Toon posts:

[mobo] nieuw mobo wil niet booten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag de ECS P4S5A/DX+ mobo gekocht en nu heb ik al mn zooi erop aangesloten, behalfe de "connectors" (die draadjes voor de leds, en case switches)

In het boekje staat het niet goed uitgelegd (niet goed genoeg voor mij iig)

Ik heb de pinnetjes gevonden om ze daarop te gooien, maar moeten ze er horizontaal op of verticaal?

::::. <--- dus volgens dit "schemaatje" horizontaal of verticaal.

En ik heb ook nog een zooitje draden die maar 1 pinnetje nodig hebben, maar waar zijn die in godesnaam voor?

(beetje vaag dit misschien, maar ik heb dus echt geen idee hoe ik al die draadjes moet aansluiten)

link naar de mobo specs: http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp?product_id=39

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

dat schemaatje is een connector voor USB poorten. niet voor je leds en switches.
die bestaan uit meer pinnetjes.

Verwijderd

Topicstarter
ok... hoe moet ik dan deze USB poorten er op aansluiten? horizonaal of verticaal?

Verwijderd

laat alle draadjes los dus leds usb etc en pak alleen de schakelaar aan/uit en sluit deze aan.
In principe kan je weinig verkeerd doen. leds verkeerd om, doen ze het gewoon niet.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een draadje genaamd: "M/B SW" bedoel je die ?

Verwijderd

De USB connector is trouwens niet standaard. Ik had een front gekocht met 4 poorten maar die paste dus mooi niet op de USB uitbreidingsconnector

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

er zijn meerdere standaarden. Maar de meeste borden gebruiken 9 pins connectoren hiervoor over het algemeen.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Staat er bij jouw pinnetjes bij wat Ground en VDC is enz.......:?
Please hier zetten dan ben er al heeeel lang naar op zoek :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1