Toon posts:

op welke manier branden jullie een dvd-r over

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik doe het zo:

1> dvddecrypter om de dvd op je hardisk te zetten.
2>dvd2one om hem passend te maken
3>prassi om te branden

ik gebruik een pioneer dvr-105

hoe doen jullie het?

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-12-2025

Vaughn

Powered by Jomanda

DECCS Om 'm te decrypten
CCE (Cinema Craft Encoder v.2.5) voor het passend maken.
Nero om 'm te branden.

Ik heb een Philips 228 +rw/-r

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

Verwijderd

Ik heb al een tijdje een Toshiba 5200 DVD-R brander maar tot nog toe geen DVD's gekopieerd. :O

Ik heb het programma VOB instant DVD erbij gekregen. Kan ik hiermee niet gewoon een direct DVD-kopie maken? :?

Dat doet de wizard namelijk wel vermoeden.

Verwijderd

gebruik prassi om direct copy te maken .. werkt ook goed ..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Discussieren over een gode metohde OK, maar laten we er ajb niet een ongefundeerd opsomtopic van maken ;)

Dus: onderbouw ajb wat je waarom gebruikt (en/of wat goed en slecht werkt) :*

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 12-02-2003 18:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Ik heb zelf een Ridata DVD+rw/+r alleen ik heb nog geen geschikte manier gevonden om DVD's te copieëren.
Ik heb het programma DVD X Copy geprobeerd alleen ik krijg steeds een read error met dit programma.
Prassi PrimoDVD 2.0 werkt hier ook niet, want mijn DVD Brander herkent hij niet.
De andere programma's heb ik nog niet geprobeerd, is er ergens een duidelijke tutor te vinden over het copieeren van DVD's?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 18:23 . Reden: wat toegevoegd ]

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 12:22:
ik doe het zo:

1> dvddecrypter om de dvd op je hardisk te zetten.
2>dvd2one om hem passend te maken
3>prassi om te branden

ik gebruik een pioneer dvr-105

hoe doen jullie het?
Beetje een rare vraag van je.. :? :?

In dit topic wordt al ingegaan op dvd2one..... wel een reet te handig en super snel progje, heb het zelf ook maar 's geprobeerd en werkt zeer goed!!

[ Voor 12% gewijzigd door topper op 12-02-2003 18:31 ]

specs

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 22:16
ik gebruik ook de stappen van de topicstarter (alleen geen prassi, maar Nero 5.5.9.??)
Alleen vind ik het dan wel jammer dat de menu's en de chapterindelijk niet lekker bewaard blijft.
Iemand nog een suggestie waarmee dat wel makkelijk lukt.
Wanneer ik namelijk 4-speed media zou hebben, zou het gehele proces wat ik nu doe binnen de 60 mins moeten kunnen :) (nu dus ongeveer 100 mins, omdat ik 1-speed media gebruik) Ik zou dus wel een methode willen weten waarmee het vergelijkbaar snel kan (max 2 uur) en toch met behoud van menu's en chapter-indeling (laatste is belangrijkste)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Ik gebruik het zelf niet maar je kan wellicht kijken op http://www.dvd-cloner.com/ voor een goed(?) programma....

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-12-2025

Vaughn