ik heb van de week mijn pc geupgrade van een hercules gf2mx400 64mb naar een club-3d radeon 9700 (niet pro).
ik heb de nieuwe kaart er in geprikt en geinstalleerd. dit ging allemaal zeeer vlekkeloos en zonder problemen. desktop in gesteld, enz. daarna heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd (catalyst 3.1 en Dx 9.0). ging allemaal perfect.
nu het probleem :
zodra ik een spel heb gestart (maakt niet uit welk spel) en aan het spelen ben. crasht mijn pc binnen 1 a 8 minuten. varierend van vastlopers van het spel tot spontane reboots. terwijl mij gf2 altijd perfect werkte.
iemand enig idee wat hier aan de hand is en hoe ik dat op kan lossen.
specs:
amd xp2400+
256 mb DDR (pc 2700)
albatron kt400 8x mobo
club-3d radeon 9700
300 watt voeding
win XP pro
/me heeft al een aantal faqs doorgeworsteld. en de search al gebruikt
ik heb de nieuwe kaart er in geprikt en geinstalleerd. dit ging allemaal zeeer vlekkeloos en zonder problemen. desktop in gesteld, enz. daarna heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd (catalyst 3.1 en Dx 9.0). ging allemaal perfect.
nu het probleem :
zodra ik een spel heb gestart (maakt niet uit welk spel) en aan het spelen ben. crasht mijn pc binnen 1 a 8 minuten. varierend van vastlopers van het spel tot spontane reboots. terwijl mij gf2 altijd perfect werkte.
iemand enig idee wat hier aan de hand is en hoe ik dat op kan lossen.
specs:
amd xp2400+
256 mb DDR (pc 2700)
albatron kt400 8x mobo
club-3d radeon 9700
300 watt voeding
win XP pro
/me heeft al een aantal faqs doorgeworsteld. en de search al gebruikt