Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
als jij het dan echt nix vind wil ik hem misschien wel overkopenVerwijderd schreef op 16 February 2003 @ 04:08:
Zit kut geluid in, dus gewoon niet kopen.. ik heb hem ook en gebruik hem nu als lan telefoon.. beetje jammer voor zoveel geld!
Op een goede HT uitgang van een fastsoenlijke amp wil het meestal ook nog wel gaan (zij het minder goed).
edit. Overigens is 125 euro best redelijk. Op deze duitse zoek site kom ik niet onder de 155 euro (voor een HD580 II Precision, weet niet of dat een nieuwere versie is)
[ Voor 35% gewijzigd door Duck-Twacy op 16-02-2003 10:47 ]
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Verwijderd
http://www.google.nl/search?q=Sennheiser+HD580&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=lang_nl
Voor 125 zou ik het ook wel doen. Ze staan wel vaak 2ehands te koop....
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 11:10 ]
Iemand een ervaring met vogelzang? Ut is wel rembours, dus geld ben ik niet kwijt ofzo.. alleen ik moet zo lang wachten..
[ Voor 20% gewijzigd door Workaholic op 16-02-2003 12:16 ]
Heb er wel eens een stel B&W speakers proberen te bestellen (goedkopere LM range, waren een aanbieding). Hoorde ook niets ook niet na extra mails. Na bellen bleek dat de aanbieding op een site al lang niet meer bestond (bleef er daarna nog steeds maanden lang op staan)OC-Addict schreef op 16 februari 2003 @ 12:13:
Ik Heb afgelopen dinsdag bij vogelzang een Sennheiser RS65 Besteld, ik heb alleen nog helemaal niks ontvangen en of wat gehoord? Mailtjes beantwoorden ze niet.
Iemand een ervaring met vogelzang? Ut is wel rembours, dus geld ben ik niet kwijt ofzo.. alleen ik moet zo lang wachten... En andere winkels kan ik niet vinden waar hij online te bestellen is via rembours.
Hele slechte onprofessionele inet winkel (weet niet hoe de normale zaak is)
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
ik heb gezocht ja dat had ik al vermeld.. maar die op je bij de marktplaats staan zijn niet meer te koop ze zijn al uit de lijst. dit had ik al gezien..Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 10:49:
Al gezocht ?
http://www.google.nl/search?q=Sennheiser+HD580&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=lang_nl
Voor 125 zou ik het ook wel doen. Ze staan wel vaak 2ehands te koop....
mmh correct zal ik in me hoofd houdenTele schreef op 16 februari 2003 @ 11:36:
Bij Correct in Rotterdam zijn ze ook vrij goedkoop, en sturen voor weinig op met de NPD.
Dit topic is gesloten.
![]()