Toon posts:

Goed CD/MP3/Games rangschik programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een goed programma om een eigen database te maken van games/mp3/CD's? Liefst niet zo ingewikkeld en zo dat je ook wat coole info erbij kan zetten. Weet iemand iets?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wie gebruikt / wat zijn je ervaringen met dit soort programma's?
Welke programmaatjes heb je zelf al gevonden, getest, wat vond je er niet goed aan, en wat verwacht je er van? Er zijn waarschijnlijk met Google of op Download.com redelijk wat van dit soort programmaatjes te vinden, zo kun je bijvoorbeeld op Download.com zoeken naar 'collection database'.

Een andere optie is de search van GoT. Zelf prefereer ik nog steeds de externe Omega-search ('muziek database'), omdat de GoT-search alleen nog maar op de eerste pagina relevante resultaten geeft, maar ook daar zie je bijvoorbeeld mee dat er wel resultaten uitkomen: [search=muziek database] :).

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik niet erg veel aan. Is er nix als games+cd collection in 1?

Verwijderd

Speel geen games, maar voor me mp3 cd's gebruik ik dit
http://www.whereisit-soft.com/

Verwijderd

idd Where is It is echt een idiaal programma, ja kan dan ok precies bekijken wat er op de cd staat en zoeken tussen files (nu zal dat voor games iets minder nodig zijn, maar voor je muziek / apps zeker wel)

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 09:36

Stoney3K

Flatsehats!

/me trap

Ik zoek zelf nog een soortgelijk progje maar dan ook met de mogelijkheid om jewelcases van alle CD's in een stijl te printen. Nero Cover Designer is maar beperkt en heeft geen mogelijkheid om alle CD's een rangnummer toe te kennen en hierop te zoeken (bv. als ik de disc van "SimCity 4" intik in de database vertelt ie me welk CD nummer ik moet hebben. Dat nummer moet dan vermeld staan op de jewelcase.)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Pagina: 1