Ik ben van een site waarvoor ik werk alle menuutjes aan het vervangen en nu valt het me op dat als ik de tekst een paar pixels verschuif ook de tussenruimte tussen de letters een pixel verschuift. De conclusie die ik dan trek is dat de tekstengine van Photoshop niet erg precies is. Hieronder plaatjes van de tekst en de verschoven tekst.

Hier lijkt de tussenruimte tussen de "n" en de "f" te klein te zijn en die tussen de "m" en de "a" te groot.

Hier lijkt de tussenruimte tussen de "t" en de "i" te klein te zijn..
Zodra je een andere tool selecteert verschuiven de letters niet meer, maar de niet-kloppende tussenruimte blijft. Als je "Rasterize Type" doet blijft het ook op de foute manier staan. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand misschien hoe het opgelost kan worden? (externe plugin?)
Hier lijkt de tussenruimte tussen de "n" en de "f" te klein te zijn en die tussen de "m" en de "a" te groot.
Hier lijkt de tussenruimte tussen de "t" en de "i" te klein te zijn..
Zodra je een andere tool selecteert verschuiven de letters niet meer, maar de niet-kloppende tussenruimte blijft. Als je "Rasterize Type" doet blijft het ook op de foute manier staan. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand misschien hoe het opgelost kan worden? (externe plugin?)