Toon posts:

Wat te doen met site met "nazi" content?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment hebben wij op gamecity.nl een groot probleem met een nederlandse counter-strike cheat clan genaamd: IcP - Insane Cheat Posse (misschien zegt het andere gameserverbeheerders iets)

Nu hebben we vanavond geprobeerd hun site weg te laten halen door hun hoster, die werkte hier in eerste instantie aan mee, de site was weg.

Nu 20 min later is de site weer up en wil de hoster er niets meer aan doen.

Wat voor stappen kunnen wij nu nog ondernemen om deze site "weg" te laten halen, op een legale manier?

Is er een instantie die nog weer boven de hoster staat en die met bepaalde stappen kan dreigen?

Op de site word allerlei nazi content gehost e.d., veel pics van hakenkruizen en natuurlijk cheats.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Een procedure aanspannen tegen de hoster en de beheerder van die site?
Tegen die hoster omdat die veel te laks is en tegen die beheerder.. (da's duidelijk).

Krankzinnige muziek vind je hier.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 17:37

scorpie

Supra Addict

http://www.meldpunt.nl
daar kon het toch?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, daar morgen es naar kijken! ty!

Verwijderd

zeg es welke link?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:01

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lijkt me niet echt nodig, Nazi-zooi is GoT niet zo van gecharmeerd (lees, levert je sowieso een OW op).

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Lijkt me niet dat dat mag volgens de policy...

Maar inderdaad zijn ditsoort Nazi-dingen zeer storend. Op mijn clans CS-publicserver komen vaak players met Nazi sprays. Zeer kinderachtig, en uitermate vervelend...

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Nee... :X

Mja, mensen met een hakenkruis spray worden bij ons zonder pardon gebanned hoor... en als ze terugkomen met een andere CDkey nog een keer.

• StarTAC
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 23:04:
[...]

Nee... :X

Mja, mensen met een hakenkruis spray worden bij ons zonder pardon gebanned hoor... en als ze terugkomen met een andere CDkey nog een keer.
Dat gebeurt bij ons ook, maar het is soms moeilijk te achter halen wie het sprayed. En ze kunnen soms ongelovelijk snel hun spray veranderen. Ze maken er echt een sport van. En aangezien we absoluut geen mensen willen bannen die onschuldig zijn, is het een tamelijk moeilijke kwestie...

iRacing Profiel

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:40

chromeeh

the Gnome

IceStorm schreef op 10 februari 2003 @ 22:58:

[...]

Lijkt me niet echt nodig, Nazi-zooi is GoT niet zo van gecharmeerd (lees, levert je sowieso een OW op).
Meeste mensen zijn hier niet van gecharmeerd....
De lui die er wel gecharmeerd van zijn moeten ze eens verplicht op excursie gooien naar een van de concentratie kampen....
Kijken of ze het dan 'nog zo leuk' vinden.....
Ik :r :r op Nazi's.... (Sorry moest dat echt ff kwijt)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-08 22:11
een keer die Band of Brothers aflevering kijken over dat concentratiekamp (of gewoon er heen sturen).. dan komen ze van een koude kermis terug

I want to live forever, so far.. so good.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 14:59
icp was vroeger een goede quake (2) clan, alleen de afkorting was iets anders, insane cave people.

• StarTAC
Warbringer schreef op 11 February 2003 @ 00:04:
een keer die Band of Brothers aflevering kijken over dat concentratiekamp (of gewoon er heen sturen).. dan komen ze van een koude kermis terug
Nee, want dat is niet echt, dat is namelijk in een film en dat is nooit echt, dat kan nooit in het echt gebeurt zijn... :r

(het is natuurlijk absoluut niet stoer tov je 'vriendjes' om toe te geven dat in WOII verschrikkelijke dingen gebeurde...)

iRacing Profiel

Verwijderd

Ik denk dat men niet zo flauw moet doen over het gebruik van dit soort logo's/sprays. Ok het zegt misschien wel wat over de persoon die het gebruikt, maar daar houdt het op vind ik.
jullie vinden het wel allemaal zeer realistisch als in een wo2 game alles tot in detail is uitgewerkt (dus inclusief logo's en andere afbeeldingen.)

Ik vind dat bijv een hakenkruis best gebruikt mag worden als spray. Het is een krachtig logo, wat ergens voor staat. Daar is het destijds ook voor gebruikt. Dat iedereen de link legt met de vervelende dingen die gebeurd zijn, zijn in mijn ogen te kortzichtig.

Nog even dit: ik sta niet achter enige vorm van nazi-isme.
En als aanvulling: ik heb verschillende concentratie-kampen bezocht waaronder 3x auschwitz, en het heeft mijn mening over een logo/spray echt niet veranderd.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
de logo's kan je denk moeilijk verbieden. Dan zou je de skins uit Mohaa ook moeten verbieden, daar speel je tenslotte in een nazi uniform. Stel je zet zo'n skin op je webpage voor je clansite, ben je dan ook een nazi aanhanger?

Ik val eerder over het cheaten dan over die logo's.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 18:01

Whuzz

Dodgeball!

Rody schreef op 11 maart 2003 @ 12:02:
de logo's kan je denk moeilijk verbieden. Dan zou je de skins uit Mohaa ook moeten verbieden, daar speel je tenslotte in een nazi uniform. Stel je zet zo'n skin op je webpage voor je clansite, ben je dan ook een nazi aanhanger?

Het probleem is de context waarin de Nazi-symbolen worden gebruikt. Het gebruik van die symbolen is niet verboden, mits het in een hystorische context is, waarbij het gebruik van de symbolen het realisme vergroot. (wat in MoHaa het geval is.)
Quake lijkt me nou niet echt een omgeving waarin nazi-symbolen een plek kunnen hebben...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• T-Blizzard
  • Nu online
Rody schreef op 11 March 2003 @ 12:02:

IK ben die gasten ook vaak genoeg tegen gekomen... Ze zijn echt gestoord en genieten echt van de aandacht die ze op die manier krijgen. Ik denk dat het ligt op de manier waar die hakenkruizen gebruikt worden. Hun gebruiken het om te shockeren MOHAA is een realistish spel, de situaties zijn gewoon anders.

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic ging over een cheatende clan in Counter-Strike :)

Waar ik zulk soort logo's helemaal niet op prijs stel

(het ging ook om de context waar de logo's bij stonden)

Je zag 3 hostages, met ene hakenkruis er boven. Dan stond erbij: Blabla schiet nu die smerige joden dood (zulke teksten bij screenshot met hostages)

dit vind ik TOTAAL niet kunnen.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Daarom ben ik altijd allied in MOHAAS ;)

Maar ehh.........haken kruizen => :r

Ik haat die gasten van toen (ook persoonlijke redenen) ooit Lijst van Schlinder ofzo(weet niet precies ) gezien :?

Daar worden echte dingen van toen gebruikt ;) Vind je die dingen opeens niet meer leuk hoor trust me :Y) !!!

Nazies = BAH :|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• T-Blizzard
  • Nu online
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 12:14:
Dit topic ging over een cheatende clan in Counter-Strike :)

Waar ik zulk soort logo's helemaal niet op prijs stel

(het ging ook om de context waar de logo's bij stonden)

Je zag 3 hostages, met ene hakenkruis er boven. Dan stond erbij: Blabla schiet nu die smerige joden dood (zulke teksten bij screenshot met hostages)

dit vind ik TOTAAL niet kunnen.
Ik snap wat je bedoelt het vernaggeld het complete spel. Want je gaat je dood ergeren. En iedereen gaat dan schelden op elkaar en dan is het eind helemaal zoek. Dan ben je blij als er even een admin is.
Pagina: 1