WarCraft III Topic Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.139 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 17 februari 2003 @ 21:27:
Denk dat ik daar weinig zin in heb aangezien ik daar minimaal een 300+ ping heb, perhaps dat dat bij jou ook meespeelt?
Hmmz lag heb ik niet egt het kan wel zo zijn dat ik paar sec 8terloop ofzo iets.
Maar dat het stopt en dan weer doorgaat enzo heb ik niet egt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:29
Shade schreef op 17 februari 2003 @ 19:18:
dat werkt maar voor de helft van de tijd -_-
je kunt beter 5 er op zetten, dan weet je iig zeker dat je niet 1500 gold met je tegenstander achterloopt =s

[...]

niet alleen aow hoor, veel meer =\
vertel vertel

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn dus egt wel veer meer manieren om te winnen van ud....

En die kan je volgens mij best ook zelf verzinnen....
Gewoon enemy counteren en niet aan 1 strat vast blijven vast houden gewoon zo goed mogelijk iets counter maken op enemy....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FEARUS KILL DIE WISP NU IK KIJK DE GAME AL 10 MINUTEN EN HIJ ZIT ER NOG STEEEEEDS!!!

:D kill kill kill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 22:45:
FEARUS KILL DIE WISP NU IK KIJK DE GAME AL 10 MINUTEN EN HIJ ZIT ER NOG STEEEEEDS!!!

LOL die wisp was van mn ally volgens mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niemand heeft onze gotwars genoemd. Ook gene replays. Ik heb nog wel 2 keer gewonnen ook! TeH w00t wc3'3r R b0rn? Hmmz we zien wel volgende keer ;). Al weet ik nog niet wanneer dat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Jaja, totdat de (EAX) sounds issues van Unreal2 gepatched worden zal het wel weer elke avond b.net worden. :)

(of ik moet vanmidag C&C Generals binnekrijgen... :X )

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok... hoe zorg je ervoor dat een game NIET disconnect als de host leaved? Hier hebben we gisterenavond een discussie over gehad en ik weet nog steeds niet wanneer de overige spelers nou gewoon door kunnen gaan, en wanneer niet :) ... heeft het iets met UMS te maken? Di's best wel belangrijk aangezien geen van de late-night'ers onder ons een game kunnen hosten :)

btw, gg's gisteren :) Especially Dirk0rz! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 11:01:
Ok... hoe zorg je ervoor dat een game NIET disconnect als de host leaved? Hier hebben we gisterenavond een discussie over gehad en ik weet nog steeds niet wanneer de overige spelers nou gewoon door kunnen gaan, en wanneer niet :) ... heeft het iets met UMS te maken? Di's best wel belangrijk aangezien geen van de late-night'ers onder ons een game kunnen hosten :)

btw, gg's gisteren :) Especially Dirk0rz! ;)
Jouw vraag is van dergelijk hoge intelectualiteit dat het, hoe zeer het mij ook spijt, niet beantwoord kan worden. Hierbij verontschuldig ik me B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 14:48:
[...]
Jouw vraag is van dergelijk hoge intelectualiteit dat het, hoe zeer het mij ook spijt, niet beantwoord kan worden. Hierbij verontschuldig ik me B)
Jammergenoeg is een oplossing uitgebleven... doch, door blijk van inzet om toch tot een oplossing te komen omtrent dit probleem, wil ik je toch daarvoor bedanken.
Het moge duidelijk zijn dat we ons nog verder moeten verdiepen inzage deze kwestie. Ik ben er van overtuigd dat we met de juiste hulpmiddelen alsnog achter de kern van de oorzaak zullen komen. 8)7

Alle gekheid op een stokje... vanavond gotwarren? >:)

Ik ben alleen bang dat Dirk0rz m'n ass weer gaat kix0ren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 22:45:

Als je het over die 4v4 hebt die we verloren hebben van Low_Profile's Chims, dan was het van mij :). Als safeguard heb ik een whisp naar elk van jullie bases gestuurd in het geval dat als me basis overvallen zou worden, ik nog steeds gebouwtjes zou kunnen pompen.
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 11:01:
Geachte Heer Profile, Low.
Naar mijns inziens is bij een Custom Game, de aanwezigheid van host alleen van belang bij het in paraatheid stellen van de Game zelf. Als bovenstaand (ref 1.3) zelf al gestart is, kan deze continueren in het onwaarschijnlijkste geval dat de host l34\/0rz.

Gr.

Hoogachtend, D4rk\/4t0rz
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 15:18:Ik ben alleen bang dat Dirk0rz m'n ass weer gaat kix0ren :)
Hallo, en ik dan???? Ik heb je axx net zo hard gekix0rzed!

[ Voor 53% gewijzigd door Darkvater op 18-02-2003 15:58 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ook wel.. :P

:/, denken jullie al weer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 18 February 2003 @ 15:52:
Hallo, en ik dan???? Ik heb je axx net zo hard gekix0rzed!
LOL0rz... jah ofcourse... maar van jou WIST ik dat je me hard kon kix0ren... van Dirk0rz nog niet :) ... nu nog even more frightened of teh Dirk0rz enigma0rz!!!

Dat van die custom games klopt niet helemaal trouwens, gisteren nacht effe getest met de creator als Observer die na het starten van de game meteen zou leaven. Op het moment dat ie leaved disconnectte iedereen :( ... ik snap daar dus echt geen fux0r van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 16:37:
[...]

LOL0rz... jah ofcourse... maar van jou WIST ik dat je me hard kon kix0ren... van Dirk0rz nog niet :) ... nu nog even more frightened of teh Dirk0rz enigma0rz!!!

Dat van die custom games klopt niet helemaal trouwens, gisteren nacht effe getest met de creator als Observer die na het starten van de game meteen zou leaven. Op het moment dat ie leaved disconnectte iedereen :( ... ik snap daar dus echt geen fux0r van :)
Volgens mij neemt iemand in de game zelf dan hosting over. En als er niemand over kan nemen dan disct iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
hahah

ik harass (met me lvl 2 solo accje een lvl 6 UD die 11-2 stond ofzow) 2x begint ie ram te vloeken blaat gvd blaat leavt ie dan...

nou werkelijk !

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 16:41:
[...]

Volgens mij neemt iemand in de game zelf dan hosting over. En als er niemand over kan nemen dan disct iedereen...
Dat dacht ik eerst ook, maar laatst speelde ik een game met stuk of 6 mensen, de host leaved en iedereen disced. Terwijl ik toch echt l33t hosting pow0rz heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gez0ndigd0rz. Hier naast me ligt Generals :/ Geen idee waarom ik het doe, over 5 dagen heb ik studiefinanciering binnen en dan hoef ik niet rood te staan. Nu sta ik 30 euro rood... oh... ey wacht eens. [idee] Ik heb Generals gekocht omdat ik de kick van het rood staan wilde ervaren >:) [/idee]
Maar vanavond ben ik iig wel in GotWar. En ik zal de laatste zijn die leavet want morgen heb ik tot 2 uur vrij.. Ha ha ha ha ha!!! })

[advies] negeer dat laatste maar :P [/advies]

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 21:08

Gallus

Cheesy

Hmmm, maar het moet voor iedereen toch mogelijk zijn om als host te fungeren? Verdiep je even in het zogenaamde portforwarding-verhaal, dan kom je er vast wel uit. :)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook als je achter een router zit :?.

Zou iemand dat me dan ff kunnen zeggen welke ports geforward moeten worden? Lijkt me namelijk ook wel nifty om te kunnen hosten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 17:11:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, maar laatst speelde ik een game met stuk of 6 mensen, de host leaved en iedereen disced. Terwijl ik toch echt l33t hosting pow0rz heb.
Yep, Otaku[FB] is de |_||_t1/\/\4t3 h0st0rz 3><xp3rt, dus dat is wel erg vreemd. Stomme Bnet :P.

Dank je voor je praise profile :)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan thuis achter m'n router perfect games hosten, hier op m'n werk echter niet... heb op die router thuis wel 1 ding moeten instellen... maar dat was echt iets van niets (sterker nog, ik moest gewoon bij special features even de preset "battle.net" aan een trigger hangen en het was gefix0red)... ik heb alleen geen toegang tot de router op m'n werk... anders had ik dat natuurlijk ook wel gefix0red :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 19:36:
Ook als je achter een router zit :?.

Zou iemand dat me dan ff kunnen zeggen welke ports geforward moeten worden? Lijkt me namelijk ook wel nifty om te kunnen hosten :P.
Port 6112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ik heb ook lopen kloten in de port forwarding jungle dus ik wil t ook ff proberen vanavond :)

@ Dirk, goeie keus hoor Generals, tis toch wel een erg cool spel ondanks de schoonheidsfoutjes :) (maar tis geen wc3 vervanger imho :p)

@ Profile, waar werk jij ? /me wil ook op t werk wc3'en :p

[ Voor 18% gewijzigd door Glorificationer426 op 18-02-2003 20:32 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!

CHECK DIT!!! CHECK DIT!!!

IK ZEG NIX. CHECK HET ALLEEN!

http://www.replayers.com/...php?id=15175&t=1045594332

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

hmm, ik ga nu kijken, ben benieuwd :p

[ Voor 80% gewijzigd door Glorificationer426 op 18-02-2003 21:00 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 18 February 2003 @ 20:30:
@ Profile, waar werk jij ? /me wil ook op t werk wc3'en :p
Engine Software heh... Wij maken games, dus games spelen op het werk noemen wij gewoon 'research' >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

owja da's waar ook :p

@ Dirk, whahahahahahaha die zal echt raar hebben opgekeken :D

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 20:52:

WHAHAHAHHAHAHHAHA Nice Stratz0r by TeH Dirkz0r
1 kleine advies research pillage dan had je egt tonnen goud en kon je als het mislukte alles maken wat je wil zonder geld problemen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

jep, en 1 TC met endurance was maar 2 hh´s minder geweest maar toch erg cool gedaan :D

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFL @ die game van dirk :D :D :D

het was nou niet echt subtiel, maar wel effectief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz dernet samen met Triad en dirk een lam0r 3v3 AT gedaan alleen het mislukte een beetje :D Bedoeling was dat we alle 3 er 1tje uit zouden tower rushen alleen mislukte het bij alle 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het was triest :P Hero loos :P

Iig niet de kwestie creepen of harassen? :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat je de laatste zou zijn die zou leaven uit gotwar3 dirk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRRR Je wil het niet weten. Hier ging om de één of andere mysterieuze reden de verbinding eruit. Ik mijn huisgenoten verzameld voor het appél en alle mogelijke problematische punten nagegaan (ze zijn me best wat verschuldigd na al die tijd samenwonen ;)). Nix. Dus ik maar een beetje Generals spelen (God wat een pijn) en zo juist deed ie het weer.
Vreemd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
Hmm, ik moet ook maar weer eens op battle.net, heb al een week lang geen enkel potje gespeeld :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 02:32:
GRRR Je wil het niet weten. Hier ging om de één of andere mysterieuze reden de verbinding eruit. Ik mijn huisgenoten verzameld voor het appél en alle mogelijke problematische punten nagegaan (ze zijn me best wat verschuldigd na al die tijd samenwonen ;)). Nix. Dus ik maar een beetje Generals spelen (God wat een pijn) en zo juist deed ie het weer.
Vreemd dus.
owz,,, ik dacht dat je het potje gewoon saai vond :> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo saai was het niet, dik vet creepen van profile.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achjah... weten jullie wat je de volgende keer moet doen op die map heh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je ken nie creepen as er geen creepen meer te creepen zijn...

en ik creep en far expand meestal op die map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teh fast creepz0rz is teh r0x0rs :)

ochjah, vanavond weer gotwarren... nieuwe freaky tactics proberen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enne @ dirk, stoere replay, allthough: je tegenstander was wel noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 13:13:
enne @ dirk, stoere replay, allthough: je tegenstander was wel noob
Zn tegenstander leek n00b omdat dirk hem zo makkelijk in de pan hakte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zn tegenstander was n00b omdat dirk hem zo makkelijk in de pan hakte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

jep, check de hoeveelheid geld wat die gast had maar :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=15264

replay van Jag en ik, deze gasten zeiden dat ze ons "easily" ownde, maar het waren nog maar noobs, vooral de human :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 19 February 2003 @ 14:24:
jep, check de hoeveelheid geld wat die gast had maar :)
Was het veel? Ik zou het niet weten... Maar hij was idd nog meer n00b dan ik want van een leger zonder hero verliezen is best dom 8)7

Enne profile; ik vond die towering van FearUS gisteren al freaky genoeg :D

Vanavond kan ik er trouwens helaas @#$@#$ niet bij zijn want we krijgen één of andere domme doos op bezoek (ken ik nog van de middelbare school) en dan moet ik weer sociaal doen... Leuk is anders (namelijk GotWarren maar jah :( ) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da's toch niet de hele avond dirk... :P

Die towertjes bouwen was wel leip jah :)... ik schrok me rot toen ik het zag :D ... maar ik was wel des te banger voor de chims van UndeadAsswhoopa (tenmiste ik dacht dat hij het was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet de hele avond? Ken je het begrip 'roddel'? Neem dat samen met het idee dat ze thuis ook weinig te doen heeft en de hele avond is in beslag genomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

offtopic:
Misschien is die domme doos wel leuk Dirkie! Weet jij veel!

En dan kan je behoorlijk ver gaan qua socializing toch? En dan bedoel ik niet samen gotwarren! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

Nee, ik ken haar (van middelbare school) en a) ze is niet leuk en b) ik ga dus niet ver qua socializing :P

Maar bedankt voor de poging tot opvrolijken :D Zal ik aan denken als ik vanavond naar dat gezaag zit te luisteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ik heb die towertjes van FearUS 1 voor 1 gesloopt met mn chims, kostte ook wel bijna al mn chims maar dat boeide niet :p

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk zie je ik wist wel dat we een dubbele lijn towers neer moesten zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn test account hoe toepasselijk genaamd >> Tes-Tin << heb ik samen met mn alterego FearUS een nice gamepie gespeeld.

Kijk en huiver ....

http://members.lycos.nl/t...guf-Mork_guf-cryptkee.w3g

Verwijderd

Alterego :?.

Edit: ook ff checken die replays :P.

Edit2: wel lachen om die base in te sluiten met towers en barracks, ook een x proberen :).

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 07:35 ]

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

• Willybubba
  • Nu online

Willybubba

Nut up or shut up.

Op GameSpot staat een flinke preview van The Frozen Throne... HIER

Ziet er wel leuk uit... vooral die neutral heroes kopen enzo... die doet ik ook maar kopen... staat ook erg mooi naast mijn echte WC3 (Die ik veel te weinig online heb gespeeld :X ) :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• OCISCOOL
  • Laatst online: 14-09 23:41
sorry dat ik misschien een vraag stel waarvan het antwoord misschien wel te vinden is in een van de warcraft 3 topics maar dat zijn zo langzamerhand een beetje veel berichten geworden :P.

Is het mogelijk om battle.net achtige applicatie te draaien over een LAN. Komende vakantie een LAN party en het zou cool zijn als we de stats etc bijgehouden kunnen worden.

Weet iemand iets? en ook waar ik het kan vinden. Ik heb gelezen dat ze er voor starcraft en diablo wel zijn.

alvast bedankt.

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

@ willybubba, kom anders vanavond rond 21.30 naar t channel gotwar3 op b.net, daar spelen we vaak teamgames enzo :)

[ Voor 9% gewijzigd door Glorificationer426 op 20-02-2003 13:59 ]

(@DiscWout) omg

• Darkvater

Darkvater

oh really?

OCISCOOL schreef op 20 February 2003 @ 13:58:
sorry dat ik misschien een vraag stel waarvan het antwoord misschien wel te vinden is in een van de warcraft 3 topics maar dat zijn zo langzamerhand een beetje veel berichten geworden :P.

Is het mogelijk om battle.net achtige applicatie te draaien over een LAN. Komende vakantie een LAN party en het zou cool zijn als we de stats etc bijgehouden kunnen worden.

Weet iemand iets? en ook waar ik het kan vinden. Ik heb gelezen dat ze er voor starcraft en diablo wel zijn.

alvast bedankt.
Welke stats? Gewoon opschrijwen wie gewonnen heeft :z

Verwijderd

@ Sun-Crusher > Jup FearUS is een gedeelde accont samen met Dark_Insaniac

• Willybubba
  • Nu online

Willybubba

Nut up or shut up.

@ Glorificationer: Elke avond? Want dan kom ik graag een keer kijken... hou er wel rekening mee dat ik wel een n00b ben dan he. Heb wel gespeeld in het begin, maar daarna een half jaar stage gelopen waardoor ik er nul tijd voor had :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• MrJ

MrJ

Wordt WC3 door die expansion niet te uitgebreid?

Ik bedoel, 4 hero's per ras (hoeveel kan je dan tijdens tier1 krijgen?), en handel nieuwe units, huurbare hero's etc. etc.

Zit je straks met quatro hero te spelen! :P En welke moet je an als 1e nemen, welke als 2e, etc. etc

• NoTimeRemains
Interface tweaks based on player feedback will be included in The Frozen Throne. You will be able to queue buildings, research unit upgrades simultaneously with unit creation, and see creep camps labeled on the minimap. Rally points from buildings will support specific waypoints, and mouse-overs on mixed units will give a friend-or-foe indication. Additionally, clan support will finally be included in Battle.net. You will be able to register your clans, invite people to join, and get a special seal next to your name on Battle.net to show your clan affiliation. Clans will be given a private chat channel that only clan members can enter, and a rough clan ladder will be introduced that will use individual player stats to give a rough power ranking of the various clans. Plans for clan-based tournaments are in the works as well
Koel dit !
MrJ schreef op 20 February 2003 @ 14:19:
Wordt WC3 door die expansion niet te uitgebreid?

Ik bedoel, 4 hero's per ras (hoeveel kan je dan tijdens tier1 krijgen?), en handel nieuwe units, huurbare hero's etc. etc.

Zit je straks met quatro hero te spelen! :P En welke moet je an als 1e nemen, welke als 2e, etc. etc
Lezen!
Despite the inclusion of the neutral heroes, you will still be limited to three heroes per game, and dead neutral heroes will be available for resurrection at the altar

This is the Way.

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

nee je kan nog steeds max 3 heroes hebben, en ook de neutral heroes blijf je houden als ze doodgaan, maar blijf t een raar idee vinden :)
Ook is r een potion/spell te koop waarmee je opnieuw je hero spellpoints opnieuw kan indelen, klinkt wel handig, en de UD's krijgen met raise dead ipv 2 skellies 1 skellie en een skeletal mage 8). Staan best leuke dingen in, maar vraag me ook af of t niet té uitgebreid gaat worden.

@ Willybubba n00bness boeit niet en er zitten allerlei lvls in van 2 tot 22 en we observen ook veel games van gotters tegen elkaar, tis altijd wel gezellig elke avond :)

(@DiscWout) omg

• MrJ

MrJ

Maar goed, als je 3e hero dood gaat, kan je hem dan ipv reviven vervangen door een ander?

• NoTimeRemains
Ja denk t wel maar dat is een btje dom om te doen denk ik of nie?

This is the Way.

• DeX
MrJ schreef op 20 February 2003 @ 14:43:
Maar goed, als je 3e hero dood gaat, kan je hem dan ipv reviven vervangen door een ander?
Yep.
de vuistregel is : Maximaal 3 levende hero's..

• MrJ

MrJ

HIValicious schreef op 20 februari 2003 @ 14:49:
Ja denk t wel maar dat is een btje dom om te doen denk ik of nie?
Kan zijn dat misschien meer aan een PotM met l1 trueshot hebt dan aan bijv een KotG met entangle. Dan kan je switchen. Dus dom? Nah, niet echt. (tenzij je KotG al level 10 is he!)

• OCISCOOL
  • Laatst online: 14-09 23:41
Darkvater schreef op 20 February 2003 @ 14:01:
[...]

Welke stats? Gewoon opschrijwen wie gewonnen heeft :z
|:( Ik wist dat er iemand mee zou komen :). Maar het zou gewoon leuk zijn als het mogelijk was net zoals met starcraft bijvoorbeeld. Moet er toch al wel zijn of niet?

• Willybubba
  • Nu online

Willybubba

Nut up or shut up.

Sweet... ik kom wel eens een keer kijken op Gotwar3 :)

Verwijderd

w00000t jongens ik weet niet hoe het met jullie zit maar die uitbreiding begint me steeds meer te zinnen.

Vooral dat creep spots worden aangeduid want op een nieuwe map die je niet kent is creepen zo lastig.

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

@ mrj Als je een hero koopt dan kan je m reviven bij de altar en niet inruilen voor een ander ;)

Ik vraag me af of je de enemies' shops kunt plunderen, aangezien elk ras zn eigen shop krijgt :)

(@DiscWout) omg

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

ligt het aan mij of heeft die gast geen gezicht?? kan het iig nergens vinden! :?

Weet jij al?

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

hij heeft een masker ;)

(@DiscWout) omg

• DeX
FrostXL schreef op 20 februari 2003 @ 15:47:
[...]

ligt het aan mij of heeft die gast geen gezicht?? kan het iig nergens vinden! :?
Inderdaad wat verwarrend..
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/war3x/images%5Cscreens%5Cconcept%5Css05.jpg

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Je ziet zijn ogen toch gewoon? Die blauwe gloei dingen. Zijn gezicht zit dus achter het masker.

• DeX
Apocrypha schreef op 20 februari 2003 @ 15:59:
Je ziet zijn ogen toch gewoon? Die blauwe gloei dingen. Zijn gezicht zit dus achter het masker.
Welk van de drie maskers??
:P

[ Voor 2% gewijzigd door DeX op 20-02-2003 16:01 . Reden: Woei! Typo's ]

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

DeX schreef op 20 February 2003 @ 16:00:
[...]

Welk van de drie maskers??
:P
Waar de slagtanden aan zitten :)

• NoTimeRemains
Kan iemand mij die icon van die shadow hunter in een kleiner formaat bezorgen?

This is the Way.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

HIValicious schreef op 20 February 2003 @ 16:06:
Kan iemand mij die icon van die shadow hunter in een kleiner formaat bezorgen?
Hmm ik wilde hem eigenlijk ook net toevoegen :P

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

momentje :P

edit: Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/shadowhunter.gif

vraag me wel af hoe ik dat vage streepje in mijn icon wegkrijg ..

edit2: Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/bloodelfsorc.gif

voor de liefhebbers van de nieuwe fruity human hero :P

[ Voor 119% gewijzigd door Glorificationer426 op 20-02-2003 16:43 ]

(@DiscWout) omg

Verwijderd

Ik kan eigenlijk helemaal geen menselijk profiel opmaken uit die gast :D

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
Geluk voor hem dat ie dan ook niet menselijk is :P

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Dan ben je blind ;)

Het plaatje ziet er 60 x 60 erg onduidelijk uit:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/g.leenders/icon11.jpg

Dit is van 511 x 511 -> 60 x 60 btw, gewoon even een vierkant uitgeknipt.

[ Voor 30% gewijzigd door Apocrypha op 20-02-2003 16:43 ]

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ow zulke icons 8)7

edit: Kleine uitleg nieuwe orc hero :P
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/ss05.jpg

alleen zie ik nu nog een paar lichaamsdelen waar ik niet zeker van ben (en die reet weet ik ook niet eens zeker :P)

[ Voor 109% gewijzigd door Glorificationer426 op 20-02-2003 16:56 ]

(@DiscWout) omg

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Glorificationer schreef op 20 februari 2003 @ 16:43:
ow zulke icons 8)7

edit: Kleine uitleg nieuwe orc hero :P
[afbeelding]

alleen zie ik nu nog een paar lichaamsdelen waar ik niet zeker van ben (en die reet weet ik ook niet eens zeker :P)
Die reet is een knie denk ik eerder :)

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

hmmz ja idd, hij zit op een boomstronk zie ik nu :P
vond t al zo raar dat ze een reet lieten zien :D

[ Voor 33% gewijzigd door Glorificationer426 op 20-02-2003 17:08 ]

(@DiscWout) omg

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

ahhh net me kapot ge ergerd , we waren best wel aan het winnen.. ging pink ervandoor :( , daarna nog wel een paar goede kansen gehad. maar steeds hadden we net iets minder was opzich wel een leuke game hier te halen

Weet jij al?

Verwijderd

Kvinnem wel vaag die nieuwe hero.. Is er niet meer artwork?

• NoTimeRemains
Glorificationer schreef op 20 February 2003 @ 16:36:
momentje :P

edit: [afbeelding]

vraag me wel af hoe ik dat vage streepje in mijn icon wegkrijg ..

edit2: [afbeelding]

voor de liefhebbers van de nieuwe fruity human hero :P
offtopic:
thenks man als ik uhm iig mag gebruiken!

FearUs close one! No? Bah bah! Die was spannend!

[ Voor 8% gewijzigd door NoTimeRemains op 20-02-2003 18:14 ]

This is the Way.

Verwijderd

LoL Hiv idd close one.. Als die leger daar naast mn exp niet alleen stond dan hadden ze gewonnen.. :D

Edit: Als iemand me zoekt ik ben op us east channel gotwar3 :D

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 18:18 ]

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

HIValicious schreef op 20 February 2003 @ 18:13:
[...]

offtopic:
thenks man als ik uhm iig mag gebruiken!

FearUs close one! No? Bah bah! Die was spannend!
offtopic:
np :)
gebruik mn webspace toch alleen maar voor dit soort dingen :P

Ik ben dr vanaaf weer @21.30
ben weer helemaal geinspireerd door een leuke replay die ik zag vanmiddag :P

(@DiscWout) omg

Verwijderd

Iemand die een leuke channel weet @ US east want USA-1 is nog erger dan NLD-1 :D

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

waarom ga je op us east spelen? :?:?

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

TrehT schreef op 20 februari 2003 @ 20:05:
waarom ga je op us east spelen? :?:?
1) Omdat ik Azie te moeilijk vond
2) Omdat ik niet azieatische tekens kan lezen
3) Omdat ik me verveel :D

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 20:45:
[...]

1) Omdat ik Azie te moeilijk vond
2) Omdat ik niet azieatische tekens kan lezen
3) Omdat ik me verveel :D
speel dan in Europa :)

Verwijderd

Ik ik moet eenbeetje afwisseling hebben en channel USA-1 is egt lol...
Alleen maar gescheld en mensen die elkaar voor gay uitschelden :P

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ja dat zie je vaak met die americanen, i battlefield "gay'en" ze ook alles wat los en vast zit

(@DiscWout) omg

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Clan ogie-
Clan noobless
Clan intel-
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste