Toon posts:

ik ben nieuw en heb de regels niet doorgelezen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goed daar zit ik dan met m'n mooie routertje alles werkt hij blijft zelfs onbeperkt online(MXstream_xs4all)kompt er mooi toch een beperking naar boven (van mij of van het routertje laat ik ff in het midden)
ik kan met MSN geen bestanden ontvangen versturen gaat wel
ik heb al vanalles geprobeerd met poorten enzo maar ben daarin toch niet handig genoeg
WIE o WIE kan mij helpen in het nederlands en dan ook nog in babysteps zodat ik het allemaal nog volgen kan

Verwijderd

WIE o WIE heeft jou vergeten leestekens te leren?
Of het gebruik van goede topictitels, for that matter.

Ik zou dit eens goed doorlezen: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Verwijderd

Topicstarter
Relax man ik probeer m'n probleempje op te lossen geen heropvoeding aan te vragen

Mocht ik Dano iets of iemand gekwetst,beledigd of in verlegenheid gebracht hebben door mijn FOUTE gedrag dan bied ik bij deze mijn nederige excuses aan

• MichielioZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 17:06
Als je "iets" verteld over de configuratie (hardware/software) van je router en van de PC die erachter hangt, dan ZOU er zomaar eens iemand je kunnen helpen...
Ben bang dat met enkel deze informatie niemand je kan helpen.
(misschien een helderziende ? ;))

Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 11:19

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

:X
WIE o WIE kan mij helpen in het nederlands en dan ook nog in babysteps zodat ik het allemaal nog volgen kan
Ik wel!; tadaaaa!!!1

I'm not as think as you stoned I am

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-07 22:21

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op dit forum word een minimale inzet van je verwacht, dat houd in dat je deze stappen doorneemt:
Voordat je een topic opent:
Als je dat gedaan had was je via search meerdere topics tegen gekomen waarin dit al besproken was.
Ook had je dan de faq in NT gezien:
Het Grote Poortmappingsverhaal

Lees dus graag even onze FAQ door, dan word je het wel duidelijk hoe het hier aan toe gaat.
Verder veel plezier op GoT.

Verwijderd

Topicstarter
sjonge nog geen half uurtje geregistreerd en nu al op m'n hielen gezeten door een stel gasten die zichzelf te goed vinden om een gewone gebruiker een helpende hand te bieden

ik houd het voor gezien ik zoek mijn heil wel bij een wat vriendelijker clubje

MZZL en BEDANKT

DANO

Verwijderd

Je zult zien dat we een stuk vriendelijker zijn als je eerst zelf eens wat moeite doet. Je probleem is veel voorkomend, en dus kun je die goed in de search en FAQ's terugvinden.

Als je niet de moeite daarvoor kunt opbrengen adviseer ik je www.beginnersweb.nl

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

offtopic:
mja was idd wel een beetje botte firstpost van HlpDsK :o

[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 16-02-2003 04:22 . Reden: ja toch ?? :P ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-07 15:48

Geckoo

Good news, everyone!

eMAeRCe schreef op 16 February 2003 @ 04:16:
offtopic:
mja was idd wel een beetje botte firstpost van HlpDsK :o
maar als die kerel al het topic opent met de naam kben nieuw en kheb de regels niet gelezen dan denk je toch ook van; als jij geen moeite wil doen om ff de faq te lezen ga dan ook niet lopen zeuren.
vind ik dan hoor.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

dit is echt te triest, google eens msn poorten forwarden en lees eens een network adress translasion faq oid door, suc6 :|

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Geckoo schreef op 16 February 2003 @ 05:19:
[...]

maar als die kerel al het topic opent met de naam kben nieuw en kheb de regels niet gelezen dan denk je toch ook van; als jij geen moeite wil doen om ff de faq te lezen ga dan ook niet lopen zeuren.
vind ik dan hoor.
Je denkt toch niet echt dat dat zijn topictitel is? lol
Die is natuurlijk door een mod aangepast..

Systeem Specs

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Als die topictitel door een mod is aangepast vindt ik dat toch te ver gaan hoor. Hopelijk wordt ik nu niet gebanned :/

Die-hard Brexiteer

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

BeyondHorizon schreef op 16 February 2003 @ 08:52:
Als die topictitel door een mod is aangepast vindt ik dat toch te ver gaan hoor. Hopelijk wordt ik nu niet gebanned :/
Check je mail.

Altijd al een keer willen zeggen :+

Alle proemn in n drek

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hier komt niks meer zinnigs uit...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.