[gf4 mx440se] Nview opties weg wanneer ik tv aansluit

Pagina: 1
Acties:

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 14:14
Ik heb een probleempje met mijn Geforce 4 mx 440se. Ik wil mijn tv-out op clone zetten. Alleen Als ik alleen mijn pc-monitor heb aangesloten kan ik dat niet selecteren omdat het grijs is(zoals hieronder), en als ik mijn tv heb aangesloten is dit menu(nview display mode) helemaal verdwenen.

Kan iemand mij helpen?
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.linde/screenshot.JPG

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Waar heb je zelf al gezocht, en wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:59

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Heeft je tv er al wel op gewerkt?
Want ik had het probleem dat bij mij oude televisie de scartpoort geen 75 Ohm had. Ze horen standaard allemaal 75 Ohm te hebben, maar in praltijk is het vaak niet zo. Ik moest toen een andere televisie hebben. Toen werkte het wel.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

het is een wellicht een dual systeem waarbij de OF TV out OF de dualview werkt, denk ik? Er schijnt een tooltje te bestaan waarmee je dit kan oplossen. Moet je ff hier kijken misschien? [google=mx440 clone tv-out]. Misschien dat een tv-tool er wat mee kan?
http://www.digit-life.com/articles2/gf4/geforce4-tv-out.html

[ Voor 62% gewijzigd door JvS op 07-02-2003 23:31 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 13:47
In de nieuwste beta detonator drivers zit een optie om die menu's altijd te laten zien, ook al wordt er geen TV gedetecteerd. Probeer die eens, staan in de meukwatch.

• Scorpion1984
Zoals jullie allemaaql zien heb ik juist de opties WEL als ik mijn tv NIET heb aangesloten. Alleen zien ze grijs gemaakt. Mijn tv wordt wel gedetecteerd, maar staat op dual-view, en ik wil nu juist clone. En ik heb de nieuwste detonator drivers al geinstalleerd, bij mijn oude drivers kan ik al helemaal niet kiezen tussen dual-view en clone.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
av >> vb + titel aangepast

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Scorpion1984
Euhm nog een aanvullingkje, als ik mijn tv niet heb aangesloten en ik start tvtool, zegt ie dat ie geen tv-out chip kan vinden. Met Tv aangesloten heb ik nog niet gecontroleerd, want ik moet dan mijn hele computer naar beneden sjouwen ;).

• Scorpion1984
Tvtool ondersteund mijn tv-chip niet! Iemand een andere suggestie?

Verwijderd

Laat eens een plaatje zien als je tv hebt aangesloten aub :)

Verwijderd

Je bent niet de enige met dit probleem, ik heb precies hetzelfde

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:26

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
je moet de je pc eerst afsluiten en dan kabeltje van pc-->tv insteken en dan je pc aanzetten, je moet trouwens bij sommige tv's hem alvast op t scart-kanaal zetten, tis misschien makkelijker via n videorecorder te doen die heeft namelijk altijd signaal (bij philips video's iig). hielp bij mn GeForce 3 ook. die heeft trouwes geen Nview (twinview) maar tv-out deed eerst ook raar.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Scorpion1984
Dat heb ik gedaan, ik krijg ook wel beeld, maar ik krijg DUALVIEW, en ik wil juist precies hetzelfde op mijn tv als op mijn monitor. Dus zoals het eruit ziet als je je computer opstart voor dat windows is gestart. Oftewel CLONE. Zoals je ziet heb ik dat zonder tv aangesloten wel de keuze, alleen zodra de tv aangesloten is niet meer.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:26

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
welke drivers gebruik je? ik raad 41.07 of 41.09 aan, die hebben t beste ondersteuning tot nu toe. in ieder geval moet je geen leaked drivers gebruiken. die geven vaker problemen.

[ Voor 84% gewijzigd door BiG-GuY op 23-02-2003 19:20 ]

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

Pagina: 1