Toon posts:

helppp

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen. ik heb een SB live 1024 en een Desktop theatre DTT2200
alleen mijn voorste boxen werken, wat ik ook probeer.
wie heeft voor mij de oplossing??????

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime
Topictitel
Goed. Jij hebt een boeiend onderwerp, een probleem, of een interessante vraag, en je wilt daar een topic voor openen. Neem er even de tijd voor om een duidelijke topictitel te bedenken. Zo kunnen andere mensen sneller zien of het onderwerp voor hen ook interessant is. En al is een topictitel met allemaal hoofdletters wel lekker duidelijk, het wordt niet echt gewaardeerd, simpelweg omdat dat irritant is. Met een halve topictitel weet niemand meteen wat je bedoelt, en het kan heel wat irritatie opwekken als dat dag in dag uit gebeurt. Begin je topictitel met bijvoorbeeld [MP3] of [CDSPELER]. Zet er dan ook meteen de kern van je vraag bij, want met "[AVI] Hoe moet dit?" schieten we ook niet veel op. Een goede topictitel voorkomt niet alleen irritatie, het zorgt ook voor meer reacties op je vraag.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En welk OS draai je? Al in de FAQ gekeken van Audio, Video & HiFi Forum?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 13:32
Welkom op GoT,

Allereerst wil ik je vriendelijk wijzen op de searchfunctie. Hier kan je je antwoord in 6 van de 10 gevallen terug vinden.
Verder adviseer ik je gebruik te maken van de Faq (bovenaan ieder forum) om foute topics en posts te voorkomen.
Veel postplezier :)

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Je zal met meer info moeten komen. Meer aandacht besteden aan je startpost en je topictitel.

Pas dan trekken we een blik met oplossingen open... :P

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
In control-panel je speakers op quadrofonisch zetten.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Waarschijnlijk vooral met MP3 right? Logisch, MP3 is stereo over het algemeen.

Je kan hoogstens de balans naar achteren schuiven, in jouw geval met Creative Mixer
(zit in Liveware)

Verwijderd

hmmm ik denk dat je de volgende keer je topic-titel even moet veranderen. daar moet namelijk al een gedeelte van je vraag instaan.

en ik denk dat je gewoon even de handleiding moet lezen.
je kan namelijk een instelling veranderen.

nu staat die op 2.1 speakers
die moet je veranderen in 5.1 of 4.1 speakers.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
Nu mag je hier best een probleem voorleggen, maar liever niet op zo'n manier :/ en liever ook niet zonder zelf ook maar een klein beetje te zoeken. Dit probleem komt namelijk zo vaak voor dat we het in een sticky hebben gezet: klik klik en het is tevens terug te vinden door even te zoeken.

Om je op weg te helpen: zet je speaker instellingen in windows op quadrofonisch (4 speaker), doe dit eventueel ook in de creative drivers, zet winamp (onder preferences > output) op directsound)

(gelieve ook even wat faq's door te nemen zoals deze en de faq rn policy van AV)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.