Verwijderd

Lijkt me wel leuk :) Alleen ik moet vanuit hartje Friesland komen.... :)

Verwijderd

Rijden daar treinen dan? Of bussen :) Obviously hebben jullie al wel internet, dus de beschaving is in dat stukje Friesland wel doorgedrongen :P Maar goed, the more, the merrier, als er tenminste nog animo is. :|

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:46

Wok

Dakloos...

Animo vanuit hier (Zwolle) is er nog steeds! ;) Alleen komt 29 februari me niet uit in verband met werk. Als besloten wordt op een zaterdag te gaan 'shooten' dan wil ik dat graag wel ruim twee weken van tevoren weten, zodat ik die dag vrij kan krijgen van mijn werk. Doordeweekse dagen vormen tot nog toe geen probleem voor me. :)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Hmm, kan wat mij betreft natuurlijk ook wel op latere weekends, maar 29e komt mij toevallig wel goed uit. Het is organisatorisch gezien wel beter om het ietsie later te plannen, zodat de mensen meer tijd hebben dit soort dingen te plannen :) Maar goed, moet maar eens beslist worden. Ik mail de topicstarter wel ff.

• bipo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-02 09:27

bipo

TomV

Alleen komt 29 februari me niet uit
bij mijn weten wordt zaterdag 29 maart bedoeld.

We learn from our past, we live in the present, we develop for the future

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

bipo schreef op 22 februari 2003 @ 07:37:
[...]
bij mijn weten wordt zaterdag 29 maart bedoeld.
En ik ben zelfs bang, gezien de voortgang en definitieve plannen, dat het maart 2004 gaat worden.

Gezien de prettige weersomstandigheden van de laatste tijd, hebben we een kans laten liggen.

Maar we kunnen het proberen op b.v. zaterdag 21 maart in Utrecht (heeft iemand een thema, of leuke plek om foto's te maken, of heeft iemand connecties om op een rangeerterrein van de NS te fotograferen?)
Wie kan er een laptop meenemen om tussentijds fotovergelijk te doen?
Welke camera's worden er meegenomen? (ik kom zelf met een Dimage 7)

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Als er een datum en plaats gepriktm worden dan komen de mensen, de camera's en de ideeën vast wel!

Goed idee dat van de NS rangeerterreinen.

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Verwijderd

Zaterdag 21 maart 2004? Hmm, kan wel hoor. Maar inderdaad, even nadenken over een goede datum en dan minstens een maand van te voren, connecties regelen ed. Dan nieuw topic. Ik heb op zich geen connecties daaro. Ik zal wel naar data kijken, een dezer dagen (dit weekend zit ik dus in Utrecht, geen tijd om data te checken.)

NS rangeerterrein is inderdaad leuk! En het spoorwegmuseum :)

• MrE

MrE

Ok!

Een datum waar we ons op kunnen richten (en die een maand vooruit ligt) Zaterdag 5 april (om ook de werkende Gotter een kans te geven eventueel zondag 6 april)

Treinen als thema (goed idee van dat museum Berran ( http://www.spoorwegmuseum.nl/ )
Zaterdag en zondag open van 11.30 tot 17.00 uur.
Alhoewel ik zelf een 'echt' spoorwegemplassement leuker zou vinden, dus hoop ik dat er nog een Gotter is met connecties (maar beggars can't be choosers).

Gezien de openingstijd van het museum lijkt het mij een goed idee om te verzamelen op Utrecht CS om 11.00 uur

Zo, de kop is er af.
Let's say, dat we een meeting hebben als er 10 Gotters meegaan.

Verwijderd

5 april ben ik naar Dortmund. Dus je kan mij niet meerekenen..

Utrecht is op zich wel goed, kan ik zo komen met de trein.

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:01

vanDaal

-ismeereentje

Ik zou op zich wel kunnen.

Mochten er nog meer mensen kunnen, open dan even een nieuw topic met daarin de definitieve datum/tijd/plaats. Dat valt iets meer op.

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

5 april ben ik jarig dus gaat ook niet door voor mij :)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Verwijderd

Ik vier mn verjaardag dan waarschijnlijk ook... (verjaardag is 9 april). Dus ik kan ook niet... :(

• MrE

MrE

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 10:51:
5 april ben ik naar Dortmund. Dus je kan mij niet meerekenen..

Utrecht is op zich wel goed, kan ik zo komen met de trein.
&
Firecow schreef op 28 February 2003 @ 11:57:
5 april ben ik jarig dus gaat ook niet door voor mij :)
&
Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 12:17:
Ik vier mn verjaardag dan waarschijnlijk ook... (verjaardag is 9 april). Dus ik kan ook niet... :(
Dat is fijn om te weten (Firecow en Bluhhhh alvast gefeliciteerd), maar het draagt helaas niets bij aan de haalbaarheid van de meeting.
Wat ik graag wil weten is of jullie graag mee willen, en bijvoorbeeld een andere datum voorstellen (week eerder of later bijvoorbeeld).
Als dan blijkt dat er teveel Gotters niet kunnen, dan kunnen we de richtdatum die ik aangaf naar die week eerder of later verschuiven.

Dus kan je niet, dan alleen reageren als je een alternatief aan wil dragen rond de richtdatum die ik noemde.

Als je kan komen, geef dan ook even aan welke camera je hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door MrE op 28-02-2003 13:09 . Reden: de gevulde kip, spinazie en gekookte aardappels graag, en het frambozen-cake toetje. ]

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02 11:24
Zit op dit moment met gescheurde kniebanden thuis, maar als ik op 5 april kan lopen (zonder krukken) wil ik zeker wel komen... Dan kom ik met een G2

Denk dat we best wel leuke locatie hebben, maar als iemand nog via-via kan regelen dat we ook op een 'echt' spoorwegemplassement terecht kunnen lijkt me erg leuk erbij!

• MrE

MrE

Kijk, zo mag ik het horen ;)
gewond , maar enthousiast

Beterschap overigens

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 12:18

miekol

erm

MrE schreef op 28 February 2003 @ 14:21:
Kijk, zo mag ik het horen ;)
gewond , maar enthousiast

Beterschap overigens
Dat vind jij wel leuk als mensen gewond zijn he? >:)

Maaruh 5 april zou ik in principe wel kunnen

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
5 April is imho best, ik heb een Finepix 2800z :)

• bipo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-02 09:27

bipo

TomV

Tja, ik kan 5 april wel, maar 29 maart komt me beter uit. Ik neem trouwens m'n Nikon Coolpix 5700 mee.

We learn from our past, we live in the present, we develop for the future

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik wil ook wel komen, maar is het erg om een gewone cam mee te nemen.. vind het gewoon leuk om te fotograferen :)

5 april kan ik ook wel vrij voor krijgen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• MrE

MrE

Dit gaat er meer op lijken.

De lijst tot dusver:
vanDaal
RedHead (indien genezen)
miekol
JOYR1D3R
bipo
Gitaarwerk
MrE

29 maart is eventueel bespreekbaar omdat Binne, Bluhhhh en Firecow dat eventueel beter uitkomt, maar alleen als dat ook uitkomt voor de mensen die nu al positief hebben gereageerd op de datum van 5 april.
Gitaarwerk schreef op 28 February 2003 @ 15:49:
ik wil ook wel komen, maar is het erg om een gewone cam mee te nemen.. vind het gewoon leuk om te fotograferen :)

5 april kan ik ook wel vrij voor krijgen
Al neem je een mobieltje met camera mee, dat maakt mij niets uit. Ik zie deze dag ook als uitgelezen moment om ervaringen en tips uit te wisselen.

Eens kijken hoe ik Athlonmkf kan bereiken om een nieuw topic te openen

[ Voor 35% gewijzigd door MrE op 28-02-2003 15:58 . Reden: een roti rundvlees speciaal en twee mazaa mango ]

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

In principe kan ik op zowel 29 maart als op 5 april.

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

• Wok
  • Laatst online: 15:46

Wok

Dakloos...

Mijn Canon PS S40 en ik hebben een sterke voorkeur voor 5 april! :)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Ook ik kan niet op 5 april; dat zijn er dus al drie die dan niet kunnen.
Elke andere datum is goed wat mij betreft; de latere maart data werden algenoemd eerder.
Ik kom zeker en neem mijn finepix s304 mee.

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03 18:02

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Ik heb best grote interesse in de dag opzich, ....alleen ik ben getrouwd en mijn vrouw is jarig op 5 april. Dus weinig kans.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• maca
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2022
Ik heb interesse en hoogstwaarschijnlijk ook tijd op 5 april en/of 29 maart.
Dimage 5

Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z

• DJSmiley
  • Laatst online: 27-02 14:05
Lijkt mij ook wel wat.... Spoorwegmuseum idd wel cool, zullen ook wel modelbanen zijn, dus ook voor macrofoto's...

en een rangeerterrein zou idd helemaal :9~ zijn... of werkplaats oid, best de moeite waard om ff te informeren...

Broertje is iig helemaal gek van treinen, dus die gaat iig mee dan ;)

Tenslotte kan ik eventueel wel laptop meenemen.... dus dan kunnen we ook pics overzetten/uitwisselen. (writer zit erbij in). Heb alleen een smartmedia lezer, andere formaten moet iemand dus ff lezers/drivers meenemen.

Digicam... tja :( l33t 1.3mpixel, of een betere tegen die tijd, want mn cam is atm beetje dood. ( [rml][ Digicam] Olympus: Vastlopers?[/rml] ) :( :(

• MrE

MrE

Na het weekend komt de grote sprong voorwaarts blijkt wel.

@ Montana, Kan je dan eventueel de 29 ste?

Kan iemand overigens Athlonkmf bereiken? Op zijn mail (Athlonkmf at tweakers.net toch?) wordt niet gereageerd, en gezien de potentiele komers, lijkt een nieuw topic mij wel verstandig.

De stand zover:
vanDaal
RedHead (indien genezen)
miekol
JOYR1D3R
bipo
Gitaarwerk
Merlijn_merlin
wokmaster
maca
DJSmiley (+ support act ;) )
PuCK
MrE

[ Voor 4% gewijzigd door MrE op 03-03-2003 15:33 . Reden: een tomatensoep, de 500gr steak met en een dame blanche ]

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:05

Puck

W32.Deadcode.A

Ik wil ook MEE!! Ik kan in principe alle dagen op een zaterdag of zondag ( neem ik gewoon vrij van me werk :D).

[ Voor 3% gewijzigd door Puck op 03-03-2003 14:39 ]

Arrived anxious, left bored

Verwijderd

MrE; mag ik niet mee?........Val ik een beetje buiten de groep?

Ware het niet voor mijn bericht op 13 feb. was de handel helemaal niet meer serieus geworden; "Sorry, maar nadat ik IJmuiden heb voorgesteld is dit hier alleen maar een opsomtopic van wat-er-in-je-plaats staat geworden. Ergo> ik denk niet dat de dag serieus gepland zal gaan worden.
Kom dan eens met voorstellen; wanneer- hoe- waar, en eten we enzovoort.
Persoonlijk lijkt mij wel goed; het voorjaar (als "wanneer" suggestie) en mensen met auto's....hoeveel? Kunnen mensen met een auto ook anderen meevervoeren rond de locatie? Moeten we nog eten?" Kijk maar naar de posten ervoor; iedereen was maar een beetje aan het opsommen dat zijn stad mooi was enzow.......Vanaf die tijd is het weer een beetje op rails gekomen. Niet dat ik vindt dat dat helemaal aan mij te danken is, maar er moest wel iemand ff herinneren waar de topic ook alweer over ging.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 19:56 ]

• DJSmiley
  • Laatst online: 27-02 14:05
* DJSmiley is aan t rondkijken voor nieuwe digicam... geen idee wanneer ik 'm koop, maar anders scoor ik wel tijdelijke cam.... Moet 't natuurlijk wel op tijd weten ivm werk... vrij krijgen is onmogelijk ongeveer... (maar daar heb ik scheit aan)

Verwijderd

MrE; nog iets......Er werd gesproken over 22 of 29 maart voordat jij je er actief mee ging bezighouden. Een enkele kon dan niet, maar dat hou je altijd wel. Jij opperde toen 5 april en direct geven nu 5 (!) man aan dat ze dan niet kunnen......en nu zeg jij dat het alleen op een andere dag gehouden kan worden als de paar mensen die positief op 5 april gereageerd hebben het er mee eens zijn. Dat klopt niet he?
Er waren EERDER al MEER stemmen opgegaan voor maart. Dit is wel de omgekeerde wereld.
Maar goed; ik neem aan dat ik nu niet meer welkom ben en wel weer van het forum verwijdert zal worden........... Ik heb in ieder geval wel gezegt wat ik ervan vindt en ik denk dat ik gelijk heb.

• MrE

MrE

Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 19:50:
MrE; mag ik niet mee?........Val ik een beetje buiten de groep?

[betoog].
omdat er een tijd niet meer productief was gereageerd, heb ik het topic weer een beetje wakker willen schudden.
Ik ben eigenlijk alleen maar uit gegaan van de mensen die na mijn hernieuwde oproep hebben gerageerd.

Omdat het topic nogal verviel in 'bij mij in de stad staat <put landmark here>', heb ik een plaats (Utrecht) en moment (5 april of een week eerder later) aangegeven.

Inmiddels zijn er al wat reacties op binnen, dus lijkt het mij verstandig om met deze datum in ieder geval door te gaan (om weer een verzanding te voorkomen).

Uit je betoog maak ik overigens niet op of je wel of niet mee kan/wil op 5 april.

Omdat Athlomkmf op zich laat wachten, heb ik alvast een ander topic geopend, en zal ik een en ander via een andere mod proberen te regelen.

HET NIEUWE TOPIC:
[rml][ photoshoot day] (rond) 5 april in Utrecht[/rml]

Verwijderd

Sorry, maar dit klopt niet. Ik heb NA jouw vernieuwde oproep van 28 feb. nog DIT geschreven; "Ook ik kan niet op 5 april; dat zijn er dus al drie die dan niet kunnen.
Elke andere datum is goed wat mij betreft; de latere maart data werden algenoemd eerder.
Ik kom zeker en neem mijn finepix s304 mee."
Dat is toch duidelijk? En geschreven tussen jouw opsommingen in.......dus had je mij net als alle anderen op kunnen nemen in de lijst.
Of bedoel je de allerlaatste opsomming? Want daarna heeft er nog maar 1 gereageerd en zou je lijstje wel erg kort zijn.
Maar goed; waarom persee 5 april terwijl dan de meeste mensen niet kunnen? De lol gaat er wel een beetje af zo.........
Ik geef dit antwoord expres hier om de nieuwe topic niet te "bedoezelen" hiermee.......

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

MrE schreef op 28 February 2003 @ 15:52:
Al neem je een mobieltje met camera mee, dat maakt mij niets uit. Ik zie deze dag ook als uitgelezen moment om ervaringen en tips uit te wisselen.

Eens kijken hoe ik Athlonmkf kan bereiken om een nieuw topic te openen
mooi :Y)

ik zal eens donderdag ff met men chef lullen.. (moet toch vrij hebben)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Pagina: 1 2 Laatste