Mensen,
Ik zoek voor een kennis een moederbord van Dual AMD (MP) ondersteunt.
Ik heb deze 3 types gevonden:
MSI K7D Master-L € 189.00
Tyan Tiger MP (S2460) € 219.00
Asus A7M266-D € 228.00
Tyan Thunder K7
Vraag niet waarom die kerel het wil...status denk ik
Probleem is nu alleen dat hij ongeveer 5 a 6 pci sloten wil. Ik heb een Tyan gezien met Scsi onboard, dus dat scheelt 1 pci poort, maar hij moet er toch wel een stuk of 5 hebben. Nu zag ik die grotere poorten op elk dual mobo, maar ik neem aan dat dat niet pci is? (wit, net als pci, alleen dan groter/langer)
Wat is nu een goede optie? Ik ben 'bang' dat het nl niet gaat lukken om iets met meerdere pci poortjes te vinden...
Ik hoop dat jullie uitkomst kunnen bieden
TNX
/edit. Overigens heb ik dit al gevonden hoor reviews: AMD 760MPX moederbord roundup ;-)
Ik zoek voor een kennis een moederbord van Dual AMD (MP) ondersteunt.
Ik heb deze 3 types gevonden:
MSI K7D Master-L € 189.00
Tyan Tiger MP (S2460) € 219.00
Asus A7M266-D € 228.00
Tyan Thunder K7
Vraag niet waarom die kerel het wil...status denk ik
Probleem is nu alleen dat hij ongeveer 5 a 6 pci sloten wil. Ik heb een Tyan gezien met Scsi onboard, dus dat scheelt 1 pci poort, maar hij moet er toch wel een stuk of 5 hebben. Nu zag ik die grotere poorten op elk dual mobo, maar ik neem aan dat dat niet pci is? (wit, net als pci, alleen dan groter/langer)
Wat is nu een goede optie? Ik ben 'bang' dat het nl niet gaat lukken om iets met meerdere pci poortjes te vinden...
Ik hoop dat jullie uitkomst kunnen bieden
TNX
/edit. Overigens heb ik dit al gevonden hoor reviews: AMD 760MPX moederbord roundup ;-)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 22:22 ]