Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dus, Krijg je een foutmelding, zoja welke?
Kun je een nieuw scherm openen, en kun je in het oorspronkelijke scherm gewoon door browsen?
Kun je hem via taak beheer afsluiten?
Oftewel, wat kan er wel en wat gebeurt er als je wat probeert.
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Je kan inderdaad gewoon doorbrowsen. Via taakbeheer afsluiten, dan geeft hij aan iexplore reageert niet meer. Eventvwr geeft aan dat iexplore vastgelopen is. hungapp. verder niks.Alfredt schreef op 14 February 2003 @ 10:54:
Beetje weinig informatie eigenlijk.
Dus, Krijg je een foutmelding, zoja welke?
Kun je een nieuw scherm openen, en kun je in het oorspronkelijke scherm gewoon door browsen?
Kun je hem via taak beheer afsluiten?
Oftewel, wat kan er wel en wat gebeurt er als je wat probeert.
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Wat betreft dit topic; Ik kan wel gewoon browsen en nieuwe vensters openen. Zodra ik een pagina in 1 venster van ie geladen kan hij niet meer afsluiten, dus een leeg venster kan wel afgesloten worden.
Er draait trouwens ook geen macafee op de pc maar norton 2003.
Punkass Kazaa!!
het probleem is nog niet opgelost. Ie sluit nog steeds niet af. adaware kan niks vindenAudi_S2 schreef op 14 February 2003 @ 11:34:
Het probleem is opgelost. AdAware gedraaid en alles werkt naar behoren
Punkass Kazaa!!
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Er staat geen norton op de pc.DeMoN schreef op 17 February 2003 @ 18:52:
Norton al uitgeschakeld?
Verwijderd
FORMAT C:
...euh wel kazaa,geen norton? toch wel een ander virus proggie euh...virusje te pakken mischien
Als ik een pc installeer voor iemand anders zeg ik altijd: zodra je er troep (kazaa) op gaat installeren, dan ga ik m niet meer repareren voor je, is eigen verantwoordelijkheid. Anders blijven ze terugkomen
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.