Nieuwjaarswens frontpage

Pagina: 1
Acties:

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Topicstarter
Pfff, Tweakers.net is er toch wel erg snel bij om een nieuwjaarswens voor 2004 op de FP te zetten.

Oeps foutje, het is nog steeds dezelfde van januari 2003. :)

Sorry misschien voor deze post, maar ik vind toch wel dat die wens ondertussen vervangen kan worden voor een ander bericht.

Komt niet echt internetsnel over om hem zo lang te laten staan, of is het meer een kwestie van redactionele luiheid en is het inderdaad bedoeld voor 2004 :?

? weet jij wat.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zie hem niet staan... al Ctrl F5 geprobeert? (mits je IE gebruikt uiteraard, anders de manier van een harde efresh binnen je browser)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Alfredt jij hebt waarschijnlijk Reviews, features & aankondigingen uit met je abbo, want die wens staat daar idd gewoon nog... Maar zo erg is dat toch niet? Duidelijk te zien dat het een oud bericht is.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Het enige wat ik zie is de melding 'gelukkig nieuwjaar' onder het kopje 'Reviews, features & aankondigingen'...en zelfs dat is alleen omdat ik heb ingesteld dat er daar meer entries dan normaal moeten staan. Is dat de melding die je bedoelt?

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm idd dat was het. Maar dat komt dus gewoon omdat er nog geen nieuwe bijgekomen zijn (ff uitgelogd om te kijken :) )

@ odysseus : niet meer dan normaal hoor. Als je uitgelogd bent heb je de standaard voor je en daar staat hij dan nog net bij.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Ook ik snap het probleem niet, de datum die erbij staat is nog steeds 1 Januari. Als je het wilt hebben over het feit dat er te weinig revieuws zijn kijk dan in dit topic.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Alfredt schreef op 11 February 2003 @ 18:50:
Hmm idd dat was het. Maar dat komt dus gewoon omdat er nog geen nieuwe bijgekomen zijn (ff uitgelogd om te kijken :) )

@ odysseus : niet meer dan normaal hoor. Als je uitgelogd bent heb je de standaard voor je en daar staat hij dan nog net bij.

Ik dacht dat er standaard drie van die dingen stonden...blijkbaar zijn het er vier, of zijn het er normaal drie maar neemt hij wel alles van dezelfde dag erbij (er zijn er twee van 1 januari).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als je een abonnement neemt kun je het aantal fp postings op drie zetten zodat je de nieuwjaarspost niet meer ziet :) .

Standaard staan op de fp nu eenmaal de laatste 4 postings. De nieuwsjaarsgroet zakt wel weer naar beneden als er een nieuwe review bij komt.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Pft, wat een gemierenneuk zeg. Het nieuws wordt toch ook niet na drie dagen weer verwijderd. Als je zo gaat beginnen dan mag die mag dan ook wel weg, en deze is ook al zwaar achterhaald, en.. en.. :z :P

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1