WOOOOT
wat zei ik??
7117.. en nu stop ik ff want mn vingers doen zeer, en ik kan bijna niet meer typen hehehe
7117.. en nu stop ik ff want mn vingers doen zeer, en ik kan bijna niet meer typen hehehe
Als ik me broer zo gek kan krijgen pulse.cgi aan te passenVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 09:45:
[...]
nog 66K alleen hebben jullie 'iets' meer members![]()
dus dat zou niet moeilijk moeten zijn.
ben toch benieuwd wanneer de subteams bij DPC worden gestopt, staan we weer 1ste
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
opnieuw geregged?Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 16:56:
Heej, het lijkt erop dat mijn account is opgeheven! Iemand anders ook dit probleem?
Ik heb wel eerlijk meegedaan btw.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 16:56:
Heej, het lijkt erop dat mijn account is opgeheven! Iemand anders ook dit probleem?
Ik heb wel eerlijk meegedaan btw.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
De nieuwe client is beter beveiligd tegen cheaten, en om de dbase over te zetten zal ook veel werk gaan kosten met meer dan 900 accounts
Verwijderd
Okee begrijpelijk. Maar even een vraagje, de bestaande keys die je nu met de client doet blijven wel bruikbaar? Dus als ik nu gewoon niet meer pulse tot na de statsreset, kan ik het na de reset wel gewoon weer pulsen? Dan blijf ik de boel lekker binnenhouden tot die tijdGeniusDex schreef op 21 February 2003 @ 21:42:
[...]
De nieuwe client is beter beveiligd tegen cheaten, en om de dbase over te zetten zal ook veel werk gaan kosten met meer dan 900 accounts
ik weet niet in hoeverre die nieuwe database er goed uit ziet/gaat zien, maar als ik pech heb dan gaat zo'n script ook niet echt werken. Als voor elke pulse bijvoorbeeld meer info nodig is gaat dit ook niet echt werken (en dat is denk ik het geval), ook zitten er nog wat foutjes in de dbase die ik zo mooi op kan lossen, maar waarvan sommigen een reset vereisen.Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 21:48:
Kan je niet een PHP script maken dat uit de ene SELECT en in de andere INSERT?
Lijkt me wel te doen...
nope (sorryColdFusion schreef op 21 February 2003 @ 21:50:
[...]
Okee begrijpelijk. Maar even een vraagje, de bestaande keys die je nu met de client doet blijven wel bruikbaar? Dus als ik nu gewoon niet meer pulse tot na de statsreset, kan ik het na de reset wel gewoon weer pulsen? Dan blijf ik de boel lekker binnenhouden tot die tijd
I suggest everybody does the same
mwa, als ik de client aan de praat krijg (gaat waarschijnlijk wel lukken, maar gaat iig een tijd duren) Wel zonde btw dat je niet meetiept, zo laten we de eer gaan naar OCFColdFusion schreef op 21 February 2003 @ 21:55:
Hmm dan gooi ik dolphin er weer af for now...
Intentionally left blank.
Verwijderd
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Als mensen een team verlaten, en daarna wordt een pulse weggehaald (een valse pulse bijvoorbeeld) die ze gemaakt hebben toen ze in 't team zaten, fixt ie dat niet (ook dat ga ik fixen met pulse1, dat ding is gewoon zwaar veel beterDiadem schreef op 22 februari 2003 @ 00:04:
Hoe kan het dat er mensen zijn die meer Contribution hebben dan Total Keys?
Bv. Negiotiator?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 15:31 ]
Verwijderd
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 18:01 ]
Icons are overrated
Verwijderd
Tis zelfs veel leuker om te gamenHelmet schreef op 22 februari 2003 @ 18:06:
tis ook leuk als je aan het gamen bent hoorgaat dan erg snel met het aantal keys
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 18:08 ]
Icons are overrated
project orca is tiep, pulse, en vergelijk met niemand zo ongeveer, ik weet niet eens of ze al stats hebbenEdwinG schreef op 22 February 2003 @ 23:18:
Zeg, doen de dutch power cows ook mee aan project orca? (schijnt min of meer de opvolger te zijn) Niet dat ik dan bij dat team ga zitten, ben al bij een ander team.
Als ik ze zie wel (kijk niet altijd)Diadem schreef op 22 February 2003 @ 23:36:
Kijk die #1 en #2 nu eens? Zulke scores kan toch niet?
Die #1 flusht 3 miljoen in 5 dagen. DAt is dus een snelheid van 8.6 keys/sec gedurende deze 5 dagen, continue, dag en nacht. Something tells me that's impossible.
De #2 heeft soortgelijke, alleen iets minder extreme, scores.
Worden dit soort obvious cheaters verwijderd?
nog niet, maar als je iemand weet die daarbij wil helpen: graagDiadem schreef op 23 February 2003 @ 00:51:
Ander vraagje: Is er hier ook een linux client voor? Bij dit project, of bij project orca ofzo?
ik weet hoe het daar gaatEdwinG schreef op 23 February 2003 @ 11:32:
Project Orca heeft op dit moment iets van 3.000 deelnemers geloof ik. Maar dat aantal is nog aan het groeien. Stat zijn er wel, zij het zeer beperkt, de meeste tijd wordt nu gestoken in een nieuwe client, die beter beschermd is tegen cheaten, en ook de muis kan volgen.
Ja, daar heb je ook wel weer zoiets natuurlijk.EdwinG schreef op 23 February 2003 @ 14:06:
Geen concurentie is leuk? Lijkt me juist dat het dan saai wordt.
Waarom doe je anders mee als er geen tegenstanders zijn?
Klopt, is een kleine bug en ik ben te lui die op te lossenDiadem schreef op 23 februari 2003 @ 14:28:
[...]
Ja, daar heb je ook wel weer zoiets natuurlijk.
Maar ik doe vooral mee voor de persoonlijke stats eigenlijk hier. En voorlopig sta ik nog 2,252,440 keys achter op de #1, dus ik heb nog wel concurrentie genoeg
Ik loop trouwens wel in, gisteren stond ik nog meer dan 4M keys achter op de nummer 1. Goed zo GeniusDex.
Nog een klein bugreportje: Volgens het profile van de nummer 1 staat deze nummer 5. That's a bit weird
Yep, dat dacht ik al. Das wel extreem lui hoor, want zo moeilijk is dat niet op te lossenGeniusDex schreef op 23 February 2003 @ 15:24:
Klopt, is een kleine bug en ik ben te lui die op te lossenDe redflagged (mensen die niet meer mee horen te tellen in de stats) mensen worden bij het profiel nog meegerekend
ik heb de dbase layout aangepast zodat 't mebe wel mogelijk is om 'm over te zetten, maar ik weet niets zekerD-Raven schreef op 23 February 2003 @ 17:14:
hmmm, een beetje duidelijkheid graag.
Wordt de dolphin database nu gereset of niet?
Met andere woorden heeft nu voorlopig zin om nog verder te typen voor dolphin of niet?
Want we straks toch opnieuw moeten beginnen dan heeft geen zin om nu nog keystrokes te sparen toch?
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
iig "backup" ik de oude database, dus dat moet lukkeninquestos schreef op 23 February 2003 @ 17:48:
request: als je 'm zou resetten, zou je dan iig het uiteindelijke aantal keys kunnen bewaren. Gewoon een top 1000 (of welk aantal users er ook zijn) met daarbij de keys, zodat je iig niet helemaal voor niets typt
jep, ben bezig met nieuwe site in elkaar aan 't klussen. dit wil ik gelijk met de nieuwe client online gooien, alleen die client moet ik veel voor scripten etc. Gaat dus even dureninquestos schreef op 03 March 2003 @ 12:47:
Er lijkt hier zoweinig activiteit. Ben je zelf eigenlijk nog wel met je project bezig, Geniusdex?
Maar goed, nog iemand zin in een megaflush?
heeft MF zin bij dit project???inquestos schreef op 03 maart 2003 @ 12:47:
Er lijkt hier zoweinig activiteit. Ben je zelf eigenlijk nog wel met je project bezig, Geniusdex?
Maar goed, nog iemand zin in een megaflush?
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
't voordeel van zulke Megaflushes zijn de aandacht waarmee ze altijd gepaard gaan. Komen der weer wat mensen bij enzo. En 100 k in een uur tijd? Zie je mij echt niet doen hoor, ik heb na 2 weken net 150 k getypt (op deze pc dan)CaLeX3000 schreef op 03 March 2003 @ 13:17:
[...]
heeft MF zin bij dit project???
ik denk het niet... ik kan zo 100k per uur type (incl. RSI)
en het schijnt dat je ook nog kan cheaten hiero, ik doe zelf wel mee hoor, maar normaal, ik ga niet als een **** lopen typen, want wees nou eerlijk, dat slaat toch nergens op??
steek liever wat van je tijd in assilimeren
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Dat is 27 keys per seconde. Dat is echt complete bullshit, zo snel is je toetsenbord niet eens.CaLeX3000 schreef op 03 maart 2003 @ 13:17:
ik denk het niet... ik kan zo 100k per uur type (incl. RSI)
met 10 vingers tegelijk, probeer het eens,Diadem schreef op 03 March 2003 @ 14:39:
[...]
Dat is 27 keys per seconde. Dat is echt complete bullshit, zo snel is je toetsenbord niet eens.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
deze bedoelde ikD-Raven schreef op 21 februari 2003 @ 14:49:
WOOOOTwat zei ik??
offtopic:
Verwijderd
Dat houdt ie dus ook geen uur volD-Raven schreef op 21 February 2003 @ 14:49:
WOOOOTwat zei ik??

Hmm, maar je gaat mij niet wijs maken dat je dan ook nog intelligente dingen typt.CaLeX3000 schreef op 03 March 2003 @ 15:09:
met 10 vingers tegelijk, probeer het eens,
wie was die gast die 7k in 3minuten haalde?? hebbik ook ergens gelezen op GOT....
660/3*7=140k is wel mogelijk.... misschien een beetje te hoog geschat van mij maar het is dus wel mogelijk
er komt dan idd niet veel zinnigs uit danDiadem schreef op 03 March 2003 @ 23:41:
Hmm, dit is weird:
[afbeelding]
Waarom is de ene flush van 50K 'too big to display' en de andere niet?
(mooi trouwens he, al die ronde getallen).
[...]
Hmm, maar je gaat mij niet wijs maken dat je dan ook nog intelligente dingen typt.
offtopic:
Check die achtergrond kleur. Bij de ene achtergrond kleur (denk grijs) staat alleen <50k om te displayen, bij wit staat dan <=50k: display. Zo zitten er nog wel meer ranzige bugs inDiadem schreef op 03 March 2003 @ 23:41:
Hmm, dit is weird:
[afbeelding]
En jij maakt mij niet wijs dat jij alles "legaal" doet met je mooie ronde getallenDiadem schreef op 03 maart 2003 @ 23:41:
Hmm, dit is weird:
[afbeelding]
[...]
Hmm, maar je gaat mij niet wijs maken dat je dan ook nog intelligente dingen typt.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Ja, het ligt idd aan de achtergrond kleur. Toen ik flushde was de ander ineens too big to display. En na weer een flush deze nu weer.GeniusDex schreef op 04 maart 2003 @ 08:07:
Check die achtergrond kleur. Bij de ene achtergrond kleur (denk grijs) staat alleen <50k om te displayen, bij wit staat dan <=50k: display. Zo zitten er nog wel meer ranzige bugs in(maar die mogen jullie allemaal zelf zoeken
)
Deze bug vind ik niet echt essentieel storend, dus laat ik zitten. Ben bezig met een nieuwe site etc. waarin dit wel gefixed isDiadem schreef op 04 March 2003 @ 12:13:
[...]
Ja, het ligt idd aan de achtergrond kleur. Toen ik flushde was de ander ineens too big to display. En na weer een flush deze nu weer.
Maar begrijp ik het goed en zeg jij eigenlijk dat het je niet uitmaatk en dat we het verder mogen uitzoeken? Zo moeilijk is dat fixen toch niet? Of heb je dit project ook al opgegeven?
Handmatig flushen is niet zo moeilijk hoor. En af en toe kijken hoeveel je in je buffer hebt ook nietdoemaarwat schreef op 04 March 2003 @ 08:47:
En jij maakt mij niet wijs dat jij alles "legaal" doet met je mooie ronde getallen
Ah, ok, dan is het goed.GeniusDex schreef op 04 maart 2003 @ 12:15:
Deze bug vind ik niet echt essentieel storend, dus laat ik zitten. Ben bezig met een nieuwe site etc. waarin dit wel gefixed is
“An elephant is a mouse with an operating system”
Dat teams soms 0 leden krijgen is een of andere vage bug die er soms insluipt, maar ik heb geen idee waardoor. Ik heb wel een scriptje gemaakt om het te fixenelephtera schreef op 04 March 2003 @ 22:58:
geniusdex is nederlanderhmm okej
haddik dus ook ff naar hem in nederlands kunne maile
over da mijn teampje 0 leden had, en dr 9 in zaten. ben nu paar dagen lid. mijn team doet t best goed opzich. ben sinds 24-2 lid, en nu al 450.000 type dingetjes. me teampje doet t ook wel goed, alleen moet ie bij DPC vinnik, als subteam.
Da was ikCaLeX3000 schreef op 03 March 2003 @ 15:09:
[...]
met 10 vingers tegelijk, probeer het eens,
wie was die gast die 7k in 3minuten haalde?? hebbik ook ergens gelezen op GOT....
660/3*7=140k is wel mogelijk.... misschien een beetje te hoog geschat van mij maar het is dus wel mogelijk
[ Voor 34% gewijzigd door DDan op 31-03-2003 17:01 ]
Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home
1
2
3
4
5
6
| 5-3-2003 19:10 Laatse puls 28-2-2003 14:05 Een na laatste 7505 Minuten verschil 3691932 Keys 491,9296469 Keys/Min 8,198827448 Keys/Sec |
[ Voor 8% gewijzigd door doemaarwat op 05-03-2003 21:45 ]
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door DSmarty op 07-03-2003 18:40 ]
[ Voor 2% gewijzigd door Witlof op 07-03-2003 01:44 . Reden: Wat doe jij eigenlijk nog zo laat op achter je PC? Ga slapen en geniet van de nachtrust zodat je morgen weer fit naar buiten kan :D ]
Verwijderd
nee niet echt nee, dit is me laatste post op het forum...Witlof schreef op 07 March 2003 @ 01:42:
Oh, en jij typt hier zo maar voor de lol een heel verhaalDat je de moeite neemt om op zielige mensen zoals jij ze noemt te reageren
De meeste mensen die zoveel commentaar leveren op andere hebben vaak zelf geen sociaal leven en doen dan via internet zich zelf zo goed voor dat iedereen denkt dat die geweldig is maar in de tussentijd thuis voor de PC steeds op F5 ramt om te kijken of er een geweldige reaktie op z'n post komt zodat die daarop weer kan reageren. Ik walg van dat soort mensen
* Witlof typt ook lekker mee en schreef bovenstaand verhaal met een vette
Dan hoef ik eigenlijk ook niet meer te reageren maar het verbaast me wel dat je er dan toch nog wel zit. Dan verveel je je echtVerwijderd schreef op 07 March 2003 @ 01:46:
[...]
nee niet echt nee, dit is me laatste post op het forum...zo intresant is het hier echt niet hoor...
Verwijderd
Denk dat hij gewoon 1e wil worden met z'n teamVerwijderd schreef op 07 March 2003 @ 09:15:
En 'GanGster eMineM' heeft gelukkig het volste recht van spreken...
* kuch *
buiten? dat was toch zo eng? *bibber*bazs2000 schreef op 07 March 2003 @ 08:50:
Zeg jongens, willen jullie stoppen met het gebruik maken van deze gelegenheid om meer key's te behalen.
Ondanks dat het een dikke flame was moet ik meteen EmEneM nageven dat hij de kunst van het flamen goed onder controle heeft, zonder dat hij veel krachttermen gebruikt weet hij ons duidelijk te maken dat wij achter ons computertje vandaan moeten komen zodat wij naar buiten kunnen.
En kijk dan vooral naar zijn interessenVerwijderd schreef op 07 March 2003 @ 09:15:
En 'GanGster eMineM' heeft gelukkig het volste recht van spreken...
* kuch *
Verwijderd
Hahaha, hij post nog meer dan HlpDsK.Totaal berichten: 15687
[5.06% van het totaal / 56.23 berichten per dag]
Dat kan nooit 1 persoon zijn !Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 09:28:
ja wie is er nou ziek hier?
http://dolphin.twistification.net/profile.php?uid=390
1 2003-03-06 23:26:36 768,834 Too big to display
2 2003-03-05 14:20:50 91,698 Too big to display
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
dat dacht ik nou ook maar ff
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Important Notice WARNING: User accounts are for individuals only. Only one person is permitted to use an account to count his or her keystrokes. The server uses an algorithm to make an educated guess as to whether or not a user is participating legitimately, based currently on overall typing speed. If you wish to count how many keystrokes more than one person types, you must create a team and sign up individual accounts to that team. Failure to do so will usually result in your account being red- flagged and having a lower precedence in rank calculations. In brief: only one account per person, please. Otherwise, set up a team. |
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 01:46:
nee niet echt nee, dit is me laatste post op het forum...zo intresant is het hier echt niet hoor...
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 01:38:
Enkeltje --> banlist voor deze (ab)user. [punt]
DSmarty
wat dacht je van een 3dubbele cheater?Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 09:28:
DPC = PWNED!
1 ZiRC 25,319,134,962 32 98.0%
2 Dutch Power Cows 72,623,956 176 0.3%
Verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 16:21 ]
We zijn nog bezig met de nieuwe client, maar ik heb geen idee wanneer deze te verwachten is. Het programmeren schiet iig niet opinquestos schreef op 28 March 2003 @ 22:57:
Het is een beetje rustig rond dit project. Wordt er nog wel wat aan gedaan (Geniusdex ?) ??
Anyway, ik heb bijna een mijlpaaltje:
216 inquestos 988,129
Helaas wel enorm gezakt, van de top 50 naar de 216de plaats (32 in DPC)
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
]GeniusDex schreef op 29 maart 2003 @ 09:39:
[...]
We zijn nog bezig met de nieuwe client, maar ik heb geen idee wanneer deze te verwachten is. Het programmeren schiet iig niet op
nee, ik heb meer mensen in het team