Meer reviews?

Pagina: 1
Acties:

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:09

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Een tijd terug werd er bekend gemaakt dat jullie van plan waren om meer eigen reviews te gaan posten, ik merk hier echter vrij weinig van. Hoe komt dit? Te weinig tijd? Te weinig bedrijven die hardware opsturen???

Ik zou graag meer reviews willen zien die door jullie zelf zijn gedaan. Ik krijg steeds meer het idee dat T.net een doorgeefluik is voor het nieuws van andere sites en steeds minder eigen nieuws naar buiten brengt. Beetje jammer.

Verwijderd

Ik vind dit geen negatieve ontwikkeling, want de nieuws waarde van T.net gaat er niet op achteruit.

Nieuwe tijden vragen om nieuwe oplossingen zou ik zeggen ;)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:09

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Of het echt negatief is weet ik niet, wel is het zo dat als je een doorgeefluik bent voor nieuws van andere sites dat je meestal later komt met dat nieuws. Je loopt dus altijd achter, het enige nieuwe wat je dan kan bieden is een vertaling als het gaat om een bericht in een andere taal dan NL. Maar eigenlijk is dit geen klacht, maar gewoon een vraag. Ik wil dus weten of ze nog steeds van plan zijn om meer reviews te gaan doen, en wat hun op dit moment tegenhoud om dit te doen.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Die nieuwe en extra reviews zullen er ook wel komen, alleen het grootste probleem was eerst dat er geen geld voor beschikbaar was. Dat is nu -voor een deel?- opgelost doordat er een heel aantal abonnees zijn. Maar dan moeten er nog mensen opgeleid worden om goede reviews te gaan schrijven en dan moet er inderdaad ook nog spul zijn om over te schrijven. En dan zal ik nog wel wat vergeten zijn. ;)

Al met al best wel wat en niet iets wat je zo maar doet. :) Ik denk dat het beste wat we kunnen doen is gewoon afwachten. Tweakers.net wil graag doorgroeien en zelf nog meer dingen gaan schrijven, maar dat kost nu eenmaal tijd.

Verwijderd

obsidian schreef op 11 February 2003 @ 08:40:
Of het echt negatief is weet ik niet, wel is het zo dat als je een doorgeefluik bent voor nieuws van andere sites dat je meestal later komt met dat nieuws. Je loopt dus altijd achter, het enige nieuwe wat je dan kan bieden is een vertaling als het gaat om een bericht in een andere taal dan NL. Maar eigenlijk is dit geen klacht, maar gewoon een vraag. Ik wil dus weten of ze nog steeds van plan zijn om meer reviews te gaan doen, en wat hun op dit moment tegenhoud om dit te doen.

D'r liggen wat dingetjes in het verschiet :) probleem is echter dat het duizend keer moeilijker is om goede reviewers te vinden, die ook nog eens de tijd en de mogelijkheden hebben om reviews te produceren. Zo heeft tweakers.net bijvoorbeeld niet zijn eigen reviewlab.

Over dit soort dingen wordt echter wel actief gesproken :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Onze eigen reviews hebben wat betreft kwantiteit nooit veel voorgesteld. Het is niet zo dat er sprake is van verval, hooguit neemt de verhouding nieuws/reviews toe omdat het nieuws de laatste maanden beter is gaan lopen ;) . Er wordt intern wel aan verbetering gewerkt maar de resultaten daarvan zijn nog niet zichtbaar.

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben het eens met Phantomastique. IK heb eigenlijk nog een vraag. Als er bijv. een nieuwe processor uit komt van AMD. Krijgen jullie dat dan aangeboden om te gaan reviewen of moeten jullie die kopen oid?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat :)

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:26

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

De meeste reviews zijn van hardware die we aangeboden dan wel losgepraat krijgen :). Het probleem ligt vooral bij het gebrek aan een centrale testplaats, waardoor je lastig dingen met elkaar kunt vergelijken of de reviews uitgebreider kunt opzetten.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Pagina: 1