Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
En je ziet de beschikbare smilies bij het reageren, hendie
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
paas eens een url au.b.Op woensdag 15 november 2000 22:47 schreef AntonT het volgende:Er komt zo een .plan heb ik begrepen.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ben benieuwd... hmm bij edit staan geen smileys
niet zoiets van
http://www.vage.site.nl/vage_dir/1223233412312/plan_updates_1511/22:45.html
ok, srry, ik ben irritant bezig..
en als je replied staat de thread er ook nog niet onder.. dit zou toch worden gefixt bij de volgende update?
Verwijderd
hoe laat is zo:?:?:?:?Op woensdag 15 november 2000 22:47 schreef AntonT het volgende:Er komt zo een .plan heb ik begrepen.
Dat ligt aan Arjen & Jorma.Op woensdag 15 november 2000 23:02 schreef raver het volgende:
[..]
hoe laat is zo:?:?:?:?
Verwijderd
[update]
hm...ik krijg empty.js niet gevonden ofzo als ik verstuur doe???
[update2]
Hm...ik kan niet editten onder Netscape
1
2
3
4
5
6
| Not Found The requested URL /j/empty.js was not found on this server. Apache/1.3.14 Server at gathering.tweakers.net Port 80 |
[update3]
wel onder IE dus
De mailadressen zijn weer terug.
Verwijderd
valt toch wel mee :D:D:?:?:P:P:P:POp woensdag 15 november 2000 23:06 schreef rick_h het volgende::):):):):):):):):):):):).. hm ja merkwaardig... ook wel goed eigenlijk... IE wil nog wel es crashen bij 500 kots-smileys...
1
2
3
| <? wat doet php eigenlijk, waar is dat voor? ?> |
1
2
3
| <? echo "dat zie je toch?"; ?> |
maar wat doet php nou eigenlijk, wat is het?
1
2
3
4
5
6
| <? function maakduidelijk { echo "Met PHP kan je dynamische webpages genereren."; echo "Zo kan je je code wat duidelijker laten zien :)"; } ?> |
Verwijderd
is wel kijk maar bij prefsOp woensdag 15 november 2000 22:59 schreef rick_h het volgende:jammer dat de smileys niet 'clickable' zijn..
en als je replied staat de thread er ook nog niet onder.. dit zou toch worden gefixt bij de volgende update?
Dus als je nu een stukje javascript ertussen zet dan kun je altijd de code blijven zien zonder dat ie in werking treed?Op woensdag 15 november 2000 23:19 schreef AntonT het volgende:
PHP:
1 2 3 4 5 6 <? function maakduidelijk { echo "Met PHP kan je dynamische webpages genereren."; echo "Zo kan je je code wat duidelijker laten zien :)"; } ?>
of snap ik het nou nog niet?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <? <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> <!-- Begin if (window.print) { document.write('<form> ' + '<input type=button name=print value="Uitprinten" ' + 'onClick="javascript:window.print()"> </form>'); } // End --> </script> ?> |
niet boos worden als er iets fout gaat hoor.
ik moet ook nog leren.
al doende leert men zegt mijn moeder:?[edit: weg js meuk, fokt de zut een beetje op enzo :)]
Nou alleen de thread er nog onder, dan zijn we helemaal tevreden
Maarre, naajs wurk... kiep it up!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
kijk in je prefsOp woensdag 15 november 2000 23:35 schreef Mr. B. het volgende:Errug handig die smileys bij het reactievenster!
Nou alleen de thread er nog onder, dan zijn we helemaal tevreden
Maarre, naajs wurk... kiep it up!
ben ik nooit tegen gekomen, mis het ook nietOp woensdag 15 november 2000 23:34 schreef Femme het volgende:Empty.js is al gefixt.
zal maar niet gaan zeuren wat dat nou weer is
ben al blij dat ik nu zie wat er met php kan gebeuren
jeetje zeg wat heb ik een intelligente computer, die kan steeds meer.
owja.. het kan wel.. het ziet er alleen niet uit...Op woensdag 15 november 2000 23:20 schreef raver het volgende:
[..]
is wel kijk maar bij prefs
Hmm daar zit duidelijk nog een bugje in.Op woensdag 15 november 2000 23:41 schreef rick_h het volgende:
[..]
owja.. het kan wel.. het ziet er alleen niet uit...
Voor meer info over deze update, zie http://www.tweakers.net/plan.dsp?PlanID=54
Hmm 'k vind het er wel goed uit zien hoor...:?Op woensdag 15 november 2000 23:41 schreef rick_h het volgende:
owja.. het kan wel.. het ziet er alleen niet uit...
woehoe! thread-onder-reply-box-functie is trug!
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Of helemaal niet , mij ook best.
Inderdaad, dat vind ik 1 van de beste nieuwe features (of bugfixes, whateverOp woensdag 15 november 2000 23:56 schreef Tom het volgende:trouwens wel zwaar handig daje nu na het moven bij het forum uitkomt waar je was ipv waar je hem heenmoved
Verwijderd
Rick Jansen heeft in mijn quote veldje zitten editten, had al gezien dat er daar iets niet goed ging.
Dus die js die niet werkte is javascript?
Worden de smillies ook nog aanklikbaar?
Verwijderd
Inconsistent, en onhandig.
Die komen dan alleen aan het einde van je bericht te staan (als je dat zou doen), is irritant want ze komen niet op de plaats van je cursor te staan. Zowiezo een beetje nutteloos IMHO, denk niet dat je het vaak zult gebruiken...Op donderdag 16 november 2000 00:00 schreef Piet Marisael het volgende:Worden de smillies ook nog aanklikbaar?
zo nu ga ik naar
wat heb ik vandaag veel geleerd hier
wat is mijn computer toch intelligent geworden, hij kan steeds meer
Jep.Op donderdag 16 november 2000 00:09 schreef morgoth het volgende:
[..]En dat bij dat editen zijn ze gewoon vergeten, komt vanzelluf.
Verwijderd
voorbeeld : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71291/1
Ik kan nu helemaal geen smilie art meer maken, want als ik meer als 5 x
Dat was iets wat was blijven hangen na een testje.. de limiet is nu weer pleitos.Op donderdag 16 november 2000 00:19 schreef HlpDsK het volgende:
Ik kan nu helemaal geen smilie art meer maken, want als ik meer als 5 xachter elkaar zet pikt topix het al niet meer.
Damn, hak nog helemaal nie gezienOp woensdag 15 november 2000 23:37 schreef raver het volgende:
[..]
kijk in je prefs
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
verder ben ik niks tegengekomen
Ik ben fokking blij met deze update met name met:
1. Thread onder de reply
2. Smilies ken je zien
wow, die
[EDIT]
Nou staat bij de edit ook de smilies
Verwijderd
In dat geval .. kun je niet de smilies moven naar naast het tekstvak? Of een optie er voor?
ja ik ben het eens met hlpdsk, ik vin ze denk ook iets mooier als ze er naast staan. Of je moet de reply box net zo groot maken als de rij smileys, mag ook
Verwijderd
THnakeis you.
enne...
wanneer komt
Verwijderd
Kun je die niet in een gecentreerde mini-popup pleuren?
Die pas verschijnt als de gebruiker op een button klikt??
En over het invoegen...Ik heb ook een (ASP)-forum gemaakt, en daar zijn ze dus iid wel clickable....Maar zoals Razor een stukje eerder al zei zet hij ze idd altijd ah eind van mijn posting...
Is dat niet op te lossen?
(Ga ik wel ff in het P&WSS forum vragen)
Maar verder mooie nieuwe features...
Verwijderd
ik heb nl nogal eens een GOT venster openstaan, en dat refresht dan niet
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
That's weird
Wat houdt dit in precies?new: userplaatjes upload functie (optioneel).
Is dat nu ook 't geval voor Tweakers.net zelf? Want die ziet er ook onleesbaar uit in Opera.got: Forumindex werkt nu ook in Opera. (thnx Gabri, worldfora.com)
"I sit in my room and imagine the future."
NETJES
en ja hoor bij edit staan nu ook smilies
[edit2]Een nadeeltje nog.. bij edit staan GEEN replies van de hele draad
[edit3]Jullie hebben zelfs mijn gemiereneuk opgelost:
Hoezo user-friendlybugfix: geboortedata voor 1970 nu ook in te voeren.
bugfix: error bij opvragen niet bestaande user ipv leeg profiel.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
"uitloggen" is niet meer antialiased...:)
[/cosmetisch foutje]
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Verwijderd
Dat is het nooit geweest zelfs ..Op donderdag 16 november 2000 11:50 schreef Idéfix het volgende:
[cosmetisch foutje]
"uitloggen" is niet meer antialiased...:)
[/cosmetisch foutje]
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Verwijderd
Lijkt me wel handig. voor het geval er weer eens een irri persoon is.
Zeker wel.. Ik had alleen per ongeluk de plaatjes weer overschreven met de foute.Op donderdag 16 november 2000 12:56 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Dat is het nooit geweest zelfs ..
Dat als je een reply maakt zie je de hele thread eronder, zou dat misschien ook onderverdeeld kunnen worden in aantal posts wat je zelf kan aangeven in je prefs?
eindelijk erkenning voor mijn hoge leeftijdOp donderdag 16 november 2000 09:47 schreef IceStorm het volgende:
bugfix: geboortedata voor 1970 nu ook in te voeren.
Verwijderd
+1 handig