Mannes schreef op 20 February 2003 @ 15:50:
Hoe snel werkt dat graffiti eigenlijk? ik bedoel, volgens mij gaat dat wel redelijk langzaam met tekst invoeren. ook al ben je er getrained in.
En waarvoor gebruiken jullie hem allemaal? voornamelijk als agenda of ook aantekeningen maak ding enzo?
Ik zit er nog een beetje over te twijfelen, als ik een pda ga halen word het wel de tungsten. Maar ik ben een beetje bang dat na een maand ofzo wel zown kast object word zeg maar. of valt dat wel mee en zeggen jullie nadat je hier een week je agenda op bij hebt gehouden wil je niet meer terug?
dat grafitti gaat inderdaad niet supersnel, maar ik heb een beetje getimed, je moet wel rond de 20 woorden per minuut kunnen halen.
Het is dus niet geschikt voor echt aantekeningen maken, maar het voldoet voor korte notities, agenda en to-do list.
Uiteraard kun je er ook zo'n opvouwbaar toetsenbordje bijkopen, maar dat kost weer 100 euro.
Verder is het nut van zo'n apparaat natuurlijk erg persoonlijk.. Mijn vader heeft ooit een Psion en een Palm V gekocht, die na een tijdje proberen in de kast kwamen, en uiteindelijk bij mij, nu heb ik zelf een Tungsten gekocht, en ik gebruik hem erg vaak, het is heel wat overzichtelijker dan een gewone agenda, maar als je zelf geen behoefte hebt aan zoiets, dan verandert een PDA niet veel.
Verder, wat ik al vaker heb gezegd in soortgelijke topics, is het voor mij handig om medische naslagwerken bij de hand te hebben.