[IA] heldere LEDs *afhandeling* Deel 2

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 969 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is Pixxa weer terug vanuit Schotland? Spacy is zo goed als klaar en de rest zit nu nog op Pixxa te wachten. Dit is niet echt fijn omdat ik nu nog steeds mijn motor moet laten staan omdat de LEDs nog niet opgehaald zijn. Wanneer kunnen we weer bericht ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Er was de mogelijkheid om voordat Pixxa op vakantie ging de LED's op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:17

Youk

Volvo For Life

-TheGrimReaper- schreef op 26 March 2003 @ 07:47:
Ik had wel al verschillende mailtjes verzonden naar hem, nog voor dat hij op vakantie ging, maar nooit een antwoord gekregen. En trouwens van dat op vakantie gaan wist ik dus ook niets ?! Dus ik bleef hier maar navragen en ik wist niet eens dat hij niet berijkbaar was. Hoe zou ik op deze manier voor zijn vakantie dan aan die ledjes kunnen geraakt zijn?

Trouwens ik neem nog een deel pakjes mee voor de andere Belgen, ik moet die dus ook nog bezorgen aan hen. Dat is weer een tussenstap en tijd meer. Ik ben heel geduldig, 'k heb momenteel toch geen tijd om mijn projectjes met die leds uit te werken, maar ik moet wel nog ff voor de andere Belgen zorgen.

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 16:26
Hmm, die andere LED inkoopaktie (van CO) is alweer bijna afgerond, had ik het toch niet zo goed ingeschat. :P

Dacht namelijk dat de 2e IA van Spacy misschien nog wel eerder af was gerond dan die andere, het tegenovergestelde is waar...

Maarre Spees, komt er nog een 2e aan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

Benadski schreef op 26 maart 2003 @ 19:13:
Hmm, die andere LED inkoopaktie (van CO) is alweer bijna afgerond, had ik het toch niet zo goed ingeschat. :P

Dacht namelijk dat de 2e IA van Spacy misschien nog wel eerder af was gerond dan die andere, het tegenovergestelde is waar...

Maarre Spees, komt er nog een 2e aan?!
komt er wel, maar 'spees' heeft het ook druk, oa om deze eerste al af te ronden
die andere actie was ook stukken kleiner en duurder, emn had ook niet veel extra producten buiten de leds om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
spacy schreef op 26 maart 2003 @ 19:35:
[...]

komt er wel, maar 'spees' heeft het ook druk, oa om deze eerste al af te ronden
die andere actie was ook stukken kleiner en duurder, emn had ook niet veel extra producten buiten de leds om
Ah Spacy je bent er..
Ik heb 2 tireflies over.. What to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Laatst online: 23-08 14:58
insan1ty schreef op 26 March 2003 @ 21:24:
[...]

Ah Spacy je bent er..
offtopic:
Aan mij geven!!!

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

insan1ty schreef op 26 March 2003 @ 21:24:
[...]

Ah Spacy je bent er..
ik heb volgens mij mailtje van jouw gezien,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
spacy schreef op 26 March 2003 @ 22:47:
[...]

ik heb volgens mij mailtje van jouw gezien,
Dat kan heel goed... Heb je gemaild.. Maar geen reply dus ik dacht post het hier ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

* fenrir wil ook wel graag een reactie op zijn meeltje

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheGrimReaper- schreef op 26 maart 2003 @ 07:47:
Dat klopt, maar er zijn mensen met een studie en wat andere zaken. Dit werd ook te kort van te voren aangekondigd om hier rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04 12:36
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 12:26:
[...]

Dat klopt, maar er zijn mensen met een studie en wat andere zaken. Dit werd ook te kort van te voren aangekondigd om hier rekening mee te houden.
Heb je gelijk in, dat geldt namelijk ook voor mij. Maar als de mensen die 'zeuren' over dat ze de LED's nog niet hebben kunnen ophalen, de LED's echt zo graag willen, dan moeten ze daar tijd voor vrijmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

vandaag zijn er weer een serie pakjes met GLS (voorheen NPD) meegegaan,
en er zijn eens erie enveloppen verstuurd, ik moet vanavond nog veel mailtjes versturen over bepaalde bestellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
spacy schreef op 27 March 2003 @ 18:54:
vandaag zijn er weer een serie pakjes met GLS (voorheen NPD) meegegaan,
en er zijn eens erie enveloppen verstuurd, ik moet vanavond nog veel mailtjes versturen over bepaalde bestellingen
Zucht.. Kun je de naam van iemand geven die nog GEEN blauwe(?) tireflies heeft ontvangen en er 2x2 moet krijgen? Dan stuur ik ze direct daar heen en hoeven ze niet via jou..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leds zijn binnen! :)

Alleen d'r is wat misgegaan bij het tellen, ik heb namelijk 10 geel/groene leds (5mm) te weinig, en 10 3mm geel/groen te veel. Ik stuur je nog wel ff een mailtje spacy.

Edit: er is ook nog 1 blauwe 5 mm led te veel, was ik net vergeten te zeggen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
_/-\o_ niet te geloven! Eindelijk LED's! thnx idereen die heeft geholpen deze IA tot een goed einde te brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

insan1ty schreef op 27 maart 2003 @ 18:55:
[...]

Zucht.. Kun je de naam van iemand geven die nog GEEN blauwe(?) tireflies heeft ontvangen en er 2x2 moet krijgen? Dan stuur ik ze direct daar heen en hoeven ze niet via jou..
die personen zijn er nog niet, het lijtk me het ebste dat je het terugstuurt, dan vergoed ik je die kosten wel.
ik verkoop ze dan wel weer want ik hou nog wat blauwen over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.geocities.com/t8m3s/pics/comp/ :Y)
Voor de liefhebbers van 8)
Ik mis alleen mn rode leds nog :'( , maar daar heeft onze Spees-man al een mailtje over gehad. (na 3 weken nog geen repley mogen ontvangen :( )

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 16:35:
http://www.geocities.com/t8m3s/pics/comp/ :Y)
Voor de liefhebbers van 8)
Ik mis alleen mn rode leds nog :'( , maar daar heeft onze Spees-man al een mailtje over gehad. (na 3 weken nog geen repley mogen ontvangen :( )
onze spesman heeft het wel druk met meer mailtjes ;)
er komt wel reactie ik moet meer van dit soort foutjes nog afhandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Ledjes dag!!!!!!!!!!!!!!!!!

De ledjes van deze IA binnengekregen
en
de Ledjes van die andere Ledjes IA ook!!!

Nu alleen nog (veel) tijd zoeken om te gaan modden!!!!!!!! ;)

:) :) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

*Zucht* Ik heb ledjes van andere inkoopactie die veel later van start gegaan is vandaag binnen gekregen, maar nog steeds geen spoor van deze leds en ook heb ik nog geen mail ontvangen wat er een probleem zou kunnen zijn (ik heb alleen maar straight leds, that's all...) van spees...

Spacy zou je ff na kunnen kijken wat er met mijn bestelling aan de hand is? Je bent m toch niet vergeten he! :o

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45
_/-\o_ IA organisatoren BEDANKT _/-\o_

Ik heb ze vandaag binnengekregen, alles klopt, alleen de felheid, goeiendag zeg, je hebt echt een zonnebril nodig :*)

Maar ik heb vanavond in ieder geval weer wat te doen, dus ik hoop aan het eind van het weekend lekker in mijn Astra rond te rijden met blauwe dashboard verlichting ipv wit!!!

Nogmaals bedankt en foto's van de leds komen er zeker aan :9

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 13:57
FiRePaTH niet zeuren gewoon wachten... Ik heb ze vanmiddag binne gerkregen en het wachten was het meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

DiLDoG schreef op 28 March 2003 @ 19:04:
FiRePaTH niet zeuren gewoon wachten... Ik heb ze vanmiddag binne gerkregen en het wachten was het meer dan waard!
Ik zeur niet, maar ik vraag spees gewoon of ie me misschien vergeten is aangezien ik lees dat, indien er een probleem is met de bestelling, er een mail verstuurd zou worden... just wondering... O-)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tevergeefs gezocht naar de " tyrefly tune" handleiding gezocht, maar niet kunnen vinden. Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om even het linkje te posten zodat ik kan kijken hoe ik de tyreflies kan fixen?
heb ze dus ontvangen :P thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor maar ik word er wel een beetje moe van dat het nog niet is geregeld. Ik heb zo het idee dat de mensen die niks posten in deze threats ook niet als een Pain in the ass worden gezien. En dus makkelijk als laatste worden verstuurd.

Nou ja nog een klijne 25 % toch Zo niet hou dan laupro eens wat beter bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

firepath is al verstuurd, volgens mij zat jij bij de zending van gisteren, dus zal je het wel ergens dit weekend krijgen, dj spot is inderdaad nog niet verstuurd, en nee dat hefet niets te maken met of je wel of niet bekend bemt, wel of niet reageerd in forum, wel of geen verzoeken via email indien die lijst gaat echt willekeurig!
btw djspot hoe wou jij je bestelling thuis krijgen als je geen verzendmethode invult ? je krijgt nog een mailtje :+

edit/update:
ah ik zie die fout ook al een miscommunicatie aan mijn kant denk ik, je had al wel voor de verzendmethode betaald (dit soort probleempjes bedoel ik dus dat ik momenteel aan het wegwerken ben)

[ Voor 19% gewijzigd door spacy op 28-03-2003 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ! toppie Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze binnen! ik was al bang dat ik ze niet meer voor de eind van deze maand zou krijgen :+

ff wat pics met mijn crappy cam:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/trenq/Picture%201.jpg
blauw, wit en UV
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/trenq/Picture%202.jpg
alleen UV om hem wat beter te laten zien ;)

en ja.. ik ben stout, direct aangesloten op 3 volt batterij, ben een beetje lui ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
* Havocnl is a happy man :)
Ik vond vandaag hele leuke post in mijn brievenbus.
Niet 1 maar 2 bubbeltjes enveloppen :*)
Vandaag dus alle ledjes van beide IA's in een keer binnen gehad :D
Allemaal getest en ze doen het allemaal echt 8)
En DAMN wat zijn die blauwe fel zeg!!!! (daar kunnen de blauwe van de andere ia dus echt niet tegen op >:))

Thanx voor een geweldige LED IA _/-\o_

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Spees is da man! Na talloze slapeloze nachten zijn de ledjes dan gearriveerd in een mooie witte stevige envelop! En ook gelukkig voor 10 april! :)

Ik ga ze meteen ff testen dadelijk, want ze zien er erg mooi fonkelend uit in de zon!

En in navolging van de rest die ze al ontvangen hadden:
_/-\o_ Thanx voor een geweldige LED IA Spacy! _/-\o_

P.S. Voor de wachtende onder ons: Het overzicht op laupro wordt idd niet dagelijks bijgewerkt door Spees da man (Die heeft het natuurlijk al druk genoeg met het inpakken zelf), want ik stond nog niet op verzonden toen ze vanmorgen arriveerden!

[ Voor 27% gewijzigd door FiRePaTH op 29-03-2003 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ja,ja. Mijn leds zijn ook binnen. Bedankt Spacy!!!

Eens kijken of ik koplampen kan fabriceren voor mijn 1:10 auto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomous
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 13:21
Mijn leds zijn ook binnen toppie _/-\o_

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 13:57
Mja als nu iedereen gaat zegge dat ie ze binneheeft hale we de 1000 posts wel weer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Nou heb ik toch iets gaafs gedaan!
2 Knoopcellen gestacked, led met weerstand eraan gesoldeerd, ducktape eromheen.
Oude HD gepakt, kapje eraf, LED-assembly op het midden van de spindle ge-hot-glued.
Power on > vrrrrrrrrr > witte cirkel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022
insan1ty schreef op 31 maart 2003 @ 18:59:
Nou heb ik toch iets gaafs gedaan!
2 Knoopcellen gestacked, led met weerstand eraan gesoldeerd, ducktape eromheen.
Oude HD gepakt, kapje eraf, LED-assembly op het midden van de spindle ge-hot-glued.
Power on > vrrrrrrrrr > witte cirkel 8)
We want pics :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is gereincarneerd

:P

maar ontopic

spees wanneer kan ik me leds verw88? ik wil eig me dual optical muis ff modden
dus...

greetz

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 23:35:
[...]

hij is gereincarneerd

:P
Inderdaad. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.smsmonster.nl/files/willum.jpg

Morgen volgen pics van mn HD + witte led.. Nu ff slapen en morgen Wiskunde B12 schoolonderzoek :| 3 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha. Was het de bedoeling om je hoofd achter het papier te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 23:41:
haha. Was het de bedoeling om je hoofd achter het papier te houden?
Uhm, weet je hoe moeilijk het was om die cam goed neer te leggen, papier omhoog te houden, op Take Picture te drukken en in dezelfde seconde mn duim naar dat papier te bewegen?
Heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha hoelang heb je daar naar het vogeltje staan kijken (naar het papier eigenlijk)? :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 23:44:
Haha hoelang heb je daar naar het vogeltje staan kijken (naar het papier eigenlijk)? :O :O
Minuut of 2 heb ik daarovergedaan..
Maar nu weer ontopic heren

edit
omdat jullie allemaal zo liev zijn, hier het filmpje. brak opgenomen maar duidelijk. :*
Klik! 5MB, DivX 5.03

[ Voor 32% gewijzigd door insan1ty op 03-04-2003 12:33 . Reden: Filmpje weggehaald[bandbreedte :(] ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

insan1ty schreef op 31 maart 2003 @ 23:44:
[...]

Minuut of 2 heb ik daarovergedaan..
Maar nu weer ontopic heren

edit
omdat jullie allemaal zo liev zijn, hier het filmpje. brak opgenomen maar duidelijk. :*
Klik! 5MB, DivX 5.03
Zeeeer vet :D
(ikke ouwe hdd zoeken :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 23:35:
[...]

spees wanneer kan ik me leds verw88? ik wil eig me dual optical muis ff modden
dus...

greetz
spacy??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-09 18:44

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Jaaaaaaaaaaaah!

* oehoe blij

Leds zijn _eindelijk_ binnen. Aantal klopt, allemaal goed, Laupro geklikt. Ik weet het wel, het is al eerder gezegd, maar toch: Dudes, bedankt voor deze [IA]!!

_/-\o_

edit:
...was ook al gezegd, maar... wat zijn die dingen fél zeg, woei!

[ Voor 18% gewijzigd door oehoe op 02-04-2003 12:54 ]

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

spacy heeft net weer paar drukke avondne achter de rug, ik hoop vanavond er weer mee verder te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Spacy, kun je misschien nog eens zo'n globaal procentuele Status-Update geven zoals je eerder al eens hebt gedaan? Dat geeft denk ik een goed beeld van de wachttermijn. 8)
----------------
Laupro zegt:
Hier kan je zien welke mensen er deelnemen aan deze inkoopactie. Momenteel heeft 91,0% al betaald, 0,0% zegt betaald te hebben, van 70,2% is de bestelling al verzonden en 67,4% heeft de bestelling ontvangen.
----------------
Een klein overzichtje van die 21% die nog niet verzonden zijn zou ik en meer mensen op prijs stellen. Natuurlijk gaat het leds tellen voor. :7

NB. In december heb je mij de Tire Flies al gestuurd. Wil je die extra verzendkosten nog vergoed hebben? :)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

lijkt me handig quintus

overzicht kan ik zo niet geven, maar m'n eigen lijst ziet er meer uit als 90%+ ligt niet meer bij mij thuis, dus of het is er meestal al, of het ligt bij pixxa, veel mensen hebben netzoals ik laupro niet bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacy schreef op 02 april 2003 @ 15:54:
overzicht kan ik zo niet geven, maar m'n eigen lijst ziet er meer uit als 90%+ ligt niet meer bij mij thuis, dus of het is er meestal al, of het ligt bij pixxa...
Weet iemand wanneer we Pixxa terug in z'n huisje mogen verwachten? Of zit iedereen die daar langs moet ook te wachten op z'n eerste postje op dit forum? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

spacy schreef op 02 April 2003 @ 15:54:
lijkt me handig quintus

overzicht kan ik zo niet geven, maar m'n eigen lijst ziet er meer uit als 90%+ ligt niet meer bij mij thuis, dus of het is er meestal al, of het ligt bij pixxa, veel mensen hebben netzoals ik laupro niet bijgewerkt.
Kijk dat is nou mooi om te weten. Kan ik mijn medebesteller ook een goed bericht geven. 90% is al de deur uit. (zit ik waarschijnlijk bij die 10% :+ ) Kun je ook nog een richtlijn geven wanneer de laatsten verstuurd zullen zijn? Deze week nog of toch volgende week. Eind maart haalde je net niet dus als je daar wat meer duidelijkheid over zou kunne/willen geven dan is het ok. :D

BTW succes met de laatste loodjes

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lautie
  • Laatst online: 22-10-2023
Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 17:41:
[...]

Weet iemand wanneer we Pixxa terug in z'n huisje mogen verwachten? Of zit iedereen die daar langs moet ook te wachten op z'n eerste postje op dit forum? ;)
Hij is kennelijk weer trug, want ik ga morgen mn ledjes bij hem halen. ik zou zeggen mail hm ff.

Vader van Tobias en Ylana \o/ GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Laatst online: 09-01 11:04
Woooott loopt deze IA nogsteeds? :? Ik heb mn ledjes al in Januari gehad! :D Ik heb deze draad niet echt meer gevolgd sinds ik een beetje leuk mn tobo en muizen heb gemod. Maar waren er ledjes te weinig ofzo? :?

Echt goed dat de IA-Starters er nog steeds mee bezig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het was beter geweest als ze al klaar waren geweest :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

spacy; heb je dat apkketje voor mij vrijdag nog weg kunnen brengen zoals je in je meel schreef ???
* fenrir heeft nog geen postbode gezien deze week nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lautie
Eindelijk heb ik mn ledjes binnen, nadat ik zelf tijd had om ze op te gaan halen. Maar wat blijkt heb ik 1x 3mm uv ledje te veel, Spacy/Pixxa wat moet ik hiermee doen?

Voor de rest wil ik melden: jongens toppie, kheb gehoord hoe het bij Pixxa thuis was gegaan met die ledjes. D'r zat heel veel tijd in _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

fenrir schreef op 03 April 2003 @ 16:37:
spacy; heb je dat apkketje voor mij vrijdag nog weg kunnen brengen zoals je in je meel schreef ???
* fenrir heeft nog geen postbode gezien deze week nl.
OEPS, het spijt me heel erg maar ik ben jouw pakje heel dom vergeten, ik kwam er vanavond net achter, ik leg hem straks op me buro neer als ik ga slapen, zodat ik hem morgen niet weer vergeet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

* fenrir helpt spacy ff herinneren het pakketje van zijn bureau af te halen en hem ff weg te brengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 19:22
spacy? mijn mail nog gezien? (zoja reply wel ff naar die ene in mn p.s.)

[ Voor 44% gewijzigd door LordMithril op 04-04-2003 18:49 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over 12 dagen is deze IA een half jaar bezig!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

lol willum, maar half januari had ik de leds pas :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Ik heb een 2 nutteloze / zeurposts en een reactie daarop gewist. Ontopic / normaal posten verder graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

dus daar waren ze gebleven :)

spacy ik heb mijn spulletjes binnen; bedankt voor al je moeite en het meeltje van gister :)
moet alleen de tirefly's nog iets uitgebreider testen. 2 had ik er vrij snel aan de praat, nog ff op zoek gaan naar de tirefly uitleg ( weet iemnad nog waar die staat??? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Pixxa al weer terug van zijn uitje naar Schotland? Tis al weer bijna een 4 weken later en ik heb nog niets gehoord of de LEDs opgehaald kunnen worden. Tis wel een duur uitje vanuit zijn school dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk

Youk

Volvo For Life

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 15:07:
Is Pixxa al weer terug van zijn uitje naar Schotland? Tis al weer bijna een 4 weken later en ik heb nog niets gehoord of de LEDs opgehaald kunnen worden. Tis wel een duur uitje vanuit zijn school dan.
Yep, he's back :)

Ik heb vandaag een mailtje van hem mogen ontvangen om af te spreken, je zult dus ook niet lang meer moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuncanVR6
  • Laatst online: 20-08 13:03
Hoe zit het met Pixxa? Is hij actief mensen aan het uitnodigen? (ik moet ook nog langs.)

Elk verhaal heeft 3 kanten, het jouwe, de mijne en de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lautie
DuncanVR6 schreef op 08 april 2003 @ 15:30:
Hoe zit het met Pixxa? Is hij actief mensen aan het uitnodigen? (ik moet ook nog langs.)
Zoals eerder gezegd, mail hm voor een afspraak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuncanVR6
:'( Ik heb al 2 keer gemaild.! Maar ik krijg geen reactie meer terug.

[ Voor 42% gewijzigd door DuncanVR6 op 08-04-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde DuncanVR6. Dus je bent niet de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 21:04
Is er al iets bekend over een eventuele vervolg inkoopaktie? Of hebben de aktiestarters de komende maanden hun buik van LED's :)
In het begin van dit topic werd het nog wel gehad over een vervolg, maar op de laatste paar pagina's heb ik daar niks meer van gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

ik ben nog bezig met de laatste loodjes (die wegen wel zwaar zeg) brouwer,
en ik heb verhuisplannen, die inmidels al opgeschoven zijn naar iets later.
pas als ik alles weer op een rijtje heb, lijkt het me zinvol om dit vervolg te beginnen.
ik kan nu dus nog niet precies zeggen wanneer dat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je mij kunnen vertellen of mn led''s onderweg zijn.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk

Youk

Volvo For Life

Afgelopen zondag (06/04) om 13.02 uur mail mogen ontvangen van Pixxa. :)

Om 13.34 uur (half uurtje later dus) heb ik een antwoord teruggestuurd met de vraag of ik vandaag (donderdag 10/04) mocht langs komen. Zo ja tegen welk uur en wat zijn adres is.

Rara, nog steeds geen reactie. :( En ik ga geen 140 km enkel (!) rijden, om dan (misschien) te horen dat hij niet thuis is.

Is het soms de bedoeling om 6 weken op voorhand een afspraak te maken of is er een probleem met emailjes die niet aankomen of zo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets dacht ik ook Youk, maar ik weet niet wanneer hij zal antwoorden of dat ie iets ontvangen heeft. Dat kan hij alleen zelf aangeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil me leds :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuseer me al voor men ongeduld.. Maar wordt het niet stilaan tijd dat PIXXA is 'deftig' gaat afspreken met de afhalers zodat eindelijk iedereen z'n status op ontvangen kan zetten? Niemand die hem ff wakker kan schudden ofzo? Het loop me nu ff de spuigaten uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Aan Spacy: Kunt ge nog enen update geven voor de wachtenden van u?

Ruim een week geleden stuurde je me de mail over hoe ik het verzonden wilde hebben, is mijn pakket redelijkerwijs dus al verstuurd en mag ik nu hopen dat de TPG het niet kwijt is geraakt? Het is hier nl akelig stil in het topic.

En je laatste overzichtsmelding hier is van de eerte dagen van april bijna twee weken geleden. Of zit je inmiddels op 100% verzonden en heb je het hier niet gemeld om de laatste mensen te verrassen?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixi
  • Laatst online: 27-08 23:59

ixi

Fototje met de paarse ledjes :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/drenthe/bcrich3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Ik ben nog bezig de laatsten af te werken, het gaat helaas allemaal niet zo vlot meer als aan het begin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
en wonder boven wonder zit ik altijd bij die laatste loodjes :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeping_hollow
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Lord_Mithril schreef op 16 April 2003 @ 12:17:
en wonder boven wonder zit ik altijd bij die laatste loodjes :P
Ik ook hoor :'(

Ik kan er wel mee leven dat ik het nog niet binnen heb, maar ik heb wel voor een heel aantal mensen besteld, dus ik mis nog steeds ongeveer 100 euro :(

/me sleeping_hollow gaat de doorverkoop prijaen maar wat opschroeven >:)

You are free to do as we tell you to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuncanVR6
Spacy?! Weet jij iets van pixxa af? Of ie zijn mail niet leest of het heel erg druk heeft met school oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

nee er is mij weinig bekend van pixxa's situatie
ik hoop dat hij er verder ook serieus mee bezig is of gaat om zijn aandeel af te ronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:03

JWR

Spacy ik kreeg een mail van jou, dat mijn Ledjes geteld zijn.
En jij veronderstelde dat ik ze zou ophalen vanuit Assen?

Nu heb ik nooit gezegd dat ik de LEDjes op zou halen, en ik
heb er ook een enveloppe bij besteld.

Dus zou je zo vriendelijk willen zijn de getelde LEDjes in een
enveloppe te doen en op te sturen? :)

Ik had je hierover gemaild maar heb hier geen antwoord op
gekregen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoenkelYani
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-03 14:55
ik vraag mezelf gewoon af wanneer de leds eindelijk naar hier gaan komen.
ik heb samen met een vriend besteld en heb ze eigelijk wel nodig voor men casemod.
De nick is Petzolinni, wonende in belgië.
sorry voor het ongeduld maar het wordt stilaan toch wel eens tijd.
greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets mafs ondekt met een groen ledje, dat (dacht ik dus) dood was.
Toen ik hem heel even tegen de 12 volt tikte (hij is immers toch al dood) flitste hij even. En daarna deed hij het met een passend weerstandje weer perfect :? Is dit iets wat vaker voorkomt bij leds?

Ik baal echt dat ik zo weinig leds besteld heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacy hoeveel ledjes heb je nog?? Nog een halve zak nog 2 zakken of nog 10?? Dan weet iedereen hoe groot je laatste loodjes zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:54
Hoe staat het ermee? Ik heb een paar weken een mailtje mogen ontvangen over hoe ik het verzonden wil hebben, maar verder nog niets gehoord of gezien. En als "de laatste loodjes" nou mensen waren die weinig ledjes hadden besteld, kon ik er nog inkomen dat het een sorteerwerk was, maar ik zag op laupro dat er nog hele grote bestellingen tussenzaten.

* kleinelievewolff zou bijna aanbieden om even een paar daagjes te komen helpen om die laatste loodjes te verlichtten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

kleinelievewolff schreef op 20 april 2003 @ 13:00:
Hoe staat het ermee? Ik heb een paar weken een mailtje mogen ontvangen over hoe ik het verzonden wil hebben, maar verder nog niets gehoord of gezien. En als "de laatste loodjes" nou mensen waren die weinig ledjes hadden besteld, kon ik er nog inkomen dat het een sorteerwerk was, maar ik zag op laupro dat er nog hele grote bestellingen tussenzaten.

* kleinelievewolff zou bijna aanbieden om even een paar daagjes te komen helpen om die laatste loodjes te verlichtten :)
Same here !

Spacy? Heb je geen zin meer in inpakken? nog ff doorbijten.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ledjes zijn toch niet op he? voordat iedereen zijn pakketje heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is spees op vakantie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
Well, wil iedereen die bij mij nog moet afhalen me mailen op pixxa@xgn.nl ... effe snel afhandelen ;) word tijd ..

voor de rest leef ik nog wel, alleen een stamp vol agendatje:S

ik heb nog geen tijd om alle post,threads etc. door te lezen. komt later wel.

alles nu effe naar pixxa@xgn.nl (vandaag nog ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Waar kom jij nou vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

nee spees is niet op vakantie maar heeft het ook erg druk,
en ja het is inderdaad nog even doorbijten voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeping_hollow
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

pixxa, spacy nog veel succes met het inpakken en opsturen (ik hoop dat het snel gebeurd ;) ) En ook al dat het lang duurt, vind ik het nog steeds een superinkoopactie :P

You are free to do as we tell you to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Laatst online: 08-09 07:26

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

hoeveel pakketjes zijn er nog te gaan (sorry, heb ze zelf al een tijdje, nu nog verwerken tot RSKlokhuis-kerstboomverlichting (http://rsklokhuis.adsl.utwente.nl om een indruk van ons dwaze huis te krijgen)

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
rofl dit is echt erg..
hoe langer ik moet wachten hoe meer mensen ledjes van mij willen overkopen :X
zo hou ik zelf niks over (en ik heb ze nog niet eens) 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door LordMithril op 24-04-2003 12:08 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

vandaag zijn er 12 pkajes en 9 enveloppen de deur uitgegaan, oa van de bovenstaanda personen, JWR, Quintus, willum, jopiek, mithril, sleeping, kleinelievewolf,

de gewone bestellijst is nu op een enkeling na afgewerkt,
ik verwacht nog wat ledjes terug te krijgen van pixxa die ik hem te veel heb gestuurd, om de laatsten dan ook te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
spacy schreef op 24 April 2003 @ 12:18:
vandaag zijn er 12 pkajes en 9 enveloppen de deur uitgegaan, oa van de bovenstaanda personen, JWR, Quintus, willum, jopiek, mithril, sleeping, kleinelievewolf,

de gewone bestellijst is nu op een enkeling na afgewerkt,
ik verwacht nog wat ledjes terug te krijgen van pixxa die ik hem te veel heb gestuurd, om de laatsten dan ook te kunnen doen.
O+ O+ _/-\o_ _/-\o_

Bier, Whiskey en Metal!!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.