What are we gonna do tonight?
Anoniem: 75020
Anoniem: 44391

En aanvallen gaat niet omdat er 2 of 3 AoW's rond lopen + 2 heros
Dus ik d8 ik neem zn beren over met Banshees dat lukte ook maar daarna rapde hij alsnog de rest met zn dryads
Anoniem: 58145
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 27-02-2003 20:00 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Ik heb hem ps vandaag ook opgehaald. 30 euro.
Je wint toch niet als er aow in zijn base staan =OAnoniem: 58145 schreef op 27 February 2003 @ 19:57:
Beren + Dryads = techen = kost tijd. Als je snel aanvalt met Hunts en archers (edit: pardon, ghouls en eventueel fiends of gargs) , heb je misschien meer kans? Als hij dan ook Hunts en Archers gaat pompen, komt het uiteindelijk aan op aantallen en micro maar als hij je in het microën verslaat, is ie toch zowieso beter dan jij dus dan maakt het al niet uit
ik heb rep to prove it =p
ne vs ne, ik tech met aow en hij rushed met archers/hunts
Jaja, maar of t werkt is een tweede, check mn account stats en je ziet dat ik zeker geen expert ben
(@DiscWout) omg
hoe moet ik dat zien?
mijn current build naar hunt + dryads loopt zo:
altar
moon
aow
grade tree
hall
moon
moon
aol
This is the Way.
je bouwt een aow als defense, as you would build any kind of tower.HIValicious schreef op 27 February 2003 @ 21:08:
shade je techt met een aow?
hoe moet ik dat zien?
mijn current build naar hunt + dryads loopt zo:
altar
moon
aow
grade tree
hall
moon
moon
aol
Volgens mij is 't besmettelijk
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
(@DiscWout) omg
This is the Way.
jij ook bedankt, kan nu tenminste een beetje goede harass neerzetten met NEHIValicious schreef op 27 februari 2003 @ 23:57:
Tcq: GG's nice playing with you!
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Anoniem: 42423
Als die unit erin komt, ga ik hem boycotten. Kom nou zeg een beetje pandabeertjes lopen maken ....

90 Food aan necro vs 90 food shaman vs 90 food Talon vs 90 Food priests
In een FFA
Je moet tog wat als je je verveelt
Trouwens ik vind die Panda wel stoer eigenlijk
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 28-02-2003 03:45 ]
Anoniem: 42423

is als een wolf in schaapskleren
Deze plek is te koop.
Anoniem: 27493
Priests winnen alles?Anoniem: 44391 schreef op 28 februari 2003 @ 03:39:
Rofl dernet met dirk udaw en waltorc lame test zitten uitvoeren
90 Food aan necro vs 90 food shaman vs 90 food Talon vs 90 Food priests
In een FFA. Of 90 food aan HH en casters vs 90 food ghouls en wyrms
Je moet tog wat als je je verveelt
Ben ik ook geneigd te zeggen, maar missen die niet firepower als de helft constant aan het healen is? Shaman heeft met bloodlust amper voordeel tegenover de andere casters omdat ze zo'n megalage attack hebben

Witch doctors krijgen niet eens een deuk in een priestAnoniem: 27493 schreef op 28 februari 2003 @ 11:20:
[...]
Ben ik ook geneigd te zeggen, maar missen die niet firepower als de helft constant aan het healen is? Shaman heeft met bloodlust amper voordeel tegenover de andere casters omdat ze zo'n megalage attack hebben... maar lightning shield is natuurlijk wel uber irritant
... enige die daaraan wat kan doen zijn de priests, maar dan blijf je wel dispellen constant... achjah... wat was de uitkomst heren?
als ze 1on1 gaan =O
Die priest is zo own =P
Godfather Bodybuilding topic reeks
Ik was al te vroeg aan een battle vs de priests begonnen (dirk en braco waren nog niet klaar en ik verveelde me
(@DiscWout) omg
En die talons zijn waardeloos in een casterwar
(@DiscWout) omg
Who needs mana limits anyway
This is the Way.
Mn mana was al leeg nadat ik de helft van de necromancers had gecyclonedAnoniem: 58145 schreef op 28 February 2003 @ 13:43:
Jah, idd. Volgens mij was Braco's idee dat hij ALLE casters in de lucht cyclonede en er telkens een liet staan die ie dan af kon maken en dat dan volhouden totdat al het vijandelijke dood was
Who needs mana limits anyway
ROFL This is what i call SpamGlorificationer schreef op 28 February 2003 @ 14:04:
Hier heb ik BraCo ff geholpen door zn enemy te spammen
[afbeelding]
[afbeelding]
die brewmaster wordt een huur hero
of de Warden? das de new NE hero ...
This is the Way.
hadden die priests dan innerfire allemaal, want dat scheelt echt superveel... lijkt mij dat er niet veel gemicro'ed isGlorificationer schreef op 28 February 2003 @ 12:00:
Mijn necro's wonnen de match
Ik was al te vroeg aan een battle vs de priests begonnen (dirk en braco waren nog niet klaar en ik verveelde me) en ik won redelijk overtuigend (had nog aardig wat necro's overeind) maar dat was vooral te danken aan de lage attackdmg van de priest. Vs de talons van braco en de shamans van dirk waren de skellies een ware uitkomst
(denk aan dirk die 100 skellies aan t purgen was
![]()
)
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) omg
Anoniem: 28333
Anoniem: 61109
Ze hadden allemaal inner fire, een stel healde wat, maar de dmg was gewoon te laag, as simple as thatAnoniem: 27493 schreef op 28 February 2003 @ 15:33:
[...]
hadden die priests dan innerfire allemaal, want dat scheelt echt superveel... lijkt mij dat er niet veel gemicro'ed is
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Alle rassen hadden een pot of restoration als icon hetzelfde is gebleven dan..TrehT schreef op 28 February 2003 @ 19:29:
wat eng ik zie op screenshots van frozen throne plaatjes van items die je kan kopen bij die personalized shops; http://www.blizzard.com/w....aspx?ImageIndex=24&Set=0; dat dollarteken is zon eng item dat units banshee-wijze overneemt. En ik zag bij de NE shop een pot of restoration in de shop? woei dat gaat spannend worden
Warcraft 3 draait niet op mijn PC op werk...
Anoniem: 75020
TrehT schreef op 28 februari 2003 @ 19:29:
wat eng ik zie op screenshots van frozen throne plaatjes van items die je kan kopen bij die personalized shops; http://www.blizzard.com/w....aspx?ImageIndex=24&Set=0; dat dollarteken is zon eng item dat units banshee-wijze overneemt. En ik zag bij de NE shop een pot of restoration in de shop? woei dat gaat spannend worden
Dat krijg ik bij die linkServer Error in '/war3x' Application.
--------------------------------------------------------------------------------
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>

jullie allemaal
ik kon gewoon nie winne van comp door jullie druk van het observen!
This is the Way.
G*DV*RD*MM* WAAROM TOCH ALTIJD. Net een 1v1. Tegenstander was level14. Ik pwnde hem duidelijk en raad eens wat meneer heeft: een infernal en een scroll of resurrection, naast een POTION OF RESTORATION voor zijn MK. Tja toen was het natuurlijk GG voor onze human speler.
GVD GVD GVD Daar kan ik echt zooo kwaad om worden. Weg tp'en was misschien een beter idee geweest
Edit : Zo om half 7 toch nog ff een leuk potje gespeeld. Tegen een UD ghoul rusher... In 21 minuten tijd heeft mijn level9 TC hem dat ff afgeleerd
http://www.replayers.com/...php?id=17008&t=1046492475
Ik moet trouwens zeggen dat ik het helemaal gehad heb met RT
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 01-03-2003 06:25 ]
?Anoniem: 58145 schreef op 01 March 2003 @ 04:20:
![]()
![]()
Zekers
G*DV*RD*MM* WAAROM TOCH ALTIJD. Net een 1v1. Tegenstander was level14. Ik pwnde hem duidelijk en raad eens wat meneer heeft: een infernal en een scroll of resurrection, naast een POTION OF RESTORATION voor zijn MK. Tja toen was het natuurlijk GG voor onze human speler.
GVD GVD GVD Daar kan ik echt zooo kwaad om worden. Weg tp'en was misschien een beter idee geweestEcht iets dat ervoor zorgt dat je ineens helemaal geen zin meer hebt in WC3.
Edit : Zo om half 7 toch nog ff een leuk potje gespeeld. Tegen een UD ghoul rusher... In 21 minuten tijd heeft mijn level9 TC hem dat ff afgeleerdFOEI FOEI Rushen is lame.
Ik moet trouwens zeggen dat ik het helemaal gehad heb met RTZo ontzettend irritant; die Discs heletijd en die sukkels die een vraagteken typen als je unit control shared... Dan ben ik liever zelf verantwoordelijk voor stomme fouten e.d.
Eerlijk gezegt haat ik het wel als iemand units shared, alleen al dat geluidje wat je dan hoort denk je ook direct KUT.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
klopt zo van kut hij leavtRow schreef op 01 March 2003 @ 11:56:
[...]
?
Eerlijk gezegt haat ik het wel als iemand units shared, alleen al dat geluidje wat je dan hoort denk je ook direct KUT.
This is the Way.
Anoniem: 29882
kvind het altijd leuk als ik naast jaguar zit, die gozer kijkt dan opeens heel geschrokken op mijn scherm
wtf waarom wil je die in godsnaam hebben ? =pevilpin0 schreef op 01 March 2003 @ 12:00:
heeft niet iemand premium members acces tot warcraftstartegy en kan die tillerman audio files ergens mirroren?
Leuk potje dirk en feli met weer een overwinning maar we verwachten natuurlijk niets anders meer van jouAnoniem: 58145 schreef op 01 March 2003 @ 04:20:
Edit : Zo om half 7 toch nog ff een leuk potje gespeeld. Tegen een UD ghoul rusher... In 21 minuten tijd heeft mijn level9 TC hem dat ff afgeleerdFOEI FOEI Rushen is lame.
Wel nog een paar opmerkingen van een lvl2 speler
- waarom geen WoN's?
je ziet al redelijk op tijd dat hij Necro's heeft en hij gebruikt later dan ook skellies maar je koopt geen WoN's?
- Crystal Ball?
je hebt een Crystal Ball maar je valt zijn basis aan met je WD's zonder deze vooraf te scannen en daarna trek je je gelijk weer terug of was dat voor verkenning?
- Mana Stones
je laat 2 keer een Mana Stone liggen omdat je inv vol is wat op zich niet verkeerd is, maar je kan die dingen ook opeten voor mana en je TC zat niet helemaal vol op die momenten
Voor de liefhebbers:

de tweede was te groot om als icoontje hier te zetten.. niet lief voor de modemmers..
hij klint zo intezettend sexy!
nee ff seri, het is cool als hij commentaar geeft
http://www.twitch.tv/jannustitannus
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
DeX schreef op 01 March 2003 @ 16:42:
de tweede was te groot om als icoontje hier te zetten.. niet lief voor de modemmers..
Eh, ik hebvan mensen die daar premium zijnn gehoord dat die site nu gewoon bagger is, allemaal dingen die iedereen al weet =\evilpin0 schreef op 01 maart 2003 @ 16:45:
[...]
hij klint zo intezettend sexy!
nee ff seri, het is cool als hij commentaar geeft
Vroeger informatief > nu crap
Laat die mensen van wie jij het hebt gehoord dan ook maar ff een paar files mirrorenShade schreef op 01 March 2003 @ 17:14:
[...]
Eh, ik hebvan mensen die daar premium zijnn gehoord dat die site nu gewoon bagger is, allemaal dingen die iedereen al weet =\
Vroeger informatief > nu crap
Edit: Ik verveelde me..

Als plaatje het niet doet moet je reloaden

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 44391 op 01-03-2003 19:24 ]
Prachtig .. Wist ik helemaal niet meer =p
naja er komt vast wel (nog een) x waarin ik jullie weer own
* Phobos == nog niet zo goed,
heb nog niet zo heelveel gespeeld, maar me m8 waarmee ik meestal speel zegt dat ik al beter word
Dat maakt niet uit als je niet zo goed bent.Phobos schreef op 01 March 2003 @ 21:20:
ik wil ook wel es meedoen met jullie, alleen
* Phobos == nog niet zo goed,
heb nog niet zo heelveel gespeeld, maar me m8 waarmee ik meestal speel zegt dat ik al beter word
Alleen 2 zijn er goed op got dirk en triad
ik heb nog ergens een screenshot dat ik met level7 rank 50 had op RTShade schreef op 01 March 2003 @ 20:15:
Hahah ik heb net een screenshot van 1.01 ofzo gevonden en daar was ik lvl 10 solo en rank 458![]()
Prachtig .. Wist ik helemaal niet meer =p
nieuw soort harrasAnoniem: 44391 schreef op 01 maart 2003 @ 18:03:
[...]
Laat die mensen van wie jij het hebt gehoord dan ook maar ff een paar files mirroren
Edit: Ik verveelde me..Later kwam ie weer terug toen ging het gescheld nog 3 paginas door
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Als plaatje het niet doet moet je reloaden
This is the Way.
Normaal is t dan nog best druk
Viel me wel een beetje tegen gisteravond, zelfs dirk was r niet
(@DiscWout) omg
Uit respect zet je status op afwezigGlorificationer schreef op 02 March 2003 @ 14:31:
[...]
Viel me wel een beetje tegen gisteravond, zelfs dirk was r niet

Priets / Rifleman combo.
paar knight erbij werk ook goed..
Tegenwoordig zie ik steeds minder mass Dryad...
(@DiscWout) omg
Glorificationer schreef op 02 March 2003 @ 15:49:
jup, ze doen r tegenwoordig ook een zootje hunts en beertjes bij, de rotzakken!
Feli met je R'bewijs!!
Tegenwoordig zie ik steeds meer DotC met DotT combo's.
Die DotT's halen je armor weg.. Die beertjes doen de rest wel..
Best pijnlijk..
Anoniem: 75798
Regroup 11 (2,3,4 mei 2k3) organiseert een WC3 2on2 competitie op haar evenement met leuke prijzen
Voor degene die geinteresseerd zijn, schrijf je snel in, want het stroomt snel vol
www.regroup.nl
DeX schreef op 02 March 2003 @ 15:52:
[...]
offtopic:
Feli met je R'bewijs!!
Tegenwoordig zie ik steeds meer DotC met DotT combo's.
Die DotT's halen je armor weg.. Die beertjes doen de rest wel..
Best pijnlijk..
Thx
Ja idd stomme fearie fire, en ook dat als je weg tp'ed uit een battle en in je base ff units bijbouwt en vergeet dat al je nog levende units gefearie'ed zijn zodat je enemy precies ziet wat je aan t doen bent
(@DiscWout) omg
maar het speelt wel lekker
Anoniem: 29882 schreef op 02 March 2003 @ 15:59:
ze zouden NE uit het spel moeten halen, ik vind het maar een stom ras
maar het speelt wel lekker
De Nightelves zijn Cool!
Maarja..
Humans zijn ook Cool..
The Undead zijn ook Cool...
Orcs.. Tja.. ook wel Cool..
Nee ze moeten het houden zo..
Nee undead zijn de enige coole, de rest deden ze er gewoon bij omdat 1 ras beetje saai isDeX schreef op 02 March 2003 @ 16:03:
[...]
De Nightelves zijn Cool!
Maarja..
Humans zijn ook Cool..
The Undead zijn ook Cool...
Orcs.. Tja.. ook wel Cool..
Nee ze moeten het houden zo..
(@DiscWout) omg
Human = Moeilijk