Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

chuppa chup case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een grote chuppa chup lolly liggen, een reclame lolly zegmaar, er past een moderbord in. Ik wil er een server van gaan maken...

Nu is mijn vraag of het mogelijk is om een moederbord vast te lijmen :?

Helaas heb ik geen digi cam, als hij klaar is zal ik daar echter wel voor zorgen en hier posten :)

Verwijderd

Damn dit moet je doen, dit ben je verplicht aan GoT! Ik weet zeker dat het kan en het wordt vet! Houd ons goed op de hoogte!

Ik zou eerst een soort platformpje maken van hout dat je goed vastzet, en dat is dan je backplate voor je mobo. Dan kan je van daaraf werken en de andere onderdelen verspreiden over de "lolly"! Ik zie het helemaal voor me dude!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 20:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Idd... Je moet evet ook kapotte onderdelen kunnen vervangen... Dus je moet juist hulpstukjes vastlijmmen, zoals een houder voor je mobo, hetzij houten "voetjes" om hem aan vast te schroeven... Zou de onderdelen zelf NIET vastlijmen :-)

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

damn man, dat moet je niet eens vragen, maar gelijk doen! Great idea!

Ik denk wel dat je iets moet doen van een fan in de bovenkant, en dan een roostertje er overheen buigen zodat de lolly weer rond blijft lijken... Zorg dan trouwens ook voor openingen aan de onderkant van het ding waar je lucht door kan aanzuigen... Een verticale airflow lijkt me echt 't beste voor zo'n rond ding in ieder geval :)

Verwijderd

super idee, ikke wil picjes!!!!

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Wow, erg grote lolly dan! :D

Leuk idee inderdaad, maak er ook een mooie verlichting in! Wat voor systeem ga je er in proppen dan?!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

MOI 2 PICS!!!!!!!!!!! 8)

[ Voor 5% gewijzigd door nero355 op 11-02-2003 13:01 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

erg creatief idee,

kun je niet van die 'busjes' gebruiken?
Je moet er iig voor zorgen dat als iets stuk gaat het gemakkelijk te vervangen is.
succes ermee en laat de foto's zien!!! :P

Verwijderd

Cool idee. Laat foto's zien!

Erg grote lollie trouwens! Ik zou er wel verlichting in maken en natuurlijk ook zorgen dat de onderdelen te vervangen zijn.

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-11 15:45

rimpeldinky

nani?

hehe als dit geen orriginele mod word :+ , zal bij mij op t werk ook eens kijken naar een display of actiepoppetje >:)

*burp*

Verwijderd

word de stok van de lolly dan 1 grote airhole? >:)

• _Badeend_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 16:05
ik zie hier eindelijk weer eens een originele casemod aankomen!!!
dit moet je dus echt wel gaan doen he!!!

en regel ook ff een digicam bij een van je kamaraden ofzo!!!!

There's no savegame in real life...

Verwijderd

je kan ook met een normale fotocamera pics maken en dan scannen.
(iets mindere kwaliteit maar wat geeft dat :D )

ik zie het best wel voor me, een chuppa chup pc _/-\o_
Pagina: 1