Toon posts:

9700 verstandig?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe 3dkaart halen en waarschijnlijk word dat een Club 3d 9700(non pro) alleen is mijn systeem niet te slecht voor, zoja welke moet ik dan nemen? mijn systeem:

Pentium 4 1700 Mhz/fsb 100
(2x 256) 512 Sdram pc133

Volgens mij moet het lukken om zo gewoon een R9700 te draaien en gewoon goed :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

ja dat gaat prima werken.
alleen jammer dat je met pc133 mhz werkt.

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 16:20
Ik zou zeker niet voor minder gaan, goed keuze... :)

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:47

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Je systeem is er zeker niet te slecht voor. Wat er waarschijnlijk zal gebeuren is dat die kaart er alles uittrekt wat ie kan, maar dat je geheugen 'm op een gegeven moment belemmerd in z'n kunnen. Ik draai zelf ook op een P4 1700 met dan 512 RIMM... gaat prachtig. 3D Mark 2003 score 4333, dus dat zit wel snor :)

Gezien het feit dat NVidia de Ge-Force FX niet helemaal lekker vindt concurreren met de 9700 pro lijkt die laatste me op dit moment een goede keuze :P

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor moest even zeker weten :)
En idd jammer van pc133 maarach beter iets dan niets.

Verwijderd

Ik heb ook een p4 1700 en een radeon draait er echt prima in, ik heb deze kaart wel eens geprobeert. De cpu is wel de bottleneck, bij jouw trouwens het geheugen. En je zou veel prestatiewinst gaan boeken als je je cpu zou OC-en.

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

ik zou iig voor een ander merk 9700 gaan (Connect3D, Gigabyte, Sapphire, ELSA) Ik heb zelf niet echt goede ervaringen met Club3D (oa slechte beeldkwaliteit op hoger resoluties)

www.triathlete.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat Club 3d gewoon een goed merk is.
En vraag mij dan ook af wat het verschil tussen al die merken is (betere fan,duurdere merk)...

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
club3d is leuke kaard en vaak iets goedkoper dan andere merken door een een beetje te besparen maar die kaart met systeem is leuke combi id

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 15:00:
Ik heb gehoord dat Club 3d gewoon een goed merk is.
En vraag mij dan ook af wat het verschil tussen al die merken is (betere fan,duurdere merk)...
Het is zeker geen topmerk. Het is zo ongeveer de slechte fabrikant die Ati kaarten maakt, maar daar staat tegenover dat ze ook niet duur zijn. En het verschil zit vooral in de beeldkwaliteit. Vaak is dat bij Club3d kaarten wat minder dan bij Hercules bijvoorbeeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.