Ik heb onlangs een DELL Dimension 8250 met een NEC 1100A DVD+RW (IDE) brander. Na een verse Windows XP installatie en Nero 5.5.10.0, wilde ik een DVD'tje proberen te schrijven. Hij gaf aan dat het gelukt was, maar ik kon hem niet lezen in m'n DVD-ROM speler.
Op de website van Nero stond dat ik versie 5.5.10.7 nodig had, omdat daar een bugfix in zat, zodat hij de DVD's in alle DVD-ROM/spelers kon lezen.
Na deze geinstalleerd te hebben, krijg ik bij het wissen en/of branden in Nero een "SCSI Target Error". Ik heb het e.e.a. uitgeprobeerd wat ik met de SEARCH kon vinden, maar geen succes.
Verder:
- Heb ik de nieuwste versies van diverse andere brandprogramma's geprobeerd (clonecd, easycd creator, primodvd (herkent m'n brander niet), DVDXCopy en natuurlijk gewoon windows XP)
- De nieuwste ASPI drivers van Adaptec geinstalleerd.
- brandt hij wel gewoon CD-R(W) zonder problemen.
- speelt de NEC 1100A wel gewoon DVD's af.
Wie heeft er een oplossing voor mijn probleem? Alvast bedankt!
Op de website van Nero stond dat ik versie 5.5.10.7 nodig had, omdat daar een bugfix in zat, zodat hij de DVD's in alle DVD-ROM/spelers kon lezen.
Na deze geinstalleerd te hebben, krijg ik bij het wissen en/of branden in Nero een "SCSI Target Error". Ik heb het e.e.a. uitgeprobeerd wat ik met de SEARCH kon vinden, maar geen succes.
Verder:
- Heb ik de nieuwste versies van diverse andere brandprogramma's geprobeerd (clonecd, easycd creator, primodvd (herkent m'n brander niet), DVDXCopy en natuurlijk gewoon windows XP)
- De nieuwste ASPI drivers van Adaptec geinstalleerd.
- brandt hij wel gewoon CD-R(W) zonder problemen.
- speelt de NEC 1100A wel gewoon DVD's af.
Wie heeft er een oplossing voor mijn probleem? Alvast bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 07:49 ]