Waar vind ik DVD ondertitelingen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 35175

Topicstarter
Ik heb een aantal regio 1 dvd's en regio 2 UK dvd's. Daar zitten dus geen nederlandse ondertitelingen op.

Met het programmaatje dvd2dvd-r wordt je dvd in beeld, geluid, ondertiteling en hoofdstukverdeling gesplitst. Met ifoedit worden deze weer ge-authored. Ik zou dit graag willen doen, maar dan incl. nederlandse ondertiteling, en hem vervolgens op dvd-r branden.

De subtitle bestanden hebben de extencie *.SUP, maar waar vind ik deze op internet?

Divx-subtitles zie ik wel (hebben de extencie *.SUB), maar niet die voor dvd.

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

die staan denk ik niet op inet.. en voor zover ik weet is dit een warez request maargoed, daar kan de mening van de mods misschien over verschillen.

Weet wel dat die dingen niet te vinden zijn op Internet... (tenminte, nooit gehoord van mensen dat ze dat zo graag zochten en er dus een pagina voor zou zijn.. maar kan het altijd mis hebben).

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Topicstarter
megamuch schreef op 13 February 2003 @ 22:50:
Weet wel dat die dingen niet te vinden zijn op Internet... (tenminte, nooit gehoord van mensen dat ze dat zo graag zochten en er dus een pagina voor zou zijn.. maar kan het altijd mis hebben).
divx subtitles zijn wel te vinden, dus waarom zouden dvd subtitels er niet zijn?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Google:

http://www.doom9.org/software2.htm

SubToSup - convert VobSub files to sup (IfoEdit DVD authoring format)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:22

Arno

PF5A

Subs zijn © en zijn derhalve illegaal te vragen.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Traag schreef op 13 February 2003 @ 23:21:
Subs zijn © en zijn derhalve illegaal te vragen.
Klopt.. hij kan beter gewoon de .sub files converteren aangezien ie die wel weet te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
devv05 schreef op 13 February 2003 @ 23:25:
[...]

Klopt.. hij kan beter gewoon de .sub files converteren aangezien ie die wel weet te vinden..
Ik heb dit programmaatje geprobeerd, maar hij vraagt om *.idx files als je een bestand wil openen. je moet namelijk de *.idx en de *.sub file hebben.
De ondertitelingen op die je op internet vind bestaan alleen uit een *.sub file.
Dit programma werkt dus niet voor mij, of ik moet iets verkeerd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:02
Ondertiteling voor films, warez?

Policy is dus: dit soort dingen willen we gewoon niet hebben -> zelf ff uitvogelen ;)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.