Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

witte uitslag laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het heeft geen om mijn vorige topique te kicken omdat dan volgens mij er toch een slotje opkomt ... :(

na aanleiding van mijn topic over die bisonkit:

hoe krijg ik die aanslag weer weg van mijn case?
pic:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/laptop001.JPG

ik heb geprobeerd:
kruip-olie;
vel wrijven;
water;
zeep..

wat nog??? :(

edit:

kom aub niet met oplossingen als: overspuiten'' omdat dit echt de LAATSTE optie is die ik wil ondernemen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 13:40 ]

Verwijderd

Misschien kun je proberen de case over te spuiten?

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 21:01

scorpionv

This space for rent

Wat is ermee gebeurd dan? Bison-kit er op laten vallen ofzo? In dat geval heb ik niet veel hoop voor je, veel lijmen tasten kunststoffen aan, om een betere hechting/verlijming tussen kunststoffen te krijgen.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:57
Water en zeep had je dus al gedaan...
Probeer eens wat glassex op een doekje, misschien dat dat helpt. Of misschien helpt het als je de kap d'raf haalt en laat weken in water?

Verbouwing

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 13:39:
Misschien kun je proberen de case over te spuiten?
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 13:38:

kom aub niet met oplossingen als: overspuiten'' omdat dit echt de LAATSTE optie is die ik wil ondernemen
:X

Als ik het plaatjes zie lijkt het plastic ook vervormd. Probeer het eens met een nioet al te ruwe borstel zou ik zeggen. Als er geen relief in zit zou je het met 1200 of 1500 schuurpapier kunnen proberen weg te halen.

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Beetje grof, maar staalwol?

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 13:44:
[...]

[...]

Als ik het plaatjes zie lijkt het plastic ook vervormd. Probeer het eens met een nioet al te ruwe borstel zou ik zeggen. Als er geen relief in zit zou je het met 1200 of 1500 schuurpapier kunnen proberen weg te halen.
/me gaat schuren nu :X

Verwijderd

Four schreef op 08 February 2003 @ 13:46:
Beetje grof, maar staalwol?
Dan stuit je op het volgende probleem: krassen. Als er geen relief in het plastic zit is het geen probleem. Dan schuur je de krassen er gewoon uit.

Je kan bTW ook polijstmiddelproberen. misschien zo'n zacht borsteltje op je dremel (als je die hebt). Wel uitkijken ik heb ook weleens plastic gesmolten maar dat was dacht ik met die viltjes. Die borsteltjes maakten dacht ik geen krassen enzo. (ik heb er weleens watervastestift mee van m'n rekenmachine gehaald werkte goed totdat ik die viltjes gebruikte. Leuke deukjes gedreneld :( )

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:23
waarschijnlijk heb je met de bisonkit al de toplaag van de kap aangetast, waardor het ongekleurde boven is gekomen.

en ik zal het toch moeten zeggen: je hebt gewoon nog maar één optie over, overspuiten
eerst goed schuren met steeds fijner schuurpapier, en de rest afplakken zodat er geen verf bij kan komen.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 13:44:
[...]

[...]

is 400 ook goed ? :)

Verwijderd

heb ooit gehood dat als je hem een beetje verwarmt met een fohn dat kunststof zijn kleur weer terug krijgt
maar ik weet niet of dat werkt
zul je even moeten zoeken ofzo?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.