Toon posts:

Beste Speakerset

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een speakerset die mooie geluidskwaliteit levert en aardig wat volume kan leveren.
Zelf heb ik geen idee wat ik moet kopen kwa type of merk, wel een 4.1 of 5.1 speakerset.
Wil er ongeveer 200 euro voor betalen..
Iemand ideen dan zou ik het graag horen.

mvg,

De_Sjaak

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Hey ,
Zoek eerst eens wat rond , ben er zeker van dat je hier overal al van deze topicjes zult vinden ..
Maar voor rond de 200 € , denk ik zo aan altec lansing / logitech .. vooral die eerste hebben mij altijd kunnen bekoren ..

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
De beste speakerset, dat is simpel, die bestaat namelijk niet. Er is ook geen beste voor 200,- euro. Klinkt wat vreemd, maar het komt omdat iedereen een eigen smaak en eigen mening over speakers heeft. De een vindt type X het mooiste klinken en de ander vindt type Y juist weer velen malen beter. Je hier laten voorlichten over wat nu de betere speakers zijn heeft daarom weinig zin, je zult zelf eens goed moeten luisteren en ontdekken wat er allemaal te koop is. Stap eens wat winkels binnen bijvoorbeeld, luister naar wat speakers, neem wat boekjes mee, lees wat reviews en vergelijkingen op internet.
Kortom, het beste is om eerst je kennis te vergroten, dan weet je een beetje wat er speelt, waar iedereen het over heeft, maar bovenal belangrijk, je krijgt een veel sterker idee van wat voor speakerset je zelf wilt hebben. Met die informatie kun je dan weer verder.

Voor pc speakersetjes kun je overigens ook dit topic eens doorlezen:
Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic

en voor hometheater setjes kun je deze doorlezen:
Centraal HomeTheatre topic

Eventuele vragen mag je ook daar stellen, daar zijn die topic voor :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.