzie zoeken met de helft van het forum door proberen een date te regelen met Madelinde, 10k gedoe, nu weer dit...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Ik wordt MOE van de topics van Cyber...

Toch maar een :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 november 2000 01:00 schreef Tom het volgende:
Tja en IMHO heb je problemen in de prive-sfeer en maak je ons verwijten. Eerst ruzie zoeken met de helft van het forum door proberen een date te regelen met Madelinde, 10k gedoe, nu weer dit...
Da's natuurlijk de grootst mogelijke speculatie Tom. Kijk, en juist dit soort houding... die snap ik niet. Ik voel me dus echt perfecto de laatste tijd. Er is _niets_ dat mijn dag kan verklooien momenteel. Alleen een server die gehackt wordt vind ik dan dus niet tof.
Maar een feit is gewoon dat elk topic dat ik grappig bedoel gewoon vet afgezeken en geflamed wordt omdat iedereen hier zo fokking serieus is en vervolgens is het ook nog eens mijn schuld omdat de adjes er dezelfde mening op na houden.

Verder maakt het weinig uit hoe ik bij mijn gevoel kom. Ik heb wel het idee dat het een overwogen beslissing was om dit topic te plaatsten en dat bijvoorbeeld een topic in Netwerk de druppel was.
Daar komt bij dat de meesten hier het gore lef niet hebben de adjes aan te spreken. Mja, toen ik er nog van onder de indruk was sprak ik ook nooit m'n ouders ergens op aan.
En daar krijgen jullie de indruk van dat jullie alles goed doen en daar krijgen jullie weer een te groot ego van denk ik.
Nog iets: Waarom probeert iedereen altijd mijn mening aan te vechten of te ontkrachten? Niemand zal ook es gewoon uit zichzelf wat doen met informatie hè...
Jr kunt namrlijk maar 2 dingen doen met dit topic:
- accepteren en kijken of je meer van die signalen krijgt
- volgens de nieuwste mode: niet accepteren en er meteen een slotje aan hangen.

Verwijderd

ik vind er wel een kern van waarheid in schuilen, ik was blij dat er nog mensen waren die ook nog serieus over bep. onderwerpen konden praten, maar die bevinding wordt af en toe hevig ontkracht door bepaalde personen.

daarintegen moet ik wel toegeven dat een lolletje op zijn tijd bij iedereen wel een glimlach :) :+ tot stand brengt. puur afzeiken is totaal zinloos :r maar er zijn er maar weinigen die dat doen, toch?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even wat voorbeelden proberen te verzamelen:
Geplaatst door RickJansen (Administrator - 2304) - dinsdag 14 november 2000 19:00

-----------------------------------------------------------
So?
[Edit: What i mean is: we kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor het posting gedrag van de bezoekers..]

[Dit bericht is gewijzigd door RickJansen op 14-11-2000 19:03]
Na een klacht over een user van mij.
Geplaatst door Floris_Diemel (Global mod - 790) - dinsdag 14 november 2000 19:39

-------------------------------------------------------
Euh zal ik je de rest van de ellende maar besparen en deze thread sluiten "cybergarbage"?
Ik moet eerlijk zeggen dat dit een van de meest vermakelijke threads is die ik in de afgelopen tijd heb gelezen. Het zou eigenlijk zonde zijn om hem te sluiten, laat ik het dan ook maar niet doen Succes verder ennuh, misschien toch tijd voor een andere kernel ofzo?
Nah mijn wanhopig oproep om tips en informatie omdat mijn server was gehackt.
Geplaatst door RickJansen (Administrator - 2304) - dinsdag 14 november 2000 20:43

---------------------------------------------------------

quote:
-----------------------------------------------------
Ik zou het beter kunnen waarderen alstie gewoon liet zien wat hij wist i.p.v. van me constant af te bekken. Erg professioneel komt je iig niet over voor een adje. (2e keer! DOE RELAX DOED)
---------------------------------------------------

Ik ga niet herhalen wat hier al 10 keer is gezegd.. dan vind ik het leuker een beetje te dollen, je hapt zo mooi
In hetzelfde topic. Is wel mijn vorm van humor maar iedereen die nadenkt snapt dat ik die dan niet kan waarderen...

Ik moet nu naar college, ik kijk strax wel weer ff...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
CyberJunk heb jij nix beters te doen dan over al die loze dingen te zeuren?

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik vind dat de adjes het wel aardig doen. Over het algemeen wordt vrij veel gepikt. (meer dan jij zou pikken, Cyberjunk)

Ik vind overigens dat jijzelf vaak onredelijk reageert. Zoals in jouw serverhack topic: ik zeg alleen maar dat engelsen ook vaak fouten maken in hun eigen taal, waarop jij meteen reageert met: Hallo?? etc.
Daar komt bij dat de meesten hier het gore lef niet hebben de adjes aan te spreken
Volgens mij wel. Er wordt zat geklaagd over/tegen de adjes. Het verschil met jou is dat de meesten een redelijke toon aan weten te houden. LA staat vol met klachten (al dan niet verpakt in nette bewoordingen)
Dit is feedback. Niet persoonlijk en niet om af te kraken. Onthoud dat.
REGEL DAT!
Om net zoals jij ouders er bij te halen: iets duidelijk maken doe je niet door keihard te schreeuwen. Kalm overleg doet het beter. Ik denk ook niet dat je een partij schreeuwen kunt verzachten door er feedback boven te zetten!
Dat het onzinforum doordraait heeft men overigens ook al door. Zie andere topics in LA.
Komop, ff chill
Ik denk echt serieus dat jij je eigen advies moet opvolgen. Waarschijnlijk ben je door de gebeurtenissen van de laatste dagen nogal opgefokt geraakt.

Sterkte..

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Ik dacht dat cyberjunk nu zo langzamaan wel duidelijk was geworden dat hij zelf te ver was gegaan, en dat hij daarom zo door de adjes werd aangesproken. Schijnbaar dus niet.
Ik hoopte zelfs eigenlijk dat we ff van dit soort gezeur (want dat is het gewoon) wel af zouden wezen. Helaas dus niet.

Cyberjunk86, wanneer ga je nou eens realiseren dat je je voorlopig is even wat rustiger moet gedragen en al. Diegene die op mij niet professioneel overkomt ben jij (terwijl je zelf zegt dat je het wel bent :?:?) en niet de adjes.

1 ding: IK WORD MOE VAN JOU!
door ONS ja, en niet alleen door jou, dus hou nou is op met dat gezeur!!! ik zou bijna gaan schelden, maar ik wil me niet verlagen tot jou belachelijk zielige, puberale niveau. (ahhh... dat lucht op :))

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:27

Daniel

Kapitein NCC-1701
:?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op donderdag 16 november 2000 09:04 schreef Daniel Kegel het volgende:
:?
My thoughts exactly...

CyberJunk; wat wil je nou eigenlijk? Ik snap die ommezwaai niet helemaal. In de lange tijd dat jij op GoT post, zijn er nooit serieuze issues geweest, en nu loop je helemaal over... heb je gewoon alles opgespaard ofzo?
Op zo'n manier kom je niet echt geloofwaardig over.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 16 november 2000 07:58 schreef CyberJunk86. het volgende:
[..]
Da's natuurlijk de grootst mogelijke speculatie Tom. Kijk, en juist dit soort houding... die snap ik niet.
En daarom had ik er ook IMHO bijgezet; ik DACHT dat ja. En waarom ik dat dacht? Omdat je loopt te zeuren over dingen die reuze meevallen.

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 09:32 schreef Kaj. het volgende:

[..]
My thoughts exactly...

CyberJunk; wat wil je nou eigenlijk? Ik snap die ommezwaai niet helemaal. In de lange tijd dat jij op GoT post, zijn er nooit serieuze issues geweest, en nu loop je helemaal over... heb je gewoon alles opgespaard ofzo?
Rontgenstraal sluit zich aan.... :7

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 00:41 schreef morgoth het volgende:
just a fact:
Ik word nooit afgezeken door adjes...

of ligt dat aan mij?
ik wel :) maar dat ligt voor 100% aan mij >:)

Verwijderd

Serieus: hij is geirriteerd, gewoon even laten gaan, wordt wel weer kalm, heb ik ook weleens >:)

• The - DDD
  • Laatst online: 14:32
Op donderdag 16 november 2000 09:32 schreef Kaj. het volgende:

[..]
My thoughts exactly...

Antwoord van iemand die hem kent: Hij doet nu Informatica, daarom gaat ie zich steeds meer in serieuzere zaken intereseren. :) Een goede ontwikkeling als je het mij vraagt.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als iemand zich geirriteerd voelt, kan íe dan niet ff iets anders doen dan nog een paar 1000 mensen irriteren. Zero-tolerence toepassen is iig irritatie-remmend.

En Adjes mogen natuurlijk ook hun eigen mening spuien. Het enige verschil tussen hun en mij is dat ze hier nog veel meer rondslingeren (en dat geeft ze in principe meer recht van spreken)

Verwijderd

Nou ik zal mijn mening ook eens geven!

Ik vind GOT echt superCOOL, en dat is mede te danken aan de adjes, die, al zijn ze ook maar mensen (m.a.w. ze maken ook fouten ;))! proberen de sfeer hier goed te houden! Wat door sommige types (keesjong) niet echt vergemakkelijkt wordt!

Om vervolgens met het argument te komen dat GOT draait door ons slaat echt als een tang op een varken! Wij zijn hier te gast, en dat betekent dat je je aan bepaalde fatsoensregels moet houden! Als je dat niet wilt/kunt/doet: MOVEN! Dit wil natuurlijk niet zeggen dat de adjes nooit een fout maken, maar volgens mij zijn ze echt niet te beroerd om dat toe te geven!

Ik denk echt dat we met z'n allen gewoon consequent moeten blijven, de echt oproerstokers pleuren dan vanzelf wel een keertje op!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op donderdag 16 november 2000 11:12 schreef The - DDD het volgende:

[..]
Antwoord van iemand die hem kent: Hij doet nu Informatica, daarom gaat ie zich steeds meer in serieuzere zaken intereseren. :) Een goede ontwikkeling als je het mij vraagt.
Could be, maar dat geeft hem nog geen reden om ineens zo uit te vallen.
En als hij daar zo serieus van wordt, raad ik hem niet aan om op forums als C!T enzo te kijken.
Misschien dat het Webwereld-forum dan beter op zijn wensen aansluit? Daar zijn ze bijzonder serieus en streng, en anything out of the ordinary wordt onmiddelijk weggeknikkerd.
Als ik het me goed herinner is GoT zelfs opgericht met het oogpunt om dat nou juist niet te laten gebeuren, en een forum te creeren wat serieus kan zijn, maar waar ook off-topic geluld kan worden.:)

• Morgoth
Ik voel me dus echt perfecto de laatste tijd. Er is _niets_ dat mijn dag kan verklooien momenteel. Alleen een server die gehackt wordt vind ik dan dus niet tof.
Maar een feit is gewoon dat elk topic dat ik grappig bedoel gewoon vet afgezeken en geflamed wordt omdat iedereen hier zo fokking serieus is en vervolgens is het ook nog eens mijn schuld omdat de adjes er dezelfde mening op na houden
Uh de 10k=kots actie viel natuurlijk wat minder, of was dat ook gewoon grappig bedoeld?

En nog maals, als jij de enige die word afgezeken zou je je dan niet misschien moeten afvragen of het aan jou ligt? Kweet niet hoor.... je moet gewoon alle mogelijkheden bekijken.

Verwijderd

Topicstarter
Nah, het heeft wel wat maar lang niet alles met serieus zijn te maken. Ik probeer ook gewoon heel vaak een beetje een lolletje te maken hier. Maar als mijn server gehackt wordt is dat geen grapje of vraag om feedback over mijn kennis van linux...

Verder snap ik niet wat er zo erg is aan het feit dat ik gewoon vind dat de adjes af en toe iets té hard als user overkomen. Maak dan 2 accounts aan voor jezelf, da's makkelijker bij te houden (iig voor mij)

Het is helemaal mijn bedoeling niet om gewoon vet in het wilde weg te gaan zeiken. En het is helemaal wel zo dat ik mij bewust ben van het feit dat ik laatst niet voor niets gebanned ben geweest. Maar ik probeer me dus nu zo veel mogelijk aan de algemeen aanvaarde gedrags regels te conformeren hiero en vervolgens zorgt vrijwel 60% van GoT incl. adjes er voor dat ik me in elk topic weer kan gaan lopen verdedigen tegen flames e.d.

Vroeger kregen mensen meteen een waarschuwing als ze zo'n loze flame begonnen zoals in mijn thread in Network Troubles. maar wat doet Rick? "SO?!" ... WAT?! En als ik een paar scheldwoordjes gebruik wordt ik instantly gebanned? Vaag... Wees dan een beetje consequent. (ik bedoel dus niet dat je die andere ook moet bannen, maar toch op z'n minst waarschuwen.)

Verder wil ik bij deze even heel duidelijk zijn over mijn gemiddelde houding hier op GoT:
Ik ben _altijd_ vrolijk of juist heeeel erg in the need for info... beide zijn goed uit elkaar te houden. Als ik me kut voel zit ik vrijwel nooit achter de PC... (daar krijg ik namelijk echt serieuze nekklachten van... :'( )
Soms maak ik opmerkingen die gigantisch uit de hoogte over komen, soms zijn dat ook gewoon geintjes ... ik geef toe, dat kan ik dan beter benadrukken met smileys.
Overigens is het voor jullie 'uit de hoogte' maar voor mij een kwestie van mijn kwaliteiten kennen. Wij worden dus momenteel getraint in het leren kennen van je eigen kwaliteiten en het anderen daarvan bewust maken zodat ze daar gebruik van kunnen maken. Als iedereen gewoon eerlijk zei waar hij/zij goed in was dan was de wereld een stuk makkelijker omdat je gewoon precies wist wat je aan elkaar had.
Jammer is het dat veel mensen het als arrogant opvatten als je positief over jezelf praat. Maar moet ik dan constant chaggerijnig zijn? en constant negatief over mezelf?! :? Lijkt me ook niet bevorderlijk voor de sfeer.

Ook is het zo dat als ik iets post en ik doe daar geen emoticon bij dat ik dan denk dat het duidelijk genoeg is. Meestal kun je er van uit gaan dat het positief bedoeld is als je toch twijfelt vraag het dan gewoon voor je begint te flamen.

Wat ik ook vaak zie is dat mensen er maar van uit gaan dat ik ergens helemaal niets van weet. Dat kan heel offensief op mij overkomen omdat ik dan juist op dat bepaalde gebied net een heleboel geleerd heb ofzo. Mensen, vraag gewoon hoeveel ik ergens van af weet dan hoef je jezelf ook niet voor lul te zetten met een verkeerde veronderstelling.... :)

Conclusie is gewoon dat je er bij mij van uit kan gaan dat ik blij ben en dat ik het niet prettig vind om constant een defensieve houding op GoT te moeten aan nemen...

Nog 1 dingetje: Het valt me wel heel hard op dat de grootste flamers het minst in hun profiles hebben staan... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 november 2000 11:44 schreef morgoth het volgende:

[..]
Uh de 10k=kots actie viel natuurlijk wat minder, of was dat ook gewoon grappig bedoeld?
Eigenlijk wel ja. Ik moest er via een ex-admin achter komen dat dat totaal in de verkeerde context is geplaatst. Dat was niet mijn bedoeling dus...

• Hyp Hyper
Cyberjunk: Nu klink je redelijk!

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op donderdag 16 november 2000 12:04 schreef CyberJunk86. het volgende:
Nah, het heeft wel wat maar lang niet alles met serieus zijn te maken. Ik probeer ook gewoon heel vaak een beetje een lolletje te maken hier. Maar als mijn server gehackt wordt is dat geen grapje of vraag om feedback over mijn kennis van linux...
Heb ik je nu wel of niet geholpen in die topic? Beetje flauw van je om maar de helft van de reply te quoten..
Geplaatst door RickJansen (Administrator - 2305) - dinsdag 14 november 2000 20:43

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik zou het beter kunnen waarderen alstie gewoon liet zien wat hij wist i.p.v. van me constant af te bekken. Erg professioneel komt je iig niet over voor een adje. (2e keer! DOE RELAX DOED)

Ik ga niet herhalen wat hier al 10 keer is gezegd.. dan vind ik het leuker een beetje te dollen, je hapt zo mooi >:)
Oh nou bedenk ik ineens nog een tipje, door Booster: Die SecurityFocus heeft een zooi maillists waar meestal de laatste bugs en bijbehorende exploits op worden gemeld. Volg die lijst, dan ben je al een aardig eind op weg. Verder is het zaak je software zo up-to-date mogelijk te houden (al ben ik daar ook geen koning in), en dan werkt met RPMs en de FreeBSD ports collection heel lekker.

[Dit bericht is gewijzigd door RickJansen op 14-11-2000 20:48]
Had je dat zelf ook niet een keer? Met dat je die "denigrerende toon" niet kon waarderen? Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet..
Verder snap ik niet wat er zo erg is aan het feit dat ik gewoon vind dat de adjes af en toe iets té hard als user overkomen. Maak dan 2 accounts aan voor jezelf, da's makkelijker bij te houden (iig voor mij)
Ik ga geen 2de account aanmaken, alleen omdat er iemand vindt dat je als Admin je eigen mening niet goed kunt ventileren. Ik spreek in 90% van de tijd uit eigen oogpunt, dat er Adje achter mijn naam staat moet je maar mee leren leven.
Het is helemaal mijn bedoeling niet om gewoon vet in het wilde weg te gaan zeiken. En het is helemaal wel zo dat ik mij bewust ben van het feit dat ik laatst niet voor niets gebanned ben geweest. Maar ik probeer me dus nu zo veel mogelijk aan de algemeen aanvaarde gedrags regels te conformeren hiero en vervolgens zorgt vrijwel 60% van GoT incl. adjes er voor dat ik me in elk topic weer kan gaan lopen verdedigen tegen flames e.d.
Je maakt het ze ook wel erg makkelijk.
Vroeger kregen mensen meteen een waarschuwing als ze zo'n loze flame begonnen zoals in mijn thread in Network Troubles. maar wat doet Rick? "SO?!" ... WAT?! En als ik een paar scheldwoordjes gebruik wordt ik instantly gebanned? Vaag... Wees dan een beetje consequent. (ik bedoel dus niet dat je die andere ook moet bannen, maar toch op z'n minst waarschuwen.)
Blijkbaar heb je het hele gebeuren zelf niet eens gevolgd. Dat was een waarschuwing in die thread, en je bent niet instantly gebanned. Erg lame om zo de situatie scheef te trekken.

• Hyp Hyper
zucht...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 november 2000 12:52 schreef RickJansen het volgende:

[..]
Heb ik je nu wel of niet geholpen in die topic? Beetje flauw van je om maar de helft van de reply te quoten..
[..]
Had je dat zelf ook niet een keer? Met dat je die "denigrerende toon" niet kon waarderen? Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet..
[..]
Ik ga geen 2de account aanmaken, alleen omdat er iemand vindt dat je als Admin je eigen mening niet goed kunt ventileren. Ik spreek in 90% van de tijd uit eigen oogpunt, dat er Adje achter mijn naam staat moet je maar mee leren leven.
[..]
Je maakt het ze ook wel erg makkelijk.
[..]
Blijkbaar heb je het hele gebeuren zelf niet eens gevolgd. Dat was een waarschuwing in die thread, en je bent niet instantly gebanned. Erg lame om zo de situatie scheef te trekken.
Tis idd niet correct dat ik de helft maar heb gekwoot. Ik bedoelde dat niet om je botweg af te kunnen zeiken maar mijn redenatie was meer van "is niet relevant". Je hebt me idd geholpen, en daar ben ik je ook dankbaar voor. :)

Ik was binnen 15 minuten gebanned, en binnen een paar uurtjes weer unbanned... goed, niet instantly. "15 minuten" / "instantly" vinnik niet erg scheef trekken..

Hoe bedoel je dattik ze het ook wel erg makkelijk maak? Waarom spreek je voor anderen b.t.w.? Als dat is hoe je er zelf over denkt kun je dat denk ik beter duidelijk laten...

Waarom stel je je nou eigenlijk zo agressief op t.o.v. moi? (of waarom heb ik dat gevoel iig) Ik heb je ook al maandag ge-ICQ'd dat dit geen persoonlijke vete voor mij hoeft te zijn...

• Hyp Hyper
Zo.. en nu handjes schudden. Klaar. :)

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op donderdag 16 november 2000 13:13 schreef CyberJunk86. het volgende:
Ik was binnen 15 minuten gebanned, en binnen een paar uurtjes weer unbanned... goed, niet instantly. "15 minuten" / "instantly" vinnik niet erg scheef trekken..
Scheldkannonade: Geplaatst door CyberJunk86. - zondag 12 november 2000 22:53
Waarschuwing: Geplaatst door RickJansen (Administrator - 2307) - zondag 12 november 2000 22:58
Topic in Adm & Mod. forum: Geplaatst door RickJansen (Administrator - 2307) - zondag 12 november 2000 23:02
Laatste reactie erop voor ik ging slapen: Geplaatst door AntonT (Global mod - 836) - maandag 13 november 2000 02:03
Toen was je nog niet gebanned.
Hoe bedoel je dattik ze het ook wel erg makkelijk maak?
Door je reacties, 't zijn allemaal inkoppertjes.
Waarom spreek je voor anderen b.t.w.? Als dat is hoe je er zelf over denkt kun je dat denk ik beter duidelijk laten...
Doe ik niet, ik zeg alleen maar dat ik het ook moeilijk vind om inkoppertjes niet in te koppen :)
Waarom stel je je nou eigenlijk zo agressief op t.o.v. moi? (of waarom heb ik dat gevoel iig) Ik heb je ook al maandag ge-ICQ'd dat dit geen persoonlijke vete voor mij hoeft te zijn...
Omdat ik het niet leuk vindt als mijn woorden verdraaid worden en uit hun verband worden gehaald. En eigenlijk is het beter voor jou als je je een tijdje low-profile houdt, met dit soort topics bereik je niets, behalve dat je (nog meer) GoTters tegen je krijgt.
Daarom is voor mij deze discussie nu afgelopen.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
Zeg cyberjunk, ik dacht al dat je een irritant klootzakje was toen je in een gewoon topic mensen begon af te zeiken, nu weet ik het zeker :)

• Hyp Hyper
argh..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 november 2000 13:32 schreef xxxMaverick het volgende:
Zeg cyberjunk, ik dacht al dat je een irritant klootzakje was toen je in een gewoon topic mensen begon af te zeiken, nu weet ik het zeker :)
*sigh*
Nah, dat spreekt dan voor je... mooi ;)
Met jou heb ik gelukkig nix te maken buiten sommige topics op GoT! *D

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 november 2000 13:31 schreef RickJansen het volgende:
En eigenlijk is het beter voor jou als je je een tijdje low-profile houdt, met dit soort topics bereik je niets, behalve dat je (nog meer) GoTters tegen je krijgt.
Daarom is voor mij deze discussie nu afgelopen.
Lijkt me OK. :)
Met dat lowprofile probeer ik wel op mijn manier om te gaan... voorlopig is net het nieuwe blok begonnen... databeestjes, dus dan zal ik zeer binnenkort toch wel te weinig tijd hebben hiervoor. ;)

• digifun
  • Niet online

digifun

Check z'n homepage die is gedefaced >:). Tjaah boontje komt om z'n loontje.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Hyp Hyper
Op donderdag 16 november 2000 13:46 schreef outlaw het volgende:
Check z'n homepage die is gedefaced >:). Tjaah boontje komt om z'n loontje.
Heb je ook nog iets nieuws te melden? (zie netwerkforum)

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 16 november 2000 12:04 schreef CyberJunk86. het volgende:
Maak dan 2 accounts aan voor jezelf, da's makkelijker bij te houden (iig voor mij)
En wat boeit dat dan? Tom = admin-account en maak een Tom2 als prive-account. Dan NOG weet je dat het dezelfde persoon is. Zoiets moet je maar accepteren. Normale users mogen hun mening geven (als het maar netjes gebeurd), adjes net zo goed.

En ik ga trouwens ook niet steeds in-/uitloggen :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 november 2000 14:06 schreef Tom het volgende:

[..]
En wat boeit dat dan? Tom = admin-account en maak een Tom2 als prive-account. Dan NOG weet je dat het dezelfde persoon is. Zoiets moet je maar accepteren. Normale users mogen hun mening geven (als het maar netjes gebeurd), adjes net zo goed.

En ik ga trouwens ook niet steeds in-/uitloggen :P
Dat hoeft ook helemaal niet tom, je kunt heel makkelijk onder een ander account posten... speciaal voor dit soort dingen... :) Zie dat ene regletje boven je reply boxje ;)
Ik zat overigens meer te denken aan het kiezen van een nick voor GoT maar je eigen naam als adje... maarja, als de rest van GoT het niet boeit hoef je het natuurlijk ook niet speciaal voor mij te doen.

Weet je wat misschien een idee zou zijn voor dit forum? Omdat we hier met zoveel mensen werken...
Er zijn soms van die dingen die de adjes opzich niet boeien maar waar wel een beslissing over genomen moet worden (10K bijvoorbeeld...) als we daar nou een "JOUW Mening over..." forum voor oprichten waar adjes kunnen posten en users alleen reageren? Is dat misschien iets? Voorkomt een heleboel loze discussies in dit forum denk ik...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.