Nah, het heeft wel wat maar lang niet alles met serieus zijn te maken. Ik probeer ook gewoon heel vaak een beetje een lolletje te maken hier. Maar als mijn server gehackt wordt is dat geen grapje of vraag om feedback over mijn kennis van linux...
Verder snap ik niet wat er zo erg is aan het feit dat ik gewoon vind dat de adjes af en toe iets té hard als user overkomen. Maak dan 2 accounts aan voor jezelf, da's makkelijker bij te houden (iig voor mij)
Het is helemaal mijn bedoeling niet om gewoon vet in het wilde weg te gaan zeiken. En het is helemaal wel zo dat ik mij bewust ben van het feit dat ik laatst niet voor niets gebanned ben geweest. Maar ik probeer me dus nu zo veel mogelijk aan de algemeen aanvaarde gedrags regels te conformeren hiero en vervolgens zorgt vrijwel 60% van GoT incl. adjes er voor dat ik me in elk topic weer kan gaan lopen verdedigen tegen flames e.d.
Vroeger kregen mensen meteen een waarschuwing als ze zo'n loze flame begonnen zoals in mijn thread in Network Troubles. maar wat doet Rick? "SO?!" ... WAT?! En als ik een paar scheldwoordjes gebruik wordt ik instantly gebanned? Vaag... Wees dan een beetje consequent. (ik bedoel dus niet dat je die andere ook moet bannen, maar toch op z'n minst waarschuwen.)
Verder wil ik bij deze even heel duidelijk zijn over mijn gemiddelde houding hier op GoT:
Ik ben _altijd_ vrolijk of juist heeeel erg in the need for info... beide zijn goed uit elkaar te houden. Als ik me kut voel zit ik vrijwel nooit achter de PC... (daar krijg ik namelijk echt serieuze nekklachten van...

)
Soms maak ik opmerkingen die gigantisch uit de hoogte over komen, soms zijn dat ook gewoon geintjes ... ik geef toe, dat kan ik dan beter benadrukken met smileys.
Overigens is het voor jullie 'uit de hoogte' maar voor mij een kwestie van mijn kwaliteiten kennen. Wij worden dus momenteel getraint in het leren kennen van je eigen kwaliteiten en het anderen daarvan bewust maken zodat ze daar gebruik van kunnen maken. Als iedereen gewoon eerlijk zei waar hij/zij goed in was dan was de wereld een stuk makkelijker omdat je gewoon precies wist wat je aan elkaar had.
Jammer is het dat veel mensen het als arrogant opvatten als je positief over jezelf praat. Maar moet ik dan constant chaggerijnig zijn? en constant negatief over mezelf?!

Lijkt me ook niet bevorderlijk voor de sfeer.
Ook is het zo dat als ik iets post en ik doe daar geen emoticon bij dat ik dan denk dat het duidelijk genoeg is. Meestal kun je er van uit gaan dat het positief bedoeld is als je toch twijfelt vraag het dan gewoon voor je begint te flamen.
Wat ik ook vaak zie is dat mensen er maar van uit gaan dat ik ergens helemaal niets van weet. Dat kan heel offensief op mij overkomen omdat ik dan juist op dat bepaalde gebied net een heleboel geleerd heb ofzo. Mensen, vraag gewoon hoeveel ik ergens van af weet dan hoef je jezelf ook niet voor lul te zetten met een verkeerde veronderstelling....
Conclusie is gewoon dat je er bij mij van uit kan gaan dat ik blij ben en dat ik het niet prettig vind om constant een defensieve houding op GoT te moeten aan nemen...
Nog 1 dingetje: Het valt me wel heel hard op dat de grootste flamers het minst in hun profiles hebben staan...