Planet naar xs4all probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 21:17
Ik heb nu een planet comfort ik wil nu naar xs4all basic(planet is constant bagger nu).
Maar nou duurt het 3 weken voordat het aangesloten zou moeten worden, maar nou word er bij de xs4all helpdesk gezegt dat dat niet kan omdat planet nog op mijn nummer zit.
Dus dit gaat volgens xs4all dus niet, en ze zeggen dat eerst planet afgezegt moet zijn(+- 2 maanden), maar daarna duurt het dus 3 weken totdat xs4all aangesloten is :(
Is dit complete bullshit van de helpdesk of klopt dit?
En is er nog een andere manier om direct van abo te switchen?

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:21
Ik heb wel eens vaker gehoord dat je eerst afgesloten moet worden voor een nieuwe ISP. Waardoor je dus paar weken zonder inet zit.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:25

Tux

Ja dat klopt.
Je zit echt zo lang zonder internet :(

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Ja klopt heb hetzelfde gehad. Let goed op bij planet want ik heb ze vaak moeten bellen om eindelijk uit het systeem daar te komen..

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Wat ik heb gehoord: Je kunt pas ADSL weer aansluiten als de KPN heeft verwerkt dat je geen ADSL meer hebt. Deze verwerking vindt plaats bij het verwerken van de telefoonrekening waarbij dan de kosten voor ADSL er weer afgehaald moeten worden.

Daarna wordt een aanvraag gewoon weer gezien als "nieuwe" aanvraag. Er wordt dus weer een lijnmeting gedaan, en je vraagt alles van voren af aan weer aan..... alleen zonder modem, want die heb je al :)

Of je bij een verhuizing van provider naar provider opnieuw aansluitkosten aan de KPN moet betalen weet ik niet.

Het wissellen van DSL provider is in ieder geval doffe ellende...... dus maak je keuze GOED voordat je DSL aanvraagt.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
hmm deze problemen zijn al vaker langsgekomen:
Wisselen van ADSL provider

xs4all heeft een uitgebreide faq op haar website staan, klik hier maar eens

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Let op: je moet dus ook opnieuw aansluitkosten betalen :/

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:24
Dit is echt al vaker langs gekomen :)

Je oude aansluiting moet totaal off-line zijn, en de KPN administratie moet bijgewerkt zijn. Dat duurt inderdaad een aantal weken....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.