msn disconnect telkens

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 15:29

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Hi,

Sinds een paar dagen doet mn msn super vreemd. Disconnect automatisch om de paar minuten en gaat ook automatisch na 15 seconden ofzo weer online. Geen idee waar het aan kan liggen. Ik lees hier veel over de combinatie met andere internet toepassingen, maar volgens mij is het dat niet. Ik gebruik wel sinds een tijdje Tillian Pro 1.0, maar daarvoor doet ie dit ook al, bovendien blijft ICQ gewoon wel geconnect....

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-05 07:08
welke provider heb je?

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
chello

Verwijderd

Ik heb wel een idee waar het misschien aan zou kunnen liggen, maar weet het HELEMAAL niet zeker. Wanneer msn verbinding maakt met de server wordt deze meteen doorgestuurd naar een andere server. Het zou zo kunnen zijn dat deze server gecached wordt, zodat je altijd met dezelfde server verbinding hebt. Mocht dit nu een brakke server zijn, of een met oude software of whatever, dan blijft dit probleem.

Nogmaals, kweet niet of dat dit gecached wordt en ook niet, wanneer dit is, hoe deze cache te legen...

Verder: wat heb je voor OS en welke versie van MSN (en Windows Messanger of MSN Messenger) ?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Mijn MSN disconnect zonder dat ik het in de gaten heb, pas wanneer ik iemand wat wil sturen, of mijn status wil veranderen, zegt ie ineens dat ik me moet aanmelden

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Nou ik gebruik dus Trillian Pro 1.0, dus ik weet niet watvoor MSN daarachter draait, watvoor protocol ofzo... Gebruik WinXP. Dat cachen kun je zeker niet uitzetten dan... of ligt het misschien gewoon aan de brakke verbinding met chello... dat ik geduld moet hebben....

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:12
Same here, en disconnect altijd bij het sturen van berichten of het veranderen van me nick...
btw een 12move 56k6 :( account

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:36
hmm , hiero geen probs

@home , winXP pro Sp1

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

heb ik ook wel last van, wil je bijv de status weillen veranderen en dan wordt je er ofgegooid. Of dat als je net een bericht aan het typen ben dat je dan opeens zo'n geluidje van windows hoort en dat je er dan ook afgegooid word :(

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• holoX
  • Laatst online: 14-05 18:25
Kan ook zijn dat je upload ff dicht zit, dit had ik vandaag een paar keer omdat ik wat zat te uppen. Ik kreeg dan de melding dat ik niets kon versturen omdat ik niet aangemeld was.
toen ik klaar was met uppen kon ik weer op msn en ik zit er nu weer 3 uurtjes achterelkaar zonder disconnects op :)

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Ik gebruik dus Trillian Pro 1.0 en heb sinds gistermiddag ook al problemen. Voor zover ik inmiddels weet ligt het niet aan trillian, ik heb net msn messenger 5.x gedownload en wordt net alweer gedisconnect. ;(

hmmz

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb er ook last van het laatste uur.
en hiervoor (heel de ochtend eigenlijk) had een meisje uit me lijst er ook last van, elke minuut ging ze offline/online, zij heeft chello
(ik ook)
ik gok dat het probleem bij chello ligt

Verwijderd

Het vreemde bij mij is, dat ik mezelf meestal op 'afwezig' zet. Dan zet ik mijn beeldscherm uit en een paar uur later weer aan en dan sta ik bij msn weer 'online'. Dit gebeurt mij nu steeds vaker. Ook een bekend probleem?

Verwijderd

Bij mij thuis ook geen problemen....

Verwijderd

Mja ik heb dat ook weleens wanneer je je status wil veranderen, of iemand een message stuurt dat je opeens afgemeld ziet staan.. je bent dan wel al veel eerder afgemeld op 1 of andere manier.. maar pas als je iets met msn doet zie je dat je afgemeld bent.

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik heb het ook (met hccnet adsl) maar alleen als ik emule aan heb staan of aan het uppen ben. Daardoor komt het volgens mij ook door.

Ja doe maar.

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
firewall? (zit ook 1 in winxp die je uit kunt zetten)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik gebruik Trillian Pro 1.0 en mijn vriendin gebruikt, via dezelfde verbinding, MSN5. Beide programma's doen de laatste dagen heel erg vaak een DISconnect. Na deze DISconnect is het soms ook moeilijk om weer online te komen. Ik geef iedere keer Kabelfoon de schuld, maar nu ik dit zo lees ligt het ditmaal niet aan Kabelfoon.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

dMSN werkt ook niet ?

Verwijderd

ik heb er ook last van...en heb xs4all
ik zet em op afwezig....dan meld hij zelf af en ook weer aan na een tijdje

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Galaxis schreef op 09 February 2003 @ 20:45:
hmm , hiero geen probs

@home , winXP pro Sp1
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 16:30:
Bij mij thuis ook geen problemen....
Ja, iedereen die er geen last van heeft ook melden :|

En ik heb soms ook het probleem. Maar alleen wanneer ik bijvoorbeeld mijn server reboot (NAT).
En wanneer ie dan weer up is, en ik stuur een bericht dan krijg ik ook ineens " you`ve been disconnected"

Lijkt mij dus, dat de verbinding dan ff weg is, maar niet lang genoeg zodat MSN dat door heeft.

Verwijderd

hier ook probleem (MSN 5.0 ) win XP achter NAT servertje, planet ADSL basic maar.... allee problem als e-mule aanstaat. als ik die afzet dan doet ie t gewoon goed

Verwijderd

sinds ik de nieuwe versie [5.0] erop heb wordt ik er ook wel eens zomaar afgegooid, maar alleen als ik niet met iemand aan het praten ben.

Verwijderd

Same here... Hier trouwens met 4.7. Kreeg net zelfs zo'n Messenger bericht van één of andere 'enlargement' site, je weet wel wat ik bedoel nu denk ik. Gaat lekker daar bij MS.

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb ik ook vaak last van als ik met kazaa (lite) aan het downloaden ben :(

Wanadoo Free - 56k modem, Had ergens gehoort dat het aan de time-out lag, dat die te kort is. Iemand die dat kan confirmen?

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

stokkie schreef op 10 February 2003 @ 18:34:
[...]

[...]

Ja, iedereen die er geen last van heeft ook melden :|

En ik heb soms ook het probleem. Maar alleen wanneer ik bijvoorbeeld mijn server reboot (NAT).
En wanneer ie dan weer up is, en ik stuur een bericht dan krijg ik ook ineens " you`ve been disconnected"

Lijkt mij dus, dat de verbinding dan ff weg is, maar niet lang genoeg zodat MSN dat door heeft.
MSN heeft idd een zeer lange time out nodig om te zien dat je niet meer verbonden bent met de service.
Verder heb ik niet precies een idee wat het kan zijn, ik heb andere mensen ook wel in me lijst met het probleem, diegene heeft het met 56K6 en adsl.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 19:55:
Same here... Hier trouwens met 4.7. Kreeg net zelfs zo'n Messenger bericht van één of andere 'enlargement' site, je weet wel wat ik bedoel nu denk ik. Gaat lekker daar bij MS.
Uhh dat is niet van msn, dat is de messenger service.. dmv net send enzo

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09-2025
Nou, ik heb hetzelfde probleem met MSN, heb het met 6.0 en 6.1..

Toevallig ben ik vandaag (lees half uur geleden) naar demon gegaan. dus ik dacht nou heb ik dat irritante met msn ook niet meer, maar dat heb ik dus nog steeds.

ik denk dat het te maken heeft met bepaalde programma's die aanstaan..de ene keer disconnect ie wel andere keer lijkt het of ie het niet doet..maarja soms dan hoor ik van andere kap is met aanmelden steeds terwijl ik dus niets doe :)

zou het ook je firewall kunnen zijn, ik gebruik mcafee.... maar ja eerst helemaal geen probs mee dus zal wel niet daaraan liggen..

PS. DEMON ROCKS :P

[ Voor 18% gewijzigd door Damocles.NL op 18-03-2004 23:36 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

MSN heeft gewoon ff troubles, om daar een topic nou een jaar voor omhoog te kicken is wat overdreven. Zie ook:
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.