Toon posts:

Windows XP + Gamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Athlon 1 Ghz, Geforce 2 GTS en 512MB ram. Gamen onder XP is echt gruwelijk traag. Ik speel de meeste games nog steeds via Windows 98. Iemand dit ook ondervonden ? zijn dit instellingen in XP ?
Heb nu bijvoorbeeld CC Generals .. en onder XP is het echt niet te doen. Hij stottert als een gek. Ik draai de laatste detonators.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Dat windows XP problemen heeft met oude spellen is bekent, lees daarvoor het volgende draadje, eerste reply maar even door: Forum- en Gamefaqs (*Update 08-02*)

Dat C&C:Generals het niet goed doet is wel vreemd maar aangezien je verder geen info geeft kunnen w je niet veel verder helpen, lees Strenger modbeleid in SPV! maar even door om er achter te komen wat een goede start post is ;)

Edit:
Een aantal punten over m'n hoofd gezien (sorry :>) een GeForce 2 GTS is niet echt het snelste kaartje meer, ik meen me te herinneren dat er al een aantal draadjes over zijn geweest van C&C:Generals in combinatie met een GeForce 2 (ti)

[ Voor 25% gewijzigd door White Dust op 13-02-2003 23:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Voor de duidelijkheid:
CC Generals geinstalleerd ... alles stottert. De filmpjes, de gameplay etc etc.
Draai ik dit vervolgens onder 98 loopt het als een zonnetje. Ik ben ervan overtuigd dat het onder XP ook snel moet kunnen draaien

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Na 2 gesloten topics zou je toch wel verwachten dat de hint over is gekomen ;).
Gamen + Windows XP
Windows XP + gamen

Het is niet de bedoeling om een nieuw topic te openen met precies dezelfde topicstart. Als je de FAQ nog niet heb gelezen, lijkt dit me een mooi moment om dat te doen.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

punten die je kunt proberen zijn de volgenden:
• Scandsik HD
• Defrag HD
• Scan even met een anti-virus progje
• Kijk even hoeveel achtergrond progs er draaien en sluit degenen af die niet worden gebruikt.

Edit:
Heb je veel programma's op en af gegooit in je XP install, dit kan ook voor traagheid zorgen (achter gebleven sleutels in het register enz.)

[ Voor 20% gewijzigd door White Dust op 13-02-2003 23:16 ]