Geachte heer Rensen (SR),
Onlangs heb ik ADSL geïnstalleerd. Over één en dezelfde telefoonlijn loopt nu mijn ADSL -verbinding, de fax èn de analoge telefoon. Ondanks alle negatieve informatie van zelfs de KPN is alles zonder problemen en volgens de offerte van "MJ Internet BV" te Leeuwarden geregeld. In de persoonsgegevens van Richard kon ik geen postcode ontdekken, zodat ik niet even de postcode-controle op "http://www.mj.nl/" kon doen voor u. Wanneer u dat zelf even doet, geeft het resultaat aan of uw telefoonlijn geschikt is voor "Linesharing" = of de telefoonlijn op alle punten geschikt is voor ADSL en analoog telefoneren tegelijk. Overigens ontvangt u na het aanvragen van ADSL nog schriftelijk bericht van KPN wat de mogelijkheden zijn... of liever zullen worden.
Als leverancier van ADSL kan ik u overigens MJ Internet BV aanbevelen. Met name de helpdesk is (zelfs voor leken) SUPER.
Een prettige bijkomstigheid van ADSL is, dat ik niet meer onrustig op m'n stoel hoef te zitten als de kinderen zitten te internetten (en omgekeerd), want telefoontikken zijn dus verleden tijd. De Internetnota is vast € 39,95 per maand voor het simpelste abonnement en dat is meer dan genoeg.
Kortom ik ben een tevreden gebruiker... en ik niet alleen.
Er is maar één nadeel. De smoes van dat "ze" op moeten houden met Inter-chat-netten vanwege de KPN-nota gaat niet meer op?!?
Win10 / Gigabyte GA-990FXA-UD3 / AMD Phenom II X6 1100T / 32GB Corsair DDR3 / MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G / 1x Samsung 850 EVO 250GB + 2x Samsung 1,5TB SATA / DELL U2515H+HP1940 / Sony FH-7mkII