Hey allemaal, ik weet dat ik stomme reacties ga krijgen maar ik weet niet hoe ik dit probleem nou daadwerkelijk op kan lossen. Ik heb al gesearched en zit al een hele poos met dit probleem. Xp sluit niet af, nouja de computer gaat niet uit. Ik heb al op die site gekeken met die oplossingen voor w2k/xp maar dat hielp nix van leidde alleen tot reboot's, Terwijl ik wel een ATX bordje heb. Ik heb het register geprobeert te veranderen met power off computer van op gezet dat werkte niet leidde dus tot reboot. Heb bij aparaatbeheer alle apparaten weergeven gedaan en dan die NT legacy amp aangezeten dat werkte ook niet weer reboot. Toen heb ik nog die windows opnieuw opstarten bij fout uitgevinkt werkte ook niet. (bleef rebooten) heb ook nog bij Energiebeheer apm ingeschakeld leidde ook tot reboot. Heb zelfs een bios update gedaan zelfs dat werkte niet ik heb een Asus p2l97a mobo. voor verder specs kijk maar bij mijn signature... Alvast bedankt
'k zal ff kijken
Ja daar had ik al gekeken (moest ff de lay-out zien)
Ohja dit is die site waar ik al op had gekeken
http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm
Mensen reacties graag...
Ja daar had ik al gekeken (moest ff de lay-out zien)
Ohja dit is die site waar ik al op had gekeken
http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm
Mensen reacties graag...
[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 19:39 ]
Verwijderd
Heb je al in de HCL gekeken of je mobo XP compatible is?
dat heb ik al eens met een ander mobo gehad.
dat heb ik al eens met een ander mobo gehad.
In de HCL heb ik niet gekeken ik heb maar een 64kb modembpje..:< Moet je zo pokkelang laden
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 08:16 ]
heb je dit probleem al vaker/langer gehad.
anders zou ik gewoon ff formatteren
probeer anders alle updates te downloade, misschien dat dat helpt
anders zou ik gewoon ff formatteren
probeer anders alle updates te downloade, misschien dat dat helpt
Ik heb dit nog niet eerder gehad, het begint bij een verse install van XP/2000 bij allebei heb ik hetzelfde probleem. Het is eigenlijk nog nooit opgelost geweest dus zodoende dacht ik ik maak ff een topic. Maar ik zie dat hier ook niet veel reacties zijn dus het zal wel niet op te lossen zijn:< Maarja geen probleem te groot, of het kan worden opgelost(zo was ie toch?) Dus ik ga vrolijk verder
Gewoon format c: en de zaak opnieuw erop zetten
Klinkt misschien vreemd, maar ik heb dit probleem ook eens gehad met windows XP. Ik kreeg het gvd niet in orde. Hij bleef maar zeggen: "U kunt nu de computer uitschakelen" . En hij ging niet automatisch uit. De oplossing was voor mij dus format c:, en zonder een instelling te wijzigen werkte het daarna wel..
Klinkt misschien vreemd, maar ik heb dit probleem ook eens gehad met windows XP. Ik kreeg het gvd niet in orde. Hij bleef maar zeggen: "U kunt nu de computer uitschakelen" . En hij ging niet automatisch uit. De oplossing was voor mij dus format c:, en zonder een instelling te wijzigen werkte het daarna wel..
Hier zeg je zelf al dat je problemen hebt met de "nieuwere"wondows?Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 08:18:
Ik heb dit nog niet eerder gehad, het begint bij een verse install van XP/2000 bij allebei heb ik hetzelfde probleem.
dus ik denk dat het aan je PC ligt? heb je win 98 al eens geprobeerd gaat het dan sneller met afsluiten, en heb je SP1 al geinstald misschien helpt dat wat?
[ Voor 4% gewijzigd door loodgieter op 18-02-2003 08:23 ]
het ligt denk ik aan de NT kernel. Als ik dus heb geformatteerd. doet hij het nog steeds niet. Het moet toch op te lossen zijn?¿? En SP1 heb ik al...
Toevallig niet recend Ad-aware versie 6.0 geinstall.?
Had het zelfde probleem, Bij het uitschakelen van de comp. eerst de ad-watch uitschakelen
daarna turn-off. Dan werkt het weer goed! Waarschijnlijk een bug in Ad-aware.
Had het zelfde probleem, Bij het uitschakelen van de comp. eerst de ad-watch uitschakelen
daarna turn-off. Dan werkt het weer goed! Waarschijnlijk een bug in Ad-aware.
OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.
Neej Gee Ad-Aware. Gewoon Kale windows XP (verse Install) nog geen enkel proggie geinstaleerd alleen drivers. Dan doet ie nix ook zonder drivers doet ie het niet hoor!! Gewoon helemaal leg dus de computer behalve windows. Gewoon instellingen maar welke...??? Oplossing Please help....
Verwijderd
Tja tis zoals de andere hier al zeggen, format c: en opnieuw installeren.
Ik had met beta 1 & 2 van xp geen enkel probleem. xp rc1 kon niet automatisch uit, nu draai ik xp sp1 en het gaat weer helemaal goed.
Ik had met beta 1 & 2 van xp geen enkel probleem. xp rc1 kon niet automatisch uit, nu draai ik xp sp1 en het gaat weer helemaal goed.
Verwijderd
Ik heb ff in de hcl gekeken daar staat je mobo (Asus p2l97a)niet in niet bij win2k, XP en ME.
(9x en NT4 staan er niet meer in) Dus ik denk dat dat jouw probleem verklaart.
(9x en NT4 staan er niet meer in) Dus ik denk dat dat jouw probleem verklaart.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 17:55 ]
Ja mijn pc scakelde altijd automatisch uit in 95/98/me alleen bij win2k en Xp. Het moet toch op te lossen zijn?¿? Als het bij de oudere versies kan waarom dan niet bij de nieuwste dat moet toch allleen maar meer ondersteunen of zie ik het nou vekeerd...
Ik heb precies hetzelfde probleem bij winXP. Als ik op uitschakelen drukt, herstart mijn pc gewoon.
Ik heb een Epox 8RDA+
en een XP2600+
Denk niet dat het aan mijn mobo ligt. Het zou in mijn geval best de voeding kunnen zijn. (standaard bij el-cheapo case).
Maar ben toch benieuwd of je het al opgelost hebt.
Ik heb een Epox 8RDA+
en een XP2600+
Denk niet dat het aan mijn mobo ligt. Het zou in mijn geval best de voeding kunnen zijn. (standaard bij el-cheapo case).
Maar ben toch benieuwd of je het al opgelost hebt.
Waarom sluit XP niet af, maar reboot hij?
Heb je al in de vernieuwde FAQ gekeken? Heb ik een aantal extra hints bijgezet
.
Heb je al in de vernieuwde FAQ gekeken? Heb ik een aantal extra hints bijgezet
Pagina: 1