---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Nee, volgens mij is het allemaal slap gelul
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Maar toch bedankt voor het in de grond stampen van mijn hoop dat ze er eindelijk aankomen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
lol, ik hoop dat ze iig met fm tuner worden geleverd. Wat zullen de 5,10,20 GB versies met hun prijs gaan doen? Ik ben benieuwd. Ik denk dat het wel tijd is voor een nieuwe Ipod, buiten europa dan. De ipod is wat magertjes uitgerust kwa features tov de hedendaagse hightech apparaten. Dat is natuurlijk niet zo gek hij is al wat ouder.Spider.007 schreef op 09 February 2003 @ 23:27:
Als het goed is zorgt een groter buffer voor zowel sneller laden van data als het verhogen van de burst rate. De 30/40 Gb. lijken mij logische opvolgers voor de huidige reeks IPods. In de pricewatch staan ook wel 30/40 Gb. drives van Toshiba; maar dit zijn uiteraardt van die logge 2.5" schijvenEn met de nieuwe hdd's in opkomst moet natuurlijk een hogere datatransfer mogelijk zijn
Maar toch bedankt voor het in de grond stampen van mijn hoop dat ze er eindelijk aankomen
[ Voor 10% gewijzigd door MaDLiVe op 09-02-2003 23:30 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
De 2mb buffer heeft alleen zin als je druk met zo'n disk aan de slag bent, wat niet zoveel nut heeft bij een MP3 speler.
En ach, welke features wil je er nog meer op die er niet zijn?
Een EQ-setting die je zelf kan instellen (én af en toe een vers gezette bak koffie uit je iPod kan geen kwaadchem schreef op 09 februari 2003 @ 23:32:
En ach, welke features wil je er nog meer op die er niet zijn?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Een record feature zou idd _zo_ cool zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Spider.007 op 09-02-2003 23:39 ]
---
helaas heb ik daar verder weinig meer van vernomen, ik heb nu nog een goed werkende iPod en zo heel erg snel zou ik niet naar een nieuwe overstappen...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Een record functie zou ik leuk vinden maar never de nooit niet gebruiken
'Note to self: ff die vervelende admin-bug fixen, niet vergeten om na het werk even snel een doos eieren en een fles cola mee te nemen, natuurlijk een bosje bloemen voor vriendinlief, en ff ma bellen om te feliciteren met verjaardag'
'edit: en de groene containers niet vergeten buiten te zetten'
zeer handig
Maar zonder gekheid, ik denk dat het in bepaalde gevallen wel handig kan zijn (colleges opslaan enzo)
edit:
en in je slaap leren...
[ Voor 14% gewijzigd door The System op 09-02-2003 23:55 ]
Ommelet DU fromage!The System schreef op 09 February 2003 @ 23:55:
ja inderdaad, dan komt die 40 gig ook nog wel van pas.. kan je onderweg naar school je lessen instuderen
edit:
en in je slaap leren...
Als (als) de 30/40GB-versie uit gaat komen, schuift de prijs dan een beetje op? Wordt de 5GB (da's de enige binnen mijn prijsklassebereik, als student met teveel dure hobby's) dan goedkoper, of gaat die er uit?
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
de 5gig wordt al een tijdje niet meer gemaakt hoorTarin schreef op 10 februari 2003 @ 06:01:
[...]
Ommelet DU fromage!
Als (als) de 30/40GB-versie uit gaat komen, schuift de prijs dan een beetje op? Wordt de 5GB (da's de enige binnen mijn prijsklassebereik, als student met teveel dure hobby's) dan goedkoper, of gaat die er uit?
als er nieuwe modellen komen, zal dat denk ik een 20gig en een 40gig worden
en hiernaast zal de 'oude' 10gig ook nog een tijdje door worden gemaakt gok ik...
misschien de ouwe 10gig voor $299, de 20gig voor $399 en de 40gig voor $499
in NL zal dat dus +100 euro per model zijn...
[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 10-02-2003 08:27 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
---
En het was een heel uitgebreid PDFje met ook alle maten, en verdere specificatie's erbij. Alleen van de 2MB buffer heb ik even gemist.
Volgens mij ook. Het enige wat ik aannemelijk vind is een nieuw 40GB model samengaand met een algehele prijsverlaging.chem schreef op 09 February 2003 @ 23:03:
die 2 mb buffer snap ik niet goed wat het voordeel is voor de iPod. 30/40 gb drives kan ik bij Toshiba niet vinden, dus dat lijkt me erg raar. 800 mbit FireWire is kansloos, want die drives halen maar 6-7 mb/sec.
Nee, volgens mij is het allemaal slap gelul
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Wat reden genoeg is om er eindelijk een te gaan halenExirion schreef op 10 februari 2003 @ 10:37:
[...]
Volgens mij ook. Het enige wat ik aannemelijk vind is een nieuw 40GB model samengaand met een algehele prijsverlaging.
---
Met 10GB sla ik al veel meer op dan dat ik ooit draai dus ik ben voorlopig tevreden met wat ik nu hebSpider.007 schreef op 10 February 2003 @ 14:07:
Wat reden genoeg is om er eindelijk een te gaan halen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
nou, ik heb mijn 10gig al tot het randje gevuld...en met een opnamefunctie heb ik toch zeker 20gig totaal nodig...Exirion schreef op 10 February 2003 @ 14:41:
[...]
Met 10GB sla ik al veel meer op dan dat ik ooit draai dus ik ben voorlopig tevreden met wat ik nu heb
maar ik ga zeker niet _nog een keer_ een nieuwe iPod kopen....het moet leuk blijven
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik ook, maar er staan dan ook hele albums en bergen losse nummers op. Als ik van de albums alle matige nummers weghaald dan heb ik misschien nog 1/3 over van wat er nu op staat. Hoe meer ruimte je hebt, hoe meer je gebruikt. Da's met alles zoMooooody schreef op 10 februari 2003 @ 15:52:
nou, ik heb mijn 10gig al tot het randje gevuld...
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
nou...dat probleem heb ik al opgelost door alleen de nummers erop te zetten die ik dus mooi vind...Exirion schreef op 10 februari 2003 @ 16:00:
[...]
Ik ook, maar er staan dan ook hele albums en bergen losse nummers op. Als ik van de albums alle matige nummers weghaald dan heb ik misschien nog 1/3 over van wat er nu op staat. Hoe meer ruimte je hebt, hoe meer je gebruikt. Da's met alles zo
ik heb dus mappen van artiesten en daarin staan alleen de goede nummers (meestal zo'n 20/30 nummers per artiest...ligt er ook aan welke artiest het is)
ik doe dus niet aan albums....gewoon alle liedjes los getagged "naam artiest" - "naam nummer"....werkt het beste bij mij...
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 10-02-2003 17:46 ]
Vooral de algehele prijsverlaging is natuurlijk interessant; ik ga echt geen 40 Gig kopen; maar een 20 Gig voor de prijs van een een 10 Gig lijkt me toch geen slecht idee.Exirion schreef op 10 February 2003 @ 14:41:
[...]
Met 10GB sla ik al veel meer op dan dat ik ooit draai dus ik ben voorlopig tevreden met wat ik nu heb
Met FireWire zou het mogelijk moeten zijn om apparaten zonder computer toch te koppelen. Is het (logisch gezien) mogelijk om 2 IPods muziek naar elkaar te laten pompen?
---
Kwil immers een iPod van 10 gig gaan kopen (genoeg ruimte voor redelijk wat CDs in 256 kbit en het kleinste formaat
En als die in prijs daalt is dat beswel meegenomen
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Je gaat dus een 20 Gig kopen?Okyah schreef op 10 February 2003 @ 19:02:
Das wel handig!
Kwil immers een iPod van 10 gig gaan kopen (genoeg ruimte voor redelijk wat CDs in 256 kbit en het kleinste formaat)
En als die in prijs daalt is dat beswel meegenomen
---
Voor meer info Xserve en Xserve RAID
Ehm... nee
Nja, die 10 gig zou zonder prijsverlaging moeilijk betaalbaar worden en wordt nu misschien wel een bti betaalbaar
De 10 gig versie is ook t kleinst
[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 10-02-2003 23:30 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Spider.007 schreef op 10 February 2003 @ 18:51:
[...]
Vooral de algehele prijsverlaging is natuurlijk interessant; ik ga echt geen 40 Gig kopen; maar een 20 Gig voor de prijs van een een 10 Gig lijkt me toch geen slecht idee.
Met FireWire zou het mogelijk moeten zijn om apparaten zonder computer toch te koppelen. Is het (logisch gezien) mogelijk om 2 IPods muziek naar elkaar te laten pompen?
Dat je ze kan koppelen, lijkt me wel mogelijk, maar hoe wil je de data van de een naar de andere ipod krijgen? Op je PC kan je met je muis bestanden verslepen, maar op je ipod kun je niet zomaar via een knopje duidelijk maken dat een dir of mp3 over FireWire moet worden gestuurd...
Misschien dat nieuwe firmware zoiets wel mogelijk maakt, maar momenteel is het volgens mij nog niet te doen
Dat gaat ook echt niet komen. Om problemen te voorkomen heeft Apple het met de officiele software onmogelijk gemaakt om nummers vanaf de iPod naar een PC te kopieren, ook al weet iedereen inmiddels wel hoe je dat voor elkaar kan krijgen. Neemt niet weg dat Apple copyright problemen wil voorkomen en geen mogelijkheid zal maken om iPod->iPod kopieren te doen. Als je zoiets maakt dan zijn alle HBO's en universiteiten straks iPod-powered MP3-ruilbeurzenLuNaTiC schreef op 11 February 2003 @ 00:05:
Misschien dat nieuwe firmware zoiets wel mogelijk maakt, maar momenteel is het volgens mij nog niet te doen
*The iPod is ripe for an update. We expect to wait at least a couple of weeks before this happens, but the truth is, it could come at any moment. We aren't expecting any major feature updates, just price cuts, bigger hard disks, and perhaps a new accessory or two. Supplies of 5GB and even 10GB iPods are nearly non-existent at retail, and even Apple Store employees are confidentially telling Rumors that they are being told to expect an update Really Soon Now.
---
Ik probeer elke mogelijkheid aan te grijpen om te bewijzen dat ze vandaag nog worden aangekondigt; maar wordt steeds minder hoopvoller......furean schreef op 11 februari 2003 @ 19:03:
Das van MacOSRumors
Das een nou niet heel erg betrouwbare bron
---
Moet ik toch nog een bank beroven om die 10gig in m'n handjes te krijgen
Alone at last
Just nostalgia and I
---
Hehe, same hereSpider.007 schreef op 11 februari 2003 @ 21:52:
Jah ze zitten er wel aan te komen; maar wanneer nouMoet ik straks een 10 Gig halen die gegarandeerd 2 dagen later 100 Euro minder kost ...
Kheb er dus net al 2 koptelefoons voor gekocht
En dan daalt ie niet in prijs!!
Kwil em dit weekend nog kopen als t even kan...
Kben al al m'n CDs aant encoden op hoge bitrates, om dat dingetje uit te proberen
Alone at last
Just nostalgia and I
Should Apple reduce its price on any shipped product within 10 calendar days of shipment, you may contact Apple Sales Support at 1-800-676-2775 to request a refund or credit of the difference between the price you were charged and the current selling price. To receive the refund or credit you must contact Apple within 14 business days of shipment.
Op de Nederlandse Apple Store heb ik er weinig van kunnen vinden. In de verkoopvoorwaarden staat er in ieder geval niks over geschreven.
---
Ik verwacht ze persoonlijk het eerste halfjaar nog niet... Ze verkopen als een trein dus waarom zou Apple nu al met een vervanger komen. De huidige Windows versie is zelfs nog niet eens zo lang leverbaar in Nederland/Europa.Spider.007 schreef op 16 February 2003 @ 22:18:
Nog een kickje dan; mogen we hopen dat de IPod aanstaande dinsdag wel uitkomt; of wordt dat ook niets? Jullie meningen?
Verdorie; dan moet ik er binnenkort toch maar eens een gaan halenExirion schreef op 16 februari 2003 @ 22:20:
[...]
Ik verwacht ze persoonlijk het eerste halfjaar nog niet... Ze verkopen als een trein dus waarom zou Apple nu al met een vervanger komen. De huidige Windows versie is zelfs nog niet eens zo lang leverbaar in Nederland/Europa.
---
Het 'ergste' wat er denk ik kan gebeuren is dat er een nieuw model met 40GB bij komt, en dat alle modellen goedkoper worden. Dat risico loop je natuurlijk altijd.Spider.007 schreef op 16 February 2003 @ 22:27:
Verdorie; dan moet ik er binnenkort toch maar eens een gaan halen
Ik heb voor besloten maximaal 500 Euro uit te geven aan dit speeltje; en momenteel betekend dat dat ik de 10 Gb. zou kunnen halen; en als ik MacRumors moet geloven dan zou ik voor dat geld inderdaad binnen niet al te korte tijd de 20 Gb. voor dat geld kunnen halen. Het is een moeilijke keus, ik heb nog nooit zolang gewacht met het aanschaffen van een stuk hardware...Exirion schreef op 16 February 2003 @ 22:32:
[...]
Het 'ergste' wat er denk ik kan gebeuren is dat er een nieuw model met 40GB bij komt, en dat alle modellen goedkoper worden. Dat risico loop je natuurlijk altijd.
---
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ze gaan volgens mij nog steeds als warme broodjes, dus een update is nog niet nodig..
Alone at last
Just nostalgia and I
En over een halfjaar zit je zeker nogsteeds te wachten?Chillmeister schreef op 17 februari 2003 @ 10:42:
zat te denken om de 20gb versie te kopen maar ik ga toch een weekje wachten want dat kan geen kwaad
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Mary Wana schreef op 17 February 2003 @ 10:56:
zijn die 40 gb versies al te koop ergens ?
Lees de draad voor je blaat
Verwijderd
Dat ze met een kleuren scherm uit komen.. en dat het dan mogelijk is om bijvoorbeeld. Avis enzo te kunnen bekijken op je Ipod...
Klopt dit ?!
Verwijderd
waarschijnlijk niet. Dit is namelijk zo'n aanslag op de batterij dat er eerste daarvoor een nieuw systeem zou moeten komen, ik reken er iig niet op.Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 18:43:
misschien blaat ik nu wat, maar ik had laatst ergens gelezen.
Dat ze met een kleuren scherm uit komen.. en dat het dan mogelijk is om bijvoorbeeld. Avis enzo te kunnen bekijken op je Ipod...
Klopt dit ?!
kan ik mooi voor een wat gunstigere prijs een 20GB halen
Ik vind dat ik een aardig grote mp3 verzameling heb. Maar 40GB? Dat krijg ik nooit vol met goede muziek
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
een niet nader te bepalen tijd betekent niet binnenkortfurean schreef op 17 februari 2003 @ 15:48:
Op www.macrumors.com en www.thinksecret.com word er beweert dat er in een nog niet nader bepaalde tijd, maar wel binnenkort dus, een nieuwe iPod uit komt. ThinkSecret had van de vorige keynote 90% goed van de voorspellingen. Is een beetje betrouwbaar dus.
en zo'n voorspelling kan ik ook doen
luister mensen: binnen niet nader te bepalen tijd zal de G5 zijn intrede doen
http://www.envestco2.com/macwhispers/archives/000029.php
---
nee maar ik heb geen haast bij het kopen dus kan net zo goed een weekje wachtenExirion schreef op 17 February 2003 @ 10:50:
[...]
En over een halfjaar zit je zeker nogsteeds te wachten?
Verwijderd
Ik ga even contact op nemen met mijn apple leverancier. misschien weten hun wat meerchem schreef op 18 februari 2003 @ 08:49:
Ik gok erop dat er 80% kans is dat er vandaag 10/20/40 Gb iPods komen, en een iets grotere powerbook (.2" erbij, niet de 17").
<refresh>
<refresh>
<refresh>
etc.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Nja, nu maar hopen dat het nog laaaaang duurt
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Oke bedankt, ik wou ze net even e-mailen, maar als ze dat toch niet bekent maken is dat nogal zinlooschem schreef op 18 februari 2003 @ 09:52:
je Apple leverancier weet dat ook pas vanmiddag, Apple meldt dat nooit vooruit.
Als ik de rumor sites mag geloven dan gaat de update golf van apple gewoon door! Dan komen er namelijk vanmiddag nieuwe iPods, en komt volgende week de 15,4" aluminium Powerbook.
De iPods komen er waarschijnlijk in 10GB , 20 GB en 40GB. de 20GB heeft nu precies hetzelfde formaat als de laatste 10GB versie.. en de 40GB wordt net zo dik/dun als de 20GB nu is. (dat hebben de sites gebaseerd op de specs van Toshiba). Dit wordt waarschijnlijk de laatste update voordat hij helemaal aangepast gaat worden.. (misschien wel videoPod, maar daar hebben we al genoeg over gelezen).
De nieuwe PowerBook wordt ietsje groter (.2") en gaat waarschijnlijk naar dezelfde formaat verhouding als de 17" heeft, (van ongeveer 3:4 naar 16:10). en hij komt natuurlijk in de nieuwe behuizing, en naar alle verwachting krijgt hij dezelfde specs als zijn grotere broer. (1GHz, DDR, AE, FW800). Naar alle verwachting blijft ook de titanium PowerBook nog tot juni beschikbaar, zodat er ook nog een PowerBook te koop is die OS 9 kan blijven draaien!!
Dat wordt afwachten dus..
Bronnen:
Macrumors
Spymac
Thinksecret
Apple to announce updated iPods, sources say
By Nick dePlume, Publisher and Editor in Chief
February 17, 2003 - The weeks following Macworld Expo/San Francisco have brought Mac users a whirlwind of new Apple product releases, with updated Power Macs, iMacs, and Xserves announced in the last month. Sources say that an iPod update is definitely in the pipeline, and could be the next announcement.
At this time, we are unable to solidly confirm the exact specifications of the new iPods, and cannot commit to a specific release date. However, it appears that the refresh will provide a bump to the size of the hard drive -- bringing the product line to 10, 20, and 40 GB -- while maintaining the current form factor and core feature set.
---
12 over 12, en nog nix...botoo schreef op 18 februari 2003 @ 10:00:
Als zo rond een uur of 12 (Ned.tijd) de Apple sites wereldwijd plat gaan, dan kan je leuke nieuwtjes verwachten
<refresh>
<refresh>
<refresh>
etc.
[ Voor 12% gewijzigd door PanMan op 18-02-2003 12:11 ]
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Zou wel mooi zijn, heb ik precies m'n loon gehad.. en kan ik der meteen 1 kopenfurean schreef op 18 February 2003 @ 12:23:
Ik denk dat vandaag de PowerBook komt en volgende week de iPod. Of misschien word het wel een maandag.
een powerbook?? mooi loon danSa1 schreef op 18 February 2003 @ 14:38:
[...]
Zou wel mooi zijn, heb ik precies m'n loon gehad.. en kan ik der meteen 1 kopen
hehe
Ik denk dat hij het heeft over de iPod
En dat loon is ook wel leuk voor een week, imo
Maar is toch een stuk betaalbaarder
Maar ik vind het oneerlijk!
Ik ga echt hard huilen als er nu spoedig een 20 gig versie uitgebracht wordt met de prijs en het formaat van de 10 gig versie
Alone at last
Just nostalgia and I
ach ja life sucksOkyah schreef op 18 februari 2003 @ 15:12:
[...]
Ik denk dat hij het heeft over de iPod
En dat loon is ook wel leuk voor een week, imo
Maar is toch een stuk betaalbaarder
Maar ik vind het oneerlijk!
Ik ga echt hard huilen als er nu spoedig een 20 gig versie uitgebracht wordt met de prijs en het formaat van de 10 gig versie
Nou, nou, niet zo onaardig
Kheb vorige woensdag middag een iPod gekocht, 10 gig voor 500 euro en die heb ik genomen omdat ik me de 20 ECHT niet kon veroorloven en omdat dit de kleinste (in formaat) versie was
En als dus nu of volgende week een nieuwe wordt aangekondigd met de prijs die ik aankon en het formaat dat ik wilde en de capaciteit die ik eik wilde... dan vind ik dat beswel naar...
Tis beswel iets anders dan dat de videokaart die net uit is binnenkort weer overtroefd wordt imo > Daar weet je dat je dezelfde kaart een maand verderop voor minder kan krijgen en een snellere voor hetzelfde.
Ik dacht dat het met dit soort apparaten (en zeker met apples
Alone at last
Just nostalgia and I
ik denk ook nog steeds dat het niet zomaar zal gaan gebeuren hoorOkyah schreef op 18 februari 2003 @ 15:23:
[...]
Nou, nou, niet zo onaardig
Kheb vorige woensdag middag een iPod gekocht, 10 gig voor 500 euro en die heb ik genomen omdat ik me de 20 ECHT niet kon veroorloven en omdat dit de kleinste (in formaat) versie was
En als dus nu of volgende week een nieuwe wordt aangekondigd met de prijs die ik aankon en het formaat dat ik wilde en de capaciteit die ik eik wilde... dan vind ik dat beswel naar...
Tis beswel iets anders dan dat de videokaart die net uit is binnenkort weer overtroefd wordt imo > Daar weet je dat je dezelfde kaart een maand verderop voor minder kan krijgen en een snellere voor hetzelfde.
Ik dacht dat het met dit soort apparaten (en zeker met apples) iets minder snel ging en die introductie werd door velen hier als enkel een gerucht afgedaan > Daar ben ik dus vanuit gegaan en ik heb een 10 gig aangeschaft.
This is the Way.
HIValicious schreef op 18 February 2003 @ 16:17:
Any word on the pods yet?
anders kijk je zelf ff op de site?
|_____vakje______|
Based on multiple pieces of information from Apple's supply channels, we are doing something we cannot recall a rumor/speculation site ever doing before: making a flat, unequivocal prediction of an Apple product release. Let the proverbial chips fall where they may.
On Tuesday, February 25th, 2003, Apple will announce the immediate availability of an updated line of iPods. Features will remain the same as today's 'Pods, with the only changes being hard disk capacity, and that all models will now have a solid state scroll wheel. The new line will include:
10GB iPod @ $299.00
20GB iPod @ $399.00
40GB iPod @ $499.00
Apple's marketing theme for the new line will be based around the simple truth that, suddenly, the same money buys twice the song capacity.
---
Hoe staat het trouwens met de betrouwbaarheid van deze rumor site? Ik heb er nog niet zo heel veel van gehoord eigenlijk. Alleen wat over de PowerBook's enzo.
Verkijk je niet op die dollarprijzen. De 20GB was voorheen ook 499 dollar, maar 649 euro. De rest van de modellen was standaard 100 euro meer dan het dollarbedrag.furean schreef op 23 February 2003 @ 22:25:
Hmm, ik vind het wel erg goedkoop voor de 40GB....maar natuurlijk heel erg luek las het waar zou zijn!
Das zeker waar. Ook al is de Euro ongeveer net zoveel waard als de dollar. Er komt helaas nog wat boven op die dollarprijzen. Joost mag precies weten waarom dat altijd zo is.Exirion schreef op 23 February 2003 @ 23:22:
[...]
Verkijk je niet op die dollarprijzen. De 20GB was voorheen ook 499 dollar, maar 649 euro. De rest van de modellen was standaard 100 euro meer dan het dollarbedrag.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Maar ik vind het alsnog goedkoop, ook als je kijkt naar FireWire HD's met 40GB.
Vind 10 al erg overdreven veel, al die gigabytes aan mp3 beluister je toch niet allemaal
Kben al over de 5 gig heen en der zit niet 10 gig op een 10 gig iPod > 9.2 gig...
Ik hoop nog steeds dat die nieuwe versies niet nu komen
En de 10 gigs zouden dan net zo duur worden als de 5gigs nu!
Kdenk niet dat er dan nog 5gigs gemaakt worden, hoor
[ Voor 26% gewijzigd door Okyah op 25-02-2003 00:53 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
En wat is er erg aan als je bijna twee keer zoveel opslag krijgt voor dezelfde prijs?!
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Anywayz, tot op nu in ieder geval nog niks dus
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
En de MacWorlds die er eerst waren, daar werden ook niet altijd de nieuwe producten op een dinsdag geintroduceert. Ik denk eigenlijk dat het gewoon toeval was/is.
En ze introduceren wel op Amerikaanse tijden dus meestal is het op een later tijdstip dan je zou denken.
---
Verwijderd
I thought this was kind of interesting...I purchased an 20 GB ipod from Dell about a month ago-the unit I received was defective and so I called Dell and requested an RMA # to exchange it for a new one. I placed my order with Dell for a replacement ipod last Tuesday (2/18). Well, I received a phone call on Friday (2/21) from Dell informing me that a replacement unit might not be available until March 14th. Hmmmmm. me thinks we're going to see some new ipods very soon.
bron : http://www.envestco2.com/macwhispers/archives/000032.phpIt's obviously going to be March 14 or later. And expect some cosmetic changes to the whole line-up, including the 10gb 'Pod. That's why they're trying to get rid of the old ones
Lijkt me dat we nog evn moeten wachten. Als ze vandaag uitkomen en de prijs dropt inderdaad , dan koop ik per direkt de 10gb.
Yup
Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 13:54:
[...]
[...]
bron : http://www.envestco2.com/macwhispers/archives/000032.php
Lijkt me dat we nog evn moeten wachten. Als ze vandaag uitkomen en de prijs dropt inderdaad , dan koop ik per direkt de 10gb.
Jah, je kan je nu af gaan vragen hoe geloofwaardig dat nu eigenlijk isOn Tuesday, February 25th, 2003, Apple will announce the immediate availability of an updated line of iPods
---
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
NEE!
Nja, ik hoop t niet
En anders had iemand dit vast al eerder gekicked, toch?
Alone at last
Just nostalgia and I
Zie ook http://forums.appleinside...bb=get_topic&f=1&t=003088Breaking iPod News!
Go get Nancy Drew!
Apple has dropped a big clue as to the nature of the iPod's next update. I received an Apple email this evening informing me that ordering a 10 GB iPod through the Apple online store before March 14 would be rewarded with a free XtremeMac Get Connected Kit (whoop-dee-do).
Why is this important?
The deal is only good on the 10 GB iPod, which is the only model rumored to stay the same (with the exception of a minor price drop) at the line's next revision.
This suggests that the iPod line will be revised before March 14.
More importantly, this appears to confirm rumors that the next iPod revision will be minor, that the 10 GB iPod will not change in any way, shape, or form, that the 5 GB iPod will be discontinued, and that the 20 GB iPod will change somewhat (rumors have it slimming down to the size of the 10 GB model).
:: Chris 7:50 PM [+] ::
---
Verwijderd
14 Maart hoorde ik al een maand geleden, dus dat klinkt vrij aannemelijkSpider.007 schreef op 04 maart 2003 @ 21:16:
Nu komen ze weer voor 14 maart.... we blijven erin geloven
[...]
Zie ook http://forums.appleinside...bb=get_topic&f=1&t=003088
Dit topic is gesloten.
![]()