Ik was van plan om dat eens te gaan doen, test zeg maar... Alleen nou is de vraag, gaat dit zomaar, zonder data verlies, want op mijn Schijf staat nogal wat! In Windows 2000 kun je dus kiezen, schijf 0 upgraden naar dynamische schijf. Is er iemand die ervaring hiermee heeft?
Ja, kan zonder problemen, al regelmatig gedaan.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
je kan niet terug van dynamisch naar basic disk... tis maar dat je het weet
A wise man's life is based around fuck you
Dat wist ik inderdaad, maar zou dat nodig zijn denk je?zwelgje schreef op 10 February 2003 @ 21:26:
je kan niet terug van dynamisch naar basic disk... tis maar dat je het weet
En waarom zou je het uberhaupt doen? Als je gewoon een thuis PC'tje hebt met 1 disk is er eigenlijk geen reden om en dynamische disk te maken.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Titel fixed volgens WOS Policy
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
MCSE volgend, heb Windows 2000 naast Windows XP draaien en heb 1 standaard disk van 80gb (4 volumes/partities) en nog 1 disk van een aantal gb, die ik zo ernaast heb om dat striped en spanned geneuzel eens uit te proberen, maar daarvoor moet ik die primaire disk wel ff dynamisch makenMicrokid schreef op 10 February 2003 @ 21:47:
En waarom zou je het uberhaupt doen? Als je gewoon een thuis PC'tje hebt met 1 disk is er eigenlijk geen reden om en dynamische disk te maken.
Fjoe, als het voor je mcse is kan je net zo goed die paar pagina's uit je boek lezen. Er wordt wel eea over gevraagd (fault tolerance en snelheid moet je goed weten).
Maar je kan niet terug, zonder eerst alles te backuppen.
Misschien is het een plan om 2 of 3 "pruts"-hd's-voor-weinig er in te hangen voor een stripesetje enzo. Ik heb hetzelfde gedaan met twee ouwe 1,2GB en een 4GB schijf. Het mooiste is dat er over alle 3 de schijven een raid 5 partitie stond, één van de 1,2GB stuk ging
en dus fijn kon controleren of het boek een beetje klopte.
(En dat klopte ook)
Maar je kan niet terug, zonder eerst alles te backuppen.
Misschien is het een plan om 2 of 3 "pruts"-hd's-voor-weinig er in te hangen voor een stripesetje enzo. Ik heb hetzelfde gedaan met twee ouwe 1,2GB en een 4GB schijf. Het mooiste is dat er over alle 3 de schijven een raid 5 partitie stond, één van de 1,2GB stuk ging
(En dat klopte ook)
Verwijderd
HET nadeel is, is dat het niet back-wards compatible is, dus als je toevallig een dualboot hebt met NT4.0 / win9* dan zullen die OS'es de drives niet meer zien.
/me is MCSE win2k
/me is MCSE win2k
niet terug? Je kan toch "revert to basis disk" kiezen? Of moet ie daarvoor leeg zijn, ik herrinner het mij even niet zo goed.
Verwijderd
CAUTION, THIS ACTION WILL ERASE ALL DATA ON HARD-DISKgladiool schreef op 11 February 2003 @ 16:59:
niet terug? Je kan toch "revert to basis disk" kiezen? Of moet ie daarvoor leeg zijn, ik herrinner het mij even niet zo goed.
of iets in die trend zegtie dan!
Ja je kunt inderdaad alleen terug, als je disk leeg is! Ik heb inderdaad maar ff afgezien van dat, ik heb het gelezen en dat is wel voldoende 
Ik heb overigens, Windows XP en Windows 2000 naast elkaar staan...
Ik heb overigens, Windows XP en Windows 2000 naast elkaar staan...
Pagina: 1