Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Raku
[edit]
Het is ook geen PS/2 poort, maar een Mini-DIN aansluiting
[ Voor 21% gewijzigd door Bigs op 10-02-2003 21:31 ]
Niet logisch, want er staat USB onder.Hazzz-E schreef op 10 February 2003 @ 21:25:
ik denk dat het een s-vhs in/out is
Is het niet mogelijk deze monitor via USB aan te sturen? ipv de standaard VGA.
Was een tijdje terug nogal eens gebruikt (was alleen zwaar brak geloof ik).
Het zou idd kunnen dat het voor de fabriek is om de boel te (eind) calibreren, maar het lijkt me niet helemaal logisch..
Als het aan alternatieve manier van aansturen is zou wel leuk zijn uiteraard, voegt misschien weer wat nieuwe leuke opties toe
Nog ff een plaatje v/d voorkant, misschien dat 'ie iemand bekend voorkomt aangezien ik ze nogal vaak zie.
[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 10-02-2003 21:52 ]
Nee, inderdaad niet logisch. Ook omdat je daar namelijk geen "muis in kunt drukken"...Terw_Dan schreef op 10 februari 2003 @ 21:43:
[...]
Niet logisch, want er staat USB onder.
Je zou voor de gein eens moeten kijken of je zo'n ding kan vinden of lenen ofzo. En dan kijken of je de monitor volledig via USB kan aansturen.
En nog iets, een composite stekkertje is trouwens net iets anders geloof ik of niet
Daarom kun je ook een USB muis simpelweg met een verloopstekkertje op je PS/2 aansluiten.
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
of analoge uitgang voor tv ?
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
de officiele website van hun zou www.hyundaimonitors.com moeten zijn, maar bij mij werkt die link niet...
"Ik heb een 17" Hyundai HL-7770 RD monitor"Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 22:57:
Hey ziet er uit als een Hyundai monitor... heb er zelf ook een voor m'n neus staan, van Tulip... De voorkant ziet er bij mij precies hetzelfde uit, afgezien van een witte ipv grijze powerknop, een tulip logo midden onder, boven de knoppen, en een "TCO 95 Low Emission" logo linksonder op de monitor....
de officiele website van hun zou www.hyundaimonitors.com moeten zijn, maar bij mij werkt die link niet...
goh
Maar zit er ook een mini-DIN poort opVerwijderd schreef op 10 February 2003 @ 22:57:
Hey ziet er uit als een Hyundai monitor... heb er zelf ook een voor m'n neus staan, van Tulip... De voorkant ziet er bij mij precies hetzelfde uit, afgezien van een witte ipv grijze powerknop, een tulip logo midden onder, boven de knoppen, en een "TCO 95 Low Emission" logo linksonder op de monitor....
Of een PS/2 poortje; oftewel een mini-DIN aansluitingBong-One schreef op 10 February 2003 @ 22:59:
dat is een svideo ingang (uitgang?), no doubt!
[ Voor 18% gewijzigd door Spider.007 op 10-02-2003 23:01 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Wat doen die letters USB daar danBong-One schreef op 10 February 2003 @ 22:59:
dat is een svideo ingang (uitgang?), no doubt!
En het boekje vermeld ook al niks..
En als je goed kijkt, SVHS ziet er zo uit ;

Terwijl er bij mij juist zoiets in past;

Da's 4 +1 polen voor de SVHS, en 6+1 voor de "usb/ps/2" op mijn monitor.
Dus svhs valt volgens mij al af..
maarja waar is dan de kabel en eventuele software..
Het is hyundai image quest, oftewel http://www.hyundaiq.com/ of http://www.imagequest.co.kr/Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 22:57:
[cut]
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Input Signal: Video R.G.B Analog
Connector Standard 15 Pin D-sub
Cable £¾1,500mm
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
... <slik>Terw_Dan schreef op 10 February 2003 @ 21:43:
[...]
Niet logisch, want er staat USB onder.
Een monitor aansturen via USB? Kan jij me dan eens vertellen hoe dat in zijn werk gaat? Bestaan er USB videokaarten ofzo dan? Met 'n USB kabel van je USB poort naar die stekker op dat scherm, en *floep* het scherm werkt?
jesus.
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
En dat een VGA signaal ook gewoon een analoog RGB signaal is vergeet je voor het gemak evenMr Double B schreef op 11 February 2003 @ 13:41:
Kijk Dit heb ik dus gevonden op de site over de moninor zal dus wel een RGB ingang zijn
Cable £¾1,500mm
Wel een hoop zinloos gegok hier zeg
Het is zoals eerder al gezegd een DIN-stekkeraansluiting voor de serviceport van de monitor voor de service engineer.
Hij kan hiermee snel de monitorsettings uitlezen en je monitor mee hercalibreren indien nodig.
Ik heb zo'n zelfde plug ook op mijn Iiyama HM903DT/A102GT zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door Kosh66 op 11-02-2003 14:08 ]
Denk dat het dan eerder analoge ingang is voor tvtalin schreef op 10 February 2003 @ 22:30:
mischien een tv-out voor beamer o.i.d. ?
of analoge uitgang voor tv ?
Dan kan je toch wel veilig zeggen dat er ooit een soort van usb hub als OPTIE mogelijk was op deze monitor ??
Dat of dat er een kabeltje was die er voor zorgde dat ie via usb plug&play was .
Maar ik denk toch eerder het eerste
Verwijderd
Nee! USB werkt echt heel anders dan PS/2. In die verloop stekkers zit logica die dat om kan zetten. Maar om te stellen dat USB en PS/2 'ongeveer' het zelfde werkt gaat me wat te ver.Venkeroz schreef op 10 February 2003 @ 22:15:
Maar PS/2 werkt toch ongeveer hetzelfde als USB?
Daarom kun je ook een USB muis simpelweg met een verloopstekkertje op je PS/2 aansluiten.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Klik dan eens hierBigs schreef op 11 February 2003 @ 15:30:
Een monitor die via USB plug en play is? Yeah whateverZe hebben niet voor niks DDC uitgevonden.
En leg mij dan uit wat ze bedoelen met wat er staat bij Plug and Play ?
Geen idee, maar een monitor wordt standaard herkent door DDC, wat daar op die site ook staat. Waar dat USB dan op slaat weet ik niet, maar dat is niet nodig om een monitor te herkennen hoor.Extrada schreef op 11 februari 2003 @ 16:01:
[...]
Klik dan eens hier
En leg mij dan uit wat ze bedoelen met wat er staat bij Plug and Play ?
Bigs schreef op 10 februari 2003 @ 21:30:
Misschien is het een soort service-aansluiting waarmee ze hem in de fabriek of bij reparaties mee af kunnen stellen.
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Nee das niet die plug die hij bedoelt, wat jij laat zien is gewoon een 15 polige sub-d stekker, wat dus gewoon je vga input is.Mr Double B schreef op 11 February 2003 @ 13:41:
Kijk Dit heb ik dus gevonden op de site over de moninor zal dus wel een RGB ingang zijn
Cable £¾1,500mm
Oeps niet gezien dat het 2 pagina's waren
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 19:29 . Reden: ik niet opletten ]
Verwijderd
Ik roep maar wat
Dat je er vandaan een SUB(letters omgedraaid??) aansluiting versplit
[ Voor 2% gewijzigd door nero355 op 11-02-2003 19:58 . Reden: typos veel ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
USB [letters omdraaien]-->> BSU en geen SUBnero355 schreef op 11 February 2003 @ 19:52:
Dat je er vandaan een SUB(letters omgedraaid??) aansluiting versplit
[ Voor 4% gewijzigd door Nobby op 11-02-2003 19:59 ]
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Niet zo letterlijk hé !!!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Maar ik denk idd ook dat een servicepoortje is..zal wel moeten aangezien er verder niks over vermeld wordt, en de voet ziet er ook niet uit of er nog een optionele usb hub in past oid.
Kzie wel