Toon posts:

Beste kaart voor een agpslot 1.0

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,
ben al een tijdje op zoek naar informatie over videokaarten die in een agpslot kunnen(versie 1.0). Natuurlijk is hier veel informatie over te vinden, maar niet concreet wat het beste is.
Ik heb zelf een Soyo 6VBA133+ moederbord, en daar zit een agpslot 1.0 in. Ben super tevreden met de kwaliteit 8) , maar me Stealth s540 vind ik niet zo snel O-) . Aangezien het feit dat ik alleen maar oude spelletjes speel, zo als counterstrike en redalert ga ik ook niet een nieuwe pc kopen voorlopig. Maar een investering in een videokaart lijkt me wel wat.
Dus mij vraag is aan de deskundigen, wat is het beste videokaart voor een agpslot 1.0 zonder compatabiliteits problemen?
alvast bedankt voor je Reply
p.s. meer info nodig vraag maar..... :O

Verwijderd

wat is VOOR JOU een goede video kaart dat zal je zelf toch wel weten?

Verwijderd

De meeste agp videokaarten die tegenwoordig op de markt te verkrijgen zijn, zijn geschikt voor agp2 sloten, en hoger. Die werken dus niet op jouw pc'tje. Een Diamond Viper2 werkt bijvoorbeeld wel op agp1 slot. Die is alleen niet meer nieuw te verkrijgen dus zul je deze ergens 2e hands op moeten snorren. Je kunt hier natuurlijk de vraag/aanbod van tweakers voor gebruiken. Succes!

Verwijderd

waarom geen pci kaart? die zijn best goede te krijgen tegenwoordig
nieuws: Vier PCI-videokaarten van ATi getest

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 18:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ben niet zo thuis in dit gebeid(had in gedachte een kyro2).
Ik wil graag een serious antw aub :). I mean business :P
ps. reply op schroefje

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 18:27 ]

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:20
Ik hoop wel dat je begrijpt dat AGP 1.0 gelijk staat aan AGP 2X en AGP 2.0 gelijk staat aan AGP 4X.

Verwijderd

-Fallout- schreef op 17 februari 2003 @ 18:27:
Ik hoop wel dat je begrijpt dat AGP 1.0 gelijk staat aan AGP 2X en AGP 2.0 gelijk staat aan AGP 4X.
ik vraag me af of de ts dat ook zo bedoelt: agp 2x kaarten zijn er genoeg, bijvoorbeeld de tnt2

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor de snelle replies.
gunhead : ik heb het idee dat als je een pci videokaart neemt dat je niet echt gebruikt maakt van je mogelijkheden, dus ik blijf bij de agp slot.
ps. tnx voor je reply gunhead

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 15:18
Ik zou gewoon een geforce 2(4)-MX PCI kopen :)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap dat hele gedoe van agp 1.0 en 2.0 .... en de verschillende bus-snelheden... wat ik niet weet is ... welke kaart het beste is voor de 1.0 agpslot :)

Verwijderd

Topicstarter
ok ... ik zal er even naar kijken the_dude

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie http://gathering.tweakers...t_messages/610591#welkevk :)

Dit is iets wat je met een beetje zoekwerk zelf kan bepalen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.