Stereoscopische View

Pagina: 1
Acties:

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:35
Ik heb op dit moment een Ati radeon, nou wil ik voor bepaalde spellen 3D kunnen gebruiken, en ik heb eerder een geforce gehad waar dat standaard op zat.
En aangezien dit niet op de radeon zit heb ik een probleem. :'(
Weet iemand of er kaarten bestaan die je naast je 3dkaart kunt gebruiken die je dan met zo'n 3Dbril kunt gebruiken om het gewenste effect te krijgen?
:? Ik zoek hier nl al best wel lang naar... |:(

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Dennisch
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-08 10:34
ik denk dat je beter een topic kan openen in Videoplanken & Beeldkanonnen
Dat heeft meer effect ;)

AMD Athlon X2 6000+ AM2, MSI K9N SLI Platunim, XFX GTX 260 xXx 896mb, 4 GB DDR2 800, 2 TB HDD

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
av >> vb

Mijn Home Cinema in aanbouw

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 11:35
ik heb mijn 3dbril een hele tijd terug gekocht bij wicked3d.com, helaas bestaan ze niet meer, maar de fabrikant van die bril was: http://www.i-glassesstore.com/, deze bril werkt goed met mijn radeon 1, al zijn er voor windows 2000 en XP geen drivers door de fabrikant gemaakt, maar daarvoor is er VRcaddyXP, met deze drivers doen die brillen het ook onder 2000 en XP

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:35
EelcoB schreef op 17 February 2003 @ 18:23:
ik heb mijn 3dbril een hele tijd terug gekocht bij wicked3d.com, helaas bestaan ze niet meer, maar de fabrikant van die bril was: http://www.i-glassesstore.com/, deze bril werkt goed met mijn radeon 1, al zijn er voor windows 2000 en XP geen drivers door de fabrikant gemaakt, maar daarvoor is er VRcaddyXP, met deze drivers doen die brillen het ook onder 2000 en XP
okeey ik heb zo ook ooit gezien van elsa maar dat is ook 4 jaar geleden dus die zijn er ook niet meer :) en die Asus dingen zijn niet echt goed. en ik wil geen GeForce meer :r

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....