Verwijderd

´Opvolger´ is een beetje moeilijk begrip.

Het type nummer van de Tungsten is M550, dus je zou kunnen zeggen dat het apparaat een hogere en nieuwe versie in dezelfde lijn is.
Maar als je ziet dat de Tungsten itt de M515 op Palm OS5 draait en een geheel nieuwe processor heeft (eigenlijk twee), dan wordt het toch moeilijk om ´m met de M515 te vergelijken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 10:54:
´Opvolger´ is een beetje moeilijk begrip.

Het type nummer van de Tungsten is M550, dus je zou kunnen zeggen dat het apparaat een hogere en nieuwe versie in dezelfde lijn is.
Maar als je ziet dat de Tungsten itt de M515 op Palm OS5 draait en een geheel nieuwe processor heeft (eigenlijk twee), dan wordt het toch moeilijk om ´m met de M515 te vergelijken.
Oke bedankt :)

Nog even een vraagje :P

Is het mogelijk, om te internetten op de Palm Tungsten? want ik wil wel een draadloos netwerk, dan lijkt me wel leuk om in de tuin bijvoorbeeld MSN, te kunnen gebruiken.. kan dit?

is het ook mogelijk, om de Palm in een apple Airport netwerk te gooien?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 11:07 ]

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 21:09
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 11:00:
[...]

Oke bedankt :)

Nog even een vraagje :P

Is het mogelijk, om te internetten op de Palm Tungsten? want ik wil wel een draadloos netwerk, dan lijkt me wel leuk om in de tuin bijvoorbeeld MSN, te kunnen gebruiken.. kan dit?

is het ook mogelijk, om de Palm in een apple Airport netwerk te gooien?
Ja, dat kan wel.. Maar dan moet je dus een SDC WLAN kaartje hebben. Deze zijn nog niet erg goed te krijgen. Ze bestaan wel. Het nadeel is dan wel dat je dan als je wil internetten of extra wil opslaan telkens van kaartje moet wisselen. De tungsten heeft ook ingebouwd bluetooth maar dat heeft maar een bereik van 10 meter ofzo en gaat veel minder hard als wlan

Over een apple airport kan je niet veel zeggen

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Verwijderd

Mannes schreef op 18 februari 2003 @ 11:11:
[...]

Ja, dat kan wel.. Maar dan moet je dus een SDC WLAN kaartje hebben. Deze zijn nog niet erg goed te krijgen. Ze bestaan wel. Het nadeel is dan wel dat je dan als je wil internetten of extra wil opslaan telkens van kaartje moet wisselen. De tungsten heeft ook ingebouwd bluetooth maar dat heeft maar een bereik van 10 meter ofzo en gaat veel minder hard als wlan

Over een apple airport kan je niet veel zeggen
oke, je kan het geheugen niet uitbreiden?
want ik wil er ook TomTom nav. op namelijk...

• Mannes
die vraag heb ik net hier beantwoord

Verwijderd

Mannes schreef op 18 February 2003 @ 11:18:
die vraag heb ik net hier beantwoord
Mijn dank is zeer groot _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
MP3 klinkt erg goed op de Tungsten vind ik.

Over het ontbreken van een CF(II) slot: Das op zich wel jammer natuurlijk, want je kan nu niet bijv wlan en tergelijk extra geheugen gebruiken, maar met zo'n CF slot zou het geheel wel een stuk groter zijn geworden.

Vind die Tungsten vooral zo mooi vanwege zijn afmetingen, dat er geen CF slot op zit neem ik maar voor lief :) Die opties zijn voor mij toch niet zo belangrijk (wlan, GPS etc).

Als het goed is zijn er ook bluetooth Network Access Points, die ben ik alleen nog nergens tegengekomen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 14:47:
MP3 klinkt erg goed op de Tungsten vind ik.

Over het ontbreken van een CF(II) slot: Das op zich wel jammer natuurlijk, want je kan nu niet bijv wlan en tergelijk extra geheugen gebruiken, maar met zo'n CF slot zou het geheel wel een stuk groter zijn geworden.

Vind die Tungsten vooral zo mooi vanwege zijn afmetingen, dat er geen CF slot op zit neem ik maar voor lief :) Die opties zijn voor mij toch niet zo belangrijk (wlan, GPS etc).

Als het goed is zijn er ook bluetooth Network Access Points, die ben ik alleen nog nergens tegengekomen...
Klopt ik vind dat het enigste nadeel aan de Palm geen CF en dat ie niet zo goed ofzo is met graffitie ofzo

Ik heb net een e-mailtje van mijn leverancier gekregen, met een nogal leuke prijs, voor de Palm Tungsten, alleen moet ik er dan wel heel wat kopen wil het echt interresant worden.. dus :P WIE WIL ER EEN PALM ;) (eerst ff kijken of een inkoopactie nut heeft)

nog een vraagje :P kan er MSN op? want dat lijkt me wel grappig :P

• Mannes
Ik word ook steeds meer de kant van palm op getrokken. Hij is wel veeel mooier dan de Axim

Wat kost een USB Bluetooth ding? want als ik wil wel een beetje draadloos kunnen doen. En wat is het bereik daarvan ?

Verwijderd

Topicstarter
Der zal vast wel trillian voor te krijgen zijn, MSN weet ik niet.

• Mannes
En hoe zit het met dat hoesje wat je erbij krijgt ? is dat wat? of moet je er nog wat bijkopen apart?

Heeft er iemand pics de Tungsten? hoe die in z'n hoesje zit etc. ?

En is er al nieuws over die real1 player?

* Mannes gaat denk ik ook maar voor de Tungsten
Is volgens mij nog goed koper dan de Dell met allemaal extra's en zonder extra mem.

[ Voor 14% gewijzigd door Mannes op 18-02-2003 16:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat hoesje is leuk om stof te weren van het scherm, natuurlijk ook om het scherm te beschermen als hij in een jaszak oid zit.

Maar verder is het niet veel, tis een doorzichtig platic geval dat alleen de voorkant beschermt, ik ben zelf van plan om de hardcase te kopen.

Verwijderd

Heb hem binnen, wat is tie toch lekker klein! Een m. cardreader gehaald en ging zelfs met de Lexar goed, maar een aardig hoesje is zeker geen verspilde uitgave voor dit Palmpje.
Toch alles bij elkaar is het geen beursvriendelijke aanschaf, €428.- TT, €74.- SD-kaart, €47.- multi cardreader en een beschermhoesje á €47.- (incl. verz.k.) maakt in nlg; 1313.-
Maar ach, dan heb je het ook voor elkaar zullen we maar zeggen!

Buch, waar ga jij die hardcase bestellen?

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik nog niet, stom dat ik hem niet gelijk bij takeitnow.com heb besteld, want daar kost ie €37...

Op het moment is ie daar ookl niet op voorraad, maar dan komt er weer wel €9 aan verzendkosten bij. Ik ga v/d week maar even langs MM, daar verkopen ze die dingen ook, kijken of ze daar zo'n hoes hebben.

• Mannes
Hoe lang houdt de tungsten het ongeveer vol als je mp3s luistertd ?

[ Voor 6% gewijzigd door Mannes op 18-02-2003 17:51 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vanmorgen stond mijn batterij op 81%. Ik heb twee keer 40 minuten gefietst met de Tungsten als mp3-speler, en tussendoor enkele keren in de agenda gekeken. Voordat ik de Palm net in de lader zette, keek ik toevallig even naar de batterij, omdat ik ook wel benieuwd was, en toen stond hij op 65%. Best zuinig dus.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Mannes
dus ±16% voor 80min muziek
dus.. 100/16*80 = 500min = 8.33uur .. best netjes imho

zit er in de doos ook meteen een mobile lader .. of alleen een cradle? en wat kost een losse lader? of kan je iedere adapter gebruiken?

Verwijderd

Mannes schreef op 18 February 2003 @ 19:22:
zit er in de doos ook meteen een mobile lader .. of alleen een cradle? en wat kost een losse lader? of kan je iedere adapter gebruiken?
Nee, er zit geen mobiele lader bij, je hebt de cradle nodig om te kunnen laden. Nee, je kunt niet iedere adapter gebruiken, er zit gewoon een speciale aansluiting onderop waar zowel spanning als data doorheen gaat, voor onderweg verkopen ze speciale reiskabeltjes, zelfde aansluiting, alleen niet het hele blok plastic van de cradle er omheen.

Overigens, dit is toch best zelf op te zoeken op de palmsite?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
msn-en lukt prima met verichat.. moet je wel voor dokken (uhuh..) maar het werkt goed, en aangezien je er ook mee op aim en yahoo kan, lijkt het een beetje op trillian denk ik.. uiteraard kun je er mee internetten, hoewel ik nog steeds hoop op een betere browser.

wat betreft de batterij, dat is natuurlijk een kromme berekening, maar omdat je kan instellen dat het scherm uitgaat bij het luisteren van muziek denk ik wel dat je ruim 5 uur vooruit kan.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

StanTheMan schreef op 18 februari 2003 @ 20:51:
wat betreft de batterij, dat is natuurlijk een kromme berekening, maar omdat je kan instellen dat het scherm uitgaat bij het luisteren van muziek denk ik wel dat je ruim 5 uur vooruit kan.
Oja, dat was natuurlijk zo, bij mij gaat na 10 seconden het beeldscherm uit.
Maar over de batterij: ik had pas een nieuw spelletje gekocht: insaniquarium (tip!), en ben daar de eerste avond toch wel 3 à 4 uur achter elkaar mee bezig geweest met backlight aan. De batterij was nog niet half leeg.
Bij filmpjes zal het wel sneller gaan, maar daar doe ik weinig mee, het lukt me maar niet om divx / avi's omgezet te krijgen in Kinoma Producer, daar moet ik me nog maar een keer in verdiepen denk ik.

• StanTheMan
haas schreef op 19 February 2003 @ 00:52:
[...]

Bij filmpjes zal het wel sneller gaan, maar daar doe ik weinig mee, het lukt me maar niet om divx / avi's omgezet te krijgen in Kinoma Producer, daar moet ik me nog maar een keer in verdiepen denk ik.
ik heb het eens geprobeerd door met tmpgenc de divx om te zetten naar mpeg1 en daarna in kinoma omzetten, dat is goed gelukt, alleen liep het geluid toen niet meer synchroon met het beeld.. kwestie van instellen, en ik had toen de 1.0 kinoma gebruikt..

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb het al geprobeerd met wat avi2mpeg encoders, maar dan was er altijd wel wat waardoor het niet ging, bijvoorbeeld compressed audio. Op een moment had ik te veel van die encoders en losse tools op de computer, waardoor ik het overzicht een beetje kwijt was. Bij één film was na vier omzettings stappen die een hele nacht hadden geduurd het beeld weg (extreem voorbeeld van asynchroon beeld en geluid).
Maar er staan nog wel wat how-to's op Brighthand en Palminfocenter, dus als ik weer eens tijd heb probeer ik het weer.

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
jongens, veels te veel geblabla, tijd voor PICS!!

hier is hij dan!! :D

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/IMG_1597.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/IMG_1599.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/IMG_1600.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/IMG_1601.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/IMG_1602.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/IMG_1603.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/IMG_1604.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/IMG_1605.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/IMG_1607.JPG

Owja, en niet te vergeten:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/IMG_1609.JPG

_/-\o_ _/-\o_ :*)

[ Voor 9% gewijzigd door It-er op 19-02-2003 14:36 ]

what is your major malfunction???

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
It-er schreef op 19 February 2003 @ 14:33:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mooi ding hoor :)

Vind hem net zo mooi als mijn Clie SL-10 :P

Nee serieus, ziet er goed uit!

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

yeah!!! ik heb m ook net opgehaald!!!

maarre nu wil ik um met een 6310i laten connecten maar nu wil die een passkey ofzo
maar dr is niets ingesteld??? iemand een idee?
ik heb het al wel eens voorbij zien komen maar kan het niet meer via de search terug vinden hiero op got.
maar als iemand een idee heeft graaag!
ennne IT-er heb jij er al een cool achtergrondje op gekregen???
is da simpel?
(Heb m net een uurtje, hijs nu aan t laden :):) weer wa te doen op me werk :):):)

hij bevalt mij tot nu toe wat ik er van gezien heb in 20 min spelen er mee zeer goed,.!!

alles is op een logische manier te vinden en het scherm vind k ook echt moooi, lekker scherp!

|we live in the history of a mad man Mr. G |

• It-er
pyravex schreef op 19 February 2003 @ 14:41:
yeah!!! ik heb m ook net opgehaald!!!

maarre nu wil ik um met een 6310i laten connecten maar nu wil die een passkey ofzo
maar dr is niets ingesteld??? iemand een idee?
....
alles is op een logische manier te vinden en het scherm vind k ook echt moooi, lekker scherp!
Juist daarom heb ik hem ook gekocht ;)

Anyways, de passkey is een key die je aanmaakt, het is dus niet de code van je telefoon of wat dan ook. Je stelt een code op (1234), hierna moet je mob. instemmen en dezelfde code gebruiken. Zo zet je nl. een trust-relation op. En kan iemand niet zomaar van je mob. gebruik maken, zonder dat jij de code hebt geverifeerd.

EDIT:

voor de mensen die graag wat krantjes offline willen lezen is er Avantgo!!

tot 2 mb tweakers-pricewatch :*) of Spits! inladen ...

[ Voor 11% gewijzigd door It-er op 19-02-2003 14:51 ]

• pyravex

pyravex

Ik kan in de 6310i geen passkey instellen |:(
iemand ook een 6310i en het wel werkend?

• It-er
pyravex schreef op 19 February 2003 @ 14:58:
Ik kan in de 6310i geen passkey instellen |:(
iemand ook een 6310i en het wel werkend?
ik heb het met een collega getest die de 6310i had. Zijn mob zette hij open voor bluetooth verbindingen. Nadat ik een passkey opgaf moest hij accepteren en werd er een trusted verbinding gelegd. Zo kon ik via Tungsten met zijn mob nummers bellen, en (als hij GPRS abbo had) internetten.

zo simpel is het.

• Mannes
It-er schreef op 19 February 2003 @ 14:33:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Owja, en niet te vergeten:

[afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_ :*)
Damn .. ook al een powershot A40 :P

Ik weet het nu zeker.. ik ga voor de Tungsten.. niet voor de Dell..

Hijs toch superveel mooier .. en dat CF slot kan ik wel missen.. dan maar geen WLAN.. heb iig bluetooth

En dan nog een keer een Nokia 6310i erbij en ik kan overal internetten :)

edit: hoe werkt dat uitschuifding eigenlijk? zit er een veermechanisme achter? of moet je hem zelf uitschuiven?

edit2: klopt het dat je linksonderin een dooie pixel hebt? lijkt op het laatste plaatje namelijk wel zo

[ Voor 9% gewijzigd door Mannes op 19-02-2003 15:26 ]

Verwijderd

Mannes schreef op 19 February 2003 @ 15:18:
edit: hoe werkt dat uitschuifding eigenlijk? zit er een veermechanisme achter? of moet je hem zelf uitschuiven?
Zelf in- en uitschuiven.

Verwijderd

Topicstarter
It-er schreef op 19 February 2003 @ 14:48:
[...]

voor de mensen die graag wat krantjes offline willen lezen is er Avantgo!!

tot 2 mb tweakers-pricewatch :*) of Spits! inladen ...
Hoe heten die kanalen? Kan nl. niets vinden met de search op die pagina :?

• It-er
Mannes schreef op 19 februari 2003 @ 15:18:
[...]

edit2: klopt het dat je linksonderin een dooie pixel hebt? lijkt op het laatste plaatje namelijk wel zo
uitschuifding gaat niet zoals bij die Nokia telefoon (weet ff type # niet) semi-automatisch met een veertje. Je moet hem zelf, met een beetje kracht openschuiven.

Het steekt allemaal zeer degelijk in elkaar. Echter, het heeft niet het eeuwige leven denk ik.

En wat betreft die pixel. Dat d8 ik in eerste instantie ook, nadat ik beter gekeken had bleek het een stofje te zijn. Deze zit precies tussen de touchscreen en het eigenlijke lcd-scherm in. Dus als de backlight aanstaat, licht het stofje op.

hier gaat het om:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/pixel.JPG

Op verschillende fora stonden hier al opmerkingen over, alsmede een bug die de bovenste 5 mm van het touchscreen slecht toegankelijk maakte. Die bug is inmiddels door een patch opgelost las ik 1 dag nadat ik m'n Tungsten had.

Dat stofje....tjah, ik kan 'm nu wel weer opsturen maar dan ben ik hem weer een week kwijt en shit. Zo storend vind ik het nou ook weet niet.

Ik heb 'm overigens bij PcSnel besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door It-er op 19-02-2003 17:08 ]

• Mannes
Ik ga hem over 2 weken halen, bij Maxpert waarschijnlijk. Daar is 'ie 429euro en das 5 minuten fietsen. Wel makkelijk als er iets mis is, kan ik hem ook zo terugbrengen.. scheelt me weer verzendskosten enzo :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mannes op 19-02-2003 17:06 ]

• It-er
Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 16:59:
[...]

Hoe heten die kanalen? Kan nl. niets vinden met de search op die pagina :?
Je moet eerst ff een accountje aanmaken:

https://my.avantgo.com/register/

daarna download je de software. Op basis van je intresses worden een paar kanalen geinstalleerd (die je ook weer kunt verwijderen)

tot 2 mb kun je dan door simpelweg de synchronize button in te rossen op je pda, de nieuwste nieuwtjes (:P) downloaden

ikzelf heb voor de Spits! en pda.tweakers.net gekozen :) (de pricewatch is ook wel leuk, maar daar is die 2mb weer te weinig voor)

Verwijderd

Topicstarter
Account en software heb ik al :)

sp!ts al gevonden, maar tweakers enzo vind helemaal niets..

Ach jah, ik ook niet zo heel belangrijk dat tweakers.net, lees ik thuis wel :P

• It-er
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 18:01:
Account en software heb ik al :)

sp!ts al gevonden, maar tweakers enzo vind helemaal niets..

Ach jah, ik ook niet zo heel belangrijk dat tweakers.net, lees ik thuis wel :P
je maakt dan een custom channel aan, daar kun je dan het aantal kb, het aantal links etc. opgeven.

staat onder "my device"

overigens voor de mensen die graag "onder de kap" willen kijken van de Tungsten:

http://homepage3.nifty.com/malfunction/review/TT-01.html

'k moet eens kijken of ik dan ook mijn stofje kan weghalen, ik zie nl. niks van verzegelingen. :o

• Mannes
:P ik zou hem dan maar gewoon opsturen .. mgoed .. je kan t proberen

Verwijderd

Nou, iedereen is hier nogal blij met de Palm Tungsten, hij viel mij eerlijk gezegt nogal tegen, ik vind hem persoonlijk iets te klein :P qua scherm inhoud
ik ga denk ik voor de CLIÉ NX70V   van Sony :) dat lijkt me persoonlijk toch meer iets :P
(ik heb vandaag een halfuurtje met de Palm Tungsten en CLIÉ NX70V gewerkt)

• StanTheMan
ja dat kleine vind ik juist een voordeel tov de nx70.. maar ja smaken verschillen!

Verwijderd

Topicstarter
Die NX70V is wel een leuk dingetje, maar wel erg zwaar zeg...

226gram... Tungsten weegt 157.

En dat hij klein is is toch juist een voordeel? Makkelijk mee te nemen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 23:29:
Die NX70V is wel een leuk dingetje, maar wel erg zwaar zeg...

226gram... Tungsten weegt 157.

En dat hij klein is is toch juist een voordeel? Makkelijk mee te nemen :)
220Gram is hij, valt wel mee vind ik. ik heb het niet gemerkt als een ergenis.

Dat kleine vind ik wel mooi, maar hij heeft daarom ook een klein schermpje :(
Ik vind het ook niet erg als en een grote telefoon heb, als het scherm dan ook maar groot is :P

+ dat hij 200Mhz is :D nog net ff wat sneller

Verwijderd

Topicstarter
Is een xscale processor hè, de Tungsten heeft een OMAP van Texas Intruments, is heel wat anders :)

En wat ik een beetje vervelend vind van die Sony dingen is dat ze gebruik maken van Memory Stick ipv SD

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 15:30 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 15:24:
Is een xscale processor hè, de Tungsten heeft een OMAP van Texas Intruments, is heel wat anders :)

En wat ik een beetje vervelend vind van die Sony dingen is dat ze gebruik maken van Memory Stick ipv SD
Klopt maar er zit een CF poort op :D er moeten alleen ff drivers komen :z :D

• Mannes
Hoe snel werkt dat graffiti eigenlijk? ik bedoel, volgens mij gaat dat wel redelijk langzaam met tekst invoeren. ook al ben je er getrained in.
En waarvoor gebruiken jullie hem allemaal? voornamelijk als agenda of ook aantekeningen maak ding enzo?

Ik zit er nog een beetje over te twijfelen, als ik een pda ga halen word het wel de tungsten. Maar ik ben een beetje bang dat na een maand ofzo wel zown kast object word zeg maar. of valt dat wel mee en zeggen jullie nadat je hier een week je agenda op bij hebt gehouden wil je niet meer terug?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:15

Exirion

Gadgetfetisjist

Mannes schreef op 20 February 2003 @ 15:50:
of valt dat wel mee en zeggen jullie nadat je hier een week je agenda op bij hebt gehouden wil je niet meer terug?
Niet echt. Ik heb een 3,5 jaar oude Palm IIIx die stof ligt te happen. Het is leuk om een beetje te coden voor zo'n ding, maar opzich gebruik ik het niet echt. En die Tungsten is om te kwijlen, maar ik beheers me omdat ik het zonde vindt om zoiets te kopen en niet te gebruiken :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• pyravex

pyravex

Mannes schreef op 19 februari 2003 @ 15:18:
[...]

Hijs toch superveel mooier .. en dat CF slot kan ik wel missen.. dan maar geen WLAN.. heb iig bluetooth
Wlan is er wel voor deze handheld, in de vorm van een SD kaartje
maar deze heb ik nog niet kunnen vinden.

als het er is dan ga r zeker eentje halen!!

• Mannes
pyravex schreef op 20 February 2003 @ 16:03:
[...]

Wlan is er wel voor deze handheld, in de vorm van een SD kaartje
maar deze heb ik nog niet kunnen vinden.

als het er is dan ga r zeker eentje halen!!
Ja, idd.. dat heb ik zelf ook gezien. Maar je kan niet en een wlan kaartje en een geheugen ding erin doen .. en dat was bij de dell dus wel mogelijk..
is er geen bluetooth-2-wlan ding ofzo :P

• pyravex

pyravex

:P
een wlan AP via cros op een BT-Ap :)

het is idd jammer dat je nie geheugen en wlan tegelijk kan gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Waar is zo'n BT access point eigenlijk verkrijgbaar? ik zou daar wel in geïnteresseerd zijn, als hij dan via ethetnet aan te sluiten is op mijn draytek router hè :)

Kan ik mijn email lezen zonder daarvoor steeds de pc aan te moeten zetten :)

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

Exirion schreef op 20 February 2003 @ 16:00:
[...]

Niet echt. Ik heb een 3,5 jaar oude Palm IIIx die stof ligt te happen. Het is leuk om een beetje te coden voor zo'n ding, maar opzich gebruik ik het niet echt. En die Tungsten is om te kwijlen, maar ik beheers me omdat ik het zonde vindt om zoiets te kopen en niet te gebruiken :)
ik zit er ook erg serieus over na te denken om zon ding te kopen, maar de vraag is idd, zal ik em gebruiken

als ik em koop is dat nog binnen deze week (ik moet me nieuwe pc ophalen) en doe em dan meteen als pc prive onderdeel

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• StanTheMan
Mannes schreef op 20 February 2003 @ 15:50:
Hoe snel werkt dat graffiti eigenlijk? ik bedoel, volgens mij gaat dat wel redelijk langzaam met tekst invoeren. ook al ben je er getrained in.
En waarvoor gebruiken jullie hem allemaal? voornamelijk als agenda of ook aantekeningen maak ding enzo?

Ik zit er nog een beetje over te twijfelen, als ik een pda ga halen word het wel de tungsten. Maar ik ben een beetje bang dat na een maand ofzo wel zown kast object word zeg maar. of valt dat wel mee en zeggen jullie nadat je hier een week je agenda op bij hebt gehouden wil je niet meer terug?
dat grafitti gaat inderdaad niet supersnel, maar ik heb een beetje getimed, je moet wel rond de 20 woorden per minuut kunnen halen.
Het is dus niet geschikt voor echt aantekeningen maken, maar het voldoet voor korte notities, agenda en to-do list.
Uiteraard kun je er ook zo'n opvouwbaar toetsenbordje bijkopen, maar dat kost weer 100 euro.

Verder is het nut van zo'n apparaat natuurlijk erg persoonlijk.. Mijn vader heeft ooit een Psion en een Palm V gekocht, die na een tijdje proberen in de kast kwamen, en uiteindelijk bij mij, nu heb ik zelf een Tungsten gekocht, en ik gebruik hem erg vaak, het is heel wat overzichtelijker dan een gewone agenda, maar als je zelf geen behoefte hebt aan zoiets, dan verandert een PDA niet veel.

Verder, wat ik al vaker heb gezegd in soortgelijke topics, is het voor mij handig om medische naslagwerken bij de hand te hebben.

Verwijderd

Ik hoor hier sommige mensen roepen, dat je het SD slot kan opvullen voor een Wlan kaartje.

Wat ze mij hebben vertelt en dat staat ook op de Palm site.
dat je onder aan in die data connector, een device kan aansluiten voor Wlan of GPS.
dus NIET via dat SD kaartje. of klopt dit niet?!

• Koekoeksclocker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 21:38
Sandisk heeft aangekondigd met een combi Wlan/256MB memory kaartje te komen. Is er nog niet maar het klinkt alvast verlokkelijk.

• StanTheMan
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 22:25:
dat je onder aan in die data connector, een device kan aansluiten voor Wlan of GPS.
misschien ook allebei..?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 22:25:
Ik hoor hier sommige mensen roepen, dat je het SD slot kan opvullen voor een Wlan kaartje.

Wat ze mij hebben vertelt en dat staat ook op de Palm site.
Nu je het zegt, dat heb ik ook eens gelezen idd :)

Dus dan toch WLAN+Geheugen :)

• StanTheMan
het kan iig wel via de SD slot:
• The Palm™ expansion slot (for SD cards and MultiMediaCard) lets you add storage capacity, software applications and SDIO devices, such as digital cameras**.
maar dat het via de connector kan is inderdaad goed mogelijk, volgens mij was er voor de Palm V ook zoiets voor bluetooth (is wel een andere connector, maar het idee is hetzelfde natuurlijk)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

StanTheMan schreef op 21 February 2003 @ 09:51:
maar dat het via de connector kan is inderdaad goed mogelijk, volgens mij was er voor de Palm V ook zoiets voor bluetooth (is wel een andere connector, maar het idee is hetzelfde natuurlijk)
Nee, voor V en Vx nog niet. Wel voor de opvolgers: m500 en m505.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Wel voor de V(x), iets van globalpulse (TDK) geloof ik. Een ontzettend lomp apparaat.
BTW: de connector van de m5xx is hetzelfde als de TT, maar wel anders dan de V-serie.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja die globalpulse staat hier.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het me goed herriner was er een wireless kaartje van xircom voor de M5x serie die via die universal connector aangesloten kon worden...

ff zoeken op de Intel page :) (die heeft xircom opgekocht)

Gevonden:
http://www.intel.com/netw...y/products/xirpwe1130.htm

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 13:11 ]

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 10:01

Dutch_guy

WYSIWYG

Kan iemand een screenshot laten zien, terwijl er geinternet wordt?

Ben wel benieuwd, of dat er een beetje goed uitziet.

Pay peanuts get monkeys !

Verwijderd

Na een paar dagen stoeien met de Tungsten blijf ik hem koesteren, o.a. m'n agenda en adressen, foto's en sms'en via 7650, werken nu allemaal. Ik zit alleen op een gratis mp3 speler (waar blijft die realplayer!), en een gratis Launcher te wachten (Today, waar?).

Foto's kan ik beter niet op mn SD-kaartje zetten (128 Dane-elec) want het laden duurt te lang, maar het werken opzich gaat gewoon razend snel :P Avanttogo is leuk en Acrobat Reader is handig, net als Documents To Go!
Toch mis ik klein beetje het 'wow' effect door het ontbreken van een gelikte GUI, wie heeft voor mij een url van een leuke 'freeware' Launcher? :+

:Z Today: http://www.freewarepalm.com/utilities/today.shtml

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 09:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik heb net zo'n ultra thin keyboard besteld bij palmdirect, typen met die stylus is wel leuk voor afspraken enzo, maar voor het maken van notities is het klooie :P

Portable keyboard zou nu ook moeten werken met de Tungsten trouwens, betá drivers staan op palm.com.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 23 februari 2003 @ 01:41:
Toch mis ik klein beetje het 'wow' effect door het ontbreken van een gelikte GUI, wie heeft voor mij een url van een leuke 'freeware' Launcher? :+
Freeware is het geloof ik niet, maar ik heb Launcher X wel eens gebruikt en dat is helemaal skinnable en ziet er heel leuk uit.

Verwijderd

Ik heb zojuist een minireview of hoe je het ook wilt zien geschreven met wat foto`s erbij. Kijk dus als je wilt even op onderstaande link.

Mini-review Palm Tungsten T

Ben benieuwd of het als leuk of nuttig wordt beschouwd

Verwijderd

Kwam een aardige site tegen met software, alleen wel erg traaaaaaaaaaagg. http://www.ali.illegali.nl
http://www.cen.suur.nl O-)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 19:23 ]

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Die ken ik, maar die zou ik maar weg halen als ik jou was. Staat nogal wat illegale meuk op.

Verwijderd

Dutch_guy schreef op 22 February 2003 @ 18:16:
Kan iemand een screenshot laten zien, terwijl er geinternet wordt?

Ben wel benieuwd, of dat er een beetje goed uitziet.
Graag ja, en als je toch bezig bent met foto´s maken aub ook eentje terwijl ie een film afspeelt, want deze kan ik ook nergens vinden.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

filmpje afspelen: Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/haashaas/screen03.jpg

internet-screenshot komt later, ik kan hier niet uploaden.
Meer screenshots hier: haas in "Show hier je desktop - PDA edition"
Gemaakt met ScreenShot5.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb zojuist het toetsenbord ontvangen, werkt erg lekker moet ik zeggen :)

Heb hem bij palmdirect vandaan voor €126, was best snel want hij was maandag opgestuurd en gister waren ze al langs geweest, was toen alleen niet thuis :P

• It-er
Een bekende van mij heeft zich dit keyboard gekocht:

http://www.pocketop.net/demo-flash.shtml

voor 99$

tevens heb ik ook maar es wat screenshotjes gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/screens/screen00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/screens/screen01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/screens/screen02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/screens/screen03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/screens/screen04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/screens/screen05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek1111/tweakers/pda/screens/screen06.jpg

:9

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

Mooi hoor!

Zou je nog eens wat internet screenshots kunnen maken?

Hoe ziet het er bijvoorbeeld uit, als je Tweakers opent?

Verwijderd

Topicstarter
It-er schreef op 27 February 2003 @ 12:30:
Een bekende van mij heeft zich dit keyboard gekocht:

http://www.pocketop.net/demo-flash.shtml

voor 99$
Vind em lelijk :P, wat ik ook onhandig vind is dat de handheld plat kom te liggen tijdens het typen, je moet dus steeds naar beneden kijken, niet echt lekker voor je nek lijkt me..

Wat wel weer het voordeel is is dat je hem ook kan gebruiken met Palm's zonder universal connector, zoals de Zire.

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje voor de mensen met een Ultra Thin Keyboard: Als ik in Word to Go een cijfer type met het toetsenbord krijg verschijnt er niets op beeld, bij alle andere appl, o.a. bij sheet to go werkt het wel :?

Is dit een bekent probleem? Best wel vervelend nl. :(

Edit: Als je hem regt via www.dataviz.com kan je de nieuwste versie downloaden, dan werken de cijfers perfect :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 16:29 ]

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Damn zeg, wat een *heerlijk* apparaat is die Tungsten|T :) Opvallend hoe fijn alles werkt, lekker doordacht etc. Alleen het standaard bescherm-kapje is minder, en de beschermhoesjes zijn niet echt bepaald cheap. Ah well.

Als Tip van de Dag: Plucker als OpenSource alternatief voor AvantGO. Geen suffe beperkingen zoals AvantGo, een heel stuk kleiner, en dankzij de ARM-optimized code nog een stuk sneller ook. Als ik nu HotSync, wordt automatisch even WebWereld en Spirts Nieuws naar mn Palm gekopieerd, met een minium aan ruimte.
Het loont wel de moeite om even in de INI file te duiken: standaard blijft er een dialoog-venstertje staan als Plucker klaar is met het rippen van een site, snie handig maar is dus af te leren.

* Fuzzillogic wacht alleen nog op zijn Bluetooth USB adapter voor PC. Draadloos syncen & nerden vanuit bed ;)

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of dit werkt:

Een foto gemaakt met een Nokia 7650 direct naar de Tungsten beamen via Bluetooth?

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 23:45:

Een foto gemaakt met een Nokia 7650 direct naar de Tungsten beamen via Bluetooth?
Niet direct. Het kan wel, onder de volgende voorwaarden:
- Er moet een geheugenkaartje aanwezig zijn. De 7650 maakt jpg's, en die kun je niet zomaar in het RAM-geheugen van de Tungsten kwijt, alleen in de vorm jpg.pdb bijvoorbeeld.
Op een geheugenkaart kunnen wel jpg's, in de map DCIM bijvoorbeeld, maar dan moet je wel een programma op de Palm hebben van waaruit je jpg's kunt ontvangen en versturen. Via infrarood kan dat bijvoorbeeld met AcidImage of Yishow Explorer, ik weet niet zeker of dat ook bluetooth ondersteunt.

• StanTheMan
volgens mij ondersteunt de nieuwste acidimage het ook via bluetooth

• It-er
Nexxennium schreef op 03 March 2003 @ 21:59:
*knip*

Als Tip van de Dag: Plucker als OpenSource alternatief voor AvantGO.

*knip*
EDIT: argh, nevermind....'k keek hier (http://www.plkr.org/index.plkr?a=dl) ipv hier (http://desktop.plkr.org/), mskoezie ;)

[ Voor 28% gewijzigd door It-er op 05-03-2003 15:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 23:45:

Dit werkt perfect, bij mij iig wel :) Alleen zet je fotos niet op je card, dat laad zich nl erg langzaam in. Sms-en gaat ook erg handig via TT/ 7650, alleen bellen lukt niet vanwege de ontbrekende software ondersteuning. Zou ook leuk zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat er nog geen phonelink update uit is voor dat ding, heb de nieuwste gedownload maar 7650 staat er niet in, moet je standard GSM selecteren :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 18:13:
Jammer dat er nog geen phonelink update uit is voor dat ding, heb de nieuwste gedownload maar 7650 staat er niet in, moet je standard GSM selecteren :/
Als je standaard GSM selecteerd, kun je toch nog steeds niet succesvol bellen met de TT?! Ik heb hem wel eens aan het bellen gekregen maar er vond geen spraakoverdracht plaats, of zou dat wel kunnen? Ik dacht dat de BT van de TT geen spraakoverdracht ondersteund.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

heb em vanmiddag gekocht bij norrod voor 429,-

ben nu allerlei spul aan het installeren en een hoop aan het lezen. hij voldoet goed tot nu toe.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dutch_guy schreef op 27 February 2003 @ 13:41:
Zou je nog eens wat internet screenshots kunnen maken?

Hoe ziet het er bijvoorbeeld uit, als je Tweakers opent?
Hier dan:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/haashaas/screen14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/haashaas/screen15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/haashaas/screen16.jpg
Ik heb de pagina's niet helemaal laten doorladen, want ik zat met een gewone gsm-verbinding online. De pagina's zoals ze er nu staan, stonden al vrij snel ook zo in beeld.
Browser is de Web Pro, standaard bij de Tungsten meegeleverd.

Verwijderd

haas schreef op 08 March 2003 @ 00:56:
[...]

Hier dan:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb de pagina's niet helemaal laten doorladen, want ik zat met een gewone gsm-verbinding online. De pagina's zoals ze er nu staan, stonden al vrij snel ook zo in beeld.
Koel ziet er wel gaaf uit :D

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-02 17:32
Bij de browsers die ik geprobeerd heb (Xiino, Pocketlink2) krijg ik wel Henk en "register | faq | etc.. " van GOT in beeld, maar geen forums (of topics, als ik de directe URL van bv. Gadget talk intoets) in beeld. Werkt dit bij jou wel Haas?

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• It-er
ff een andere vraag tussendoor:

a) wie heeft al screenprotectors gekocht? of
a.2) wie heeft er al piekkleine krasjes op 't scherm vanwege intensief gebruik?

b) wie heeft er een hoesje voor de tungsten? en zoja welke? leer? geen leer? oid

edit:

wat die screenprotectors betreft, ik merk die krasjes alleen als ik de pda uit heb staan. Verder wil ik het scherm niet meer 'beschadigen' door spelletjes en/of aantekeningen.

De nadelen van een screenprotector zijn toch wel het vager (minder scherper) worden van het scherm, en de gevoeligheid van de stylus (het schrijven op het scherm) die slechter wordt.

ik twijfel dus ff tussen deze screenprotectors:

Afbeeldingslocatie: http://palmclub.nl/reviews/accessoires/screenkits/cleartouch_protectorplus/combis.jpg

OF

Afbeeldingslocatie: http://www.the-gadgeteer.com/images/nushield2.jpg

Wat glanzender en dus een beter beeld (tevens afwasbaar etc.)

Voor de case d8 ik hier aan:

Afbeeldingslocatie: http://www.palmclub.nl/reviews/accessoires/cases/covertec/tungsten/cover05.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door It-er op 08-03-2003 18:13 ]

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:50

TTLCrazy

Listen to Frankie

ik heb de scuba sleeve case van palm zelf en hoewel ik eigenlijk de slim leather case wou (was niet op voorraad) ben ik met deze best wel tevreden.

zie deze link http://store.palm.com/pro...195300&cp=1170719.1157586

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• TAA
  • Laatst online: 22-02 22:41

TAA

Liever IRC

Heb vandeweek de Proporta Alu Case besteld en wat protector sheets... hoop 'm eind volgende week binnen te hebben :)

Review case: http://palmclub.nl/review...es/proporta_alu_tungsten/

Verwijderd

TTLCrazy schreef op 08 March 2003 @ 18:47:
ik heb de scuba sleeve case van palm zelf en hoewel ik eigenlijk de slim leather case wou (was niet op voorraad) ben ik met deze best wel tevreden.

zie deze link http://store.palm.com/pro...195300&cp=1170719.1157586
Ik heb de Slim leather case, maar met het openen en sluiten moet je met het leren riempje pielen, en da's minder handy dan bv en drukknopje of vergrendelknopje. Trouwens, er zitten van die vakjes in voor je geheugenkaarten, maar na 2x in/uithalen kaart scheurde een vakje al kapot! :r Toch is het wel een mooi leren mapje.

• StanTheMan
ik heb de palm slim leather case, bevalt prima.. maar ik heb er dan ook niet voor hoeven betalen. Ik zou denk ik liever een hardcase willen omdat ie wat makkelijker in je zak glijdt.

qua screenprotector: ik heb er in het begin één op gehad, maar door het digitizer probleem besloot ik om hem op te sturen, toen heb ik ook de protector eraf gehaald, en toen het probleem na wat kloten er niet meer was, kon ik hem er niet meer stofvrij op krijgen.. ik heb toen maar een klein stukje voor het graffiti gedeelte eruit geknipt, en ik denk dat ik het zo laat.

Gewoon elke keer als je de pen gebruikt even de punt schoonvegen, en af en toe hard op het scherm blazen.. (ik heb al wel wat kleine krasjes, maar ja, over anderhalf jaar koop je toch gewoon een nieuwe?)

• Dutch_guy

Dutch_guy

WYSIWYG

haas schreef op 08 March 2003 @ 00:56:
[...]

Hier dan:

Hartstikke bedankt!

Verwijderd

Ik heb al gezocht naar GPS systeem voor tungsten, maar blijkbaar bestaat dat nog niet. Er is wel een GPS systeem voor palm dat je via bluetooth kan verbinden met de palm, maar geen systeem dat je erop klikt zoals voor de IPAQ’s, weet iemand soms of iets dergelijks al bestaat of gaat uitkomen in de komende maanden of weken.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:39

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik heb de brando screenprotector voor mn TT. Echt een geweldig ding voor een prima prijs. Het scherm is een heel klein beetje donkerder, maar na 2 dagen valt dat al niet meer op. Ik vind het idee erg prettig dat er niet per ongeluk een krasje op mijn scherm kan komen. Bij mijn Palm III had ik dat na een paar jaar en dat is toch erg zonde.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

gebruikt iemand ook xiino met tungsten? Wat zijn de ervaringen? Screenies?

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Goed nieuws! RealOne voor PalmOS5 is beschikbaar. Dat betekent dus een gratis MP3 player voor het apparaat :9

Kan het nu even niet testen, ben niet thuis, kan niet hotsyncen atm. Kan iemand even een reviewtje geven?

Overigens is het na veel gefrot gelukt om met de TT te internerden via Bluetooth. Erg geinig, wireless internet door het hele huis voor slechts €38,50, dat zie ik met WLAN nog niet zo snel gebeuren voor die prijs :D

1 nadeel: het lukt me niet om het via Windows RAS te doen. Die geeft geen of de verkeerde gateway door aan de Palm, en op het apparaat zelf kun je dat niet instellen. Suggesties?

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:50

TTLCrazy

Listen to Frankie

hm in een eerdere post heb ik al een verwijzing gedaan naar een pdf je waarin staat hoe je een verbinding kunt maken met bluetooth (link naar brighthand forum)

over realone: wat ik erover lees is niet echt gunstig (voor mij dan):

zie hier voor een opsomming van een van de gebruikers.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 22:27

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 15:39:
Ik heb al gezocht naar GPS systeem voor tungsten, maar blijkbaar bestaat dat nog niet. Er is wel een GPS systeem voor palm dat je via bluetooth kan verbinden met de palm, maar geen systeem dat je erop klikt zoals voor de IPAQ’s, weet iemand soms of iets dergelijks al bestaat of gaat uitkomen in de komende maanden of weken.
Check : http://www.mobileware.nl daar hebben ze er een te koop :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

[quote]Nexxennium schreef op 16 maart 2003 @ 02:29:
Goed nieuws! RealOne voor PalmOS5 is beschikbaar. Dat betekent dus een gratis MP3 player voor het apparaat :9

Kan het nu even niet testen, ben niet thuis, kan niet hotsyncen atm. Kan iemand even een reviewtje geven? (knip)

Sjasses, hij staat er niet (meer) in het rijtje downloads :| , iemand een mirror?
Pagina: 1 2 3 Laatste