ik heb je mail al gehad hotmail reageerde denk ik eff sloom
Anoniem: 118683
fire69
geeft maar geen antwoord heeft iemand anders er nog 1tje die hem wil verkopen ik hoor het graag
mail naar dj__mark@hotmail.com
Alsjeblieft mensen, dit is volgens mijn niet de bedoeling van dit topic en zeker niet van GoT.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Ja, dat weten we ook wel, maar als het niet lukt om te mailen, hoe wil je dan dat we elkaar contacteren?
ICQ, MSN, mogelijkheden zat. Als dit topic verder verzand in een slowchatten, zal hij toch echt dicht moeten. Dus bij deze: ontopic graag.
Anoniem: 44615
Had de laatse maand niet veel tijd, maar ben er nu eindelijk achter hoe de video-in werkt. En heb via PC-VCR beeld kunnen krijgen van m'n Playstation 2.
Ik zal het dit weekend even uitwerken en hier posten (niet dichtgooien modjes
).
@Fire69: Maak ff een nieuw hotmail-account aan en zet je MMI op V&A.
Ik zal het dit weekend even uitwerken en hier posten (niet dichtgooien modjes
@Fire69: Maak ff een nieuw hotmail-account aan en zet je MMI op V&A.
Hou 'm AUB nog even open. zo nu en dan wordt er echt wel iets relevants gepostm-m schreef op 15 juli 2004 @ 21:54:
ICQ, MSN, mogelijkheden zat. Als dit topic verder verzand in een slowchatten, zal hij toch echt dicht moeten. Dus bij deze: ontopic graag.
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
kan wel zeggen dat ik voor 50 euro lol aan "het kastje" (zoals het bij mij thuis wordt genoemd) heb gehad.
Met wat extra geheugen en een 40 GB hd erbij (op de plaats van de DBC kaart) doet hij nu al maanden dienst als file-/ web- en printserver
De DBC kaart heb ik overgezet naar een andere PC en met een analoge module erbij kijk ik hier zo nu en dan TV mee.
Enkel de chipkaart lezer heb ik nog niks mee gedaan. Kwam laatst de meegeleverde lege chipkaart weer tegen. Is deze niet over te zetten naar een andere PC om er "iets leuks" mee te doen. Is er iemand die hier uberhaupt iets mee gedaan heeft ?
Met wat extra geheugen en een 40 GB hd erbij (op de plaats van de DBC kaart) doet hij nu al maanden dienst als file-/ web- en printserver
De DBC kaart heb ik overgezet naar een andere PC en met een analoge module erbij kijk ik hier zo nu en dan TV mee.
Enkel de chipkaart lezer heb ik nog niks mee gedaan. Kwam laatst de meegeleverde lege chipkaart weer tegen. Is deze niet over te zetten naar een andere PC om er "iets leuks" mee te doen. Is er iemand die hier uberhaupt iets mee gedaan heeft ?
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Ik heb een tijdje geleden het stuk gebroken waar de coax-kabel aan de DBC-kaart zit en nu krijg ik dus geen mooi beeld. Allemaal strepen zitten erdoor enzo
. Is er iemand die zijn DBC-kaart voor een leuke prijs verkoopt of is er een manier om de kabel toch nog te maken? Ik dacht er aan om hem vast te solderen of lijmen met lijmpistool.
www.hetbsg.nl
@Beelzebub:
Ik heb nog wel een DBC kaart liggen, doe er niks mee want ik gebruik mijn MMBox als firewall/router. 5 euro + verzendkosten?
Ik heb nog wel een DBC kaart liggen, doe er niks mee want ik gebruik mijn MMBox als firewall/router. 5 euro + verzendkosten?
"The generation of random numbers is too important to be left to chance." - Robert Coveyou
Anoniem: 118206
Het is geen ruiltopic! Veel mensen willen dit topic openhouden dus aub ruilen in het grote ruiltopic!
Ik krijg vandaag eindelijk mijn RF afstandsbediening binnen. Marmitek PC Control met USB RF ontvanger en IR om de TV mee te bedienen. Ik heb de TV-out aan een UHF modulator hangen dus overal in huis heb ik op iedere TV het beeld van mijn siemens staan. Straks dus ook overal te bedienen!
Overigens loopt de TV-out via een VGA-TV convertor. Als iemand onder XP de echte TV-Out aan de gang weet te krijgen dan hoor ik het graag!
Ik krijg vandaag eindelijk mijn RF afstandsbediening binnen. Marmitek PC Control met USB RF ontvanger en IR om de TV mee te bedienen. Ik heb de TV-out aan een UHF modulator hangen dus overal in huis heb ik op iedere TV het beeld van mijn siemens staan. Straks dus ook overal te bedienen!
Overigens loopt de TV-out via een VGA-TV convertor. Als iemand onder XP de echte TV-Out aan de gang weet te krijgen dan hoor ik het graag!
Anoniem: 26854
Heb een klein probleempje, pc is geupgrade en had 2000 draaien verder prima.
Nu wil ik xp installeren en de setup start totdat je normaal naar de grafische installatie gaat, daar verdwijnt het beeld en loopt de setup wel door.
Iemand enig idee waarom het beeld welvalt, dit was met 200 niet zo.
Ik heb trouwens wel de dvb kaart en de vga addon kaart eruit maar dat maakte bij 2000 ook niet uit.
Iemand??
Nu wil ik xp installeren en de setup start totdat je normaal naar de grafische installatie gaat, daar verdwijnt het beeld en loopt de setup wel door.
Iemand enig idee waarom het beeld welvalt, dit was met 200 niet zo.
Ik heb trouwens wel de dvb kaart en de vga addon kaart eruit maar dat maakte bij 2000 ook niet uit.
Iemand??
Anoniem: 57381
Nou, ik draai Win2003 server zonder problemen op mijn siemens. Weet je zeker dat je monitor aan kan wat je videokaart uitstuurt?
Ik wil overigens exchange server 2003 er bij op zetten, maar jemig dat valt zwaar tegen. Lastig! als iemand me daarbij wat tips kan geven dan graag.
edit:
Ik heb overigens toch nog een klein probleem met win2003 server.... audio doet het niet. Allemaal gele uitroeptekens in apparaatbeheer. Wie weet raad?
Ik wil overigens exchange server 2003 er bij op zetten, maar jemig dat valt zwaar tegen. Lastig! als iemand me daarbij wat tips kan geven dan graag.
edit:
Ik heb overigens toch nog een klein probleem met win2003 server.... audio doet het niet. Allemaal gele uitroeptekens in apparaatbeheer. Wie weet raad?
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 04-10-2004 01:25 ]
Ik heb mijn box maar weer eens aangesloten.
Had hem aan de kant gegooid omdat ik de chipkaart protectie er niet afkreeg.
Als ik de bios wil flashen krijg ik de volgende melding.
ERROR: Flash memory device is unknown.
Reboot the system and invoke the FLASHBIO utility using options:
/28F010 ..... enz
Maar dit helpt ook allemaal niet.
Accu verwijderen helpt ook niet.
Iemand nog ideeen?
/28F010 ..... enz
Iemand nog ideeen?
Heb je de orginele bios nog ?Tijsje schreef op 12 oktober 2004 @ 15:54:
Ik heb mijn box maar weer eens aangesloten.
/28F010 ..... enz
Iemand nog ideeen?
Zo niet, dan zou ik mijn boxje ff uit de kast moeten halen en weer aan kunnen slingeren voor de orginele bios.
Daddy of 3 :)
Na alles 14 keer geprobeerd te hebben is het ineens gelukt, raar maar waar.QuasaR schreef op 12 oktober 2004 @ 16:39:
[...]
Heb je de orginele bios nog ?
Zo niet, dan zou ik mijn boxje ff uit de kast moeten halen en weer aan kunnen slingeren voor de orginele bios.
Ik ben zelf de gelukkige eigenaar van 2 boxjes.
[ Voor 7% gewijzigd door Tijsje op 13-10-2004 12:48 ]
Heeft iemand toevallig nog alle windows 2000 driver voor mij bij elkaar?
Krijg m'n TV-out niet meer aan de praat.
Krijg m'n TV-out niet meer aan de praat.
tv-out loopt via de rainbow runner als ik me niet vergis, en daar bestaan dus geen 2000 drivers voor..
2000 drivers voor de dvb etc heb ik wel voor je
2000 drivers voor de dvb etc heb ik wel voor je
Ik wil de meegeleverde afstandsbediening gebruiken voor een andere pc. Iemand enig idee of daar een programma voor nodig is ? Of drivers ?
Op de Siemens werkte het ding prima, maar op een andere pc werkt er maar 1 knopje, verder niets.
Op de Siemens werkte het ding prima, maar op een andere pc werkt er maar 1 knopje, verder niets.
Pay peanuts get monkeys !
In principe zou de muisbesturing gewoon moeten werken.
De andere toetsen ga je denk ik via iets als Girder moeten programmeren, nee?
De andere toetsen ga je denk ik via iets als Girder moeten programmeren, nee?
ik heb een van de 3 boxjes die ik bezit zojuist voorzien van 80 gig hd en FreeBSD 5.3 (de ander is fileserver bij mijn ouders thuis met 40 gig en op FreeBSD 5.1)
Nu loop ik echter tegen het probleem aan dat ik de onboard geluidskaart niet aan de praat krijg.
Weet iemand de exacte specs van de geluids kaart?
In de freeBSD manual raden ze:
# kldload snd_driver
aan.. maar zelfs dan word hij niet gevonden. Ik ben dus bang dat de geluidskaart niet ondersteund wordt.
Mocht iemand hier een hint hebben dan graag!! anders ren ik in de loop van de week maar even langs een shop om een extra PCI geluidskaartje te kopen.
het grote nadeel is dat ik hier in amsterdam alleen maar laptops heb (dus geen monitor en toetsenboard
dus in de bios aan't klooien gaat niet)
Nu loop ik echter tegen het probleem aan dat ik de onboard geluidskaart niet aan de praat krijg.
Weet iemand de exacte specs van de geluids kaart?
In de freeBSD manual raden ze:
# kldload snd_driver
aan.. maar zelfs dan word hij niet gevonden. Ik ben dus bang dat de geluidskaart niet ondersteund wordt.
Mocht iemand hier een hint hebben dan graag!! anders ren ik in de loop van de week maar even langs een shop om een extra PCI geluidskaartje te kopen.
het grote nadeel is dat ik hier in amsterdam alleen maar laptops heb (dus geen monitor en toetsenboard
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
@ xychix .... amsterdam is toch geen eiland
Je hebt toch wel buren waar je ff langs kunt? Die mensen hebben ook vast een compu 
Sorry hoor kon het ff niet laten, het is tegenwoordig ook niet meer helemaal in je medemens te helpen ik weet het maarja je kunt het altijd proberen.
ontopic ... heb ook geen idee welke driver je kunt gebruiken, sorry.
Sorry hoor kon het ff niet laten, het is tegenwoordig ook niet meer helemaal in je medemens te helpen ik weet het maarja je kunt het altijd proberen.
Lekker belangrijk
Scout77 schreef op 01 november 2004 @ 00:04:
@ xychix .... amsterdam is toch geen eilandJe hebt toch wel buren waar je ff langs kunt? Die mensen hebben ook vast een compu
offtopic:
ik kan hem in geval van nood altijd een weekend meenemen naar mijn ouders
heeft niemand er hier windows op staan die mij de exacte instellingen kan vertellen ??
misschien is het gewoon geen pci - plug n play
en moet ik even ISA meecompilen en IRQ etc instellen
Anoniem: 21232
Ik draai linux, hier wat info:xychix schreef op 01 november 2004 @ 18:19:
[...]
offtopic:
heeft niemand er hier windows op staan die mij de exacte instellingen kan vertellen ??
misschien is het gewoon geen pci - plug n play
en moet ik even ISA meecompilen en IRQ etc instellen
lsmod:
cs4232 3492 1
ad1848 20716 0 [cs4232]
isa-pnp 27728 0 [cs4232 ad1848]
uart401 5988 0 [cs4232]
sound 51660 1 [cs4232 ad1848 uart401]
soundcore 3236 4 [sound]
cat /proc/ioports:
0534-0537 : Crystal audio controller
cat /proc/interrupts:
5: 669640 XT-PIC Crystal audio controller
dmesg:
isapnp: Scanning for PnP cards...
isapnp: Card 'Crystal CS4236B-104'
isapnp: 1 Plug & Play card detected total
ad1848/cs4248 codec driver Copyright (C) by Hannu Savolainen 1993-1996
ad1848: No ISAPnP cards found, trying standard ones...
cs4232: set synthio and synthirq to use the wavefront facilities.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
de kaart word niet ondersteund..
ik zoek nu naar de jumper om de card uit te schakelen.. anders krijg ik problemen met mijn andere kaart
weet iemand waar dat dingetje zit ??
kan t niet vinden
ik zoek nu naar de jumper om de card uit te schakelen.. anders krijg ik problemen met mijn andere kaart
weet iemand waar dat dingetje zit ??
Mocht er nog iemand interesse hebben in een dergelijke Siemens Nixdorf Multimedia Box, dan kan die van mij van de hand, aangezien ik binnenkort voor lange tijd naar het buitenland ga. Het betreft hier de originele box met alle toebehoren, behalve de DVB kaart. De Box is uitgebreid tot 192 MB geheugen en een Maxtor 20 GB 5400 toeren hardeschijf. Hij werkt werkelijk perfect (Win2000 draait als een zonnetje) en is echt zeer stil (hoort hem bijna niet aan staan ook niet met laden) en stabiel. Vragen of boden naar mail dat in mijn profiel staat.
Anoniem: 21232
FF googelen....xychix schreef op 03 november 2004 @ 20:23:
weet iemand waar dat dingetje zit ??kan t niet vinden
http://freebsd.lanfear.com/scdb.html
Lijkt er dus op dat ie gewoon ondersteund wordt..........
Anoniem: 26854
Hier ook nog een box over. Dus mocht er interesse zijn.
Box is met amdk6 500@400 Met nieuwe koeler (stil)
256mb, 30gb notebook schijf en verder heb ik er nu xp (remote desktop)op staan en draaid redelijk win2k in iedergeval super
Box is met amdk6 500@400 Met nieuwe koeler (stil)
256mb, 30gb notebook schijf en verder heb ik er nu xp (remote desktop)op staan en draaid redelijk win2k in iedergeval super
Sorry voor het kicken, maar heeft er iemand nog een box met dvdc kaart
Kon niets (meer) vinden op marktplaats/t.net v&a/ebay.
evt. emailen naar lumberjack AT raketnet PUNT nl
Wat is DVDC kaart?houthakker schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:17:
Sorry voor het kicken, maar heeft er iemand nog een box met dvdc kaart
Ik heb ooit die box ook gekocht, alleen nooit aan begonnen. Heb m nog helemaal compleet, volgens mij zelfs nog met originele 2.1Gb hdd. Heb er ooit via een IA een analoog inputding bij gekocht.
DVB-C = digital video broadcasting-cable
om via de kabel doorgegeven digitale TV (soort mpeg 2 codering) te ontvangen en decoderen
met die analoge module kun je er dus ook gewone analoge tv mee kijken
om via de kabel doorgegeven digitale TV (soort mpeg 2 codering) te ontvangen en decoderen
met die analoge module kun je er dus ook gewone analoge tv mee kijken
Ik maak uit het topic op dat de boxjes niet meer verkocht worden...
Zijn er soortgelijke boxjes te koop ergens?
Zijn er soortgelijke boxjes te koop ergens?
Nee, voor zover ik weet zijn ze nergens meer te krijgen.
Ik heb er hier nog wel eentje staan, en doe er eigenlijk niet zoveel meer mee. Hij draait als ik me niet vergis nu met een AMD K6 400Mhz en 64 MB geheugen. Als je een goed bod doet ben ik eventueel wel bereid hem te verkopen.
Ik heb er hier nog wel eentje staan, en doe er eigenlijk niet zoveel meer mee. Hij draait als ik me niet vergis nu met een AMD K6 400Mhz en 64 MB geheugen. Als je een goed bod doet ben ik eventueel wel bereid hem te verkopen.
Ik bedoel dus dvb-c inderdaad, als hij er nog in zit, geef ik er €40 euro voor (kan er aan 1 komen met meer hd/mem, maar is een beetje ver weg)
De DVB-kaart heb ik er ook nog bij, maar 40 euro vind ik niet genoeg. Sorry.houthakker schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:39:
Ik bedoel dus dvb-c inderdaad, als hij er nog in zit, geef ik er €40 euro voor (kan er aan 1 komen met meer hd/mem, maar is een beetje ver weg)
Draait daar DivX op? Eventueel met meer geheugen?Super__Nerd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:03:
Nee, voor zover ik weet zijn ze nergens meer te krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door SyphOn op 30-11-2004 16:07 ]
Houthakker, je mag mijn kaartje wel hebben, doe er toch niets mee, woon in Enschede, maar kom ook regelmatig in Apeldoorn
op de originele cyrix200 iig niet..SyphOn schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:07:
[...]
Draait daar DivX op? Eventueel met meer geheugen?

Anoniem: 122762
Hij heeft het even met windows xp gedaan als fileserver. Op last van docent moest hij wel oprotten helaas.
Windows 2k3 server ging er ook zonder al te veel problemen op
Als iemand nog een leuk fileservertje nodig heeft, voor 50 gaat hij weg
Windows 2k3 server ging er ook zonder al te veel problemen op
Als iemand nog een leuk fileservertje nodig heeft, voor 50 gaat hij weg
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 122762 op 01-12-2004 11:40 ]
Anoniem: 84670
als houthakker je kaartje niet wil ben ik er wel in geintereseerdarjandijk schreef op woensdag 01 december 2004 @ 02:30:
Houthakker, je mag mijn kaartje wel hebben, doe er toch niets mee, woon in Enschede, maar kom ook regelmatig in Apeldoorn
Ik heb ook nog wel een kaartje van de nixdorf liggen, mochten jullie daarin geintereseerd zijn
Ik heb 2 kastjes staan die weg moeten..
nooit tijd gehad om er mee te sleutelen.. jammer eigenlijk

Specs en kosten?The System schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:26:
Ik heb 2 kastjes staan die weg moeten..
Zou je die eventueel kunnen vermelden?
Ik ben nog wel geinsteresseerd, hoe kan ik je bereiken. Je kunt me mail openAnoniem: 122762 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:19:
Ik heb ook nog wel een kaartje van de nixdorf liggen, mochten jullie daarin geintereseerd zijn
lumberjack @ raketnet . nl
Heren, ik zit met een probleem. Ik heb enkele Siemens kastjes liggen, maar uit allen zijn de PCI risers gehaald. (en natuurlijk de tv/dvb kaart).
Voor m'n eigen experimenten met een satellietkaart heb ik zo'n riser nodig en eventueel de beugel die erbij hoort. Is er iemand die zijn riser niet gebruikt? Eventueel bied ik één zo'n Siemens boxje in ruil. Een gewoon kaal boxje, origineel, alleen zonder een PCI riser. Maar met processor, voeding, harddisk en 32mb ram.
Voor m'n eigen experimenten met een satellietkaart heb ik zo'n riser nodig en eventueel de beugel die erbij hoort. Is er iemand die zijn riser niet gebruikt? Eventueel bied ik één zo'n Siemens boxje in ruil. Een gewoon kaal boxje, origineel, alleen zonder een PCI riser. Maar met processor, voeding, harddisk en 32mb ram.
[ Voor 17% gewijzigd door sebastius op 10-12-2004 15:12 ]
Anoniem: 106630
ik heb een vraag ben in het bezit van een Activy 300 maar ik krijg bij het opstarten te zien:
eerst Loading system...
A Hardware error has occurred.
en dat ik dan aan de achterkant het apparaat uit en aan moet zetten.
maar ik blijf dit probleem houden.
hoe kan ik dit oplossen?
en hoe kan ik in de Bois komen zo dat ik hem kan instellen dat hij vanaf de cd kan opstarten.
Ik wil Win2000 of WinXp er opzettenen dan het liefste met Media center 2005.
kan dit en werkt dan alles nog.
eerst Loading system...
A Hardware error has occurred.
en dat ik dan aan de achterkant het apparaat uit en aan moet zetten.
maar ik blijf dit probleem houden.
hoe kan ik dit oplossen?
en hoe kan ik in de Bois komen zo dat ik hem kan instellen dat hij vanaf de cd kan opstarten.
Ik wil Win2000 of WinXp er opzettenen dan het liefste met Media center 2005.
kan dit en werkt dan alles nog.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 106630 op 19-12-2004 01:12 ]
Wij hebben nu eindelijk Digitale TV via de kabel van Casema (TVD dus). Ik ben hoogst benieuwd of dat met mijn Siemens gaat werken. Is er iemand die het al eens geprobeerd heeft en weet of de kaart in die Siemens geschikt is? Als dat zo is, tuig ik 'm weer effe op en ga zo'n abo-kaartje halen. Lijkt me wel leuk...
[edit]
Ik heb ondertussen nog wat links afgeklikt en zie iets over Irdeto, Ik vrees nu dat ik die CI module moet kopen om zo'n Irdeto kaartje erin te kunnen prikken voor de decodering. Of is dat alleen voor de abonneekanalen?
[edit]
Ik heb ondertussen nog wat links afgeklikt en zie iets over Irdeto, Ik vrees nu dat ik die CI module moet kopen om zo'n Irdeto kaartje erin te kunnen prikken voor de decodering. Of is dat alleen voor de abonneekanalen?
[ Voor 39% gewijzigd door mphilipp op 01-02-2005 23:49 ]
Sorry dat ik dit weer omhoogschop, maar is iemand hier die een kaart over heeft of een hele box (inclusief kaart uiteraard
)
Ik ben namelijk aan het klooien, en ik heb nog een dvb kaartje nodig.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Zie topic "(Lin)VDR, PC als videorecorder voor Digitale Televisie":mphilipp schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:37:
Wij hebben nu eindelijk Digitale TV via de kabel van Casema (TVD dus). Ik ben hoogst benieuwd of dat met mijn Siemens gaat werken. Is er iemand die het al eens geprobeerd heeft en weet of de kaart in die Siemens geschikt is? Als dat zo is, tuig ik 'm weer effe op en ga zo'n abo-kaartje halen. Lijkt me wel leuk...
[edit]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1010386
Anoniem: 113492
verschillende winkeliers verzekerden mij dat irdeto per 1 maart opgeheven zou worden. Is dat nu waar of niet waar?Beuzelarij schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:09:
[...]
Zie topic "(Lin)VDR, PC als videorecorder voor Digitale Televisie":
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1010386
ja klopt, op de schotel iig.Anoniem: 113492 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:43:
[...]
verschillende winkeliers verzekerden mij dat irdeto per 1 maart opgeheven zou worden. Is dat nu waar of niet waar?
hier in het essent gebied gebruikt tvhome irdeto2.
Ik heb hier nog een DVB-kaart over, ben je nog geïnteresseerd?MaCe1337 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 23:28:
Sorry dat ik dit weer omhoogschop, maar is iemand hier die een kaart over heeft of een hele box (inclusief kaart uiteraard)
Alvast bedankt
anders ben ik nog wel geinteresseerd;
lumberjack AT raketnet PUNT nl
lumberjack AT raketnet PUNT nl
Ik heb ook nog wel een dvb kaart over. Ruilen tegen iets bruikbaars lijkt me leuk. Mail zie profiel.
Verder heb ik een klein probleem met mijn siemensbak. hij draait w2k3 met 128Mb op 500MHz. Maar als ik reboot doe start hij niet opnieuw op maar blijft hij hangen met de ventilator UIT. Met het ding in de meterkast en bediening via remote desktop kan het even duren alvorens ik dat door heb. Hij is al geregeld ZEER heet geworden. iemand een idee hoe dit op te lossen?
offtopic:
Ik heb verder nog een probleem met W2k3 en de activatie, ik kan nu weer alles opnieuw gaan installeren. tips per e-mail zijn welkom want het hoort verder niet in dit topic thuis.
Verder heb ik een klein probleem met mijn siemensbak. hij draait w2k3 met 128Mb op 500MHz. Maar als ik reboot doe start hij niet opnieuw op maar blijft hij hangen met de ventilator UIT. Met het ding in de meterkast en bediening via remote desktop kan het even duren alvorens ik dat door heb. Hij is al geregeld ZEER heet geworden. iemand een idee hoe dit op te lossen?
offtopic:
Ik heb verder nog een probleem met W2k3 en de activatie, ik kan nu weer alles opnieuw gaan installeren. tips per e-mail zijn welkom want het hoort verder niet in dit topic thuis.
Hoe heet kan een k6-II-500 eigenlijk worden voordat hij kapot gaat? Hij is nog heel maar ik kn hem niet aanraken zo heet was hij..... iemand een oplossing voor dit probleem?
Da's niet goed, hier wordt de K6-2 @ 500MHz nauwelijks warm, de fan gaat zelfs af en toe uit. Staat de voltage jumper wel goed?
Als je nog op zoek bent, ik heb nog een compleet boxje liggen incl dvd kaart (evt. met analoge tuner).MaCe1337 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 23:28:
Sorry dat ik dit weer omhoogschop, maar is iemand hier die een kaart over heeft of een hele box (inclusief kaart uiteraard)
Alvast bedankt
Mail zie profiel.
Eat my shorts !
Heel mooi dat er nog enkelen van hun mmbox/kaartje af willen, Ik denk dat ik die van jan jaap misgelopen ben, maar heel goed
Heb hier nog een siemens box
Heb er een AMD K6-2 350Mhz Proc bij
De orginele pentium 233
DVD-C Kaart met Analoge module
Voor de rest is ie helemaal compleet.
Dus mocht iemand intresse hebben mail maar naar brombeeronline(AT)hotmail.com
Heb er een AMD K6-2 350Mhz Proc bij
De orginele pentium 233
DVD-C Kaart met Analoge module
Voor de rest is ie helemaal compleet.
Dus mocht iemand intresse hebben mail maar naar brombeeronline(AT)hotmail.com
Ik ben binnenkort als het goed is ook eigenaar van dit leuke beestje, lekker kloten met linvdr
Ik refereerde aan mijn eigen post er vlak boven. Voltage jumper staat wel goed. Gaat er om dat de fan stil staat en niet aangaat als ik 'restart' doe in w2k3. Tevens boot hij dan niet maar blijft hij ergens vooraan in de bios met een zwart scherm staan.... CPU wordt wel heet, HEEL erg heet zelfs. Beetje lullig als MS een update stuurt en die automatisch een reboot doet. Wordt ik wakker smorgens is mijn siemens uitgerookt.....Benadski schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:56:
Da's niet goed, hier wordt de K6-2 @ 500MHz nauwelijks warm, de fan gaat zelfs af en toe uit. Staat de voltage jumper wel goed?
Heeee...er is er weer een te koop: Mijn MMBoxje
pff anders jat je ff de text en foto'smphilipp schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 00:58:
Heeee...er is er weer een te koop: Mijn MMBoxje
Ja, goed hé...beter goed gejat dan slecht verzonnen zeg ik altijd maar...
Hoe groot zijn die boxjes van binnen eigenlijk (ruimte voor hdds). En ondersteund ie al groter dan 120 GB? Ik ben waarschijnlijk ook wel geinteresseert om er een fileservetje van te maken.
Qua ruimte past het wel denk ik; zo groot zijn die dingen niet. Maar meer dan één kan denk ik niet. De bios ondersteunt die grootte niet denk ik. Maar volgens mij zijn daar wel oplossingen voor. Lees deze en de andere topics nog eens door of dat Siemens Forum (link op pag.1).dj_dysaster schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:06:
Hoe groot zijn die boxjes van binnen eigenlijk (ruimte voor hdds). En ondersteund ie al groter dan 120 GB? Ik ben waarschijnlijk ook wel geinteresseert om er een fileservetje van te maken.
Op zich wel jammer van die DVB-C kaart als je 'm als fileserver gaat gebruiken...of stop je 'm in je PC?
Ik hoef opzich niet eens zo`n kaart erbij te hebben. En bedankt voor de info.
offtopic als iemand nog een heeft staan, neem maar ff contact op (zie profiel) /offtopic
offtopic als iemand nog een heeft staan, neem maar ff contact op (zie profiel) /offtopic
Als je die kaart dan nog kwijt wil, zeg het maar!
Ik heb hier al zon setje zonder dvb. Misschien kunnen we wel wat regelingen treffen? O ik heb er zelfs 2 zie ikdj_dysaster schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:43:
Ik hoef opzich niet eens zo`n kaart erbij te hebben. En bedankt voor de info.
[ Voor 4% gewijzigd door Sayko op 15-03-2005 10:39 ]
Ik denk wel dat we wat kunnen regelen. Als je even contact op wilt nemen? (je hebt geen mail in je profiel).
Ik heb ook nog een bak in de aanbieding, orgineel, maar zonder dvb.
Maakt me opzich niet uit van wie die komt maar als iemand even me kan mailen (zie me profiel) dan reageer ik wil. (k denk niet dat de modjes dit leuk vinden
)
*roept*houthakker schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:52:
Als je die kaart dan nog kwijt wil, zeg het maar!
Ik heb dus nog zo een kaart, met alle bekabeling naar het moederbord
iemand trouwens die DVB kaart aan de praat gekregen onder winxp?
in safe mode kreeg ik hem wel geinstalleerd maar bij oostarten van de software liep de pc steeds muurvast
in safe mode kreeg ik hem wel geinstalleerd maar bij oostarten van de software liep de pc steeds muurvast
dan is er iets mis met je xp installatie of hardware. Onder xp werkt de kaart gewoon perfect
welke drivers gebruik je dan?
onder win2k heb ik hem wel draaiend gekregen trouwens.. maarja
onder win2k heb ik hem wel draaiend gekregen trouwens.. maarja
technotrend 2.17g werken perfect; www.technotrend.de
Anoniem: 80963
Hoi,
ik weet niet of dit hier mag plaatsen, maar toch: ik verkoop mijn Box
(100% working)
http://www.marktplaats.nl...t1.x%3D79%26submit1.y%3D9
Laat maar weten,
gr,
tm
ik weet niet of dit hier mag plaatsen, maar toch: ik verkoop mijn Box
(100% working)
http://www.marktplaats.nl...t1.x%3D79%26submit1.y%3D9
Laat maar weten,
gr,
tm
nieuw was ie 50,- en jij vraagt 2 jaar later 65,-
Inflatie noem je dat 
Hoe krijg je trouwens xp hier op .. zelfs met een amd k6 lijkt me dat niet lekker draaien.
Hoe krijg je trouwens xp hier op .. zelfs met een amd k6 lijkt me dat niet lekker draaien.
Lekker belangrijk
XP met een K6III-400 gaat prima hoor.Scout77 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 02:46:
Inflatie noem je dat
Waarom je XP zou willen is beyond me, ik denk dat windows 2000 beter draait.
Ik heb ook nog steeds een boxje staan, mail maar (zie profiel) voor specs en prijs.
jammer dat mail adres niet in je profiel staat...
verrek ja, als nog m'n mail adres: lumberjack AT raketnet.nl
Update:
Ik heb er nu 2 over. Beide zonder dvb!. Ik weet dat het eigelijk niet mag maar: 30 euro per stuk, 2 voor 50. De één is orgineel, de ander met P233MMX en 64mb ram
Update:
Ik heb er nu 2 over. Beide zonder dvb!. Ik weet dat het eigelijk niet mag maar: 30 euro per stuk, 2 voor 50. De één is orgineel, de ander met P233MMX en 64mb ram
[ Voor 62% gewijzigd door houthakker op 07-04-2005 16:40 ]
Anoniem: 80963
die heb ik ook niet eens twee jaar later geleden gekocht en dan ook niet voor 50 eurofreddifish schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:42:
nieuw was ie 50,- en jij vraagt 2 jaar later 65,-
Houthakker, je hebt dus geen dvb-kaart meer nodig? Mooi zo, kan die in het grote ronde archief
Als iemand nog een DVB-C kaartje over heeft (liefst met kabels) dan mag je me wel mailen piet_DOT_proem_AT_zonnet_DOT_nl (_DOT_ ff veranderen in een punt en _AT_ ff wijzigen in @)
Ondertussen draaidt hij weer perfect op freebsd.xychix schreef op woensdag 03 november 2004 @ 20:23:
weet iemand waar dat dingetje zit ??kan t niet vinden
extra kaart erin.. nu doen beide kaarten het
gebruik alleen de gekochte deze is toch van hoorbaar betere kwaliteit.
GEZOCHT MMBOX !!!
Is er nog iemand die een complete mmbox te koop heeft ??
Compleet is met DVB-C kaart (daar gaat het mij eigenlijk om) en met de kabels.
De Box zelf hoeft niet meer te werken. ALs de DVB-C kaart het nog maar doet ;-)
Ik heb nog zon kaart los liggen...mail me maar even (zie profiel).CremersDH schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 10:27:
GEZOCHT MMBOX !!!
The birds turned into The Flying Dutchmen!
V&ACremersDH schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 10:27:
GEZOCHT MMBOX !!!
Ik ben van plan het boxje (vooral de cardreader) te gaan gebruiken voor mijn Profielwerkstuk. Nu heb ik helaas nog maar een card, en wil er graag een paar hebben hiervoor.
Is er hier iemand die de cards niet gebruikt en ze tegen een kleine vergoeding aan mij wil geven?
Is er hier iemand die de cards niet gebruikt en ze tegen een kleine vergoeding aan mij wil geven?
Sorry, het is hier geen V&A. Ga maar naar http://va.tweakers.net en post het daar.
Ik heb in z'n algemeenheid het idee dat met dit topic niet veel meer gaat gebeuren, vandaar dat ik 'm om meer V&A-spul te voorkomen op slot doe. Mocht iemand nog iets nuttigs te vertellen hebben, kan 'ie mij (of een andere CM&E-mod) mailen, dan gaat dit topic weer open.
Ik heb in z'n algemeenheid het idee dat met dit topic niet veel meer gaat gebeuren, vandaar dat ik 'm om meer V&A-spul te voorkomen op slot doe. Mocht iemand nog iets nuttigs te vertellen hebben, kan 'ie mij (of een andere CM&E-mod) mailen, dan gaat dit topic weer open.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Dit topic is gesloten.