[XP]bureaublad aanpassen voor alle gebruikers*

Pagina: 1
Acties:

• marc1982
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-04 20:35
ik wil de icoontjes voor deze computer, netwerk omgeving, en mijn documenten en internet explorer automatisch voor elke gebruiker op het bureaublad hebben en dat ik dit niet voor elke gebruiker aan moeten passen. kan dit?
dit gaat over windows xp trouwens

Verwijderd

Ze in de "*:\documents and settings\all users\" desktop map zetten

• marc1982
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-04 20:35
ik kan deze computer en netwerk omgeving enzo toch niet daarin kopieren?
als dit wel kan, hoe dan?

Verwijderd

Wel als snel koppeling.

Maar wat jij bedoeld denk ik, heeft te maken met de desktop instellingen van windowsxp, in de "minkeymouse" modus staan die dingen namelijk niet op de desktop.

Verwijderd

kan aan mij liggen hoor , maar volgens mij staan die standaard altijd op de desktop. Sterker nog , je krijgt ze geen eens weg.

Verwijderd

Ik heb hier geen XP geinstalleerd staan maar het lijkt me sterk dat er je niet een policy kan aanmaken die dit voor alle gebruikers regelt. Zoek ff in windows help dan kom je er vast wel uit

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

als je met de default desktop opstart in WindowsXP staan deze NIET op je desktop. Echter als je op start drukt zul je alles terug vinden. Het is even wennen maar na verloop van tijd zul je het gemakkelijker vinden om mee te werken.

Om een default user profile aan te maken zoek hier even op GOT want er zijn al ontzettend veel topics over geweest.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ik heb gewoon in die map "*:\documents and settings\all users\" alle snelkoppelingen gezet die iedereen moet hebben. Daarna kan iedereen zijn bureaublad aanpassen zoals hij/zij wilt.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
Titelfix, zie WOS Policy

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1