Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Aquariummod

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 333 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

als je gewoon een aquarium in om je pc bouwt en dat id van die waterkoeling laat varen (zal je wel niet willen) dan is er toch geen probleem? heb binnenkort weer vakantie kijken hoe lang mijn sluierstaart leeft alsie om mun pc zit

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Word zeker gewoon een koud water aquarium. Want als je er geen verwarming in hangt dan is het zo een 10-15 graden warmt natuurlijk wel op vanwege de kamertemperatuur. Maar als je je aquarium goed onderhoud zal het dit zo een beetje blijven.

Maar ga je er een verwarming in doen dan ga je koelen met 25 graden :D

Verwijderd

Ik ben ff bij de dierenspeciaalzaak geweest (moest er toch ff heen) en volgens hen is dit project goed uitvoerbaar als je er een verwarmingselement in hang zoiets kost zon 15 euro dan kan je systeem gewoon uit zonder last te krijgen met tempratuursverschilen als je systeem iig niet te heet word en tropische vissen moeten water tussen 22 en 26 graden

Verwijderd

zoals ik dus al zei ;) rond de 25 graden en guppies :P

de meeste visjes zijn te veeleisend, ga niet visjes kopen op of ze mooi zijn of niet, want de mooisten hebben zware eisen en dit kost toch ook flink wat...

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 19:08

DinX

Motormuis

Misschien dat je met deze iets kan ? Die beesten zijn wat minder veeleisend dan normale vissen :)

[rml][ Sea-monkeys] Levende beestjes als speelgoed[/rml]

Ze kosten ook bijna niks, dus je kan ze makkelijk "bijvullen" :)

[ Voor 16% gewijzigd door DinX op 20-02-2003 16:14 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• roborobbie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 19:17
hoi,

Ik zag jullie ploeteren met een aquarium-in-aquarium, kitten en alles..
gooi je pc gewoon in de plantenolie!!!!!!!!!
Afbeeldingslocatie: http://xn--lrechner-m4a.de/bilder/dsci0005.jpg

Wel mooie mod hoor..
http://www.markusleonhardt.de/en/oelbilder.html

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:39
ehmm,,, dit topic is 2 jaar oud :P

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Tsssss, weer zo'n topic wat in z'n welverdiende rust gestoord word voor iets wat al vrij bekend is en waar de TS waarschijnblijk na al die tijd niets meer aan heeft... Ook deze gaat na beveiligd te zijn met een slotje weer fijn slapen onder het toeziend oog van het databeest.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.