Volgende is aan de hand:
Mijn zus d'r monitor ging kapot, dus moest ze vervangen.
Dat duurde een hele tijd dus ben ik zo vriendelijk geweest om haar HD in mijn PC te bouwen, want ze moest nog veel dingen voor school doen, die ze dan bij mij kon tikken, maar op haar HD op slaan.
Niets aan de hand.
Vandaag nieuwe monitor gekregen, HD terug geplaatst.
Windows doet het 3 minuten... Geeft dan wat fout meldingen (die ik helaas niet kon lezen want de PC was al geherstart voor dat ik achter de pc vandaan was (moest nog wat kabels aan sluiten...).
Daar na geeft hij steeds aan dat er een schijf fout is...
Dus ik weer terug naar mijn eigen PC, windows herkent hem wel, maar zegt dat de mappen/ schijf onlees baar en beschadigd is...
Er staan belangrijke dingen op die schijf....
weet iemand oplossing?
Dank
Mijn zus d'r monitor ging kapot, dus moest ze vervangen.
Dat duurde een hele tijd dus ben ik zo vriendelijk geweest om haar HD in mijn PC te bouwen, want ze moest nog veel dingen voor school doen, die ze dan bij mij kon tikken, maar op haar HD op slaan.
Niets aan de hand.
Vandaag nieuwe monitor gekregen, HD terug geplaatst.
Windows doet het 3 minuten... Geeft dan wat fout meldingen (die ik helaas niet kon lezen want de PC was al geherstart voor dat ik achter de pc vandaan was (moest nog wat kabels aan sluiten...).
Daar na geeft hij steeds aan dat er een schijf fout is...
Dus ik weer terug naar mijn eigen PC, windows herkent hem wel, maar zegt dat de mappen/ schijf onlees baar en beschadigd is...
Er staan belangrijke dingen op die schijf....
weet iemand oplossing?
Dank