ik ben van plan de water set te kopen van klax dangerdan met vga en hdd koeling maar lees overal dingen over een peltier waar heb je die voor nodig en moet ik zo'n ding kopen
Verwijderd
Nee, voor meer info verwijs ik je toch echt door naar de search of sites als waterkoeling.nl
In de Die-Hard Overclocking & Cooling FAQ staat bijna onderaan wat een peltier is, wat het doet enz. Maar ik zal je vast vertellen dat het iets is wat je NIET moet gebruiken als je niet volledig weet wat er bij komt kijken.
Als je na het lezen toch een peltier wilt gebruiken, kan je je vragen het beste hier plaatsten.
Als je na het lezen toch een peltier wilt gebruiken, kan je je vragen het beste hier plaatsten.
Inderdaad, die threads en tips had je zelf ook kunnen vinden door bijvoorbeeld op 'peltier' te zoeken @ GoT.
Nest time zouden we het tof vinden als je zoiets zelf uit probeert te zoeken (met behulp van de search en FAQ's )
Nest time zouden we het tof vinden als je zoiets zelf uit probeert te zoeken (met behulp van de search en FAQ's )
Dit topic is gesloten.
![]()