Het valt me persoonlijk op dat het nogal een zooitje is met alle regels/faq's in verschillende sub forums.
En zat ik te denken is het niet makkelijker om in de faq een directe link te maken per subforum naar de regels die daar gelden. Zodat nieuwe en oude users direct kunnen zien waar alle regels staan zonder eerst te moeten zoeken.
Dus zoiets
Voor alle sub-forums zijn verschillende regels opgesteld die betrekking hebben op het betreffende forum:
Dan staan direct alle regels bij elkaar en kan men snel de regels bekijken zonder eerst te moeten zoeken.
Valt me trouwens op dat voor sommige sub-forums de stickies nogal oud zijn
en dat er vaak "te" veel stickies onder elkaar staan, wat het natuurlijk ook niet duidelijker maakt. Misschien is het wat om voor elk subforum één faq te maken met daarin verwijzingen naar andere onderdelen. ( bijv. zoals LuNaTiC had gedaan in de HK )
Dat maakt het wat overzichtelijker allemaal en vooral voor de nieuwe users sneller te overzien. Misschien dat men dan ook eerst de regels gaat lezen
wat denken jullie hiervan?
En zat ik te denken is het niet makkelijker om in de faq een directe link te maken per subforum naar de regels die daar gelden. Zodat nieuwe en oude users direct kunnen zien waar alle regels staan zonder eerst te moeten zoeken.
Dus zoiets
Voor alle sub-forums zijn verschillende regels opgesteld die betrekking hebben op het betreffende forum:
Dan staan direct alle regels bij elkaar en kan men snel de regels bekijken zonder eerst te moeten zoeken.
Valt me trouwens op dat voor sommige sub-forums de stickies nogal oud zijn
Dat maakt het wat overzichtelijker allemaal en vooral voor de nieuwe users sneller te overzien. Misschien dat men dan ook eerst de regels gaat lezen
wat denken jullie hiervan?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 16:38 ]