[WinXP] bij installatie op F6 drukken werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:33
Ik ben een computer aan het installeren en wil daar winXp of win2k opzetten, maar ik krijg een probleempje bij het installeren. er zit een onboard ATA133 raid controller in de computer en dus moet ik bij het installeren van windows een driver installeren voor die controller. dat moet al direct bij de installatie door op F6 te rammen.

hoe ik ook ram, druk, toets, die F6 knop reageert gewoon niet.. waarna al snel daarna de installatie stop

overigens, bij XP kun je ook of F2 rammen voor recovery. die F2 toets reageert wel. alleen F6 niet.

ik heb de search al geraadpleegd en een soortgelijk topic gevonden.

Nieuwe PC, maar een probleem met XP !

daarin wordt gezegd: afwachten.. nou ik kan wachten wat ik wil: er gebeurt niets!

Have a wheelie good weekend!

• Merev
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10-2025
Ik heb hetzelfde probleem als de persoon die dit geschreven heeft. ik zie dat dit bericht er al lang staat. ik heb laatst een western digitall wd740GD gekocht, hier wil ik xp opzetten. hij herkent de schijf ook niet. ik zag in andere posts dat je op de f6 toets moet drukken, maar hij reageert daar niet op. hij gaat gewoon verder met de installatie. weet iemand hoe ik kan zorgen dat xp wel reageert bij de installatie als ik op f6 druk. ik heb een asus a7n8x e deluxe mobo.

Verwijderd

Dr_Death schreef op 02 juli 2004 @ 17:36:
Ik heb hetzelfde probleem als de persoon die dit geschreven heeft. ik zie dat dit bericht er al lang staat. ik heb laatst een western digitall wd740GD gekocht, hier wil ik xp opzetten. hij herkent de schijf ook niet. ik zag in andere posts dat je op de f6 toets moet drukken, maar hij reageert daar niet op. hij gaat gewoon verder met de installatie. weet iemand hoe ik kan zorgen dat xp wel reageert bij de installatie als ik op f6 druk. ik heb een asus a7n8x e deluxe mobo.
Je tobo heeft geen FLOCK toets?

• Merev
Ja, dat heb ie. Ik heb het geprobeerd met die aan en uit, dat werkte niet. Daarna heb ik het ook nog geprobeerd met een oud ps/2 toetsenbord. Dit had ook geen resultaat.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
druk je wel in het begin? je ziet heel vluchtig van druk op f6 om blabla en daarna werkt f6 niet idd :)

• Merev
Ik ben erachter hoe het werkt, kwam na nog wat verder zoeken deze post tegen. daarin staat dat je moet wachten tot alle bestanden geladen zijn. dit wist ik nog niet, nu wel en nu werkt het ook. bedankt in ieder geval voor de hulp :)
Pagina: 1