Dolphin Project - hoeveel tiep jij?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 585 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 20:41

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ahaa, ha'k nog niet gezien... thanks!
Net als dat user_icon zie ik nu trouwens :P
Moet ie natuurlijk wel willen werken op Lycos...

[ Voor 8% gewijzigd door DeTeraarist op 17-02-2003 03:30 ]

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

GeniusDex schreef op 16 februari 2003 @ 17:41:
[...]

in hoeverre het tegen te gaan is natuurlijk
Helemaal niet denk ik, aangezien je programma's hebt die zich als bv toetsenbord kunnen voordoen. Kun je makkelijk duizende toetsaanslagen faken, binnen een paar sec

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 11:13

Geckoo

Good news, everyone!

kben ook maar gejoind :D

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Is het mogelijk om op meerdere pc's het te draaien, maar onder dezelfde user name? of telt ie niet alles bij elkaar op?

Mijn Systeem Specs

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
wardheuvel schreef op 17 februari 2003 @ 14:44:
Is het mogelijk om op meerdere pc's het te draaien, maar onder dezelfde user name? of telt ie niet alles bij elkaar op?
is mogelijk, zolang bij elke pulse het gemiddeld aan toetsen per secionde sinds de vorige pulse < 8 is

[ Voor 4% gewijzigd door GeniusDex op 17-02-2003 16:12 ]

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

GeniusDex heb je nu al iemand om aan een andere verbeterde client te schrijven of gaat nirgle de 1.x Beta code vrijgeven dat die afgemaakt kan worden ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Space_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-03-2025

Space_NL

ScoutLink DPC Team

2 vragen

1) wat is het nut ?

2) kost geen proc tijd ? die heb ik als SLer hard nodig voor verslaan gameparty.net @ rc5-72 ..

The Path of the least resistance will seldom lead u beyond your own doorstep

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
1) Geen nut, puur fun factor :)

2) 0,0 idle cycles, 800K aan ram, 300KB aan schijfruimte en minder dan 5 mins werk om mee te kunnen pulsen!

Wat houdt je nog tegen? :P

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

ik heb net ff op bij de stats zitten kijken en heb een team gevonden onder de naam: GoTClan, dit lijkt een UT clan te zijn, alleen zitten ze niet onder de DPC, of geen DPC in de naam
hier de link: http://dolphin.twistification.net/team.php?tid=9

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 13:37

BitByter

Prutst dit forum

Afbeeldingslocatie: http://dolphin.twistification.net/extra/userimg.php?uid=43

rank 17, pfff, ik heb een tijdje eerste gestaan maarja...

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 19:10:
ik heb net ff op bij de stats zitten kijken en heb een team gevonden onder de naam: GoTClan, dit lijkt een UT clan te zijn, alleen zitten ze niet onder de DPC, of geen DPC in de naam
hier de link: http://dolphin.twistification.net/team.php?tid=9
Mja, die mensen ken ik. er hoeft ook geen DPC in de naam te zitten imo :)
Tomsworld schreef op 17 februari 2003 @ 16:14:
GeniusDex heb je nu al iemand om aan een andere verbeterde client te schrijven of gaat nirgle de 1.x Beta code vrijgeven dat die afgemaakt kan worden ?
Zal ik een keer naar vragen :)
Alleen dan ga ik wel heel de site opnieuw schrijven ;)

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Beetje vaag. Nr 1 van de users, cbratton, heeft gisteren in 10 uur tijd 312.952 keys gebruikt. Dit komt neer op ruim 8 toestaanslagen per seconde..... ofwel 520 toetsaanslagen per minuut! OKe, in mijn beste tijden kon ik er 230 halen, maar 520 is een beetje abnormaal. Of hij moet uit 10 personen bestaan...........

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Verwijderd

Ik heb me zelf ook toegevoegd en gelijk een [DPC] team aangemaakt.

Ik heb mezelf toegevoegd onder dit (sub) team. (of is dit pas de bedoeling nadat alles onder dpc kan worden gezet).

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 10:16

Zoefff

❤ 

Marcelloz schreef op 17 February 2003 @ 20:59:
Beetje vaag. Nr 1 van de users, cbratton, heeft gisteren in 10 uur tijd 312.952 keys gebruikt. Dit komt neer op ruim 8 toestaanslagen per seconde..... ofwel 520 toetsaanslagen per minuut! OKe, in mijn beste tijden kon ik er 230 halen, maar 520 is een beetje abnormaal. Of hij moet uit 10 personen bestaan...........
Nou, ik vind het ook wel veel, maar denk dat het misschien wel haalbaar is.

Ikzelf het meer dan 400 aanslagen per minuut, dus misschien kan hij er ook wel 520 per minuut halen (en dan constant door typen..)

Wat ook kan is natuurlijk dat ie heeft zitten gamen. Als het een beetje een intensief spelletje is heb je ook een hoop toetsaanslagen per minuut hoor, dat moet je niet onderschatten! :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

* foutje

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 23:34 ]

Verwijderd

Is het niet heel makkelijk om gewoon een scriptje te schrijven dat nep-toetsaanslagen maakt? Niet dat ik dat zou willen doen, maaarreeeeh....Ik doe ook mee trouwens. Tis wel grappig. Wie het hardst kan typen :D Ik zou bijna aan mijn verslag gaan werken :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 23:33:
Is het niet heel makkelijk om gewoon een scriptje te schrijven dat nep-toetsaanslagen maakt? Niet dat ik dat zou willen doen, maaarreeeeh....Ik doe ook mee trouwens. Tis wel grappig. Wie het hardst kan typen :D Ik zou bijna aan mijn verslag gaan werken :P
Helaas... heb het net ff geprobeerd.
Zo'n scriptje bestaat uit slechts drie regels jscript... :(
Maargoed. Laten we maar vertrouwen op de goedheid in de mens.. :X ;)

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 14:00
Hoppatéé :+

Afbeeldingslocatie: http://dolphin.twistification.net/extra/userimg.php?uid=87

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 23:08:
Ik heb me zelf ook toegevoegd en gelijk een [DPC] team aangemaakt.

Ik heb mezelf toegevoegd onder dit (sub) team. (of is dit pas de bedoeling nadat alles onder dpc kan worden gezet).
De subteam-score wordt toegevoegd aan de totale score als subteams werken :)
(ik wil eerst even met nirgle overleggen of ik verder kan gaan met die 1.0, want dat zou uber zijn :Y))

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Zoefff schreef op 17 February 2003 @ 23:10:
[...]

Nou, ik vind het ook wel veel, maar denk dat het misschien wel haalbaar is.

Ikzelf het meer dan 400 aanslagen per minuut, dus misschien kan hij er ook wel 520 per minuut halen (en dan constant door typen..)

Wat ook kan is natuurlijk dat ie heeft zitten gamen. Als het een beetje een intensief spelletje is heb je ook een hoop toetsaanslagen per minuut hoor, dat moet je niet onderschatten! :)
Ook 10 uur lang zonder onderbreking? >:) _/-\o_ _/-\o_ ;)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Marcelloz schreef op 18 February 2003 @ 16:42:
[...]

Ook 10 uur lang zonder onderbreking? >:) _/-\o_ _/-\o_ ;)
Jolt :D
Maar moet jij natuurlijk niet proberen te doen, is niet zo goed voor G@H :P

Juist

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
DPC is 2e ;(
Maar dit is voor mij deste meer reden om Subteams te fixen :Y)

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:45

Tarin

Just plain weird.

Ik heb m'n ouwe .bin-file bewaard, maar de nieuwe client geinstalleerd.. klopt het dat ik m'n keys nu niet kan flushen? Zo ja, heeft iemand een ouwe client voor me? Dan doe ik die 480k keys nog even in het zakje van DPC voordat ik met een schone lei begin >:).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• inquestos
  • Nu online
Volgensmij kan je zoiezo niet flushen met een ouwe dolphin.bin. Heb het een keer geprobeerd (nee, niet om te cheaten :) , maar omdat m'n andere pc geen internaansluiting heeft), maar dat was dus wel goed beveiligd (of ik moet iets verkeerds hebben gedaan)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:34
Be aware, ScoutLink werkt nu ook mee met dit project, zal misschien lastiger worden om nummer 1 te gaan staan, maar dat is ons doel uiteindelijk :)
In ieder project waarin wij meedoen binnen DPC nummero uno te gaan staan :)

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

• Sahi_NL
  • Laatst online: 13-05 07:42
Another Scoutlinker >:)

En het leuke van dit project is.. Elk lettertje wat ik in Mirc typ, telt mee.. dus dat wordt nog meer chatten :9~

Alleen jah.. dan nog een sponsor zoeken voor de tel. rekening :?

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:34
hmm, toch handig als je een deel van de users op een irc netwerk kan inzetten voor dit soort projecten, 1 mail over een lijst en topic in een kanaal en meteen 20 user's bij het scoutlink team :)
Be aware, we will become #1

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

een subtiele hint voor mensen met een spatie in hun team naam. (zo als ik)
in mIRC snapt dat ding geen spaties
ipv daarvan gebruik %20 als spatie
dus hekje marijse wordt hekje%20marijse dan doet ie het wel

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

kzat ff te kijken waar ik in de stats stond en wat ziet mijn vermoeide paar ogen.
code:
1
2
1 Overclockers Forum    27,103,893  61  17.3% 
2 Dutch Power Cows  25,978,208  118     16.6%

we staan TWEEDE
dat kan natuurlijk niet.
dus gaat allemaal een ondernemings plan schrijven hoe we dit gaan oplossen. en tik dat dan minstens 10x over en flush dan ff je pulsejes :D

[ Voor 1% gewijzigd door Geckoo op 20-02-2003 05:10 . Reden: ff mooi gezet ]

Verwijderd

http://www.odessa.nl/rubenski/type.htm

Er staan 3 min voor, ik had 4261 keystrokes :P Wie verbetert dat even?
Eerst op start drukken voor je begint btw :)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 06:20 ]

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Geckoo schreef op 20 February 2003 @ 05:09:
kzat ff te kijken waar ik in de stats stond en wat ziet mijn vermoeide paar ogen.
code:
1
2
1 Overclockers Forum    27,103,893  61  17.3% 
2 Dutch Power Cows  25,978,208  118     16.6%

we staan TWEEDE
dat kan natuurlijk niet.
dus gaat allemaal een ondernemings plan schrijven hoe we dit gaan oplossen. en tik dat dan minstens 10x over en flush dan ff je pulsejes :D
Als je subteams meerekent die nog niet bij Dutch Power Cows zitten staan we 1e, toch?

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 05:52:

3007, na 2 en een halve minuut werd ik moe :P

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001

Tarin

Just plain weird.

inquestos schreef op 19 februari 2003 @ 12:05:
Volgensmij kan je zoiezo niet flushen met een ouwe dolphin.bin. Heb het een keer geprobeerd (nee, niet om te cheaten :) , maar omdat m'n andere pc geen internaansluiting heeft), maar dat was dus wel goed beveiligd (of ik moet iets verkeerds hebben gedaan)
Hmz.. ik heb er even aan zitten denken om een simpel vb progseltje in mekaar te sleutelen wat even de 480k keys terughaalt.. ik heb ze toch getypt, dus echt cheaten is het niet. Toch? (ik wil ze graag aan DPC doneren)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Mwah, imo is het wel cheaten. Vorigr dolphin.bin hoorde gewoon bij een ander project. Iedereen moest opnieuw beginnen dus jij ook.

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:17

_WgV_

It's a magical world!

Afbeeldingslocatie: http://dolphin.twistification.net/extra/userimg.php?uid=33

Maar ik ben lekker aan het sparen :D
Staat zo'n 400k hier.

#StopBurningStuff

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Ik ga die userimage offline halen vanavond, je kunt de code om op je eigen website te pleuren vinden op http://dolphin.twistification.net/extra/usrimg.phps

Verwijderd

ik er heb bij de derde poging 4492 gehaald, denk dat ik voor de rest van de avond rustig ga typen, heb last van me vingers

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 17:55:
[...]

ik er heb bij de derde poging 4492 gehaald, denk dat ik voor de rest van de avond rustig ga typen, heb last van me vingers
4568 :*) en me vingers vallen er bijna af :P . Beste techniek is toch om je polsen te laten rusten en je vingers te laten typen. Wel kut als je op de TAB drukt, ben je toch ff uit je ritme... :+

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 01:20

DinX

Motormuis

Basszje heeft het daarstraks reeds in een ander forum aangehaald. Zou het eens niet tijd worden voor weer een mega-flush ? Om even te laten zien dat Dolphin nog echt leeft bij GoT, en het is natuurlijk ook fijn om de mensen van OC Forum eens in de waan te laten dat ze kunnen winnen van DPC :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

GeniusDex schreef op 20 February 2003 @ 16:45:
Ik ga die userimage offline halen vanavond, je kunt de code om op je eigen website te pleuren vinden op http://dolphin.twistification.net/extra/usrimg.phps
eeuh, link werkt hier niet.
---edit---
nu wel, sorry
---edit---
even een vraagje over dat script.
als ik hem omzet naar php en hem upload naar mijn server, moet er dan nog wat aan het script veranderd worden of zou die dan meteen moeten werken?
ik krijg namelijk een error.
dit is de error die ik krijg:

<br />
<b>Warning</b>: imagecreatefrompng: Unable to open 'blank.png' for reading in <b>/home/l/lichtfli/www/usrimg.php</b> on line <b>6</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagecolorallocate(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/l/lichtfli/www/usrimg.php</b> on line <b>7</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagestring(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/l/lichtfli/www/usrimg.php</b> on line <b>31</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagestring(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/l/lichtfli/www/usrimg.php</b> on line <b>32</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagepng(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/l/lichtfli/www/usrimg.php</b> on line <b>37</b><br />

zou iemand misschiens kunnen helpen?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 21:19 ]

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 20:59:
[...]

eeuh, link werkt hier niet.
---edit---
nu wel, sorry
---edit---
even een vraagje over dat script.
als ik hem omzet naar php en hem upload naar mijn server, moet er dan nog wat aan het script veranderd worden of zou die dan meteen moeten werken?
ik krijg namelijk een error.
dit is de error die ik krijg:

<br />
<b>Warning</b>: imagecreatefrompng: Unable to open 'blank.png' for reading in <b>/home/l/lichtfli/www/usrimg.php</b> on line <b>6</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagecolorallocate(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/l/lichtfli/www/usrimg.php</b> on line <b>7</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagestring(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/l/lichtfli/www/usrimg.php</b> on line <b>31</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagestring(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/l/lichtfli/www/usrimg.php</b> on line <b>32</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagepng(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/l/lichtfli/www/usrimg.php</b> on line <b>37</b><br />

zou iemand misschiens kunnen helpen?
blank.png staat in dezelfde dir

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

en ik krijg deze error met het script :?

<br />
<b>Fatal error</b>: Call to undefined function: imagecreatefrompng() in <b>D:\homepages\ronald\forumfiles\userimg.php</b> on line <b>6</b><br />

moet je een speciale png module installeren ofzo?

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
gdlib moet je hebben ja, ik zal de extra page uitbreiden

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

dan kan ik het script niet gebruiken :/

ik heb geen install access ofzo op die server :/ nahja, boeie

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-05 19:54
goed je kan wel
code:
1
http://www.jvandijken.com/dolphin/stats.php?uid=<nr>
gebruiken, wel zit ik dicht op het vuur om te zien hoeveel dataverkeer ik er doorheen gooi, wordt het teveel gaat hij offline...

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Die image was bij mij verantwoordelijk voor meer dan de helft in totaal, dus ben gewaarschuwd :o

• Teckna
GeniusDex schreef op 20 februari 2003 @ 22:18:
Die image was bij mij verantwoordelijk voor meer dan de helft in totaal, dus ben gewaarschuwd :o
hoeveel gig per maand?

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Teckna schreef op 20 February 2003 @ 22:18:
[...]

hoeveel gig per maand?
volgens webalizer 1, volgens apache 2 (maar vooral door OCF)

• Teckna
GeniusDex schreef op 20 February 2003 @ 22:19:
[...]

volgens webalizer 1, volgens apache 2 (maar vooral door OCF)
dankje :) dat valt nog te overzien, maar het is ook echt het limiet, de 2 gig, bovendien zit ik nu alleen op de stats voor DPC en niet voor heel dolphin :) dus het zal wel iets minder worden.

• Sybr_E-N
  • Laatst online: 13-05 20:39
Sjonge jonge ExtremeAMD van Overclockers Forum deed vandaag ook ff een pulsje: 5,953,521 erbij. De gast moet vast en zeker lamme vingers hebben van het typen :) .

Verwijderd

GeniusDex schreef op 20 February 2003 @ 21:45:
gdlib moet je hebben ja, ik zal de extra page uitbreiden
aha, thx
nu werkt hij wel.

als het goed is kan je die blank.png dus ook zelf veranderen en er dan een andere afbeelding van maken.
of is dat niet de bedoeling?

• Glorificationer426
  • Laatst online: 05-05 22:43

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ik vind dat wij ook een megaflush moeten doen na een week ofzo :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

/me heeft 'em op spaarstand gezet

Verwijderd

je kan niet verder dan de 60000
niet dat ik die getypt heb.

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Sybr_E-N schreef op 20 februari 2003 @ 22:32:
Sjonge jonge ExtremeAMD van Overclockers Forum deed vandaag ook ff een pulsje: 5,953,521 erbij. De gast moet vast en zeker lamme vingers hebben van het typen :) .
denk niet dat je in je eentje bijna een miljoen toetsen per dag kan maken eik :o
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 22:35:
[...]

aha, thx
nu werkt hij wel.

als het goed is kan je die blank.png dus ook zelf veranderen en er dan een andere afbeelding van maken.
of is dat niet de bedoeling?
van mij mag je er iets heel anders van bouwen, maakt mij niets uit :Y)

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 08:12:
[...]

je kan niet verder dan de 60000
niet dat ik die getypt heb.
zat ik na 1:4 op :{ :P :+

• D-Raven
  • Laatst online: 16-10-2025
Heb Team Cold Fusion gejoind :) meeste kennen mij hier wel niet, maar dat maakt niet uit :) zit al op 135000 nu ff lekker een weekeindje sparen en dan ff flushen...
Nog 80000 en dan staat het team weer een plekke omhoog...voorbij lcdpics.tk :)

Verwijderd

D-Raven schreef op 21 February 2003 @ 09:41:
Heb Team Cold Fusion gejoind :) meeste kennen mij hier wel niet, maar dat maakt niet uit :) zit al op 135000 nu ff lekker een weekeindje sparen en dan ff flushen...
Nog 80000 en dan staat het team weer een plekke omhoog...voorbij lcdpics.tk :)
nog 66K alleen hebben jullie 'iets' meer members :)
dus dat zou niet moeilijk moeten zijn.
ben toch benieuwd wanneer de subteams bij DPC worden gestopt, staan we weer 1ste >:)

Verwijderd

foutje :(

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 09:47 ]

• sjroorda
  • Laatst online: 12:31
Zo, even 2e accountje aangemaakt, omdat de keys die ik nog op m'n werk had staan (126.000+) onder een andere account-naam werden geteld, en dat pakt-ie niet :(. Maar DPC is weer dit aantal keys rijker!

• D-Raven
DinX schreef op 20 February 2003 @ 20:36:
Basszje heeft het daarstraks reeds in een ander forum aangehaald. Zou het eens niet tijd worden voor weer een mega-flush ? Om even te laten zien dat Dolphin nog echt leeft bij GoT, en het is natuurlijk ook fijn om de mensen van OC Forum eens in de waan te laten dat ze kunnen winnen van DPC :p
HAH 6753 BEAT THAT :D :D en ik kan nog beter want ik vertypte mezelf ff ( LOL )

• D-Raven
WOOOOT >:) wat zei ik??

7117.. en nu stop ik ff want mn vingers doen zeer, en ik kan bijna niet meer typen hehehe

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 09:45:
[...]

nog 66K alleen hebben jullie 'iets' meer members :)
dus dat zou niet moeilijk moeten zijn.
ben toch benieuwd wanneer de subteams bij DPC worden gestopt, staan we weer 1ste >:)
Als ik me broer zo gek kan krijgen pulse.cgi aan te passen :P
Maar misschien komt er binnenkort een hele nieuwe client \o/

Verwijderd

Heej, het lijkt erop dat mijn account is opgeheven! Iemand anders ook dit probleem?

Ik heb wel eerlijk meegedaan btw.

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 16:56:
Heej, het lijkt erop dat mijn account is opgeheven! Iemand anders ook dit probleem?

opnieuw geregged?

• SH007
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 16:56:

Dit is een hele nieuwe competitie. Project Dolphin is gestopt en toen is het weer opnieuw door GeniusDex opgestart (geloof ik :P)

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
ik heb het beginsel van de nieuwe client binnen, en ga nu vooral daar aan werken (dus ook de site vanaf 0,0 opnieuw opbouwen) Voorlopig zal ik dus niet (actief) aan 't project devven, maar als deze site redelijk af is ga ik daar verder aan devven als ie online ligt :Y) Dit betekent (helaas aan de ene kant, goedzo aan de andere kant) ook een reset van de dbase, maar ik denk dat we ons daar wel overheen tiepen :)

• ColdFusion
Humpf een reset :? ... :{

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
De nieuwe client is beter beveiligd tegen cheaten, en om de dbase over te zetten zal ook veel werk gaan kosten met meer dan 900 accounts :o

Verwijderd

Kan je niet een PHP script maken dat uit de ene SELECT en in de andere INSERT?
Lijkt me wel te doen...

• ColdFusion
GeniusDex schreef op 21 February 2003 @ 21:42:
[...]

De nieuwe client is beter beveiligd tegen cheaten, en om de dbase over te zetten zal ook veel werk gaan kosten met meer dan 900 accounts :o
Okee begrijpelijk. Maar even een vraagje, de bestaande keys die je nu met de client doet blijven wel bruikbaar? Dus als ik nu gewoon niet meer pulse tot na de statsreset, kan ik het na de reset wel gewoon weer pulsen? Dan blijf ik de boel lekker binnenhouden tot die tijd :)

I suggest everybody does the same :)

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 21:48:
Kan je niet een PHP script maken dat uit de ene SELECT en in de andere INSERT?
Lijkt me wel te doen...
ik weet niet in hoeverre die nieuwe database er goed uit ziet/gaat zien, maar als ik pech heb dan gaat zo'n script ook niet echt werken. Als voor elke pulse bijvoorbeeld meer info nodig is gaat dit ook niet echt werken (en dat is denk ik het geval), ook zitten er nog wat foutjes in de dbase die ik zo mooi op kan lossen, maar waarvan sommigen een reset vereisen.
Niet echt veel aan te doen dus, maar vergelijk het met een soort project 1 / project 2, alleen is project 1 (heel) snel afgelopen :o

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
ColdFusion schreef op 21 February 2003 @ 21:50:
[...]

Okee begrijpelijk. Maar even een vraagje, de bestaande keys die je nu met de client doet blijven wel bruikbaar? Dus als ik nu gewoon niet meer pulse tot na de statsreset, kan ik het na de reset wel gewoon weer pulsen? Dan blijf ik de boel lekker binnenhouden tot die tijd :)

I suggest everybody does the same :)
nope (sorry :o), komt een hele nieuwe client, en ik ga zo ongeveer de hele site, dbase, en shit verbouwen, dus gaat niet lukken (oude client ga ik er ook uit flikkeren)

• ColdFusion
Hmm dan gooi ik dolphin er weer af for now...

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
ColdFusion schreef op 21 February 2003 @ 21:55:
Hmm dan gooi ik dolphin er weer af for now...
mwa, als ik de client aan de praat krijg (gaat waarschijnlijk wel lukken, maar gaat iig een tijd duren) Wel zonde btw dat je niet meetiept, zo laten we de eer gaan naar OCF :o

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

* NG delete dolphin ook maar, ik hoor het wel als we (weer) opnieuw beginnen :o

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-05 22:03

aKra

Intentionally left blank.

Sorry hoor...

Dit is niet normaal, niet leuk.

Intentionally left blank.

Verwijderd

Ik vind het ook heel vervelend, maar ik snap het wel goed.

Ik zeg dus gewoon: Keep up the good work, GeniusDex!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Hoe kan het dat er mensen zijn die meer Contribution hebben dan Total Keys?

Bv. Negiotiator?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Diadem

Diadem

fossiel

Ik heb het project nu trouwens anderhalf uur draaien, en zit al op 20K keystrokes.

Ik heb nu dus gedurende die anderhalf uur consistent met 220 aanslagen per minuut getyped.

Dat is best wel heel veel ...

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Diadem schreef op 22 februari 2003 @ 00:04:
Hoe kan het dat er mensen zijn die meer Contribution hebben dan Total Keys?

Bv. Negiotiator?
Als mensen een team verlaten, en daarna wordt een pulse weggehaald (een valse pulse bijvoorbeeld) die ze gemaakt hebben toen ze in 't team zaten, fixt ie dat niet (ook dat ga ik fixen met pulse1, dat ding is gewoon zwaar veel beter B))

Verwijderd

Als ik pulse laad en de eerste keer pulst hij wel.
Maar als ik dan weer wil pulsen, pulst hij niet, hoe kan dit?

Verwijderd

Ik denk aan twee mogelijkheden, waarvan ik maar aanneem dat het niet de eerste is :P:

1. Je hebt nog niets getyped
2. Je hebt teveel getyped, dwz meer dan 8 keys/sec

In het tweede geval moet je even wachten totdat dit gemiddelde weer is gedaald. Dus gewoon even wat gaan drinken en dan pulsen.

Edit: Het gemiddelde wordt berekend vanaf de laatste pulse, en maakt geen onderscheid tussen verschillende machines. De kans dat je met probleem 2 te maken hebt is dus veel groter als je Pulse op meerdere machines hebt geïnstalleerd (en er op dat moment dus iemand anders achter een andere computer net heeft gepulsed).

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 15:31 ]

Verwijderd

Ik daar het maar op 1 pc en dat is me eigen.
Ik heb 194k en redelijk snel getypt dus ik wacht dan wel even :D

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:56

Tys

Ik doe ook weer mee, bent vorige keer gestopt met die oude client, me PC trok dat toen niet :], al die rotzooi op de achtergrond

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

Verwijderd

Heej, we staan weer bijna gelijk. Nog even een typecontest om de spirit hoog te houden:

Het record is van Marcelloz: 4568 keystrokes in 3 min.

Wel ff op start drukken voor je begint.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 18:01 ]

• Helmet
  • Laatst online: 05-05 12:14
tis ook leuk als je aan het gamen bent hoor :) gaat dan erg snel met het aantal keys ;)

Icons are overrated

Verwijderd

Helmet schreef op 22 februari 2003 @ 18:06:
tis ook leuk als je aan het gamen bent hoor :) gaat dan erg snel met het aantal keys ;)
Tis zelfs veel leuker om te gamen :P

Minime, stump humping the fricking laser! coole icon

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 18:08 ]

• Helmet
  • Laatst online: 05-05 12:14
thanks,
btw nog een opmerking voor geniusdex (vanmorgen) zag ik dat je op je site geen stripslashes doet op de naampjes die in je database staan, nu is het natuurlijk geen misdaad, maar ik zag dus een naam met een \' wat me niet de bedoeling leek

Icons are overrated

• EdwinG
  • Registratie: Oktober 2002
Zeg, doen de dutch power cows ook mee aan project orca? (schijnt min of meer de opvolger te zijn) Niet dat ik dan bij dat team ga zitten, ben al bij een ander team.

• Diadem

Diadem

fossiel

Kijk die #1 en #2 nu eens? Zulke scores kan toch niet?

Die #1 flusht 3 miljoen in 5 dagen. DAt is dus een snelheid van 8.6 keys/sec gedurende deze 5 dagen, continue, dag en nacht. Something tells me that's impossible.

De #2 heeft soortgelijke, alleen iets minder extreme, scores.

Worden dit soort obvious cheaters verwijderd?

• Diadem

Diadem

fossiel

Ander vraagje: Is er hier ook een linux client voor? Bij dit project, of bij project orca ofzo?

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
EdwinG schreef op 22 February 2003 @ 23:18:
Zeg, doen de dutch power cows ook mee aan project orca? (schijnt min of meer de opvolger te zijn) Niet dat ik dan bij dat team ga zitten, ben al bij een ander team.
project orca is tiep, pulse, en vergelijk met niemand zo ongeveer, ik weet niet eens of ze al stats hebben :o
Diadem schreef op 22 February 2003 @ 23:36:
Kijk die #1 en #2 nu eens? Zulke scores kan toch niet?

Die #1 flusht 3 miljoen in 5 dagen. DAt is dus een snelheid van 8.6 keys/sec gedurende deze 5 dagen, continue, dag en nacht. Something tells me that's impossible.

De #2 heeft soortgelijke, alleen iets minder extreme, scores.

Worden dit soort obvious cheaters verwijderd?
Als ik ze zie wel (kijk niet altijd)
Diadem schreef op 23 February 2003 @ 00:51:
Ander vraagje: Is er hier ook een linux client voor? Bij dit project, of bij project orca ofzo?
nog niet, maar als je iemand weet die daarbij wil helpen: graag :)

• EdwinG
Project Orca heeft op dit moment iets van 3.000 deelnemers geloof ik. Maar dat aantal is nog aan het groeien. Stat zijn er wel, zij het zeer beperkt, de meeste tijd wordt nu gestoken in een nieuwe client, die beter beschermd is tegen cheaten, en ook de muis kan volgen.

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
EdwinG schreef op 23 February 2003 @ 11:32:
Project Orca heeft op dit moment iets van 3.000 deelnemers geloof ik. Maar dat aantal is nog aan het groeien. Stat zijn er wel, zij het zeer beperkt, de meeste tijd wordt nu gestoken in een nieuwe client, die beter beschermd is tegen cheaten, en ook de muis kan volgen.
ik weet hoe het daar gaat ;) en dat muizen is voor mij geen dolphin oid, project orca is voor de mensen die meer willen dan keystrokes, dolphin van mij puur voor keystrokes.

• Diadem

Diadem

fossiel

Project Orca is toch van Ars Technica? (Opgestart door 1 van hun deelnemers enzo)

Wel leuk dat we hier geen concurrentie hebben zo :)

• EdwinG
Geen concurentie is leuk? Lijkt me juist dat het dan saai wordt.
Waarom doe je anders mee als er geen tegenstanders zijn?

• Diadem

Diadem

fossiel

EdwinG schreef op 23 February 2003 @ 14:06:
Geen concurentie is leuk? Lijkt me juist dat het dan saai wordt.
Waarom doe je anders mee als er geen tegenstanders zijn?
Ja, daar heb je ook wel weer zoiets natuurlijk.

Maar ik doe vooral mee voor de persoonlijke stats eigenlijk hier. En voorlopig sta ik nog 2,252,440 keys achter op de #1, dus ik heb nog wel concurrentie genoeg ;)

Ik loop trouwens wel in, gisteren stond ik nog meer dan 4M keys achter op de nummer 1. Goed zo GeniusDex.

Nog een klein bugreportje: Volgens het profile van de nummer 1 staat deze nummer 5. That's a bit weird :)

• Diadem

Diadem

fossiel

Nu ik er wat beter naar kijken:

- De nummer een, 'Verge', is duidelijke cheater
- De nummer twee, 'InvisableMan', is een duidelijke cheater
- De nummer drie, 'Kerb', is een duidelijke cheater.
- De nummer vier, 'Smokie', ziet er erg verdacht uit. Het zou kunnen als ie meerder pc's heeft en heeft lopen sparen ofzo.
- De nummer zes, 'DanielDunk', is een beetje verdacht. 1M flushen is een beetje veel, maar als ie nog nooit eerder van dat IP geflushed heeft dan is het waarschijnlijk een spaar actie en dus legaal.
- Idem voor de nummer zeven, 'Fuzzy'
- De nummer negen, 'Ricky', is zo te zien weer een duidelijk gevalletje cheater.

Dat is in de top 10 4 duidelijke cheaters en 3 verdachte mensen.

Beetje erg jammer wel zo.

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Diadem schreef op 23 februari 2003 @ 14:28:
[...]

Ja, daar heb je ook wel weer zoiets natuurlijk.

Maar ik doe vooral mee voor de persoonlijke stats eigenlijk hier. En voorlopig sta ik nog 2,252,440 keys achter op de #1, dus ik heb nog wel concurrentie genoeg ;)

Ik loop trouwens wel in, gisteren stond ik nog meer dan 4M keys achter op de nummer 1. Goed zo GeniusDex.

Nog een klein bugreportje: Volgens het profile van de nummer 1 staat deze nummer 5. That's a bit weird :)
Klopt, is een kleine bug en ik ben te lui die op te lossen :P De redflagged (mensen die niet meer mee horen te tellen in de stats) mensen worden bij het profiel nog meegerekend :o

Pagina: 1 2 3 Laatste