There is no magic.
Anoniem: 60196
Dat zou roelen
Anoniem: 78310
en even een wat meer discussiestemming krijgen hier!!
yes!!!!!
het goede nieuws is in Duitsland aangekomen:
http://www.gamestar.de/news/pc-spiele/action/11595/
http://www.gta3mods.de/news.php
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 78310 op 13-02-2003 22:00 ]
Anoniem: 78635
anyways, ik heb al wat op je eigen Forums gepost over hoe ik je zou kunnen spreken over deze MOD. Ik ben SPAWN van www.MODStack.com en misschien kunnen we samen wat dingen regelen (ook qua 'reclame' voor je MOD e.d.)
Is het mogelijk dat je me contacteerd op mijn emailadress (staat in mn signature)?
Ik kan namelijk nergens een emailadress of wat dan ook van je vinden (vast de bedoeling
Bij voorbaat dank
Anoniem: 25506
straks heb je nog een rechtzaak aan je broek hangen
Anoniem: 78635
Rockstar Games bemoeit zich helemaal niet met dit soort zaken. Er zijn al talloze MODs uitgebracht. Ik heb de Webmaster van Rockstar Games zelf gesproken (moet vaak dingen confirmeren in geval van geruchten enzo, vanwege mn site)Anoniem: 25506 schreef op 13 February 2003 @ 23:36:
vraag me af wat rockstar hier van vindt
Dus daar zal hoogstwaarschijnlijk geen probleem ontstaan. Je moet alleen oppassen met wat voor informatie je in de Readme en de disclaimer van de site zet etc. Het moet wel precies duidelijk zijn WAT er veranderd is.
Maar dat is allemaal voor later.. eerst kijken hoe die MOD verloopt
Anoniem: 77304
Als ik hem open staat er Runtime error 7, out of memory!
Weet iemand wat dat betekent?
ik zal ff een status report voor jullie geven:
Ik ben de hele code qua geheugen aansturing aan het herschrijven.
Het loopt al een stuk stabieler e.d.
Ook ben ik bezig met de layout van het programma. Hier heb ik eigenlijk nog niet veel aan gedaan maar goed.
Ik hoop dat errors als "Out Of Memory" enzo geen probleem meer zijn later, maar het blijft een zware code!
Maar in ieder geval heb ik het nieuws ook al verspreid naar een van de grotere amerikaanse sites: www.gta3hq.com. dat gaat goed.
Description:
This is the first and only multiplayer mod for GTA3! Right now, it's still in early development, but it is looking very nice! Right now, it has 2 player support and only works with vehicles, meaning you won't be able to see the other player if he's out of his car. However, this is a definite must for GTA3 players!
Creator:IJsVogel [maar ik ga dit binnenkort veranderen in GTA3:MTA Team, ok? anders hebben jullie geen credit
Version: 0.1a
Size: 381KB
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 78310 op 14-02-2003 10:03 ]
Anoniem: 78659
I'm writing in English 'cause I'm from Germany and I don't understand Dutch (I'm from southern Germany
I tested the mod yesterday with one of my friends, but the Admin Console on his PC (client) crashed when I activated the Multiplayer-Modus. Could it be the operating system (win2k) causing this?
50-50
--------------------------
Ja, ik heb het gezien DaCoTa, ik dacht al.. die naam komt me bekend voor
Trouwens, zie je elkaar ook in de auto? Ik dacht het wel, toch?
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 78310 op 14-02-2003 10:31 ]
In ieder geval moeten we even over internet proberen ja en misschien zetten we wel een soort masterserver in actie netzoals bij Q3 ofzo..
Je ziet elkaar niet in de auto, IJsvogel. Je ziet gewoon een auto rijden zonder iemand erinAnoniem: 78310 schreef op 14 February 2003 @ 10:28:
Did you first enter a vehicle and stepped out of it then entered a second vehicle and stayed in it (this means, did you did it both?) then it should work.. I Guess...
--------------------------
Ja, ik heb het gezien DaCoTa, ik dacht al.. die naam komt me bekend voor
Trouwens, zie je elkaar ook in de auto? Ik dacht het wel, toch?
---------
Hebben we misschien wat meningen over het masterserver systeem zoals bij Q3, is dat een goed idee? Of werkt dat niet?
Het lijkt mij wel wat
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 78310 op 14-02-2003 10:55 ]
Anoniem: 74137
TIP: Neem een paypal account: er zijn vast veel rijke amerikanen
Nee hoor, Rockstar vind het allemaal wel best denk ik.Anoniem: 25506 schreef op 13 februari 2003 @ 23:36:
vraag me af wat rockstar hier van vindt
Ze hebben voor GTA:London zelfs gebruik gemaakt van het programma GTA CarEdit ofzo, gewoon een gratis programma gemaakt door een fan
Full-stack webdeveloper in Groningen
De eerste buitenlander bij GoT, of niet?
Maar ik vind het nogmaals supah, die mod
als je t niet erg vindt, wacht ik nog ff met downloaden tot t wat verder is gevorderd.
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Hmm de eerste die geen Nederlands spreekt misschien maar echt niet de eerste buitenlander hoorvalentinorossi schreef op 14 February 2003 @ 15:53:
hee leuk,
als je t niet erg vindt, wacht ik nog ff met downloaden tot t wat verder is gevorderd.
nee ik denk ook niet dat jij de eerst buitlander bent wel jammer voor je hevalentinorossi schreef op 14 February 2003 @ 15:53:
hee leuk,
Kittekat.net ....
Neu hoor, in het Dutch Power COws forum komen er regelamtig buitenlanders langs.valentinorossi schreef op 14 februari 2003 @ 15:53:
hee leuk,
Ben benieuwd, ik kan eventueel hosten op mijn XS4ALL webspace (maximaal 2mbit down), misschien dat dat makkelijk is als de mod groter in filesize wordt
Nu kijken waar ik GTA3 heb laten liggen
Waar slaat DAT nou weer opKittekat schreef op 14 February 2003 @ 17:10:
[...]
nee ik denk ook niet dat jij de eerst buitlander bent wel jammer voor je he
Laat dat soort opmerkingen voor je in dit forum
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Ah laat zitten joh, die gozer kan buitenlander niet eens goed spellenvalentinorossi schreef op 14 February 2003 @ 17:22:
[...]
Waar slaat DAT nou weer op
Laat dat soort opmerkingen voor je in dit forum
Een niveau van lik-me-vestje.
besides, dit gaat te off-topic worden.
Anoniem: 75106
tijd om nederland op de kaart te zetten wat betreft game/mod dev...
greets
Kijk dat is nu eens een bericht dat mensen zal bekeren! Ben benieuwd!MaxOW schreef op 14 February 2003 @ 18:09:
k.... 2e filmpje ga ik nu ff editten, dat is echt het toppunt van duidelijkheid dat GTA3 voortaan met multi-player te maken heeft!!!!! (in het filmpje zal een dodo vliegtuig rondrijden, die achtervolgt wordt!!)

Anoniem: 29349
- chatten kunnen jullie beter op #spielerij doen;
- ik zie 1 iemand die de edit knop eens moet ontdekken
- ik zie emailadressen, download verzoeken, downloadsnelheden.
En ik meen toch echt dat het forum voor discussies over games bedoeld was?
dicht...
Dit topic is gesloten.