Af en toe verschijnt er bij mij (net als bij andere XP gebruikers) dat er weer een update is. Ik zeg vervolgens dat hij die moet downloaden. Even laat mag hij die van mij zelfs installeren (jaha). Alles prima. Ik kies natuurlijk niet om de computer opnieuw op te starten want ik zit er dan meestal net achter. Als ik m'n pc dan uiteindelijk wel reboot, dan zijn dezelfde updates er weer! Weer alles uitvoeren zoals hierboven beschreven. Reboot. WEER DEZELFDE UPDATES 
Zo heb ik 2 updates gedurende de afgelopen 2 weken dus al elke dag geinstalleerd
Ik heb geen SP1. Gebruik gewoon IE6. Ik heb dit probleem nooit gehad voor mijn vorige installatie. Het grootste gedeelte van alle updates gaan wel gewoon goed, maar de afgelopen weken willen er dus een paar maar niet "blijven hangen"
Zo heb ik 2 updates gedurende de afgelopen 2 weken dus al elke dag geinstalleerd
Ik heb geen SP1. Gebruik gewoon IE6. Ik heb dit probleem nooit gehad voor mijn vorige installatie. Het grootste gedeelte van alle updates gaan wel gewoon goed, maar de afgelopen weken willen er dus een paar maar niet "blijven hangen"